Overig / Algemeen / slappe zever
zoeken in:
0
Mojo Pin
geplaatst: 20 juli 2006, 23:00 uur
Precies, want van sterke zever heb ik nog nooit gehoord.
0
geplaatst: 20 juli 2006, 23:19 uur
Zelfs dezelfde positie. Het is dan ook wel duidelijk het op drie-na-beste album ooit gemaakt natuurlijk 

0
Mojo Pin
geplaatst: 20 juli 2006, 23:21 uur
O, op die manier benader ik het niet hoor. Ik kies gewoon mijn eigen favorieten uit. En dat is al lastig zat.
0
geplaatst: 20 juli 2006, 23:35 uur
achjaah.. kwil nog ff kwijt dat het maar een leuk topic is.. serieus let's get some fun
0
geplaatst: 21 juli 2006, 11:20 uur
Nou. Ik ben ondertussen ook wel benieuwd wat ie bedoelt. Het blijft oorverdovend stil.
0
geplaatst: 21 juli 2006, 11:23 uur
ah, sorry 
We hebben net natuurlijk het rondje moppen gehad, dus het leek me wel tijd voor iets anders

We hebben net natuurlijk het rondje moppen gehad, dus het leek me wel tijd voor iets anders

0
Misschien is ie een stukje aan het rijden met de auto van zijn ouders.
0
musicfriek schreef:
nee
Me pa moét nog mee van mijn moeder, en zij durft nog niet eens 
0
geplaatst: 21 juli 2006, 11:27 uur
eeuh.., vroeger wilde ik altijd een 205 gti hebben
maar daar ben ik inmiddels vanaf gestapt. Als ik het geld heb lijkt me een Fiat Cinquecento Abarth wel cool 
En later, tja.. een bmw m3 cabrio of a4 avant quattro ofzo?
*dream on*
maar daar ben ik inmiddels vanaf gestapt. Als ik het geld heb lijkt me een Fiat Cinquecento Abarth wel cool 
En later, tja.. een bmw m3 cabrio of a4 avant quattro ofzo?

*dream on*
0
geplaatst: 21 juli 2006, 11:40 uur
rayman schreef:
Gelijk heeft ie. Je moet altijd wat te dromen/wensen hebben.
Gelijk heeft ie. Je moet altijd wat te dromen/wensen hebben.
Vind ik nou ook, en mn voornemen om rijk te worden heb ik nog niet laten varen..
Maar als het toch iets goedkoper moet, lijkt me een Impreza '99 GT of een mooie Seat Leon (die oude is nu al wel te betalen
)btw, we hebben nu een Fiat Marea Weekend met 155 pk
Doet het lekker als je ff gasgeeft iig..
0
geplaatst: 21 juli 2006, 11:42 uur
hmm, ik heb het wel met sportieve auto's geloof ik.. Misschien kom ik daar nog wel op terug als ik zwakke nieren begin te krijgen over 20 jaar 

0
geplaatst: 21 juli 2006, 11:50 uur
Misschien kom je er al op terug als blijkt dat de aanschaf nog wel meevalt, maar dat zo´n ding benzine zuipt en verzekerd moet worden.
Het kopen is het probleem niet, maar rijdend houden is lastig.
Het kopen is het probleem niet, maar rijdend houden is lastig.
0
geplaatst: 21 juli 2006, 11:54 uur
Ja, dat is ook waar inderdaad. Ik wil nu wel een auto, maar eerst wil ik een baan waarvan ik zeker ben dat er elke maand meer geld binnenkomt, dan er in de vorm van verzekering, belasting en benzine weer uit gaat. En ik wil natuurlijk wel meer kunnen dan alleen autorijden..
Dat is ook de reden dat ik eigenlijk zo snel mogelijk ook nog mn motorrijbewijs wil halen, aangezien dat in alle opzichten vele malen goedkoper is
Dat is ook de reden dat ik eigenlijk zo snel mogelijk ook nog mn motorrijbewijs wil halen, aangezien dat in alle opzichten vele malen goedkoper is

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.