MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / slappe zever

zoeken in:
Mojo Pin
Precies, want van sterke zever heb ik nog nooit gehoord.

Ha nee?

Mojo Pin
Neen.

Ik ook niet.

Dat is dan ook wel van jullie posts af te lezen

Mojo Pin
King Crimson

(in je top 10)

Zelfs dezelfde positie. Het is dan ook wel duidelijk het op drie-na-beste album ooit gemaakt natuurlijk

Mojo Pin
O, op die manier benader ik het niet hoor. Ik kies gewoon mijn eigen favorieten uit. En dat is al lastig zat.

Was ook bepaald geen sterke zever, die post

achjaah.. kwil nog ff kwijt dat het maar een leuk topic is.. serieus let's get some fun

ok, wat zullen we nu eens gaan doen..?

Hoe bedoel je?

Wat hoop je dat ie bedoelt?

Nou, maakt me niet zoveel uit eigenlijk

Nou. Ik ben ondertussen ook wel benieuwd wat ie bedoelt. Het blijft oorverdovend stil.

ah, sorry
We hebben net natuurlijk het rondje moppen gehad, dus het leek me wel tijd voor iets anders

Misschien is ie een stukje aan het rijden met de auto van zijn ouders.

musicfriek schreef:
Misschien is ie een stukje aan het rijden met de auto van zijn ouders.

nee Me pa moét nog mee van mijn moeder, en zij durft nog niet eens

Wat voor auto zou je willen rijden dan later?

eeuh.., vroeger wilde ik altijd een 205 gti hebben maar daar ben ik inmiddels vanaf gestapt. Als ik het geld heb lijkt me een Fiat Cinquecento Abarth wel cool

En later, tja.. een bmw m3 cabrio of a4 avant quattro ofzo?

*dream on*

Meneer denkt groot

Gelijk heeft ie. Je moet altijd wat te dromen/wensen hebben.

Mojo Pin
Neem dan gewoon een Trabant.

Ook stoer.

rayman schreef:
Gelijk heeft ie. Je moet altijd wat te dromen/wensen hebben.

Vind ik nou ook, en mn voornemen om rijk te worden heb ik nog niet laten varen.. Maar als het toch iets goedkoper moet, lijkt me een Impreza '99 GT of een mooie Seat Leon (die oude is nu al wel te betalen )

btw, we hebben nu een Fiat Marea Weekend met 155 pk Doet het lekker als je ff gasgeeft iig..

hmm, ik heb het wel met sportieve auto's geloof ik.. Misschien kom ik daar nog wel op terug als ik zwakke nieren begin te krijgen over 20 jaar

Misschien kom je er al op terug als blijkt dat de aanschaf nog wel meevalt, maar dat zo´n ding benzine zuipt en verzekerd moet worden.
Het kopen is het probleem niet, maar rijdend houden is lastig.

Mojo Pin
Je kunt er ook een jatten.

Goed idee.nl

Ja, dat is ook waar inderdaad. Ik wil nu wel een auto, maar eerst wil ik een baan waarvan ik zeker ben dat er elke maand meer geld binnenkomt, dan er in de vorm van verzekering, belasting en benzine weer uit gaat. En ik wil natuurlijk wel meer kunnen dan alleen autorijden..
Dat is ook de reden dat ik eigenlijk zo snel mogelijk ook nog mn motorrijbewijs wil halen, aangezien dat in alle opzichten vele malen goedkoper is

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:18 uur

geplaatst: vandaag om 20:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.