Overig / Algemeen / Examens
zoeken in:
0
Mojo Pin
geplaatst: 28 juli 2006, 17:18 uur
jowietje, bekijk het van de positieve kant: als je op de fiets naar school moet doe je daar langer over en kun je dus, met je mp3-speler in je zak, langer naar Rihanna luisteren 

0
geplaatst: 28 juli 2006, 17:19 uur
Mojo Pin schreef:
jowietje, bekijk het van de positieve kant: als je op de fiets naar school moet doe je daar langer over en kun je dus, met je mp3-speler, langer naar Rihanna luisteren
jowietje, bekijk het van de positieve kant: als je op de fiets naar school moet doe je daar langer over en kun je dus, met je mp3-speler, langer naar Rihanna luisteren

Maar Maandag ga ik het nog een keer proberen, maar dan kost het m'n eigen geld
Wie weet lukt het dan juist wel, haha.
0
geplaatst: 28 juli 2006, 17:21 uur
...En je blijft lekker in shape zodat je wellicht nog een kansje maakt bij Rihanna
!
Toch vervelend dat je gezakt bent, volgende keer beter.
!Toch vervelend dat je gezakt bent, volgende keer beter.
0
geplaatst: 28 juli 2006, 17:22 uur
Sonic Nurse schreef:
...En je blijft lekker in shape zodat je wellicht nog een kansje maakt bij Rihanna
!
Toch vervelend dat je gezakt bent, volgende keer beter.
!Toch vervelend dat je gezakt bent, volgende keer beter.
Dankje

En even ter duidelijkheid, ik HEB Rihanna al

0
geplaatst: 10 augustus 2006, 16:10 uur
keihard vwo geslaagd, met de 1ste prijs voor het profielwerkstuk, 100 euries rijker...
0
geplaatst: 18 mei 2009, 11:18 uur
Ik heb zometeen ook mijn eerste examen op TL-niveau. Moet goed komen en dan volgend jaar naar HAVO.
0
geplaatst: 18 mei 2009, 16:09 uur
Vandaag Nederlands gehad, was goed te doen. 
Ik denk dat ik wel een voldoende heb, nu op naar geschiedenis woensdag. Dat is toch wat minder leuk.

Ik denk dat ik wel een voldoende heb, nu op naar geschiedenis woensdag. Dat is toch wat minder leuk.
0
handsome_devil
geplaatst: 18 mei 2009, 16:19 uur
Veel succes allemaal! En onthoud: zelfs ik ben geslaagd vorig jaar, dus met jullie moet het vast helemaal goedkomen 

0
geplaatst: 18 mei 2009, 17:28 uur
handsome_devil schreef:
Veel succes allemaal! En onthoud: zelfs ik ben geslaagd vorig jaar, dus met jullie moet het vast helemaal goedkomen
Dankje, nu heb ik er al helemaal alle vertrouwen in!
0
geplaatst: 18 mei 2009, 17:29 uur
Ook vandaag Nederlands gehad, morgen Filosofie en woensdag Geschiedenis. Wat een feestweek 

0
geplaatst: 18 mei 2009, 17:43 uur
Vandaag Nask 1 gehad. Ging prima. Morgen heb ik Nederlands. Ook altijd goed te doen voor mij 

0
geplaatst: 18 mei 2009, 17:57 uur
Ik studeer journalistiek. We kregen in februari een paar opdrachten. Een tv reportage maken over een plein in Antwerpen. Radioreportage over een bezienswaardigheid. En nog een zo'n paar opdrachten. Filmen, opnemen, interviewen, research, montage,... De deadlines zijn woensdag. U kan begrijpen dat ik een paar stressvolle dagen heb. Tot overmaat van ramp begint het blokken volgende week.
Maar met John en wat sigaretten hou ik het allemaal wel vol.
Maar met John en wat sigaretten hou ik het allemaal wel vol.

0
geplaatst: 18 mei 2009, 19:13 uur
Vandaag examen Nederlands gedaan, ik heb het overleefd. Morgen doodleren, woensdag geschiedenis.
0
Gallow
geplaatst: 18 mei 2009, 22:50 uur
Nederlands was een eitje, hoewel de 3 uur meer dan nodig waren. Morgen wiskunde, dat wordt waarschijnlijk een ander verhaal.
Overigens hoorde ik al dat er weer een klachten regen was bij laks, ik vond het allemaal prima geregeld overigens.
Overigens hoorde ik al dat er weer een klachten regen was bij laks, ik vond het allemaal prima geregeld overigens.
0
geplaatst: 19 mei 2009, 09:32 uur
Ik snap ook niet waarom er zoveel gelkaagd werd. Het enige gekke was dat er bij een vraag stond dat je moest citeren uit de tekst maar geen voorbeeld uit de tekst mocht halen, ik snap nog steeds niet wat ze nou bedoelden. Maar om daar nou om te gaan zitten zaniken.
Wiskune.. Blij dat ik dat vak niet meer heb, nooit veel van begrepen, sinds die grafiekjes erbij gehaald werden snapte ik er de ballen van
Wiskune.. Blij dat ik dat vak niet meer heb, nooit veel van begrepen, sinds die grafiekjes erbij gehaald werden snapte ik er de ballen van

0
geplaatst: 19 mei 2009, 09:47 uur
Er is veel geklaagd over het feit dat er te veel open vragen zouden zijn, maar van de mensen om me heen hoorde ik juist dat ze de multiple choice moeilijker vonden. Beetje raar dus. Overigens, MDV, doe jij ook vwo? Ik heb namelijk geen vraag gezien waarbij je moest citeren ofzo...
0
geplaatst: 19 mei 2009, 11:04 uur
Ik doe havo, vwo kan niet zonder wiskunde 
Hebben jullie dit trouwens meegekregen? SpitsNieuws : Havo-vraag geschrapt
En laat dat nou net een van de vragen zijn waar ik onzeker over was.

Hebben jullie dit trouwens meegekregen? SpitsNieuws : Havo-vraag geschrapt
En laat dat nou net een van de vragen zijn waar ik onzeker over was.
0
geplaatst: 19 mei 2009, 11:38 uur
gelukkig wel interessante onderwerpen voor geschiedenis morgen.
dus dat komt net als Nederlands ook wel goed
dus dat komt net als Nederlands ook wel goed

0
geplaatst: 19 mei 2009, 11:55 uur
Interresante onderwepen? Papierfabrieken in de 18e eeuw bijvoorbeeld? 

0
geplaatst: 19 mei 2009, 11:57 uur
Die oorlogen zijn wel interessant, ja, maar dat gedoe over de gouden eeuw is echt saai... Maargoed, als havo over papierfabrieken gaat, dan valt de gouden eeuw ook wel weer mee. 

0
geplaatst: 19 mei 2009, 12:01 uur
tsja... het blijft geschiedenis natuurlijk, maar het is beter dan staatsinrichting ofzo.
0
geplaatst: 19 mei 2009, 12:11 uur
Het is ook wel interresant hoor, die oorlogen en de gouden eeuw. Het is alleen een beetje vervelend als ze dingen gaan vragen over stomme details die ze veel beter kunnen vervangen voor boeiendere achtergronden. In mijn geschiedenisboek wordt kort door de bocht gesteld dat de Duitsers WO1 verloren omdat ze opeens 'moe' werden, maar het gewicht van de Duitse kanonnen krijgt uitgebreid en gedetailleerd aandacht. Ik hoop niet dat de verhoudingen bij de examens ook zo liggen.
0
geplaatst: 19 mei 2009, 13:28 uur
MDV schreef:
Het is ook wel interresant hoor, die oorlogen en de gouden eeuw. Het is alleen een beetje vervelend als ze dingen gaan vragen over stomme details die ze veel beter kunnen vervangen voor boeiendere achtergronden. In mijn geschiedenisboek wordt kort door de bocht gesteld dat de Duitsers WO1 verloren omdat ze opeens 'moe' werden, maar het gewicht van de Duitse kanonnen krijgt uitgebreid en gedetailleerd aandacht. Ik hoop niet dat de verhoudingen bij de examens ook zo liggen.
Oh dan hebben we toch hetzelfde boek, die papierfabrieken zijn me niet echt bijgebleven blijkbaar. De gouden eeuw vind ik echt vervelend om te leren. Maar de oorlogen was ik zo doorheen eigenlijk, best leuk (relatief) en niet zo moeilijk.
0
geplaatst: 19 mei 2009, 13:52 uur
Ik vond geschiedenis altijd wel leuk.
Bij mij was het net zo lekker weer als het nu is en dat heeft me toen bijna de das omgedaan omdat ik liever lekker in het zonnetje zat ipv met mijn neus in de boeken.
Dus wijze raad; wel leren he!
Bij mij was het net zo lekker weer als het nu is en dat heeft me toen bijna de das omgedaan omdat ik liever lekker in het zonnetje zat ipv met mijn neus in de boeken.
Dus wijze raad; wel leren he!
* denotes required fields.