MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Examens

zoeken in:
Ja leren is wel verstandig... Ik heb eerlijk gezegd het hele jaar praktisch geen boek open gedaan . Ik weet het, het is niet zo slim, maar dit niveau kan ik makkelijk aan zonder te leren en dan is het moeilijk om het dan toch eens een keer wel te gaan leren.
Vandaag trouwens Nederlands examen gehad. Eitje!

Succes allemaal! Ik hoorde dat Nederlands echt een bitch was. 19 van de 22 vragen waren open vragen. Belachelijk aangezien wij er vorig jaar maar 6 hadden ofzo.

MDV
Damn, ik heb me helemaal doodgeleerd. Elk tekstje gaat mijn ene oog in en mijn andere oog uit. Ik zal morgen wel merken of het genoeg is geweest.

Gallow
MDV schreef:
En laat dat nou net een van de vragen zijn waar ik onzeker over was.

Haha daar heb ik ook lang over zitten piekeren.

MDV schreef:
Interresante onderwepen? Papierfabrieken in de 18e eeuw bijvoorbeeld?

Bij mij gaat het morgen over de Napoleontische oorlogen, de Frans-Duitse oorlog, die oorlog om sabastopol en de gouden eeuw.

Niet zo erg saai dus afgezien van het laatste.

Gallow schreef:
Bij mij gaat het morgen over de Napoleontische oorlogen, de Frans-Duitse oorlog, die oorlog om sabastopol en de gouden eeuw.

Niet zo erg saai dus afgezien van het laatste.

je vergeet WO I

Stijn_Slayer
Echt een drama dat geschiedenis. Niet zozeer saai, maar gewoon te veel.

Bio ging wel aardig, maar er zaten een aantal goede instinkers in.....

Dj2Jelle
Straks Frans, dat word nog spannend met mijn talenkuil die uitzondering geeft voor Engels.

Stijn_Slayer
Geschiedenis was goed te doen, de helft was al rond 11 uur klaar.

Hellblazer schreef:
Ik weet het, het is niet zo slim, maar dit niveau kan ik makkelijk aan zonder te leren en dan is het moeilijk om het dan toch eens een keer wel te gaan leren.
Vandaag trouwens Nederlands examen gehad. Eitje!

héél stoer

MDV
Geschiedenis ging wel, op een paar kromme zinnetjes en vermoedelijke taalfoutjes na heb ik het voor mijn gevoel wel aardig gedaan.

Het was alleen een beetje gek dat ze een vraag stelden waarin ze van 'Duitsland' spraken in een tijd dat dat land nog helemaal niet bestond -_-

Stijn_Slayer schreef:
Geschiedenis was goed te doen, de helft was al rond 11 uur klaar.

De helft is wel erg veel, zeg. Ik was zelf rond half 12 klaar, maar toen waren er nog maar een stuk of 10 mensen klaar, wat bij ons zo'n 10 procent is. Jullie hebben zeker een erg slimme school?

@MDV: dat laatste was me ook opgevallen, ja.

Damn, bij mij waren er ook al een paar om half 11 klaar maar ik heb gewoon 3 uur gedaan en 7 kantjes volgekalkt. Gewoon veel lullen dan is er vast wel wat goed

hebben andere mensen ook zo'n last van hun nek na een examen?

Stijn_Slayer
Arrie schreef:
(quote)

Jullie hebben zeker een erg slimme school?

Dat zullen we snel genoeg weten. Ik denk wel dat er een stuk of 15 mensen gaan zakken, als ik dat zo af en toe langs hoor komen. Dat is toch vrij veel, maar die doen dan ook geen flikker.

Oeps, typfoutje, ik bedoelde dus half 12.
En geen last van m'n nek, wel van m'n handen.

Lennonlover schreef:
(quote)

héél stoer

Geloof het of niet, maar het is echt zo. En ik ben echt niet de enige in de klas.
Examen van Wiskunde vandaag viel overigens ook heel erg mee. Ik denk dat de normering hier wel erg streng voor is omdat bijna iedereen bij ons het makkelijk vond.

bixtad schreef:

hebben andere mensen ook zo'n last van hun nek na een examen?

Nogal!! vooral als je daarna nog moet vakkenvullen bij de C1000

nu 3 gehad van de 3, Ik hoop dat ik het haal aangezien ik er niet zo goed voor sta.

Gallow
Eerder last van m'n schrijf hand dan van m'n nek.

Ik kan nog twee weken voorbereiden, maar 10 juni is het bij mij ook zover. Dan start ik met mijn eerste examen, en dat is fysica.

Net examen Engels gehad. Was nog vrij moeilijk, bij die multiplechoice-vragen lijken sommige antwoorden zoveel op elkaar.. Een voldoende is het vast wel. En ik kan wel wat hebben gelukkig, want ik sta een 8 op Engels dus het zal allemaal wel goed komenm

Stijn_Slayer
Ik had Wiskunde A1. Ging minder goed dan ik verwachtte, maar wel goed genoeg denk ik. Een hoop makkelijke vragen, maar toch een stuk of 6/7 die erg lastig waren.

Ik had wiskunde A12, en alsof dat nog niet erg genoeg is, was de muziekleraar waarschijnlijk vergeten dat er examens waren en hadden we een kwartier lang last van kleine kotertjes die zaten te drummen ofzo en ging er een mobieltje van een leraar af. Echt belachelijk, maar ging toch wel goed denk ik

Ik heb net examen Nask 2 (Scheikunde gehad). Een van m'n favo vakken. Ging heel goed. Veel simpele vragen en wat moeilijke, maar het is allemaal goed gegaan.

Gallow
Aardrijkskunde was wel te doen, veel toepassingsvragen gelukkig want ik had m'n boek nog niet open gedaan de afgelopen weken.

Nog mensen Scheikunde gedaan vandaag? Wat een kut examen.... te lang en vaagheid alom.

Stijn_Slayer
Ik had Duits2, was in twee uur klaar. Echt een makkie!

Lennart_M schreef:
Nog mensen Scheikunde gedaan vandaag? Wat een kut examen.... te lang en vaagheid alom.

Scheikunde 1,2? VWO? Zo ja, dan ben ik het met je eens vaag examen.

Dj2Jelle
Gisteren Biologie gehad voor Havo, was erg makkelijk vond ik. Morgen Natuurkunde, dat word dan wel weer lastig.

Gallow
Ik heb nu een week vrij volgende week Engels en Duits

Ja, ik ben ook eerst een weekje vrij. Dinsdag mijn laatste examen: Biologie. Zal ook niet zo'n probleem zijn.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:56 uur

geplaatst: vandaag om 14:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.