Overig / Algemeen / Examens
zoeken in:
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 27 mei 2009, 15:48 uur
En nu ook economie 1 gehad.. Normaal heb ik altijd te weinig tijd, nu was ik zelfs een uur eerder klaar.
Twee jaar lang 95% berekenen en 5% theorie, en op het examen is het precies omgedraaid.... Gelukkig ben ik beter in theorie, ik kan echt niet berekenen.
Maar het ging wel aardig dus, dat had ik echt niet verwacht. Eco is mijn rampvak.
Twee jaar lang 95% berekenen en 5% theorie, en op het examen is het precies omgedraaid.... Gelukkig ben ik beter in theorie, ik kan echt niet berekenen.

Maar het ging wel aardig dus, dat had ik echt niet verwacht. Eco is mijn rampvak.

0
geplaatst: 31 mei 2009, 15:56 uur
Ik vind mijn 6 voor AK wel goed gedaan vind ik zelf, want het was knap knap moeilijk.
En een 9.2 voor Frans vind ik ook niet verkeerd
En een 9.2 voor Frans vind ik ook niet verkeerd

0
geplaatst: 1 juni 2009, 20:59 uur
Toe maar weer
. Ik ben al blij dat ik met de hak in de sloot nog een 5.5 op frans heb weten te halen.
Morgen alleen nog wiskunde B1,2 en dan ben ik gezakt (of misschien geslaagd natuurlijk).
. Ik ben al blij dat ik met de hak in de sloot nog een 5.5 op frans heb weten te halen. Morgen alleen nog wiskunde B1,2 en dan ben ik gezakt (of misschien geslaagd natuurlijk).
0
Gallow
geplaatst: 2 juni 2009, 14:25 uur
Duits viel wel mee alleen sommige vragen waren ronduit onbegrijpbaar. Als voorbeeld neem ik vraag 34:
Regel blablabal
Welke 3 groepen hebben hier profijt van?
Geef steeds 2 kernwoorden
Wtf moet je hier nou weer mee...
Ook de alinea opbouw van de tekst was een naaistreek, de tekst was een interview dus de alinea's bestonden uit elk een vraag gevolgd door het antwoord. Naast de eerste vraag stond een grote 1, daarboven een illustratie en dààrboven een inleiding. Nu is het erg makkelijk te denken dat daar waar de 1 staat de eerste alinea is en dus over de inleiding heen te kijken. Gelukkig zeiden de leraren het op onze school nog eventjes daarop te letten want er waren wat vragen mee verbonden zoals wat is de kern van alinea 3.
Regel blablabal
Welke 3 groepen hebben hier profijt van?
Geef steeds 2 kernwoorden
Wtf moet je hier nou weer mee...
Ook de alinea opbouw van de tekst was een naaistreek, de tekst was een interview dus de alinea's bestonden uit elk een vraag gevolgd door het antwoord. Naast de eerste vraag stond een grote 1, daarboven een illustratie en dààrboven een inleiding. Nu is het erg makkelijk te denken dat daar waar de 1 staat de eerste alinea is en dus over de inleiding heen te kijken. Gelukkig zeiden de leraren het op onze school nog eventjes daarop te letten want er waren wat vragen mee verbonden zoals wat is de kern van alinea 3.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 2 juni 2009, 14:42 uur
Kunstgeschiedenis was wel te doen. Een paar lastige, maar verder kon ik alles wel beantwoorden. Morgen nog Frans2 en dan ben ik eindelijk klaar.
0
Gallow
geplaatst: 2 juni 2009, 15:01 uur
Net het antwoordenmodel ingezien en blijkbaar is die er ook ingetuind. Even een mailtje gestuurd naar LAKS.
0
geplaatst: 2 juni 2009, 16:04 uur
Net het laatste examen gehad: Biologie. Was op zich wel te doen. En nu 17 juni maar zien of ik geslaagd ben. Ik ga d'r wel vanuit.
0
Gallow
geplaatst: 3 juni 2009, 22:56 uur
Engels was peace of cake, wel irritant dat de teksten geen regelnummers hadden, en dan vragen ze je te citeren...
0
geplaatst: 4 juni 2009, 00:16 uur
wat is een cake vrede?
kan je dat eten? net als salamiworst ofzo?
kan je dat eten? net als salamiworst ofzo?
0
Dj2Jelle
geplaatst: 4 juni 2009, 00:54 uur
Ik ben ook klaar
.
Hoe logisch het ook is... Maar ik wou het even melden
. En het is best goed gegaan voor de geïnteresseerden, ik stond er niet zo goed voor (3 vijven), maar ik denk dat ik het gehaald heb. 
.Hoe logisch het ook is... Maar ik wou het even melden
. En het is best goed gegaan voor de geïnteresseerden, ik stond er niet zo goed voor (3 vijven), maar ik denk dat ik het gehaald heb. 
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 4 juni 2009, 01:04 uur
Ik denk dat ik ook veilig ben.. Zo niet , dan moet ik een onbetaalbare gitaar en de Neil Young Archives terug zien te betalen.... Ik heb geen keus dus, slagen is de enige optie. 

0
geplaatst: 11 juni 2009, 16:41 uur
Er was toch altijd een site waarop je je examens na kon kijken maar ook met samenvattingen erop van biologie enz.. heeft iemand die site ergens voor me?
0
Ssscht...
geplaatst: 14 juni 2009, 13:33 uur
Woensdag mn laatste... (Eindigen met het zwaarste examen van het hele jaar, hoe komen ze er op??? zucht...)
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 14 juni 2009, 14:25 uur
Zijn jullie in Belgie nog steeds bezig? Wij zijn allang klaar namelijk.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 14 juni 2009, 14:31 uur
Uit de grond van mijn hart, examens liggen al jaren achter mijn pijnlijke rug, maar ik wens iedereen het beste toe: de vrucht van jullie arbeid en de rust van de geleverde inspanning. De groeten!
0
geplaatst: 16 juni 2009, 20:52 uur
Morgen de uitslag, was het maar waar... Ik moet nog mondelingen doen en zit pas op de helft 

0
geplaatst: 17 juni 2009, 14:26 uur
Net gehoord dat ik GESLAAGD ben!! Dubbel feest want ben vandaag ook net 16 geworden
.
.
0
geplaatst: 17 juni 2009, 14:34 uur
Gefeliciteerd!! ik hoor het straks of ik geslaagd ben (of niet)
* denotes required fields.