MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Examens

zoeken in:
Alle geslaagden GEFELICITEERD!!! En zij die herexamen moeten doen: Sterkte!

Pfft ik heb de 23e pas gedaan
Nog 2 te gaan en dan nog de herexamens in September..

MDV
*zucht* iedereen geslaagd en ik zit nog maar op de helft van de examens

Sir Spamalot (crew)
MDV, hou de moed erin, nog een goeie week en dan vakantie!

Ik ben ook geslaagd

Iedereen PROFICIAT!

Stijn_Slayer

Maandag laatste examen, op 3 juli krijg ik de punten.

Stijn_Slayer
Heb je er een goed gevoel bij?

Tot mijn verbazing heb ik tot dusver al na elk examen een goed gevoel gehad. Normaal zou het allemaal goed moeten zijn gegaan

Stijn_Slayer
Dan komt het allemaal wel goed.

MDV
Zo. Gisteren mondeling geschiedenis en maatschappijleer gedaan. Geschiedenis ging goed, maatschappijleer ging waardeloos.

Ik heb het hele jaar door interesse getoond, veel geleerd, niet 1 onvoeldoende gehaald en toch gaat alles fout op het moment dat het even niet kon, damn Nu maar hopen dat het wel meevalt en mijn schriftelijk goed is,

Dj2Jelle
Ik zou voor 12 uur gebeld worden als ik niet geslaagd was voor mijn herexamen, laat ik nu niet gebeld zijn. Ik denk dat ik geslaagd ben .

P.s.

Wat goed van je Jelle, ik wist vanaf minuut één al dat jij het ging halen .

Dj2Jelle
Dankje Rob

Stijn_Slayer

Kun jij je mijn steun nog herrineren?

(op de vraag of je nu flink gaat feesten, omdat je het niet gehaald hebt)

Jelle:

Alleen deze zaterdag , misschien vrijdag ook een beetje. Maar ik heb woensdag al herkansing, dus daar wou ik even goed voor voorbereiden.

Rhythm & Poetry

Nee moet je niet doen man, dan mis je volgend jaar je laatste schooldag . Leren is sowieso zeer gay.
-------------------- ----------------------------------------- --------------------------------

Ach wat zal ik zeggen, we waren nog jong.

Dj2Jelle schreef:
Ik zou voor 12 uur gebeld worden als ik niet geslaagd was voor mijn herexamen, laat ik nu niet gebeld zijn. Ik denk dat ik geslaagd ben .

P.s.

Gefeliciteerd Naamgenoot

Dj2Jelle
Bedankt Naamgenoot

Ik weet nu trouwens zeker dat ik geslaagd ben

MDV
En nu maar wachten op het telefoontje van straks...

MDV
YES!!!

Drie achten en een zeven, weer vier certificaten binnen, nog twee en ik heb mijn havo-diploma

Gallow
Netjes

wow, nice MDV

Sir Spamalot (crew)
Ik hoop voor iedereen dat de examens gedaan zijn. Aan de geslaagden, mijn gelukwensen. Aan de niet-geslaagden, kop op, even uitrusten en ga er voor.

Social_Mask
Volgend jaar examen voor mij. Het was al billenknijpen op 5VWO te halen, maar toch gelukt. Had een 4,9 nodig voor AK en een 5,1 gehaald . Blijft wel een klotevak..

Met glans geslaagd. De hoogste resultaten van de klas, met alleen een zwakker resultaat voor Frans. Daar heb ik een 5.2 voor. Uitblinkers zijn Geschiedenis (8.2) Nederlands (8.2) en Zedenleer (8.0).

Devoo schreef:
Met glans geslaagd. De hoogste resultaten van de klas, met alleen een zwakker resultaat voor Frans. Daar heb ik een 5.2 voor. Uitblinkers zijn Geschiedenis (8.2) Nederlands (8.2) en Zedenleer (8.0).

Nice, gefeliciteerd! Maar wat houdt het vak Zedenleer in? Klinkt als iets wat alleen in Belgie wordt gegeven.

Aghora schreef:
(quote)

Nice, gefeliciteerd! Maar wat houdt het vak Zedenleer in? Klinkt als iets wat alleen in Belgie wordt gegeven.

Religies enzo.

Klopt. Het is eigelijk het tegenovergestelde van Godsdienst. Waar Godsdienst vooral gebaseerd is op het Christelijke geloof, gaat Zedenleer over het vrijzinnig zijn. Zelf kunnen kiezen in wat men gelooft. We leren er over Darwin, maar ook over het Jodendom tot de Islam.

Stijn_Slayer
Bij ons heet dat levensbeschouwing. Ik heb er altijd een hekel aan gehad. Ik vind het gewoon echt niet fijn als ik verplicht dingen moet leren over verschillende geloven terwijl ik er helemaal niks mee te maken wil hebben. En dan laten ze je over die dingen nadenken, laat mensen dat zelf beslissen of ze dat willen.

Filosofen en 'normen en waarden' werden ook behandeld, dat was dan wel aardig.

Stijn_Slayer schreef:
Bij ons heet dat levensbeschouwing. Ik heb er altijd een hekel aan gehad. Ik vind het gewoon echt niet fijn als ik verplicht dingen moet leren over verschillende geloven terwijl ik er helemaal niks mee te maken wil hebben. En dan laten ze je over die dingen nadenken, laat mensen dat zelf beslissen of ze dat willen.

Filosofen en 'normen en waarden' werden ook behandeld, dat was dan wel aardig.

Heb het schitterende vak levensbeschouwing ook gehad en had er net zoals jij een pesthekel aan. Had waarschijnlijk ook voor een deel te maken met de 'leerkrachten' die ons boekjes lieten inkleuren . Ze moesten toch ergens hun geld mee verdienen hadden ze altijd als excuus. Ben er gelukkig al een jaar vanaf, na eerst een jaar gezakt te zijn Zijn er hier trouwens mensen die Muziekwetenschap in Utrecht studeren / gaan studeren?

Gast
geplaatst: vandaag om 21:05 uur

geplaatst: vandaag om 21:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.