Overig / Algemeen / Examens
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juni 2009, 01:11 uur
Alle geslaagden GEFELICITEERD!!! En zij die herexamen moeten doen: Sterkte!
0
geplaatst: 19 juni 2009, 09:41 uur
Pfft ik heb de 23e pas gedaan 
Nog 2 te gaan en dan nog de herexamens in September..

Nog 2 te gaan en dan nog de herexamens in September..
0
geplaatst: 19 juni 2009, 11:47 uur
*zucht* iedereen geslaagd en ik zit nog maar op de helft van de examens 

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 19 juni 2009, 13:00 uur
MDV, hou de moed erin, nog een goeie week en dan vakantie!
0
geplaatst: 20 juni 2009, 20:55 uur
Tot mijn verbazing heb ik tot dusver al na elk examen een goed gevoel gehad. Normaal zou het allemaal goed moeten zijn gegaan 

0
geplaatst: 30 juni 2009, 17:14 uur
Zo. Gisteren mondeling geschiedenis en maatschappijleer gedaan. Geschiedenis ging goed, maatschappijleer ging waardeloos.
Ik heb het hele jaar door interesse getoond, veel geleerd, niet 1 onvoeldoende gehaald en toch gaat alles fout op het moment dat het even niet kon, damn
Nu maar hopen dat het wel meevalt en mijn schriftelijk goed is,
Ik heb het hele jaar door interesse getoond, veel geleerd, niet 1 onvoeldoende gehaald en toch gaat alles fout op het moment dat het even niet kon, damn
Nu maar hopen dat het wel meevalt en mijn schriftelijk goed is,
0
Dj2Jelle
geplaatst: 1 juli 2009, 12:03 uur
Ik zou voor 12 uur gebeld worden als ik niet geslaagd was voor mijn herexamen, laat ik nu niet gebeld zijn. Ik denk dat ik geslaagd ben
.
P.s.

.P.s.

0
geplaatst: 1 juli 2009, 12:04 uur
Wat goed van je Jelle, ik wist vanaf minuut één al dat jij het ging halen
.
.
0
geplaatst: 1 juli 2009, 12:09 uur
Kun jij je mijn steun nog herrineren?
(op de vraag of je nu flink gaat feesten, omdat je het niet gehaald hebt)
Jelle:
Alleen deze zaterdag , misschien vrijdag ook een beetje. Maar ik heb woensdag al herkansing, dus daar wou ik even goed voor voorbereiden.
Rhythm & Poetry
Nee moet je niet doen man, dan mis je volgend jaar je laatste schooldag . Leren is sowieso zeer gay.
-------------------- ----------------------------------------- --------------------------------
Ach wat zal ik zeggen, we waren nog jong.
(op de vraag of je nu flink gaat feesten, omdat je het niet gehaald hebt)
Jelle:
Alleen deze zaterdag , misschien vrijdag ook een beetje. Maar ik heb woensdag al herkansing, dus daar wou ik even goed voor voorbereiden.
Rhythm & Poetry
Nee moet je niet doen man, dan mis je volgend jaar je laatste schooldag . Leren is sowieso zeer gay.
-------------------- ----------------------------------------- --------------------------------
Ach wat zal ik zeggen, we waren nog jong.
0
geplaatst: 1 juli 2009, 12:43 uur
Dj2Jelle schreef:
Ik zou voor 12 uur gebeld worden als ik niet geslaagd was voor mijn herexamen, laat ik nu niet gebeld zijn. Ik denk dat ik geslaagd ben
.
P.s.
.P.s.
Gefeliciteerd Naamgenoot

0
Dj2Jelle
geplaatst: 2 juli 2009, 04:41 uur
Bedankt Naamgenoot 
Ik weet nu trouwens zeker dat ik geslaagd ben

Ik weet nu trouwens zeker dat ik geslaagd ben

0
geplaatst: 2 juli 2009, 09:32 uur
YES!!!
Drie achten en een zeven, weer vier certificaten binnen, nog twee en ik heb mijn havo-diploma
Drie achten en een zeven, weer vier certificaten binnen, nog twee en ik heb mijn havo-diploma

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 3 juli 2009, 17:38 uur
Ik hoop voor iedereen dat de examens gedaan zijn. Aan de geslaagden, mijn gelukwensen. Aan de niet-geslaagden, kop op, even uitrusten en ga er voor.
0
Social_Mask
geplaatst: 3 juli 2009, 19:10 uur
Volgend jaar examen voor mij. Het was al billenknijpen op 5VWO te halen, maar toch gelukt. Had een 4,9 nodig voor AK en een 5,1 gehaald
. Blijft wel een klotevak..
. Blijft wel een klotevak..
0
geplaatst: 4 juli 2009, 09:49 uur
Met glans geslaagd. De hoogste resultaten van de klas, met alleen een zwakker resultaat voor Frans. Daar heb ik een 5.2 voor. Uitblinkers zijn Geschiedenis (8.2) Nederlands (8.2) en Zedenleer (8.0).
0
geplaatst: 4 juli 2009, 15:48 uur
Devoo schreef:
Met glans geslaagd. De hoogste resultaten van de klas, met alleen een zwakker resultaat voor Frans. Daar heb ik een 5.2 voor. Uitblinkers zijn Geschiedenis (8.2) Nederlands (8.2) en Zedenleer (8.0).
Nice, gefeliciteerd! Maar wat houdt het vak Zedenleer in? Klinkt als iets wat alleen in Belgie wordt gegeven.

0
geplaatst: 4 juli 2009, 17:00 uur
Aghora schreef:
Nice, gefeliciteerd! Maar wat houdt het vak Zedenleer in? Klinkt als iets wat alleen in Belgie wordt gegeven.
(quote)
Religies enzo.
0
geplaatst: 12 juli 2009, 15:08 uur
Klopt. Het is eigelijk het tegenovergestelde van Godsdienst. Waar Godsdienst vooral gebaseerd is op het Christelijke geloof, gaat Zedenleer over het vrijzinnig zijn. Zelf kunnen kiezen in wat men gelooft. We leren er over Darwin, maar ook over het Jodendom tot de Islam.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 12 juli 2009, 15:16 uur
Bij ons heet dat levensbeschouwing. Ik heb er altijd een hekel aan gehad. Ik vind het gewoon echt niet fijn als ik verplicht dingen moet leren over verschillende geloven terwijl ik er helemaal niks mee te maken wil hebben. En dan laten ze je over die dingen nadenken, laat mensen dat zelf beslissen of ze dat willen.
Filosofen en 'normen en waarden' werden ook behandeld, dat was dan wel aardig.
0
geplaatst: 14 juli 2009, 11:32 uur
Stijn_Slayer schreef:
Bij ons heet dat levensbeschouwing. Ik heb er altijd een hekel aan gehad. Ik vind het gewoon echt niet fijn als ik verplicht dingen moet leren over verschillende geloven terwijl ik er helemaal niks mee te maken wil hebben. En dan laten ze je over die dingen nadenken, laat mensen dat zelf beslissen of ze dat willen.
Heb het schitterende vak levensbeschouwing ook gehad en had er net zoals jij een pesthekel aan. Had waarschijnlijk ook voor een deel te maken met de 'leerkrachten' die ons boekjes lieten inkleuren
. Ze moesten toch ergens hun geld mee verdienen hadden ze altijd als excuus. Ben er gelukkig al een jaar vanaf, na eerst een jaar gezakt te zijn
Zijn er hier trouwens mensen die Muziekwetenschap in Utrecht studeren / gaan studeren?* denotes required fields.