Overig / Algemeen / Examens
zoeken in:
0
geplaatst: 16 juli 2009, 11:53 uur
Ja inderdaad, op ons rapport staat het als "Levensbeschouwing/Zedenleer" is dus hetzelfde waarschijnlijk.
0
geplaatst: 22 juli 2009, 13:43 uur
Rare punten hier wel allemaal.
Bij ons wordt het in percenten omgezet in een paar categorieën:
Dagelijks werk, Examens, Jaartotaal.
Ik had overigens 75%; allemaal te danken aan mijn 'liefde' voor wiskunde (jaartotaal van mezelf 85, gemiddelde in de 60
)
Bij ons wordt het in percenten omgezet in een paar categorieën:
Dagelijks werk, Examens, Jaartotaal.
Ik had overigens 75%; allemaal te danken aan mijn 'liefde' voor wiskunde (jaartotaal van mezelf 85, gemiddelde in de 60
)
0
geplaatst: 22 juli 2009, 15:21 uur
Ik heb 6 herexamens van de 12 vakken.. Ben al terug aan het leren voor tweede zit 
Er zaten dan ook nog drie negens tussen, dubbel klote..

Er zaten dan ook nog drie negens tussen, dubbel klote..
0
Misterfool
geplaatst: 21 oktober 2009, 16:46 uur
eens een polletje houden maar wie heeft er dit jaar allemaal examen. ik zit dit jaar in 6vwo en zal dus ergens rond april (dacht ik) examen hebben
0
Misterfool
geplaatst: 21 oktober 2009, 17:42 uur
hahah dat gelukkig niet. maar was gewoon benieuwd wie ook dit jaar examen heeft.
0
geplaatst: 5 februari 2010, 17:50 uur
Examens... vorig jaar had ik de eindexamens voor TL/Havo en toen slaagde ik in een keer. Volgend jaar heb ik pas weer examens. Heb er nu al weer zin in.........
0
geplaatst: 5 februari 2010, 22:55 uur
Ik zit ook in 6VWO, heb dit jaar dus ook examen. We hebben in mei examen hoor Misterfool
. Nederlands is de eerste, op 17 mei.
In totaal 7 examens, ik hoef Spaans niet te maken namelijk
.
. Nederlands is de eerste, op 17 mei.In totaal 7 examens, ik hoef Spaans niet te maken namelijk
.
0
geplaatst: 6 februari 2010, 18:41 uur
Dat is zeker jammer, het is een erg mooie taal.
Op mijn school was het ook het eerste jaar dat het gekozen kon worden, dus ik had geluk
.
Op mijn school was het ook het eerste jaar dat het gekozen kon worden, dus ik had geluk
.
0
geplaatst: 6 februari 2010, 20:22 uur
Ik zit aan mijn 3e jaar Nederlands-Spaans aan de unief van Gent, dus ik vind het ook wel een vrij mooie taal ja
Morgen of overmorgen weet ik m'n punten van januari. Spanneuuund!
Morgen of overmorgen weet ik m'n punten van januari. Spanneuuund!
0
geplaatst: 25 april 2010, 16:48 uur
Meer mensen die al proberen te leren, maar toch steeds weer afgeleid worden door musicmeter? 

0
geplaatst: 26 april 2010, 19:21 uur
Meer afgeleid door muziek in het algemeen. Daar komt Mume automatisch bij
5 Havo hier.
5 Havo hier.
0
Lukk0
geplaatst: 26 april 2010, 19:32 uur
Afgeleid door musicmeter? Ja. Serieuze poging om te leren? Neuuu...
.
Als ik daar echt al aan wilde beginnen zou ik de pc wel gewoon uitzetten, dat werkt een stuk beter. Ik maak gewoon op school een hoop uit oude examens, komt wel goed op die manier.
. Als ik daar echt al aan wilde beginnen zou ik de pc wel gewoon uitzetten, dat werkt een stuk beter. Ik maak gewoon op school een hoop uit oude examens, komt wel goed op die manier.
0
geplaatst: 26 april 2010, 19:34 uur
Ik kan het me permitteren af en toe een beetje afgeleid te raken. Heb dit jaar maar twee staatsexamens. Frans en Aardrijkskunde.
0
Misterfool
geplaatst: 26 april 2010, 20:02 uur
musicmeter leid me behoorlijk af ja.
maar goed ik heb op zich prima gemiddeldes dus erg zorgen hoef ik me niet te maken,
maar goed ik heb op zich prima gemiddeldes dus erg zorgen hoef ik me niet te maken,
0
geplaatst: 26 april 2010, 20:05 uur
Als jullie geband willen worden totdat de examens voorbij zijn... 
Nee hoor, succes allemaal!

0
geplaatst: 26 april 2010, 21:38 uur
herman schreef:

.Dank je!
Al staat m'n hoofd er niet helemaal naar, ik moet onderhand wel echt beginnen. Deze week is m'n opa overleden en daarna werd ik ziek (terwijl ik echt nooit ziek ben, goed getimed dus weer), dus vandaar dat ik nog niet echt ben begonnen.
Maar ik sta er op zich ook wel goed voor. Alleen Economie gaat echt een ramp worden

Weet iedereen eigenlijk al wattie hierna wil gaan doen? Studeren of een jaartje niks?
0
geplaatst: 26 april 2010, 22:03 uur
@ NYCL: Dat is vervelend ...., sterkte.
Ik ga trouwens een jaar niks doen (werken) en dan waarschijnlijk op de kunstacadamie proberen te komen. Maar ik ben iemand die zoiets slecht uitdenkt, dus hoe en wat weet ik nog niet
Ik ga trouwens een jaar niks doen (werken) en dan waarschijnlijk op de kunstacadamie proberen te komen. Maar ik ben iemand die zoiets slecht uitdenkt, dus hoe en wat weet ik nog niet

0
geplaatst: 26 april 2010, 22:49 uur
Iedereen veel sucsess met de examens. Gelukkig heb ik dat achter de rug.
. Beste tip: Niet langer dan 2 uur leren op één dag dat werkt het beste.
. Beste tip: Niet langer dan 2 uur leren op één dag dat werkt het beste.
0
Misterfool
geplaatst: 26 april 2010, 22:51 uur
gespreid leren. en met het mooie weer met de boeken buiten zitten werkt ook heel goed.
0
geplaatst: 27 april 2010, 08:13 uur
Bedankt voor de condoleances.
Zelf ga ik ook studeren, psychologie in waarschijnlijk Utrecht. Heb lang zitten twijfelen tussen Groningen en Utrecht.
Zelf ga ik ook studeren, psychologie in waarschijnlijk Utrecht. Heb lang zitten twijfelen tussen Groningen en Utrecht.
0
geplaatst: 27 april 2010, 10:13 uur
Ik zit op dit moment in Utrecht voor mijn studie. De opleiding die ik volg is niks, maar Utrecht als studentenstad is geweldig. Zeker aan te raden dus
.
Verder werkt het meestal het beste om gespreid te leren. Een uurtje studie, een half uurtje wat ontspanning bijvoorbeeld..
Veel succes iedereen!
.Verder werkt het meestal het beste om gespreid te leren. Een uurtje studie, een half uurtje wat ontspanning bijvoorbeeld..
Veel succes iedereen!
* denotes required fields.