MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Examens

zoeken in:
Dit jaar wel geslaagd

Chevy93, Protonos en Kramer gefeliciteerd!!

En echt balen voor je, Eveningguard, vorig jaar heb ik hetzelfde meegemaakt, hopelijk kun je het snel relativeren. Gewoon vanavond lekker uitgaan en genieten van het plezier van je klasgenoten, tenminste dat was voor mij vorig jaar de oplossing en het hielp wel .

Doe ik. Sta er vrij nuchter tegenover.

Eveningguard schreef:
Pokken, Pokken, ik ben gezakt.

Jammer Probeer het positief op te pakken en ga lekker genieten van de aankomende feestjes.

En gefeliciteerd iedereen die wel geslaagd is

Gefeliciteerd geslaagden!

En erg jammer Eveningguard.

Gefeliciteerd Eveningguard!

Kutrob....

School is leuk. Geniet ervan zolang het nog kan.

Stijn_Slayer
Zo te zien neemt de kenniseconomie van MuMe toe?

En school is helemaal niet leuk.

Rhythm & Poetry schreef:
Gefeliciteerd Eveningguard!

Ik kan je wel wurgen, Rob.

iedereen die geslaagd is Gefeliciteerd

Eveningguard schreef:
(quote)

Ik kan je wel wurgen, Rob.

Doe het! Heel MuMe zal collectief de andere kant op kijken; het valt onder ons gedoogbeleid.

Op welke universiteit zit jij dan, FlyLo?
Ik heb er nog 2 te gaan in Antwerpen, maar ik ben al wel van 30 mei bezig.
Hopelijk komen er bij de 3 herexamens van vorig semester niet al te veel bovenop, al vrees ik ervoor. Volgend jaar toch maar iets anders doen, denk ik. Taal- en letterkunde is niet mijn ding.

Slowgaze schreef:
(quote)

Doe het! Heel MuMe zal collectief de andere kant op kijken; het valt onder ons gedoogbeleid.

Oké meneer ik ben nog niet eens 1/5de zo populair als mijn grote voorbeeld Rob.

Lief ben je zeker niet.

Nog maar 1 examen meer

Ploppesteksel schreef:
Op welke universiteit zit jij dan, FlyLo?
Ik heb er nog 2 te gaan in Antwerpen, maar ik ben al wel van 30 mei bezig.
Hopelijk komen er bij de 3 herexamens van vorig semester niet al te veel bovenop, al vrees ik ervoor. Volgend jaar toch maar iets anders doen, denk ik. Taal- en letterkunde is niet mijn ding.

Ik studeer burgerlijk ingenieur op de KULeuven. Had 11/06 m'n eerste en de 29e dus m'n laatste. Nu nog vijf te gaan
Voorlopig zit ik nog op koers voor een jaar zonder herexamens, hopen dat het zo blijft (zou voor de eerste keer zijn sinds ik op de universiteit zit).
En @taal- en letterkunde: je had zeker meer praktische omgang met taal verwacht? Dan kan je in ieder geval beter vertaler/tolk studeren. Drie herexamens zijn trouwens nog wel te doen hoor, in m'n eerste jaar had ik er (wegens omstandigheden) zes

Ik wou eigenlijk wiskunde studeren, maar omdat iemand die dat studeerde me nogal intimiderend materiaal had laten zien vreesde ik dat het te moeilijk zou zijn en aangezien talen me in het middelbaar ook best goed afgingen, koos ik maar voor taal- en letterkunde.
Niet echt een goede keuze dus. Volgend jaar lerarenopleiding wiskunde-geschiedenis op de hogeschool in Vorselaar ofzoiets, denk ik. En jep, maar ik vrees dat er nog één of twee gaan bijkomen; laat ons hopen op een paar 10'en ditmaal i.p.v. weer twee 9's en één 8.

Ja, die 9's zijn ongelooflijk vervelend.
Ik heb op filosofie al drie keer een 9 gehaald. De vierde keer een tien (vorig jaar). En ik heb nota bene tem het vierde middelbaar Grieks-Latijn gedaan (daarna Latijn-Wiskunde)..

Rhythm & Poetry schreef:
School is leuk. Geniet ervan zolang het nog kan.

Hier heb je zeker wel een punt. Eigenlijk heeft Eveningguard gewoon mazzel dat hij nog een jaartje extra kan genieten van de mooiste periode van de middelbare school, de examenklas. Al zal hij er zelf waarschijnlijk anders over denken

Ik was blij toen ik kon gaan studeren na mijn examens, maar achteraf bezien klopt het natuurlijk wel een beetje wat R&P zegt. Dus niet te hard treuren hoor, Eveningguard.

Bijkomend voordeel is wellicht dat je je studiekeuze nog even kan uitstellen. Vond het zelf wel lastig om al een redelijk verstrekkende keuze te moeten maken op mijn 18e. Achteraf zou ik toch iets anders hebben gekozen.

Anyway, nog van harte aan alle geslaagden!

Uiteraard gefeliciteerd aan alle andere geslaagden. En bedankt voor de felicitaties. En kut voor degenen die gezakt zijn. Mijn neef is zelfs gezakt op 0,1. Of beter gezegd: Mag niet herkansen op 0,1..

Lukk0 schreef:
Gefeliciteerd! Nu studeren?
Uiteraard. Maar eerst een paar maanden vakantie.

Jullie hebben wel makkelijk praten heren. Gelukkig kom ik bij al m'n oude klasgenoten en doe ik het nog eens dunnetjes over.

Sinds gisteren gedaan, dat ik nu al fris en wakker ben is heel verwonderlijk

Morgen mijn laatste examen, Engels. Niet al te moeilijk, dus steek ik er ook niet al te veel energie meer in, ik ben moe!

@ jassn: dat hangt ervan af wat je gisteren gedaan hebt, of het verwonderlijk is dat je nu al fris en wakker bent.

Engels viel wel mee hier, had er ook niet veel voor gedaan omdat het laatste examen was.

12u gefeest of zoiets

Dan neem ik mijn hoed af voor u, jassn!

Het was waarschijnlijk nog iets meer want ik ben om 17uur begonnen en ben pas rond 7 uur aan mijn kot toegekomen.

Wat doe je eigenlijk van richting want ik dacht dat gij ook iets in economie of iets deed?

Ik doe Accountancy-fiscaliteit. Soms een saaie hap, maar overall valt het best wel mee.

Toch niet in Gent?

Neen, in de Kempen (Geel).

Gast
geplaatst: vandaag om 08:31 uur

geplaatst: vandaag om 08:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.