Overig / Algemeen / Examens
zoeken in:
0
geplaatst: 22 juni 2011, 14:20 uur
Mijn zusje had vandaag herexamen biologie, maar ze was erg ziek 
Nu moet ze in augustus staatsexamen doen, en dat terwijl ze het maar op een tiende niet gehaald had.

Nu moet ze in augustus staatsexamen doen, en dat terwijl ze het maar op een tiende niet gehaald had.
0
geplaatst: 28 juni 2011, 21:49 uur
Hoeveel van de hoeveel in het totaal?
Ik heb morgen m'n laatste en heb daarvoor twee dagen mogen blokken in een zolderkamer bij 30°C
Ik heb morgen m'n laatste en heb daarvoor twee dagen mogen blokken in een zolderkamer bij 30°C

0
geplaatst: 28 juni 2011, 22:11 uur
6 van de 12 in totaal over heel het jaar gezien eh
beetje te gemakkelijk genomen en te laat begonnen in 2de semester ...
beetje te gemakkelijk genomen en te laat begonnen in 2de semester ...
0
geplaatst: 29 juni 2011, 23:26 uur
1 herexamen, voor de rest goeie cijfers hier!
Sociale wetgeving, saaie hap, maar goed, dat mag geen probleem zijn. Ik had er de voorbije examenperiode gewoon geen zin in.
Sociale wetgeving, saaie hap, maar goed, dat mag geen probleem zijn. Ik had er de voorbije examenperiode gewoon geen zin in.

0
Misterfool
geplaatst: 29 juni 2011, 23:29 uur
2 herexamens op het laatst. Strafrecht, waar ik gek genoeg een onvoldoende voor haalde. En volkenrecht, waar ik het cijfer nog niet van binnen heb, maar waar ik al wel zeker weet dat het niet veel soeps kan zijn.
0
geplaatst: 6 juli 2011, 20:13 uur
bweeh 3. Kunstgeschiedenis, actualiteit van het grafisch ontwerp en semiotiek
geen pretje
geen pretje
0
kanjedateten
geplaatst: 16 april 2012, 11:08 uur
Nou ik mag dit jaar mn examens doen voor gymnasium. (ja, ik loop achter maar ik ben lui)
Na alle berichtgeving over het strenger nakijken beginnen nu langzaam de zenuwen op te spelen, maar nog niet voldoende zenuwen om 24/7 te leren.
Na alle berichtgeving over het strenger nakijken beginnen nu langzaam de zenuwen op te spelen, maar nog niet voldoende zenuwen om 24/7 te leren.
0
geplaatst: 16 april 2012, 11:11 uur
Strenger nakijken? Ik neem toch aan dat de examens altijd 'streng' werden nagekeken...
Maar als je de stof beheerst is er niets om zenuwachtig voor te zijn.
Maar als je de stof beheerst is er niets om zenuwachtig voor te zijn.
0
kanjedateten
geplaatst: 16 april 2012, 11:16 uur
De examenregels zijn aangescherpt en nu moet iedereen voor alle vakken een 5,5 of hoger halen, Dat was blijkbaar vorig jaar niet anders waren er meer mensen gezakt. Nu ben ik vorig jaar dus gezakt en hieruit zou men op kunnen maken dat het dit jaar moeilijker is. Ergo; volgens mij blijf ik eeuwig scholier.
Mijn super goede bron
Mijn super goede bron
0
geplaatst: 16 april 2012, 11:16 uur
Linius schreef:
Strenger nakijken? Ik neem toch aan dat de examens altijd 'streng' werden nagekeken...
Stress om strengere eindexamens | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
/edit: ik ben een hele tel te laat zo te zien

0
geplaatst: 16 april 2012, 11:20 uur
Aha, op die fiets. In dat geval had ik een paar jaar terug ook moet herkansen om te slagen. Ik heb nog een vijf voor economie op m'n lijst. Nou ja, nog beter je best doen! 

0
kanjedateten
geplaatst: 16 april 2012, 11:28 uur
Wat een slecht vertrouwen, Eveningguard! Wat doe je?
0
geplaatst: 16 april 2012, 17:20 uur
kanjedateten schreef:
Wat een slecht vertrouwen, Eveningguard! Wat doe je?
Niet genoeg zijn best Wat een slecht vertrouwen, Eveningguard! Wat doe je?

0
Misterfool
geplaatst: 16 april 2012, 18:29 uur
Het is al weer bijna 2 jaar geleden dat ik de eindexamens heb gehaald
.
Begin me nu echt een ouwe lul te voelen
.
Mijn broertje moet dit jaar het eindexamen halen, maar ik heb alle hoop dat het hem zal lukken.
.Begin me nu echt een ouwe lul te voelen
.Mijn broertje moet dit jaar het eindexamen halen, maar ik heb alle hoop dat het hem zal lukken.

0
geplaatst: 16 april 2012, 18:33 uur
0
geplaatst: 16 april 2012, 18:34 uur
Misterfool schreef:
Het is al weer bijna 2 jaar geleden dat ik de eindexamens heb gehaald
.
Begin me nu echt een ouwe lul te voelen
.
Mijn broertje moet dit jaar het eindexamen halen, maar ik heb alle hoop dat het hem zal lukken.
Net als mijn broertje... (maxinator)Het is al weer bijna 2 jaar geleden dat ik de eindexamens heb gehaald
.Begin me nu echt een ouwe lul te voelen
.Mijn broertje moet dit jaar het eindexamen halen, maar ik heb alle hoop dat het hem zal lukken.
Bij hem gaat het er echter om spannen.
0
geplaatst: 16 april 2012, 18:34 uur
Ook ik ben dit jaar aan de beurt. Eerst IB examen (een Engels examen) begin mei en dan mijn VWO examen. Gaat goed komen 

0
geplaatst: 16 april 2012, 18:36 uur
En als er nog mensen zijn met relatieproblemen: ik ben uw man. 

0
geplaatst: 16 april 2012, 23:23 uur
Volgens mij zou ik nu gigantisch falen op het wiskunde eindexamen, misschien ook wel voor havo. Wel grappig dat het er blijkbaar weer aankomt, ben er totaal niet mee bezig, maar vind het wel leuk om af en toe een opgave in de spits/metro te zien en te kijken of ik er nog iets van snap. Achteraf gezien was de middelbare school een eitje.
0
geplaatst: 17 april 2012, 07:46 uur
niels94 schreef:
Eerst IB examen (een Engels examen) begin mei
Eerst IB examen (een Engels examen) begin mei
Een examen over de inkomstenbelasting in het Engels? Respect!
0
geplaatst: 17 april 2012, 09:53 uur
stoepkrijt schreef:
(quote)
Niet genoeg zijn best
Ik zit iedere dag tot kwart over zes s'avonds op huiswerkbegeleiding om daar hard te strijden voor mijn examens. Bikkelen als een gek daar. Maar misschien is het toch te zwaar.
0
geplaatst: 17 april 2012, 14:59 uur
Eveningguard schreef:
Ik zit iedere dag tot kwart over zes s'avonds op huiswerkbegeleiding om daar hard te strijden voor mijn examens. Bikkelen als een gek daar. Maar misschien is het toch te zwaar.
Hoe ben je de andere jaren doorgekomen dan? Examens zijn over een maandje gok ik? Dan heb je nog wel even. Eventueel zou je 's avonds ook nog wat kunnen oefenen, hoewel je jezelf niet gek moet maken. Sommigen kunnen er beter tegen dan anderen. Wat zijn je zwakke punten?
0
kanjedateten
geplaatst: 18 april 2012, 15:35 uur
Eveningguard schreef:
(quote)
Misschien kan Rhythm & Poetry je dingen en invalshoeken laten zien die je nog niet kent of leert op de huiswerkbegeleiding!
0
geplaatst: 11 mei 2012, 12:10 uur
Beetje laat, maar heb IB examen (van tweetalig onderwijs) heb ik er sinds woensdag op zitten. Was verder niet moeilijk of spannend, maar toch 

* denotes required fields.