MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / El Ninjo's WK Poule

zoeken in:
Nicolage Rico schreef:

Was het bij mij ook duidelijk dat ik Klosé had geselecteerd i.p.v. Ronaldo?

Ik hoop het wel.

[herpakmodus]je hebt gelijk el ninjo, tijd voor een tussensprint [/herpakmodus]

lebowski schreef:
leuk spelletje

Don't worry, ik neem de rode lantaarn na vandaag vast weer van je over. Groep C en Groep D, daar zit ik echt compleet naast met mijn voorspellingen...hopelijk winnen Portugal en Argentinie hun groep, dan valt de schade nog enigszins mee.

Ik zit vanavond ook met een dillema...wordt NL tweede dan mis ik het concert van James Brown op 1 juli...worden ze eerste ..dan mis ik het concert van The Cult op 4 juli.

Maar verder maakt het toch echt niet uit. Portugal en Mexico zijn allebei makkies en Duitsland en Engeland zijn allebei makkies.

VanDeGriend schreef:
Ik zit vanavond ook met een dillema...wordt NL tweede dan mis ik het concert van James Brown op 1 juli...worden ze eerste ..dan mis ik het concert van The Cult op 4 juli.

Maar verder maakt het toch echt niet uit. Portugal en Mexico zijn allebei makkies en Duitsland en Engeland zijn allebei makkies.

Ik zie NL niet zo snel winnen tegen Portugal. Ik kan me niet heugen dat ze ooit van Portugal hebben gewonnen. Wel gelijkgespeeld na een 2-0 voorsprong... Portugal blijft een lastige tegenstander voor NL.

We voelen allemaal verschrikkelijk met je mee VanDeGriend.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Ik zie NL niet zo snel winnen tegen Portugal. Ik kan me niet heugen dat ze ooit van Portugal hebben gewonnen. Wel gelijkgespeeld na een 2-0 voorsprong... Portugal blijft een lastige tegenstander voor NL.

Volledig mee eens, Portugal is een tegenstander die ons helemaal niet ligt. Ook in Europees clubverband hebben we een hele slechte staat van dienst tegen Portugese ploegen.

Gewoon Argentinie oprollen en vervolgens tegen Angola

En dan uitgeschakeld worden tegen Angola.. Dat zou een enorme desillusie zijn voor het NL.

De Angolezen zijn toch niet zo goed ofwel?? (Ik heb ze nog niet zien spelen daarom)

Was ook maar een geintje, alhoewel het wel zou kunnen natuurlijk.

Ik denk dat NL de Angolezen niet hoeft te vrezen. Het enige wat een nadeel kan zijn is onderschatting.

Nicolage Rico schreef:
Was ook maar een geintje, alhoewel het wel zou kunnen natuurlijk.

Ik denk dat NL de Angolezen niet hoeft te vrezen. Het enige wat een nadeel kan zijn is onderschatting.

Tjaa gelijkspel tegen Mexico is natuurlijk niet niks, en vanavond zullen ze ook wel winnen denk ik. Al ken ik geen enkele van de spelers van ze, en als ik hun clubs zie dan moet Nederland toch wel van ze kunnen winnen lijkt me.

De nieuwe tussenstand na de wedstrijden van vanmiddag.
VanDeGriend haalt Andre bij en deelt de 9e positie in het algemeen klassement.
Na Nicolage Rico valt er een gat naar Rayman, die eindelijk iedereen van z'n rug heeft afgeschud.
Lebowski zakt verder weg, scoorde 0 punten, beide wedstrijden fout en de gehele groepsranking fout.

1 Andre 207 pts (9e)
VandeGriend 207 pts (9e)
3 Nicolage Rico 191 pts (30e)
4 Rayman 160 pts (112e)
5 Bloempje24 155 pts (121e)
Hammerhead 155 pts (121e)
7 DutchViking 152 pts (127e)
8 El Ninjo 151 pts (128e)
9 Lebowski 124 pts (165e)

Vraagje: nu Michael Owen naar huis is, betekend dit dat mijn eerste reserve zijn plaats overneemt of gold dit alleen voor spelers die om 1 of andere reden niet aan het toernooi konden beginnen?

HammerHead schreef:
Vraagje: nu Michael Owen naar huis is, betekend dit dat mijn eerste reserve zijn plaats overneemt of gold dit alleen voor spelers die om 1 of andere reden niet aan het toernooi konden beginnen?

Het laatste, gold alleen voor spelers die om 1 of andere reden niet aan het toernooi konden beginnen...je speelt dus nu helaas nog maar met 4 spelers.

Heren,

Hier is de nieuwe MuMe tussenstand. Andre blijft het goed doen en staat met een 6e plaats ook nog steeds erg kort in het algemeen klassement. Nicolage Rico komt eraan en is inmiddels een serieuze bedreiging voor de 2e plaats van VanDeGriend.

1 Andre 232 pts (6e)
2 VandeGriend 223 pts (12e)
3 Nicolage Rico 221 pts (17e)
4 Hammerhead 185 pts (90e)
5 Rayman 181 pts (102e)
6 Bloempje24 176 pts (114e)
7 DutchViking 173 pts (123e)
8 El Ninjo 161 pts (140e)
9 Lebowski 140 pts (163e)

El Ninjo schreef:
...je speelt dus nu helaas nog maar met 4 spelers.

Ach...ik heb er Ronaldo bij staan, das t zelfde....

VanDeGriend schreef:

Ach...ik heb er Ronaldo bij staan, das t zelfde....

Ronaldo scoort alleen nog maar strafpunten...

Spelers worden wel belangrijker, gaan in de volgende ronde dubbele punten voor een doelpunt scoren, idem dito voor de doelmannen bij het houden van de 0.

Tellen de gele en rode kaarten dan ook dubbel?

Als Frankrijk en Italië doorgaan, zijn al mijn 5 spelers nog in de race. Behalve als Ronaldo z'n basisplaat kwijtraakt, natuurlijk. Ik zag die reclame van Ronaldo op die paal. Ik dacht, zo die is in vorm, die prikt er nog wel een paar in. Nu heeft ie zelfs moeite om op een groot grasveld te blijven staan.

Nicolage Rico schreef:
Tellen de gele en rode kaarten dan ook dubbel?

Als Frankrijk en Italië doorgaan, zijn al mijn 5 spelers nog in de race. Behalve als Ronaldo z'n basisplaat kwijtraakt, natuurlijk. Ik zag die reclame van Ronaldo op die paal. Ik dacht, zo die is in vorm, die prikt er nog wel een paar in. Nu heeft ie zelfs moeite om op een groot grasveld te blijven staan.

Rode en gele kaarten tellen niet dubbel, alleen de doelpunten. In elke volgende ronde krijgt een speler 5 punten meer voor een doelpunt tot 25 punten in de finale !!! Zelfde voor de keepers die de 0 houden.

Als Italie en Frankrijk doorgaan dan zijn ook mijn spelers nog allemaal in de race.
En als ze niet of beide eerste of beide tweede worden in hun poule, dan zouden al mijn spelers elkaar pas op z'n vroegst in de halve finale kunnen ontmoeten

...maar ik ben er nog niet van overtuigd dat zowel Italie als Frankrijk de groep gaat overleven.

Toch is de kans groot dat ITA en FRA beiden doorgaan.

Zo'n W.K.-poule maakt het iig een stuk spannender.

Ik hoop heel erg op een Tjechische overwinning

VanDeGriend schreef:
Ik hoop heel erg op een Tjechische overwinning

Prima, zolang het maar met 1 - 0 is en Ghana dan niet wint...dan is Italie namelijk ook door...en dan komt mijn scenario Brazilie - Italie namelijk uit. Ik heb er op gegokt dat Brazilie er dan net als in 1982 uitvliegt.
Als dat uitkomt maak ga ik grote sprongen voorwaarts maken in de poule, maar ja...als als als

Als ik Ronaldo niet had opgesteld, maar Klose of Torres had ik 1e gestaan!!

Nicolage Rico schreef:

Zo'n W.K.-poule maakt het iig een stuk spannender.

Yep, krijg heel veel reacties van mensen die schrijven dat ze nu ineens interesse hebben in de uitslag van pakweg Iran - Angola, een wedstrijd die anders niemand wat kan schelen. En dat men wedstrijden compleet anders bekijkt vanwege spelers/keepers belangen, hopen op gele kaarten voor spelers die ze niet hebben etc etc...is wel lachen.

Nicolage Rico schreef:
Als ik Ronaldo niet had opgesteld, maar Klose of Torres had ik 1e gestaan!!

Heb zitten twijfelen tussen Klose en Ballack...duidelijk verkeerde keuze gemaakt.
Ook Villa stond ook op mijn shortlist en heb ik op het laatste moment laten afvallen.

Ballack kan ook nog scoren, maar geen 4 x meer.

Ik hoop dat Tevez een basisplaat krijgt. Ik vind het duo Tevez/Messi eigenlijk nog beter dan Saviola/Crespo. Wat een luxe probleem hebben ze daar bij Argentinië, zeg...

Nicolage Rico schreef:
Ballack kan ook nog scoren, maar geen 4 x meer.

Maar als hij 1x in de finale scoort levert dat al meer punten op dan 4x Klose in de poule ...maar ik hoop toch echt dat ze niet zover komen.

El Ninjo schreef:
(quote)

Maar als hij 1x in de finale scoort levert dat al meer punten op dan 4x Klose in de poule ...maar ik hoop toch echt dat ze niet zover komen.

Komen ze vast niet. Ik zie ze echt niet van Argentinië winnen Schade Deut......

Gast
geplaatst: vandaag om 14:16 uur

geplaatst: vandaag om 14:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.