MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / El Ninjo's WK Poule

zoeken in:
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Het kan nog! Jij had Tim de Cler toch als topscorer van het tournooi gekozen? Als hij het wordt, win je wel joh! Verder heeft niemand hem!

Van die bonuspunten wordt je niet veel wijzer hoor, valt wel mee wat daar te verdienen is.
Ik kan denk ik alleen nog winnen als mijn finale uitkomt en mijn winnaar goed is, Italie - Frankrijk met Italie als winnaar...dat scoort 320 punten, maar ook daar heb ik een hard hoofd in. Ze moeten eerst allebei de poule nog te zien overleven en dan mogen ze ook niet allebei als eerste of allebei als tweede eindigen, anders is die finale ook meteen al uitgesloten.
En m.n. Frankrijk speelt erg beroerd, die zie ik niet ver komen.

Ja, die bonuspunten kunnen wel het verschil maken, natuurlijk. Veel mensen hebben Brazilië - Argentinië als finale. Als die uitkomt (wat niet eens zo gek voor te stellen is) dan zijn die bonuspunten van groot belang.

Nicolage Rico schreef:
Scoort die Klose opnieuw!! Feli Andre! Als je nu geen 1e meer staat, weet ik het ook niet meer...

O.b.v. de ruststanden staat Andre inderdaad alleen op kop nu in het algemeen klassement, met 1 punt voorsprong op die Australische.

Nicolage Rico schreef:
Ja, die bonuspunten kunnen wel het verschil maken, natuurlijk. Veel mensen hebben Brazilië - Argentinië als finale. Als die uitkomt (wat niet eens zo gek voor te stellen is) dan zijn die bonuspunten van groot belang.

Daar zijn het ook bonuspunten voor

Maar daarom zijn ze wel belangrijk! Vooral omdat er zoveel mensen meedoen, dan de verschillen minimaal zijn. (Je zei dat je niet veel wijzer wordt van die bonuspunten.. )

Overigens vind ik het wel erg jammer dat je zoveel punten krijgt bij het voorspellen van de juiste finale en winnaar. Sorry, maar stel je voor dat je zeer slecht gescoor hebt bij de toto en de finale goed voorspel als enige, zoals bijv. Tjechië - Mexico, dan ben je meteen de winnaar.

Krijg je nou ook een prijs als je 1e bent geworden bij de toto?

Nicolage Rico schreef:
Maar daarom zijn ze wel belangrijk! Vooral omdat er zoveel mensen meedoen, dan de verschillen minimaal zijn. (Je zei dat je niet veel wijzer wordt van die bonuspunten.. )

Overigens vind ik het wel erg jammer dat je zoveel punten krijgt bij het voorspellen van de juiste finale en winnaar. Sorry, maar stel je voor dat je zeer slecht gescoor hebt bij de toto en de finale goed voorspel als enige, zoals bijv. Tjechië - Mexico, dan ben je meteen de winnaar.

Krijg je nou ook een prijs als je 1e bent geworden bij de toto?

Dat is een keuze die we gemaakt hebben, het gaat er in onze optiek ten slotte om, om de landen die ver komen juist te voorspellen en uiteindelijk ook de winnaar, die poule wedstrijden zijn wat mij betreft dan van iets minder belang. Maar als je alles consequent invult en doorrekent scoor je natuurlijk op alle onderdelen goed.

En ja, de top 5 krijgt aan het eind van deze week een prijs voor de toto + groepseindstanden.

Na afloop v/h WK vraag ik zowiezo iedereen te evalueren wat je goed en niet goed vind aan de pool, qua onderdelen, puntenverdeling, wat je mist als onderdeel etc .

Ik zit hier met een dubbel gevoel he....Klose is mijn topspits maar had Duitsland (waarom eigenlijk vraag ik me nu af ?) op verlies staan. Hopen dat t 4-3 voor Equador wordt en Klose nog een keer scoort

Voor mij mag ie nog 2 x scoren en dan in de blessuretijd een rode kaart krijgen. Heb je nog 0 punten!

Tussenstand na vanmiddag:

Klose heeft van Andre de alleenheerser gemaakt in zowel het MuMe klassement als in het Algemene Klassement.
In het MuMe klassement klimt Dutch Viking op naar de 4e plaats.
Rayman heeft Bloempje24 nu op z'n rug zitten

1 Andre 176 pts (1e)
2 VandeGriend 161 pts (11e)
3 Nicolage Rico 145 pts (37e)
4 DutchViking 128 pts (97e)
5 Hammerhead 126 pts (102e)
6 Bloempje24 121 pts (117e)
Rayman 121 pts (117e)
8 Lebowski 110 pts (144e)
9 El Ninjo 106 pts (155e)

(afbeelding)

El Ninjo schreef:
Rayman heeft Bloempje24 nu op z'n rug zitten

Hij vindt het geloof ik wel lekker als er iemand op z'n rug zit

Het moment dat El Ninjo op mijn rug komt zitten komt wel beangstigend dichtbij. Die brave borst staat al vanaf dag 1 rock bottom, maar de rode lantaarn nadert met rasse schreden.

Allemaal leuk en aardig die toppositie van mij, maar ik kom er net achter dat ik 2x Duitsland heb ingevuld bij de laatste 16 (gvd)

Ach...de rest heeft Duitland en Polen...dus wat maakt t

VanDeGriend schreef:
Ach...de rest heeft Duitland en Polen...dus wat maakt t

Ja maar ik in de plaats van Oekraine, en dat slaat helemaal nergens op...

andré schreef:

Hee wat jammer

Nou ja, altijd beter dan Tjechie in de finale hebben staan.

Je zal wel de toto pot binnen halen lijkt me zo. Das dan toch al wat.

VanDeGriend schreef:
(quote)

Hee wat jammer

Nou ja, altijd beter dan Tjechie in de finale hebben staan.

Je zal wel de toto pot binnen halen lijkt me zo. Das dan toch al wat.

Nou, ik reken me nog lang niet rijk hoor, ik heb Frankrijk in de finale

De top 5 van de toto krijgen ook een prijs, dus gefeliciteerd alvast!

andré schreef:
(quote)

Andre, ik had 1 dag mailserver problemen dus ik denk dat mijn mailtje richting jou niet aangekomen is.

We hebben een test gedaan op dubbele invoer per onderdeel en daar is nogal wat foutieve invoer uit naar voren gekomen (er was zelfs iemand die dubbele punten voor Brazilie hoopte te scoren door ze 2x in de halve finale te zetten )

We hebben vervolgens de "logica" van de invoer bestudeerd en op basis daarvan "logische" fouten zelf verbeterd. Mensen die geen enkele lgoica in hun invoer hadden hebben we nog eens apart benaderd.

Bij jou was het heel duidelijk dat je 2e Duitsland eigenlijk Ukraine moest zijn...dus dit hebben wij al aangepast.
Zoals gisteren geschreven kun je het nieuwste deelnemersoverzich downloaden van onze weblog, hier kun je de aanpassing terugvinden.

Gr. El Ninjo

Heren poolers,

De nieuwe MuMe tussenstand.
Andre leidt nog steeds maar zijn voorsprong t.o.v. VanDeGriend is slechts 1 punt. Bovendien is hij uit de voorlopige top 5 v/d algemene rangschikking weggevallen.

Rayman heeft nu 2 man op z'n rug zitten en ondergetekende heeft de rode lantaarn overgedragen aan Lebowski

1 Andre 187 pts (9e)
2 VandeGriend 186 pts (10e)
3 Nicolage Rico 170 pts (35e)
4 Bloempje24 151 pts (88e)
Hammerhead 151 pts (88e)
Rayman 151 pts (88e)
7 DutchViking 147 pts (102e)
8 El Ninjo 136 pts (127e)
9 Lebowski 124 pts (152e)

DutchViking
Hmmm... en ik dacht zelf dat ik gisteren nog wel zo goed gescoord had Zowel Engeland - Zweden als Paraguay - Trinidad goed voorspeld (en beide landen goed bij de laatste 16) én mijn topscorer Larsson heeft eindelijk eens wat van zich laten horen.

Dan heb je gisteren ook goed gescoord

Ik zak ook steeds verder af, trouwens. Maar mijn 5 topscorers komen allemaal nog in actie.

El Ninjo schreef:
(quote)

Andre, ik had 1 dag mailserver problemen dus ik denk dat mijn mailtje richting jou niet aangekomen is.

We hebben een test gedaan op dubbele invoer per onderdeel en daar is nogal wat foutieve invoer uit naar voren gekomen (er was zelfs iemand die dubbele punten voor Brazilie hoopte te scoren door ze 2x in de halve finale te zetten )

We hebben vervolgens de "logica" van de invoer bestudeerd en op basis daarvan "logische" fouten zelf verbeterd. Mensen die geen enkele lgoica in hun invoer hadden hebben we nog eens apart benaderd.

Bij jou was het heel duidelijk dat je 2e Duitsland eigenlijk Ukraine moest zijn...dus dit hebben wij al aangepast.
Zoals gisteren geschreven kun je het nieuwste deelnemersoverzich downloaden van onze weblog, hier kun je de aanpassing terugvinden.

Gr. El Ninjo

Was het bij mij ook duidelijk dat ik Klosé had geselecteerd i.p.v. Ronaldo?

Ik hoop het wel.

Ik sta in de top 100!

leuk spelletje

lebowski schreef:
leuk spelletje

Wie heb je in de finale staan?

Je lacht je dood Nicolage, Zweden en Brazilie. Hebben beide nog geen indruk op me gemaakt...

lebowski schreef:
Je lacht je dood Nicolage, Zweden en Brazilie. Hebben beide nog geen indruk op me gemaakt...

DutchViking schreef:
Hmmm... en ik dacht zelf dat ik gisteren nog wel zo goed gescoord had Zowel Engeland - Zweden als Paraguay - Trinidad goed voorspeld (en beide landen goed bij de laatste 16) én mijn topscorer Larsson heeft eindelijk eens wat van zich laten horen.

Ja, maar je hebt veel punten laten liggen bij de groepseindstanden, Zweden en Engeland omgedraaid wat heel veel mensen goed hadden kost je bijv. al 16 punten.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

En nu gaan Argentinië en Nederland ook nog eens strijden om de TWEEDE plaats in de groep, stelletje lafbekken.

lebowski schreef:

...maar het kan nog wel als Brazilie groepswinnaar wordt.

Na de groepswedstrijden kunnen heel veel mensen hun finale al afschrijven.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:05 uur

geplaatst: vandaag om 03:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.