MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / El Ninjo's WK Poule

zoeken in:
Iceman schreef:
Komen ze vast niet. Ik zie ze echt niet van Argentinië winnen Schade Deut......

Daar ben ik nog niet van overtuigd, vrees een nachtmerrie scenario in de kwartfinale waarin Argentinie de Duitsers helemaal zoek speelt maar het vergeet af te maken en/of door de scheids genaaid wordt en dan bijv. met strafschoppen de boot ingaat.

Zo erg zou ik het niet vinden. Ik vind Duitsland momenteel sympathieker dan Argentinie (dat ik dit ooit zou zeggen.....). Maar voor mijn poule moet Arg. winnen, natuurlijk.

Ik denk dat Argentinië wereldkampioen gaat worden. Niet alleen mijn verstand, maar ook mijn gevoel zegt dat.. Kan ik mijn wereldkampioen nog wijzigen, El Ninjo?

Zo'n gekke dwaas van een Maradonna op de tribune geeft die argentijnen volgens mij nog meer motivatie. Klinkt raar, maar waar.

DutchViking
Ik geef Argentinië ook een goede kans om te winnen. Als ze deze vorm vast weten te houden (ook gisteren waren ze absoluut niet de mindere partij), gaan ze nog ver komen. Dan winnen ze ook met gemak van de Duitsers.

Ik hoop dat de Tsjechen er vanmiddag uitvliegen. Het is toch een ploeg die kwetsbaar is als er wat belangrijke spelers wegvallen. De speelsheid en aanvallende impulsen van Ghana zie ik graag nog wat langer in het toernooi. Ik zie ze het liefst samen met Italië doorgaan.

Het zou trouwens ook leuk zijn als Brazilië in de volgende ronde klop krijgt van Ghana

DutchViking schreef:

Het zou trouwens ook leuk zijn als Brazilië in de volgende ronde klop krijgt van Ghana
of van Italie of Tjechie of voor mijn part de USA. Als ze er maar uitvliegen

VanDeGriend schreef:
(quote)
of van Italie of Tjechie of voor mijn part de USA. Als ze er maar uitvliegen

zou anders niet zo best zijn voor je poule

Nieuwe MuMe tussenstand na de wedstrijden van vanmiddag.
Het algemeen klassement is weer helemaal door elkaar gegooid. In het MuMe klassement is Nicolage Rico inmiddels Andre tot op 1 puntje genaderd en hij rukt ook in het algemeen klassement steeds verder op, staat daar nu 12e.
VanDeGriend is flink weggezakt. Lebowski sluit de rij nog steeds af maar begint mijzelf nu toch weer redelijk te naderen.

1 Andre 237 pts (10e)
2 Nicolage Rico 236 pts (12e)
3 VandeGriend 223 pts (33e)
4 Hammerhead 206 pts (64e)
5 Rayman 201 pts (75e)
6 DutchViking 193 pts (98e)
7 Bloempje24 186 pts (118e)
8 El Ninjo 167 pts (143e)
9 Lebowski 154 pts (162e)

El Ninjo schreef:
VanDeGriend is flink weggezakt.

Tja...Tjechie in de finale en van mijn spitsen doen er liefst 3 niet altijd mee

El Ninjo schreef:

zou anders niet zo best zijn voor je poule

Zou er nog wel bij kunnen hoor

Als Frankrijk als nummer 2 door zou gaan, dan is mijn finale nog steeds mogelijk en zitten al mijn spelers nog in het toernooi

Ik heb een gemengd gevoel over de tussenstanden van dit moment. Ik ga volop punten halen als het zo blijft, maar ik gun het Hiddink zo als Australië doorgaat.....

Dat doelpunt van Kewell kost me 15 punten, maar lekker belangrijk! Ik gun het die aussies wel!! Guus komt zelfs een ronde verder met onze plaatselijke club R.V.V.H.

Gelukkig de eindstand helemaal goed

andré schreef:
Gelukkig de eindstand helemaal goed

Feli, dan sta je weer eerste!! Aan de ene kant wel balen dan, dat doelpunt van Kewell.

Maar het hing gewoon in de lucht dat Australië door zou gaan. Je voelde het...

Ronaldo heeft toch nog een beetje punten voor me verzameld.

VanDeGriend schreef:

ik heb er Ronaldo bij staan....

Zeuren jullie maar.....Ik heb altijd in m geloofd

VanDeGriend schreef:
(quote)

Zeuren jullie maar.....Ik heb altijd in m geloofd

Rob stelt altijd (ik citeer) LAMME TAKKEN op.

Heren MuMe,

Een nieuwe tussenstand...en surprise surprise maar VanDeGriend is de nieuwe leider in de MuMe tussenstand, maar wat een spanning aan de top want zowel Andre als Nicolage Rico volgen op 1 punt en alle 3 staan ze in de top 10 van het algemeen klassement en strijden ze nog volop mee om de tussentijdse prijzen die na vanavond uitgedeeld worden.
Ondergetekende had weer een offday is bijna gepasseerd door Lebowski.

1 VandeGriend 263 pts (7e)
2 Andre 262 pts (10e)
Nicolage Rico 262 pts (10e)
4 Rayman 231 pts (62e)
5 Hammerhead 222 pts (86e)
6 Bloempje24 221 pts (91e)
7 DutchViking 208 pts (118e)
8 El Ninjo 182 pts (157e)
9 Lebowski 180 pts (160e)

Klote Kewell, volgens mij had ik 1e gestaan in het totale klassement als hij niet had gescoord....

Nicolage Rico schreef:
Klote Kewell, volgens mij had ik 1e gestaan in het totale klassement als hij niet had gescoord....
En ik laatste nou ja...op El Ninjo en Lebowski na natuurlijk

VanDeGriend schreef:
(quote)
En ik laatste nou ja...op El Ninjo en Lebowski na natuurlijk

Nicolage Rico schreef:

Even doorgerekend...niet 1e maar wel gedeeld 5e in het totale klassement, maar voor Andre en VanDeGriend maakt Kewell's doelpunt een wereld van verschil uit, die hadden anders resp. 28e en 36e gestaan.

El Ninjo schreef:
(quote)

Even doorgerekend...niet 1e maar wel gedeeld 5e in het totale klassement, maar voor Andre en VanDeGriend maakt Kewell's doelpunt een wereld van verschil uit, die hadden anders resp. 28e en 36e gestaan.

Ach ja, ik heb 't gewoon verkeerd ingevuld, daar komt het op neer.

Wat win je eigenlijk als je na de toto in de top 5 staat?

Nicolage Rico schreef:

Staat in het regelement wat je hebt ontvangen bij de initiele uitnodiging

...maar er wordt nu 25 % v/d totale pot uitgekeerd met de volgende verdeelsleutel: 10 - 7 - 4 - 3 - 1%

El Ninjo schreef:
(quote)

Staat in het regelement wat je hebt ontvangen bij de initiele uitnodiging

...maar er wordt nu 25 % v/d totale pot uitgekeerd met de volgende verdeelsleutel: 10 - 7 - 4 - 3 - 1%

Zozo, een aardige prijs dus... *** Kewell....

Dat wordt nog moeilijk zat voor me: ik sta niet meer eerste, Torres en Trezeguet spelen (waarschijnlijk) niet. Al mijn hoop is gevestigd op het goed hebben van de eindstanden...

Heren MuMe,

Jullie hebben het allen niet gered in het tussentijdse prijzenklassement. Je kunt de volledige uitslag checken in je mailbox.
Nicolage Rico zat er uiteindelijk nog het dichtste bij met een gedeelde 12e plaats en slechts 8 punten achterstand op de nummer 5.
De huidige ranking waarbij de voorspellingen van de laatste 16 in zijn meegenomen geven wederom een ander beeld.
VanDeGriend staat terug bovenaan de MuMe ranking met Nicolage Rico en Andre slechts een paar puntjes daarachter.
Bloempje24 heeft een tussensprintje getrokken en is opgeklommen naar plaats 4.
Rayman probeert Hammerhead van zich af te houden.
Dutch Viking ziet Lebowski naderen die de rode lantaarn weer aan ondergetekende heeft overgedragen.

1 VandeGriend 431 pts (19e)
2 Nicolage Rico 423 pts (29e)
3 Andre 421 pts (34e)
4 Bloempje24 399 pts (62e)
5 Rayman 392 pts (73e)
6 Hammerhead 391 pts (75e)
7 DutchViking 363 pts (114e)
8 Lebowski 351 pts (131e)
9 El Ninjo 322 pts (160e)

Alles is nog mogelijk. Waakt allen voor voorbarige conclusies. Het spel is op de wagen.

rayman schreef:
Alles is nog mogelijk. Waakt allen voor voorbarige conclusies. Het spel is op de wagen.

Yep, dit weekend zowiezo 80 punten te verdienen (excl. spelers en keepers) met de 4 kwartfinalisten die vandaag en morgen bekend worden.
Voor mij zouden Duitsland, Argentinie, Engeland en Portugal ( ) moeten winnen.

El Ninjo schreef:
Voor mij zou Portugal moeten winnen.

DutchViking
Ik had gisteren zowat alles fout voorspeld wat fout kon worden voorspeld. Eindstanden in poules klopten niet (volgens mij heb ik geen enkele poule helemaal goed voorspeld ) en slechts 12 van de 16 tweede ronde-teams goed... Nu maar hopen dat Zweden vanmiddag de winst pakt

Nicolage Rico schreef:

Wie heeft Toto in z'n top 5 staan?

Ik heb 14 vd 16 2e ronde ploegen goed. Alleen Polen en Tjechie heb ik onterecht door laten gaan. Deze staan bovendien ook nog eens in mijn kwartfinale lijstje...

Ik denk dat er op het einde nog flinke verschuivingen kunnen volgen. Wanneer je de halve en kwartfinalisten goed voorspeld hebt, dan kun je enorm inlopen of uitlopen.

Leuk spelletje dit! Dank voor de makers!

Gast
geplaatst: vandaag om 10:37 uur

geplaatst: vandaag om 10:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.