MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het Grote Games-topic

zoeken in:
jellecomicgek72 schreef:
Dishonored! Zou hem zelf ook gaan spelen als ik jou was Vette game!

Uiteraard zelf ook spelen.

Momenteel bezig met Red Dead Redemption. Echt een hele toffe game, sowieso een must voor iedere western fan. Daarnaast episode one van The Walking Dead Game binnen gehaald (gratis op XBLA momenteel) en dat beviel wel. Dus morgen als de rest in de aanbieding gaat die ook maar even binnenhalen. En dan nog voor kerst de Mass Effect Trilogy gehad dus ik ben al vast klaar voor het begin van het nieuwe jaar

Ik ben bezig aan: Assassins Creed: Revelations.
Leuk deel weer. Veel herhaling en we hebben het allemaal al eens gezien. Maar dankzij een paar nieuwe toevoegingen, blijft het toch weer erg leuk.

Misterfool

(afbeelding)
Gisteren heb ik deze uitgespeeld. wat een Spel! Verder speel ik de laatste tijd: Oblivion, Guild wars 2, Minecraft en Bastion.

k.grubs
Vroeger tamelijk eindeloos Age of Empires gespeeld op pc. Na jaren toch maar eens een playstation spelletje van de kids geprobeerd en nu geheel verslingerd aan Skyrim. Irritant zijn sommige glitches: net weer opnieuw begonnen omdat Farkas me maar bleef achtervolgen en alsmaar z'n tekst blijft herhalen.

Altijd op de pc spelen die Elder Scroll games. Amper originele bugs meer te bekennen bij mij, en als ze er wel zijn zijn ze zo opgelost met de console. Niets zo irritant dat je na 40 uur spelen compleet vast zit door een of andere domme bug.

Ben ook bezig met AC Revelations. Erg leuk deel. Misschien wel het beste deel in de reeks. Ik ben nu 2 sequenties voor het einde en heb bijna alle opdrachten 100% gesynchroniseerd. Alleen dat online AC spelen houd ik niet zo van. Dus platinum zal ik niet halen denk ik.

k.grubs
BoordAppel schreef:
Altijd op de pc spelen die Elder Scroll games.

Geloof niet dat ze bestaan voor de mac.

Momenteel nog één episode te gaan met The Walking Dead Game. Iedereen die de serie/comic te gek vindt moet deze game gewoon spelen. Het is een onwijs toffe toevoeging aan het TWD universum.

k.grubs schreef:
(quote)

Geloof niet dat ze bestaan voor de mac.

Nee dat klopt. Een MAC is dan ook geen apparaat voor een gamer. Maar misschien dat ze nog ooit ervoor verschijnen. Mods maken die games zoveel beter.

Vandaag zijn de nieuwste Pokemon Games aangekondigd

Het betreft Pokemon X & Y die op 13 Oktober uitkomt voor de 3ds.

Hier alvast een trailer:

YouTube - Pokémon X & Pokémon Y - Trailer

Zalig! Alleen jammer dat ik een 3DS zou moeten kopen om ze te kunnen spelen

Ja dat is wel een lastige kwestie, maar het ziet er wel super uit in 3d

Gelukkig heb ik de 3DS al liggen. Deze game komt sowieso binnen hier. Froakie wordt de starter natuurlijk

(afbeelding)

Froakie is ook mijn favo, de gras vind ik eigenlijk het minste eruit zien.

Nu zit ik er toch serieus aan te denken om een 3ds te gaan kopen

Die grass-starter lijkt zelfs helemaal niet op een graspokemon, vind ik

Zolang de fire-starter maar geen fighting als tweede type krijgt deze keer. Dat ben ik nu toch wel een beetje beu...

Nee ik hoop het ook niet, genoeg Fire/Fightning starters

Ben zeker wel benieuwd hoe de evoluties er uit komen te zien.

dream.sound
Op het moment bezig met Dragon Age: Origins op pc. Erg toffe game met een mooie wereld. Ik speel met een Dwarf, nu lijkt het net een game van The Hobbit.

Nieuwe games...

(afbeelding)

(afbeelding)

Gisteren gekocht:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Worms Armageddon

Paap_Floyd schreef:
Worms Armageddon

Daar sluit ik me volledig bij aan.

2MY
Gekregen als een soort van Kerst-pakket - en toch halvelings verslaafd aan op het moment:

(afbeelding)

Zelda - TwIIlight Princess

Deranged
Kijk op dit moment erg uit naar Ni No Kuni.

Aanstaande vrijdag.

Paap_Floyd schreef:
Worms Armageddon

Paap_Floyd schreef:
Worms Armageddon

Inderdaad! Ik ben er echter achter gekomen dat de versie die ik gekocht heb niet die Armageddon is, helaas. Toch nog steeds een leuk spel.

Paap_Floyd schreef:
Worms Armageddon

Ongelofelijk vaak gespeeld op de Game Boy.

rock-rick schreef:
(quote)

Inderdaad! Ik ben er echter achter gekomen dat de versie die ik gekocht heb niet die Armageddon is, helaas. Toch nog steeds een leuk spel.

Gewoon Worms 2?

Vanmiddag meegepakt, voor 9 euro niet laten liggen.

(afbeelding)

Dennisami
Zijn hier oom mensen die een strategie game als Starcraft 2 kunnen waarderen?

Gast
geplaatst: vandaag om 18:51 uur

geplaatst: vandaag om 18:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.