MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het Grote Games-topic

zoeken in:
haha, jongens ik zit gewoon nu achter mijn PS3 als ik dit type.
Heb ook een usb toetsenboardje gekocht, waardoor het typen me vrij gemakkelijk afgaat. Toch prefereer ik natuurlijk mijn computer om handig te surfen, maar dit is prima te doen. Ook kan ik mijn ipod aansluiten op de ps3, dus ik ben nu al surfend op mijn ps3 aan het genieten van Thomas Dybdahl, die nu toevallig uit mijn dolby 5.1 galmt. Heerlijk zo´n ps3. Je moet namelijk ook bedenken dat ik dit alles gewoon van uit mijn bed kan doen! Een uitgebreide recensie scrhijf ik echter wel achter mijn computer, dus dat moet nog even op zich laten wachten, want voorlopig ben ik niet achter mijn PS3 weg te slaan. Jongens, groetjes ik ga weer verder met Resistance!

Internetten kon ook al gewoon op de Dreamcast (of nog verder terug, de Philips CD-I). Daar zie ik dus het bijzondere niet aan. Het blijft een spelcomputer in hart en nieren, de rest zijn leuke gadgets, maar (voor mij althans) ook een beetje overbodig.

sxesven schreef:
(quote)

Grapjas.

Haha, nee, is serieus, weet echt niet wie het is.

Justinx schreef:
...Resistance!

bubbachups schreef:
Inmiddels een dag mee kunnen spelen. De graphics zijn nog niet op het niveau van de 360, maar wel zeer ok. De spellen zijn echter nogal slapjes. De graphics van Motor Storm zijn bijvoorbeeld erg mooi, maar de rest van het spel is om te janken zo slecht. Met name het lompe en saaie stuurgedrag van de auto's is zwaar onder de maat.

Het ontbreken van de rumble pack in de controller is overigens wel een groot gemis.

En dan geeft de PU Motorstorm een 82.

Ja Motorstorm is zo slecht nog niet, het saaie stuurgedrag heeft er gewoon mee te maken dat het een arcade racer is.

hoe zit dat met ps2 spellen spelen op de ps3?? is dat ook beter?

want mijn ps2 had ik al vanaf de eerste week toen ie pas in de winkels lag, en hij is al aardig versleten, hij leest sommige spellen niet meer, dan moet ik de cd schijf 10x open en dicht doen voordat ie de game eindelijk eens pakt, de lens ook meerdere keren schoongemaakt met een cleaner maar schijnt niet te werken, dus nu mijn ps2 versleten is.... een nieuwe ps2 kopen is dan ook zonde natuurlijk nu toch de ps3 uit is..

mja hij gaat nog wel een jaartje mee denk ik, maar het blijft zwaar irritant..

Yak schreef:
(quote)

Dat was Quake.

Ik meende veel van Jarre te herkennen in de muziek van Doom, en dan met de Laser Harp, maar ja, zoveel informatie bestaat er volgens mij niet over.

De muziek van Doom is vooral geinspireerd door rock en trash metal bands. Zoek de volgende nummers maar eens op, delen daaruit zullen je wel bekend voorkomen:

AC/DC - Big Gun, Metallica - No Remorse, Metallica - The Call of Ktulu, Pantera - Mouth for War, Pantera - Regular People (Conceit), Pantera - Rise, Alice in Chains - Angry Chair, Alice in Chains - Them Bones, Black Sabbath - After All (the Dead), Pantera - This Love, Slayer - South of Heaven.

waxs schreef:
het saaie stuurgedrag heeft er gewoon mee te maken dat het een arcade racer is.

Onzin, spellen als Sega Rally - of wat mij betreft Outrun 2006 - zijn pure arcade racers maar hun besturing is alles behalve saai.

De saaiheid in de besturing zit 'm vooral in het feit dat je nergens het idee hebt dat je een flink aantal pk's onder je kont hebt. Ze breken nauwelijks uit als je op het gas trapt en komen stil te vallen bij het driften. Neem nu de Amerikaanse Corr Pro Series, dat zijn wagens met 800pk en lusten de baan rauw, dat gevoel krijg ik nergens in Motor Storm.

Maar goed, daar kan de PS3 zelf natuurlijk weinig aan doen. Feit is wel dat de graphics in Motor Storm erg mooi zijn, dat biedt voldoende perspectief.

metaledje schreef:
hoe zit dat met ps2 spellen spelen op de ps3?? is dat ook beter?

want mijn ps2 had ik al vanaf de eerste week toen ie pas in de winkels lag, en hij is al aardig versleten, hij leest sommige spellen niet meer, dan moet ik de cd schijf 10x open en dicht doen voordat ie de game eindelijk eens pakt, de lens ook meerdere keren schoongemaakt met een cleaner maar schijnt niet te werken, dus nu mijn ps2 versleten is.... een nieuwe ps2 kopen is dan ook zonde natuurlijk nu toch de ps3 uit is..

mja hij gaat nog wel een jaartje mee denk ik, maar het blijft zwaar irritant..

Dan ben ik dus niet de enige met dat probleem

Thanx

thrash metal

ook slijtage problemen?

ach dat mag ook wel na.. uhhh 5 a 6 jaar ofzo? wat zal het zijn?

Ik ben weer aan de slag met de nieuwe Virtua Tennis. Blijft toch ontzettend leuk.

Mwoa, mijn Sega Mega Drive doet het na al die jaren ook nog steeds. Helaas is het een trend om je product zo te maken dat het na een x aantal jaar uit elkaar valt.

BoordAppel schreef:
Mwoa, mijn Sega Mega Drive doet het na al die jaren ook nog steeds. Helaas is het een trend om je product zo te maken dat het na een x aantal jaar uit elkaar valt.

Nintendo houdt zich nog redelijk afzijdig, goede berouwbare consoles!

Mijn PS2 doet het nog perfect hoor. Al was hij niet van de eerste generatie. Kenners kopen een console nu eenmaal pas een jaar na de release. Dan heb je een betere prijs en een betere laser.

cardridge consoles hebben geen lens, lenzen verslijten nu eenmaal, bij een cd speler ook..

mja wat boeit het ook, een pc moet je ook steeds upgraden na een aantal jaar en dat kost nog meer klauwen vol geld..

...we wachten nog steeds op die "exclusieve" recensie!

waxs schreef:
...we wachten nog steeds op die "exclusieve" recensie!

Jaja, druk druk druk .
Doe mijn best om er iets leuks van te maken, maar het moet nog heeel even op zich laten wachten. Sorry voor dat.

hehe ben jij de enige hier met een ps3? LOL ik wil hem ook natuurlijk, maar ik wacht op prijsdaling!!!!!!!! al is het maar gewoon om de ps2 spellen vlot te kunnen spelen, ik ben nu namelijk bezig met castlevania:curse of darkness, maar ik moet 10 minuten kloten voordat ie de cd eindelijk eens pakt, WORD ER ZIEK VAN!!!!!!!!!!!!!!

metaledje schreef:
hehe ben jij de enige hier met een ps3? LOL ik wil hem ook natuurlijk, maar ik wacht op prijsdaling!!!!!!!! al is het maar gewoon om de ps2 spellen vlot te kunnen spelen, ik ben nu namelijk bezig met castlevania:curse of darkness, maar ik moet 10 minuten kloten voordat ie de cd eindelijk eens pakt, WORD ER ZIEK VAN!!!!!!!!!!!!!!

Nou geloof mij; dat los je niet met een PS3 op . Ik Ondervind namelijk hier en daar wat problemen met Ps2-spelletjes. Slechtere beeldkwaliteit, niet soepel verlopen van gameplay en hier en daar een grote BLIEP (die overigens sterk doet denken aan het afdrukken bij Buzz ) zijn daarbij de steekwoorden. Het is jammer dat de Ps2 spellen niet allemaal even soepeltjes blijven draaien, maar daar koop je natuurlijk in de eerste instantie ook geen Ps3 voor. Vind het toch wel wat jammer, het had een leuk extraatje geweest.

WTF!!!!!! dat is dan ook lekker, ik heb nog 20 ps2 spellen liggen die nog gespeeld moeten worden.. en ps2 spellen zijn verslavender dan ps3 spellen op het moment en dat zal het komende jaar wel zo blijven, FUCK de ps3 dan maar ps1 spellen op de ps2-> daar had je nooit problemen mee,en nu opeens wel, vind ik dan wel beetje een bagger systeem dan, ookal heb je een ps3, ps2 spellen zullen de komende 5 jaar nog steeds bij publiek in aantrekking blijven, toch een minpuntje van sony dus, they let me down on this one!!!!

Ik ben pas gestopt met runescape en heb me account gegeven aan me vriend van school ik ben juist top 5 nler in dat game er spelen wel 100.000 spelers, speel dat game al 4jaar lang, ik speel nu S.T.A.L.K.ER PC GAME en natuurlijk fifa 2007

runescape is ook oude game wat je zelf armour moet maken,geld verdienen, vechten in de wilderniss tegen de haters
skills trainen natuurlijk, maar ik ben blij datik daar van af ben was echt zoo verslaafd dat m`n ouders echt kwaad werden

Ik ga binnenkort een nieuwe PC kopen zodat ik STALKER ook kan spelen. En natuurlijk Crysis, die van de zomer uitkomt. Dat wordt kwijlen voor het beeldscherm!

STALKER heb ik even gedaan maar dat verdiend meer aandacht. Geen standaard schiet op alles wat beweegt shooter namelijk. Ik ben nu bezig met de add in van Oblivion: Shivering Isles. Man o man wat een plezier weer. Sowieso kan ik op deze nieuwe computer pas echt genieten van al de visuele schoonheid van Oblivion.

BoordAppel schreef:
STALKER heb ik even gedaan maar dat verdiend meer aandacht. Geen standaard schiet op alles wat beweegt shooter namelijk. Ik ben nu bezig met de add in van Oblivion: Shivering Isles. Man o man wat een plezier weer. Sowieso kan ik op deze nieuwe computer pas echt genieten van al de visuele schoonheid van Oblivion.

Is het 'add in' ?
Naja hoe dan ook, Oblivion is echt een superspel. Ik zit met veel moeite te wachten op de PS3-versie van het spel - die ook de twee add ons / ins zal bevatten - maar zal helaas nog ruim een maand moeten wachten. Vooral de graphics inderdaad zijn fantastisch mooi. Voor mij gelukkig geen dure grafische kaarten, maar een PS3 die dat zonder al te veel moeite op mijn HD-tv kan toveren . Ik maak me in ieder geval al vast lekker aan de vele filmpjes die circuleren op het internet (van Oblivion dus).

Gast
geplaatst: vandaag om 21:04 uur

geplaatst: vandaag om 21:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.