Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic
zoeken in:
0
Papaver
geplaatst: 23 oktober 2024, 15:46 uur
Onlangs seizoen 26 begonnen te volgen van:https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fstatic.new-movies123.co%2Fdist%2Fimages%2FkNoDGx8nHVjFvIO6Iy5p9k5GM6axIuw9hNsFHm20JaSONR2JYUbIYKsULVZvmZCdxxzDOulQa66wwJ-1t9YhkbEmBbSFlk1MANTuRnIqmOo.jpg&f=1&nofb=1&ipt=e2298f0e7c58175f7119ca0ed4fa51b191a0c5dcda992ee397a62c4f2d156b88&ipo=images
0
geplaatst: 10 augustus 2025, 20:36 uur
Zomergasten is tot nu toe echt heel matig. Dit komt voor 90% door een héééle slechte presentator.
Toch verheug ik me wel op Herman Koch, eigenlijk...
Toch verheug ik me wel op Herman Koch, eigenlijk...
0
geplaatst: 11 augustus 2025, 13:20 uur
Als het niet heel lekker loopt en het irritant wordt er naar te kijken, dan zit je bij Zomergasten goed voor een aflevering irritatie-tv. Het grote ongemak is goed af te lezen aan Eva Crutzen als ze een anekdote vertelt over haar eerste XTC ervaring (met de ijsberen), dan wordt het weer eens lekker gênant, ook voor mij als kijker. Het had ook gepast in een aflevering Chateau Promenade.
0
geplaatst: 11 augustus 2025, 14:10 uur
Je vraagt je af aan welke eisen degene die de vragen stelt en het gesprek moet voeren moet voldoen.
En de ene gast gaat op een stoel zitten en praat drie uur achter elkaar. Bij een andere gast moet echt de informatie er uit worden getrokken.
Dat alles moet worden aangevoeld door de presentator. Hij/zij moet ook aanvoelen wanneer het te langdradig wordt of minder interessant.
Ik zou discussies proberen te vermijden. Wat Janine Abbring niet kan is inschatten wanneer zij een gast uit moet laten praten.
Terwijl de gasten vaak heel wat interessants hebben te melden.
En de ene gast gaat op een stoel zitten en praat drie uur achter elkaar. Bij een andere gast moet echt de informatie er uit worden getrokken.
Dat alles moet worden aangevoeld door de presentator. Hij/zij moet ook aanvoelen wanneer het te langdradig wordt of minder interessant.
Ik zou discussies proberen te vermijden. Wat Janine Abbring niet kan is inschatten wanneer zij een gast uit moet laten praten.
Terwijl de gasten vaak heel wat interessants hebben te melden.
0
geplaatst: 11 augustus 2025, 16:12 uur
musician schreef:
Wat Janine Abbring niet kan is inschatten wanneer zij een gast uit moet laten praten.
Wat Janine Abbring niet kan is inschatten wanneer zij een gast uit moet laten praten.
Die presenteert het niet meer.
0
geplaatst: 11 augustus 2025, 16:47 uur
Griet op de Beeck.
Dat wisselen van presentator eens in de zoveel tijd doet het programma ook geen goed.
Dat wisselen van presentator eens in de zoveel tijd doet het programma ook geen goed.
0
geplaatst: 11 augustus 2025, 17:39 uur
musician schreef:
Griet op de Beeck.
Griet op de Beeck.
Anders wordt het te voorspelbaar en sluipt de routine erin. Beetje ongemak en onervarenheid maakt ook een 'geliefd' onderwerp. Geef Griet nog wel enig krediet.
0
geplaatst: 15 december 2025, 16:49 uur
In Muziek > Algemeen > Battle Of The Bands:
Geen idee of ik bij deze categorie goed zit?
Maar zijn er nog mensen die naar Battle Of The Bands kijken op SBS6?
0
geplaatst: 15 december 2025, 18:23 uur
Gerdav schreef:
Misschien Grafmat wel maar ik weet het niet zeker
0
geplaatst: afgelopen maandag om 13:09 uur
Vandaag om 18:45u op VRT Canvas:
Nick Cave's Veiled World (Film, 2025) - MovieMeter.nl.
-edit- een review van Imdb: I didn't watch all of this show. In fact I only lasted about 20 minutes or so. I thought I'd see and hear Nick on stage and in interviews, personal reflections, but it was one of those documentaries where other people give their positive impressions of a singer. I don't care to listen to a bunch of opinions so not the show for me.... Like I said, I didn't watch it all.
Klinkt niet erg uitnodigend…
Nick Cave's Veiled World (Film, 2025) - MovieMeter.nl.
-edit- een review van Imdb: I didn't watch all of this show. In fact I only lasted about 20 minutes or so. I thought I'd see and hear Nick on stage and in interviews, personal reflections, but it was one of those documentaries where other people give their positive impressions of a singer. I don't care to listen to a bunch of opinions so not the show for me.... Like I said, I didn't watch it all.
1
geplaatst: afgelopen maandag om 13:35 uur
ZAP! schreef:
Klopt. Doet me denken aan van die DVD's waar met grote letters The Kinks, The Beatles of Creedence Clearwater Revival stond vermeld. Zonder een noot muziek want geen rechten geregeld en allemaal pratende hoofden, compleet onbekende figuren, die groep/artiest de hemel in prezen. Lagen in onze woonplaats voor minder dan € 3,- in uitverkoopbakken van speelgoedzaak Bart Smit. En nu wordt er zoiets dergelijks op VRT Canvas uitgezonden?!?
Klopt. Doet me denken aan van die DVD's waar met grote letters The Kinks, The Beatles of Creedence Clearwater Revival stond vermeld. Zonder een noot muziek want geen rechten geregeld en allemaal pratende hoofden, compleet onbekende figuren, die groep/artiest de hemel in prezen. Lagen in onze woonplaats voor minder dan € 3,- in uitverkoopbakken van speelgoedzaak Bart Smit. En nu wordt er zoiets dergelijks op VRT Canvas uitgezonden?!?
* denotes required fields.