Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic
zoeken in:
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 21:19 uur
Ach nee, jowietje, dat ga je niet menen? Die Valerio, dat vind ik zo'n enorme loser. Als ze die morgen aan een vuurpijl binden om naar de maan te schieten, zal ik niet te beroerd zijn het lontje aan te steken. De ongetalenteerde druif.
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 21:24 uur
psychonaatje schreef:
Ach nee, jowietje, dat ga je niet menen? Die Valerio, dat vind ik zo'n enorme loser. Als ze die morgen aan een vuurpijl binden om naar de maan te schieten, zal ik niet te beroerd zijn het lontje aan te steken. De ongetalenteerde druif.
Hij is zo droog dat het 'm grappig maakt. En wat moet je anders voor het slapen gaan.
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 21:25 uur
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 21:28 uur
Nou, dat is dus wel belangrijk. Wat nu als je ineens droomt over Rihanna? Dan sta je daar met ongepoetste tanden.
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 21:45 uur
Ik kijk niet veel series. Van Six Feet Under heb ik de eerste twee seizoenen helemaal gevolgd, daarna niet meer, zonder directe aanleiding. Verder kijk ik graag naar Cold Feet en als ik zappend langs Coupling kom, blijf ik zeker kijken. Een zoveelste herhaling van Friends vind ik vaak ook nog leuk, vlak voor het slapen gaan.
Maar ik kijk vooral veel sport. Ook naar het geouwehoer eromheen. Holland Sport is mijn favoriete tv-programma. Met dank aan uitzendinggemist.nl mis ik dat nooit.
Maar ik kijk vooral veel sport. Ook naar het geouwehoer eromheen. Holland Sport is mijn favoriete tv-programma. Met dank aan uitzendinggemist.nl mis ik dat nooit.
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 21:54 uur
psychonaatje schreef:
Nou, dat is dus wel belangrijk. Wat nu als je ineens droomt over Rihanna? Dan sta je daar met ongepoetste tanden.
Dromen zijn bedrog, geef mij maar het echte werk

0
Mojo Pin
geplaatst: 15 augustus 2006, 22:07 uur
psychonaatje schreef:
Valerio heeft in het verleden anders een hoop leuke items voor 6pack gemaakt.
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 22:09 uur
6pack is wel tof, vooral nu op MTV met die dikke Menno en de Lucky Loser show
. Oja, kijk ook vaak ER, maar meestal lachen mensen me uit als ik dat zeg

. Oja, kijk ook vaak ER, maar meestal lachen mensen me uit als ik dat zeg

0
Mojo Pin
geplaatst: 15 augustus 2006, 22:15 uur
Sinds het op MTV is stelt het juist geen zak meer voor.
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 22:23 uur
Mojo Pin schreef:
Oke, ik ken 6pack onvoldoende. Maar wat ik nu van 'm heb gezien is het vooral het maken van hele gemakkelijke grappen. In een interview las ik dat hij heel graag hele grote shows wilde maken, maar ik vind 'm nogal onethousiast en ongeinteresseerd overkomen. En daar erger ik me aan.
Waar ik wel van hou: The Sopranos (nog niet genoemd
), Little Britain, Seinfeld, Fawlty Towers, Monty Python, The Office, Coupling, South Park, The Simpsons en (een beetje een guilty pleasure, want enorm flauw) 3rd Rock from the Sun.
0
Mojo Pin
geplaatst: 15 augustus 2006, 22:37 uur
Hele grote shows kan hij beter niet gaan doen, daarvoor beschikt hij gewoon over te weinig presentatietalent. Maar Valerio heeft daarentegen wel gevoel voor humor. Hij is op zijn best als hij gewoon lekker mag improviseren, dan rolt er meestal vanzelf wel iets leuks uit.
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 22:41 uur
Geweldig op 6pack vond ik toen Valerio om 3 uur snachts over de straat ging, bij mensen aanbellen en dan vragen wat ze aan het doen waren voordat ie ze wakker maakte
(ik weet het: heel flauw, maar hij brengt het heerlijk droog).
(ik weet het: heel flauw, maar hij brengt het heerlijk droog).
0
Mojo Pin
geplaatst: 15 augustus 2006, 22:54 uur
Ik vond dat met die universele afstandsbediening nog leuker 

0
geplaatst: 15 augustus 2006, 23:07 uur
Oja, kijk ook vaak ER, maar meestal lachen mensen me uit als ik dat zeg
Ik niet, dat is namelijk een erg goede serie
.Is er trouwens iemand die Bob & George kent? Dat was een geniale sitcom van Herr Seele en Kamagurka voor (welke omroep anders) de VPRO.
0
aslan (crew)
geplaatst: 15 augustus 2006, 23:08 uur
BoordAppel schreef:
.
Is er trouwens iemand die Bob & George kent? Dat was een geniale sitcom van Herr Seele en Kamagurka voor (welke omroep anders) de VPRO.
(quote)
.Is er trouwens iemand die Bob & George kent? Dat was een geniale sitcom van Herr Seele en Kamagurka voor (welke omroep anders) de VPRO.

0
geplaatst: 15 augustus 2006, 23:15 uur
Na heel lang nadenken, bedenk ik me dat ik geen vast tv-programma kijk. Soaps vind ik stom, en voor de rest kijk ik altijd alles toevallig.
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 23:53 uur
Ik was vroeger helemaal gek van de comedy-serie 'Get a Life', kent iemand dat nog? Het ging over een volwassen vent (postbode) die nog bij z'n ouders woonde, tot hun ongenoegen. Helaas heb ik het sindsdien nooit meer gezien...
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 23:57 uur
Ik kijk alleen nieuws, sport en films, en een enkele comedy (Britse bij voorkeur).
Which reminds me... zo weer Blackadder op de Belg.
Which reminds me... zo weer Blackadder op de Belg.
0
geplaatst: 16 augustus 2006, 08:57 uur
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 13:53 uur
Ik keek vroeger altijd naar Bergerac, een detectiveserie die zich op de Kanaaleilanden (Jersey en Guernsey) speelde. Vaak mysterieuze afleveringen, vond het altijd erg fascinerend.
Iemand anders die dat ook nog kent?
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 13:57 uur
herman schreef:
Ik keek vroeger altijd naar Bergerac, een detectiveserie die zich op de Kanaaleilanden (Jersey en Guernsey) speelde. Vaak mysterieuze afleveringen, vond het altijd erg fascinerend.
Als je dat leuk vind/vond, kan ik je Midsomer Murders aanraden, dat is met dezelfde acteur die Bergerac speelde. Het is een leuke (maar wel ietwat brave) detective-serie en vergelijkbaar met Bergerac.
Maar Dalziel & Pascoe is vele malen leuker.
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 13:59 uur
Nouja, ik was 11 ofzo toen ik het keek, misschien vind ik het nu wel uitermate saai als ik het weer ga kijken. Maar ik zal het onthouden; wilde sowieso eerst Bergerac zelf weer eens gaan herzien.
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 14:16 uur
HammerHead schreef:
Ik kijk alleen nieuws, sport en films, en een enkele comedy (Britse bij voorkeur).
Komt zo goed als helemaal overeen met wat ik ook bij voorkeur kijk.
Series volg ik eigenlijk zowiezo nooit want ik heb geen zin om ergens voor thuis te blijven en iets van t.v. opnemen is wel het laatste waar ik aan denk als ik weg ga.
Laatste (en 1 v/d weinige) serie waarvan ik me kan herinneren dat ik 'm ooit helemaal gevolgd heb is Twin Peaks.
0
Ruby1966
geplaatst: 17 augustus 2006, 14:58 uur
andré schreef:
Als je dat leuk vind/vond, kan ik je Midsomer Murders aanraden, dat is met dezelfde acteur die Bergerac speelde. Het is een leuke (maar wel ietwat brave) detective-serie en vergelijkbaar met Bergerac.
(quote)
Bergerac, Midsomer Murders

Dalziel & Pascoe

0
geplaatst: 17 augustus 2006, 15:10 uur
Series volg ik eigenlijk zowiezo nooit want ik heb geen zin om ergens voor thuis te blijven en iets van t.v. opnemen is wel het laatste waar ik aan denk als ik weg ga.
Ik volg ook geen series op TV; ik download en/of koop de DVD's als ik het wat vind. Dan kun je in je eigen tempo kijken en ben je niet afhankelijk van de TV (daarbij is de diameter van mijn monitor een stuk groter dan die van mijn tv, dus via de computer kijken is een stuk fijner).
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 15:12 uur
Tegenwoordig is "King of Queens" de serie. Geweldig!! Die opa (ex Seinfeld) is naast de hoofdrolspeler hilarisch!!
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 15:24 uur
Nicolage Rico schreef:
Tegenwoordig is "King of Queens" de serie. Geweldig!! Die opa (ex Seinfeld) is naast de hoofdrolspeler hilarisch!!
Die 'opa' is Jerry Stiller, jawel vader van...Ben Stiller!
Overigens is ie in Seinfeld 10x zo leuk als in King of Queens. De scene dat ie met z'n achterwerk bovenop een, door Kramer gemaakt, poppetje (Fussili-Jerry) viel is onvergetelijk

0
geplaatst: 17 augustus 2006, 15:27 uur
andré schreef:
Overigens is ie in Seinfeld 10x zo leuk als in King of Queens. De scene dat ie met z'n achterwerk bovenop een, door Kramer gemaakt, poppetje (Fussili-Jerry) viel is onvergetelijk
(quote)

Hij speelt bijna hetzelfde personage, alleen heeft hij in "King of Queens" een grotere rol. Ik vind hem briljant in beide series. Ik denk dat je vaker moet kijken naar KofQ, want vooral de laatste tijd in zijn rol hilarisch..
Grappig feitje dat hij de vader is van Ben Stiller (zet ook vaak grappige personages neer).
* denotes required fields.