MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic

zoeken in:
Lin
Ruby1966 schreef:
(quote)

Bergerac, Midsomer Murders
Dalziel & Pascoe

engelse detectives

lynley, silent witness

Ruby1966
Lin schreef:

engelse detectives

lynley, silent witness

Ook erg leuk, maar de leukste zijn diegene die afspelen "in the countryside"

Kos
Sopranos (bijna afgelopen )

Cheers (heb tegenwoordig alles op DVD)

Miami Vice, Hill Street Blues, Seinfeld en uiteraard The Simpsons zijn ook top.

Spaart iemand hier nog de DVD-boxen van The A-Team eigenlijk?

Of gaat dat ook jullie te ver?

The Simpsons

Verder vooral voetballen en films. Soms een enkele serie (My Name Is Earl vind ik bijvoorbeeld best leuk).

The X-Files Fascinerende serie. Alles behalve de laatste seizoenen 8 en 9 heb ik (hoewel ik het meeste daarvan wel gedownload had lang geleden). Alle boxen zijn nu echter maar 30 euro.

Twin Peaks: De eerste 16 afleveringen zijn van ongekend hoog niveau. Beste wat ooit gemaakt is voor TV. Daarna kakt het allemaal wat in, maar blijft het vermakelijk. Seizoen 1 heb ik op DVD, seizoen 2 op DivX. (All Rights Reserved, Gemaster)

andré schreef:

Overigens is ie in Seinfeld 10x zo leuk als in King of Queens. De scene dat ie met z'n achterwerk bovenop een, door Kramer gemaakt, poppetje (Fussili-Jerry) viel is onvergetelijk

Hahaha erg grappig inderdaad. Mijn favoriete Frank Costanza moment is in 'The Strike' als hij Festivus viert, de feestdag die hij zelf heeft bedacht.

Lin
Ruby1966 schreef:
(quote)

Ook erg leuk, maar de leukste zijn diegene die afspelen "in the countryside"

Kos
gemaster schreef:

Hahaha erg grappig inderdaad. Mijn favoriete Frank Costanza moment is in 'The Strike' als hij Festivus viert, de feestdag die hij zelf heeft bedacht.
Happy Festivus for the rest of us!

Met de festivus pole .

Kijk veel series, echt perfect voor "even tussen door", tijdens het eten, etc...

favoriete series ooit: Buffy (s1-s3), X-Files (s1-s5), Friends (s1-s4), Simpsons (s3-s8) en Get a Life ( )

Ik volg momenteel vrij veel via de wereldwijde digitale informatiesnelweg: Simpsons, Family Guy, South Park, Lost, Desperate Housewives, Weeds, Entourage, My Name Is Earl, Everybody Hates Chris, Sopranos... niet "echt" via tv dus, koop wel regelmatig boxen van de dingen die ik echt leuk vind

Momenteel kijk ik niet zo veel series, maar deze zijn wel briljant: In de Gloria, Het Eiland, Buiten de Zone, Het Peulengaleis, Fawlty Towers, Blackadder, Monty Python (allen komische series en programma's )

South Park volg ik digitaal ook nog wel

Lang geleden (10 jaar) volgde ik Perfect Strangers - genieten met Balki

En 4/5 jaar geleden News Radio (heerlijke groep komische acteurs bij elkaar)

Kos
Jordy schreef:
Entourage
O ja, daar ga ik ook aan beginnen. Was de titel vergeten.

Kos schreef:
Happy Festivus for the rest of us!

Met de festivus pole .

[about Festivus]
Cosmo Kramer: What do you use for decoration?
Frank Costanza: An aluminum pole. I find tinsel distracting.

Hahaha, blijft allemaal geweldig.

Kos schreef:
(quote)
O ja, daar ga ik ook aan beginnen. Was de titel vergeten.

Seizoen 1 moet even op gang komen, maar daarna... echt heel erg leuk

Seinfeld vond ik btw ook erg leuk, 1 keer helemaal gekeken... ik wacht op een goedkope dvd box met alle seizoenen

Series die ik veel gevolgd heb vroeger:

-Perfect Strangers
-Frasier
-Friends
-Dynasty
-Who's the Boss
-Golden Girls
-Spin off van Golden Girls (vader met 2 dochters)
-Zeg 'ns AAA
-Medisch Centrum West
-As the World Turns (OMG, wat erg... )
-Happy Days

en ik vergeet er nog een heleboel.........

Mojo Pin
The Fonz!

Jaaa, Henry Winkler
Was leuke serie hoor.. Kan me de single van Weezer (geloof ik..) nog wel herinneren. De clip was in de stijl van Happy Days in ieder geval

Mojo Pin
Klopt, 'Buddy Holly' heette het

Frasier was ik nog vergeten. Heerlijke comedy.

Vannacht seizoen 2 van Six Feet Under afgekeken. Wauw, echt prachtig. Ik geloof dat ik geen enkele aflevering met droge ogen heb uitgezeten.

Electro_
De enige serie die ik altijd heb gevolgd, zo'n jaar lang, is Joan of Arcadia. Geweldige serie over een meisje dat 'God' leert kennen in allerlei gedaantes in het dagelijks leven. Helaas is die serie er niet meer op.
Nu kijk ik op MTV bijna altijd The Real World, maar meer ook niet.

The Simpsons, Friends,....

Electro_ schreef:
Nu kijk ik op MTV bijna altijd The Real World, maar meer ook niet.

"The real world". Wel grappig en ironisch dat ze één van de grootste nep-progamma's zo'n naam geven.

Bobiej
Alle Jim Carey films die langskomen, TMF Rockt en af en toe kuttekenfilms met men broertje.

Bobiej
Ziet er bijzonder boeiend uit aslan .

"Postbóóde SííííéééémUn"

TRACY MORGAN SHOW

Electro_
Nicolage Rico schreef:
(quote)

"The real world". Wel grappig en ironisch dat ze één van de grootste nep-progamma's zo'n naam geven.

Nep, ja misschien. En toch is het echt leuk om te zien

Gast
geplaatst: vandaag om 19:31 uur

geplaatst: vandaag om 19:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.