MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic

zoeken in:
Ja, die zender moet uitkijken dat het niet ongelovelijk gaat doodbloeden. Ondertussen gedeelte van het derde Entourage seizoen gekeken. Echt geweldig

kArIzMa_TuRk
ik zie dat mijn bericht is verwijderd.

Dat van Geert Wilders kwam op tv, ik had dus een bron genomen en hier geplaatst, om te kijken of mensen het daarmee eens of oneens zijn.

Best raar dat het is verwijderd.

Of anders lees je even wat er in die link staat:

Ook discussies over politiek en/of religie worden in principe niet toegestaan, omdat deze vaak snel uit de hand lopen.

Yak
Raar? Er is anders een heel duidelijke gedragsregel dat er niet over politiek wordt gediscussieerd hier, staat gewoon in de Wiki.

Edit: wat BoordAppel zegt.

kArIzMa_TuRk
oh, sorry! (had ik moeten weten.)

Kent iemand Black Books?

Geweldige serie!

sq
Nu: CCC inc op de Nederlandse TV

in ´de wereld draait door´

King Of Queens rulez!

EVANSHEWSON
Ik kijk ontzettend weinig televisie; Een goeie film ga ik wel eens huren (dvd) of nog liever naar de bioscoop natuurlijk. Ik zag nèt Ben X, prachtige film was dat.

Maar flutseries , Ik volg maar één onnozelheid en dat is de Vlaamse soap Thuis, geen grootste teevee en echte pulp, ik weet het wel, maar je kan je verstand daar eens lekker bij op NUL zetten, na een drukke werkdag in het verkeer is me dat al méér dan genoeg.
Nà Thuis ga ik meestal met een goed boek naar bed, of zit nog even te klooien op de pc, maar de televisie kan me daarna eigenlijk gestolen worden.

En van Amerikaanse series word ik zeker niet vrolijk, ik moet nog de eerste Amerikaanse serie zien die ik de moeite vind om méér dan een kwartier te kunnen aanzien, bweurk, die Amerikaanse nepcultuur kan me helemaal gestolen worden, en dat méén ik.

Wàt ik echt goed vond en Vlaams was : Matroesjka's! Ik heb de serie zelfs achteraf op dvd teruggekocht.

Zo ook HET EILAND, een doldwaze Vlaamse serie, mijn Arnhemse vrienden begrepen er de typisch Vlaamse humor niet van, want het deed hen niets!

En als ik voor de rest teevee kijk, dan veel liever wat goede kwissen, daar kan in me geheel in verliezen, tja, zo heeft elk zijn voorkeuren!

EVANSHEWSON schreef:
En van Amerikaanse series word ik zeker niet vrolijk, ik moet nog de eerste Amerikaanse serie zien die ik de moeite vind om méér dan een kwartier te kunnen aanzien, bweurk, die Amerikaanse nepcultuur kan me helemaal gestolen worden, en dat méén ik.

De Amerikaanse nepcultuur kan mij ook gestolen worden, heel graag zelfs, maar probeer de serie LOST eens. Helemaal niet typisch Amerikaans, en een erg goede, spannende serie naar mijn mening.

kArIzMa_TuRk
Weirdo Wizzy schreef:
King Of Queens rulez!
Precies!

BlueVelvet schreef:
(quote)

De Amerikaanse nepcultuur kan mij ook gestolen worden, heel graag zelfs, maar probeer de serie LOST eens. Helemaal niet typisch Amerikaans, en een erg goede, spannende serie naar mijn mening.

Ehm, ik vind Lost ook leuk, maar ik vind het wel erg Amerikaans hoor.

Maar goed, er is ook niets mis met Amerikaanse films en series. Er zit een hoop tussen, maar ook veel goeds, net als overal... Binnen het wat makkelijkere vermaak is Lost wel een (erg) goede serie.

Ik zou Evans eerder Six Feet Under, Rome of een andere HBO-productie aanraden.

Six Feet Under is inderdaad prachtig.

Of Twin Peaks natuurlijk.

herman schreef:
Ehm, ik vind Lost ook leuk, maar ik vind het wel erg Amerikaans hoor.
Ok, mijn typering "helemaal niet Amerikaans" is inderdaad een beetje overdreven.

Kijken jullie wel eens naar Tragger Hippy? (Of vroeger Trigger Happy?)???

Is GEWELDIG programma! Voor wie het niet kent moet het maar eens opzoeken op YouTube. Echte aanraders!!!

sq
Vanavond op de Nederlandse TV. Holland.doc (VPRO) een uur lang Crass

lessien
National Geographic en dan voornamelijk die "Is It Real?" dingen.

Helemaal geen 'Heroes' kijkers hier?

(afbeelding)

sq schreef:

En wat een geweldige documentaire was het, totaal ongecorrumpeerde mensen

Oldfart schreef:

JA!!!!!! Echt een hele gave serie.

Crass net gekeken. Op zich wel de moeite waard. Wel grappig dat die oude punkers er nu juist als hippies uit zien. Maar wel goed dat de drummer de idealen van toen nog steeds hoog in het vaandel heeft staan.

Kon het helaas niet zien ; wordt zeker niet herhaald ?

EVANSHEWSON
Oldfart schreef:

(afbeelding)

Neen, hoe Vlaamser hoe liever ik er naar kijk, al die buitenlandse series, zeker de Amerikaanse, het is allemaal niet besteed aan mij, echt geen enkele serie.
Het is gewoon mijn cultuur niet, het kan me niet boeien.
Ik heb meestal een stukje gekeken, zelfs naar 24, zelfs naar Twin Peaks indertijd... pfffft, het kan me totaal niet boeien.

Geef mij maar een goede film

en nog liever een uitstekend gemaakte KWIS.

En al die programma's in de trant van Temptation Island of weetikveel hoe die goedbedoelde rommel heet, no way José, kijk, televisiemakers kunnen echt zeer weinig slijten aan mij.

Ik mis gewoon : AVRO'S TOP POP, maar dan in de tijd dat er geen onnozele clipjes werden gedraaid, maar dat artiesten nog kwamen zingen of playbacken in de studio, dàt mis ik!!

Lang Leve DE SLIMSTE MENS TER WERELD en dergelijke kwissen waar ook nog wat humor komt bij kijken, dàt zijn totaalshows die mij nu boeien zie!

Maar zo zie je maar; voor elk wat wils!

Maar meestal is het voor mij : FUCK TV!

Ik kijk alleen naar Prison Break. Briljante serie.

Actualiteit volgen!!! Da's belangrijk en daarom ook tv. Véél uitgebreidere informatie op tv. Naast het nieuws heb je ook nog pakken duidingsprogramma's of achtergrondinfo. Da's pas superinteressant! Daarom: Leve Canvas!

De commerciële zenders kijk ik enkel als er een goeie film is. Voor de rest zie je daar alleen maar laag-bij-de-grond-programma's.

al die series kunnen mij niet boeien. Behalve The OC! Daar heb ik een hele tijd naar gekeken. Was zo verkeerd als wat maar het sprak mij wel aan, ik weet niet waarom.

En waar ik de platte k*k van krijg zijn al die fuck'n CSI's: new york, miami, marrakesh, tomboektoe en wat nog allemaal! Verdomme, verdomme! Da's ALLEMAAL en ELKE aflevering hetzelfde! idem 24 of series zoals Lost, the 2400, Prison Break, Heroes, Bones... pfff dat verpest de zendtijd van "verstandige" programmas.

psychonaatje schreef:
(quote)

JA!!!!!! Echt een hele gave serie.

Mij leek het een rip-off van X-Men, maar misschien vergis ik mij.....De aankondiging trok me iig niet.

Lennonlover schreef:

Da's ALLEMAAL en ELKE aflevering hetzelfde! idem 24 of series zoals Lost, the 2400, Prison Break, Heroes, Bones

Heroes en Lost toch zeker niet. 24 valt wel eens in herhaling inderdaad.

Status Seeker schreef:
Mij leek het een rip-off van X-Men, maar misschien vergis ik mij.....De aankondiging trok me iig niet.

Het lijkt op sommige punten wel wat op X-Men, maar het verschilt meer dan genoeg om geen rip-off te zijn. Heroes legt de nadruk meer op de ontwikkeling van de krachten en de impact die dat heeft op hun normale levens. Bij X-Men zitten ze de hele tijd bij elkaar en hebben ze eigenlijk geen normale levens meer. Ander verschil is dat X-Men heel erg de nadruk op de actie legt en Heroes meer de nadruk op de spanning legt.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:06 uur

geplaatst: vandaag om 07:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.