MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic

zoeken in:
Lin schreef:
(quote)

engelse detectives

lynley, silent witness

ik vind de lynleys qua keuze hoofdrolspelers echt zo idioot dat ik er NIET naar kan kijken (lynley ziet eruit als een gangster- in boek omschreven als adellijk, zijn vriendin is spuuglelijk en zuur- in boek beschreven als beeldschoon en luchtig, en dan vooral Havers- in boek lelijk en onsympathiek, in de serie gewoon een knap iemand zonder make-up).
Dit in tegenstelling tot de verfilming van de Rebus boeken- die kloppen helemaal! Met voor mij als hoogtepunt: in een Rebus verfilming de actrice die Havers speelt in de rol waarin ze hoort-femme fatale die Rebus verleidt

Zo, dat moest me al heel lang van het hart!

Verder ben ik verslaafd aan comedys, haal mijn hart op nu Everybody loves Raymond iedere dag beschikbaar is (niet dat ik het iedere dag kijk, maar het is fijn te weten dat het kan). King of Queens idd met die vader (dat stel is me wel net een beetje te onwaarschijnlijk Malcolm in de Middle (ben ik nu een beetje kwijt, eigenlijk), en het hoogtepunt van de week:

My name is Earl!

Verder Little Britain (nu ook even kwijt), Creature Comfort.

en At5.

Maar ik kijk niet zoveel tv hoor

Ge-ni-aal. Ik kan Siemen aardig nadoen trouwens

aslan (crew)
Lukas schreef:
(quote)

Ge-ni-aal. Ik kan Siemen aardig nadoen trouwens

maar ik heb geen tijd, ik moet werken, daaarom!

aslan schreef:
(quote)

maar ik heb geen tijd, ik moet werken, daaarom!

Waai furfeeailuhn ohhhhnnssz. Ahn jaai moed wahhd fuhrsjinnnaaahhnn.

Lin schreef:
(quote)

engelse detectives

lynley, silent witness

New Tricks (erg leuk met die ouwe mannetjes), Waking the Dead, Frost

Mojo Pin
De Staat van Verwarring, de ideale late-night show voor als je met het verkeerde been in bed wil stappen.

Ik kijk

- Spuiten & Slikken
- Noppen & Naaldhakken (is echt leuk!)
- South Park
- MTV

Gisteren weer Coupling gekeken. Dat vind ik dus echt leuk.

Inderdaad. Jammer dat er zo weinig afleveringen zijn.

Ben nu bezig met de eerste serie van 'I'm Alan Partridge'. De 2e serie had ik al op tv gezien en die vond ik eigenlijk wel een stukje beter.

Ja, Coupling is geweldig.

Gisteren is ook weer De Wereld Draait Door begonnen. 's Avonds nog een aardig stuk van de herhaling meegepikt, vind dat toch altijd wel een leuk programma (voor als Matthijs het presenteert, hij is toch een stuk betere vragensteller dan Claudia).

Verder was Holland Sport met Henk Ten Cate ook leuk.

Maarrrrrr, wat te denken van 'Joke' het nieuwe fenomeen van 'Man Bijt Hond'. Mijn verwachtingen waren hooggespannen, maar de eerste aflevering maakte het helemaal waar.

Mojo Pin schreef:
De Staat van Verwarring, de ideale late-night show voor als je met het verkeerde been in bed wil stappen.

Iemand het gezien? Hoe is het bevallen?

Ik heb een stuk gezien en vond het wel grappig. Leuk genoeg om vaker te zien.

Mojo Pin
'Blik op de weg'

Ik ben voorlopig nog wel even zoet met seizoen 1 t/m 5 van Family Guy.

Mojo Pin schreef:
'Blik op de weg'

"Vandaag doen we een andere prijsvraag, want als we dezelfde doen wordt het wel erg makkelijk. We hebben het antwoord immers net gegeven."

Lost Highway
herman schreef:
Ik keek vroeger altijd naar Bergerac, een detectiveserie die zich op de Kanaaleilanden (Jersey en Guernsey) speelde. Vaak mysterieuze afleveringen, vond het altijd erg fascinerend.

Iemand anders die dat ook nog kent?

Bergerac-fan meldt zich . De serie is al een aantal keer heruitgegeven op 1 (loopt nu nog steeds). De serie dateert uit de jaren tachtig. Het is mss ietwat eenvoudig, maar het is zeker wel een leuke serie, Nettles is een brilliant acteur.

Verder is er zoals eerder gezegd ook Midsomer Murders met ook Nettles in de hoofdrol. Het verhaal speelt zich steeds af op het Britse platteland, in een klein dorpje waarin iedereen wel iets te verbergen heeft .

In dezelfde categorie heb/had je ook Dalziel and Pascoe, A touch of Frost en Inspector Morse.

De beste serie ooit is tochwel Tiwn Peaks, het eerste seizoen dan, een magische sfeer. The X-files was ook wel leuk al ben ik op het einde wel afgehaakt.

Mojo Pin
Digitale TV

Ik kijk:

De Lama's
Rat van Fortuin
Brainiac
De Wereld Draait Door.

Louis2703 schreef:
Ik kijk:

Rat van Fortuin

Dat vond ik echt irritant de laatste keer dat ik het zag.

En ik kijk:

3VOOR12TV
Raymann is Laat(alleen dat nieuwe onderwerp 'Altijd Prijs met Achmed' vind ik niet zo leuk)
Lijst 0
Try Before You Die
Uur van de Wolf(hangt er van af)
Met het Mes op Tafel

Kijk allen vanavond naar Spuiten & Slikken 22.10 Ned 3
Ik zit in het publiek dus wie weet vang je een glimp van me op

Dazzled Kid schreef:
Kijk allen vanavond naar Spuiten & Slikken 22.10 Ned 3
Ik zit in het publiek dus wie weet vang je een glimp van me op

Vooral omdat we allemaal zo goed weten hoe je eruit ziet.

Jornaquin
De Staat Van Verwarring

Jornaquin schreef:
De Staat Van Verwarring

Een neologisme van mijn broertje (Mojo Pin) werd nog behandeld:

psychopaard

Jornaquin schreef:
De Staat Van Verwarring

Ik zap er af en toe wel eens langs. Schoolvoorbeeld van iets wat op papier hilarisch is, maar wat op televisie totaal plat slaat. Niet om aan te zien.

Jornaquin schreef:
De Staat Van Verwarring

Verder kijk ik: Nova, Netwerk, Het Elfde Uur, Lijst 0, Reuni, de Lama's, Spuiten en Slikken, De Wereld Draait Door en natuurlijk Pauw en Witteman.

Kom je nog wel 's buiten de deur, HiLL?

herman schreef:

Kom je nog wel 's buiten de deur, HiLL?

He wat buiten de deur? Ja tuurlijk, ik zeg ook niet dat ik het altijd zie!

Gelukkig maar.

Ik ken niet alle programma's die je noemde, maar de meeste komen wel elke dag geloof ik.

Zelf zapp ik 's ochtends heen en weer tussen het journaal, ontbijtTV en Sesamstraat en dat is het eigenlijk wel... DWDD kijk ik ook wel als ik thuis ben en verder zondagavond De Wedstrijden en Studio Voetbal.

Ik kijk tegenwoordig ook naar The Simspons (ben alles aan het kijken, op het moment ben ik in seizoen 7) en Futurama (ook echt heel erg sterk). Met South Park is het simpel: daar blijf ik gewoon bij (hoewel: die van vandaag heb ik nog niet gezien ).

Is er trouwens iemand die de Britse comedy Game On kent? Dat keek ik vroeger wel eens en in mijn herinnering was dat echt goed. Ging over twee jongens en een meid die een appartement deelden. De ene jongen had rood haar en had altijd problemen met zijn vriendin (meen ik mij te herinneren), de andere jongen durfde het appartement niet uit en die meid (gespeeld door Samantha Janus) was een blonde sloerie. Ik ken echt niemand die dat ook keek.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:57 uur

geplaatst: vandaag om 13:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.