Overig / Algemeen / Kicks van Niks
zoeken in:
0
geplaatst: 6 april 2007, 21:22 uur
Cygnus schreef:
Een chocolade-paaseitje uit de verpakking halen zonder het zilverpapiertje te scheuren...
En daarna voorzichtig uitvouwen en gladstrijken. Als dat gelukt is maak je er een propje van en gooi je het weg .Een chocolade-paaseitje uit de verpakking halen zonder het zilverpapiertje te scheuren...

0
geplaatst: 6 april 2007, 21:36 uur
OldSkool schreef:
Om van het middelbare-school topic af te komen:
Het is en blijft leuk om bij iemand te wijzen op een non-bestaande plek op hun trui, en als ze dan kijken tegen hun neus 'tikken'.
Om van het middelbare-school topic af te komen:
Het is en blijft leuk om bij iemand te wijzen op een non-bestaande plek op hun trui, en als ze dan kijken tegen hun neus 'tikken'.

Belachelijk kinderachtige actie. Werd alleen op de middelbare school gedaan.
0
Social_Mask
geplaatst: 6 april 2007, 21:41 uur
Ook wat nieuw is wat ik doe, is iemands naam roepen, en als die omkijkt, de andere kant op kijken
. Echt té zuur, maar daardoor erg leuk als t lukt.
0
geplaatst: 6 april 2007, 21:55 uur
Social_Mask schreef:
Ook wat nieuw is wat ik doe, is iemands naam roepen, en als die omkijkt, de andere kant op kijken
. Echt té zuur, maar daardoor erg leuk als t lukt.Ja! Maar je had vorig jaar ook van die t-Shirts, knal oranje, en achterop stond dan ''je naam''.
Die ging je dan automatisch roepen!
0
Social_Mask
geplaatst: 6 april 2007, 22:03 uur

Wat ik laatst nog had gedaan:
Ik zit een half uur te wachten op een bus. Komt ie eindelijk aan, is er maar 1 zitplaats bezet. Verder is het helemaal leeg. Ik ben in een goeie bui, dus ga expres naast de jonge vrouw(15 jaartjes, schat ik) zitten. En wat zij dan doet is, opstaan en op een andere plaats gaan zitten. En ik, een (soms) irritante jochie, sta ook op en gaan naast haar zitten
. Haar reactie daarop........Hou ik liever voor mezelf 
0
geplaatst: 6 april 2007, 22:04 uur
Social_Mask schreef:

Haar reactie daarop........Hou ik liever voor mezelf

Haar reactie daarop........Hou ik liever voor mezelf

Hah.. Ben toch benieuwd! (Hoeze Nieuwschierig
)
0
geplaatst: 6 april 2007, 22:20 uur
Social_Mask schreef:

Ik zit een half uur te wachten op een bus. Komt ie eindelijk aan, is er maar 1 zitplaats bezet. Verder is het helemaal leeg. Ik ben in een goeie bui, dus ga expres naast de jonge vrouw(15 jaartjes, schat ik) zitten. En wat zij dan doet is, opstaan en op een andere plaats gaan zitten. En ik, een (soms) irritante jochie, sta ook op en gaan naast haar zitten

dat zou ik maar niet meer doen, voor je het weet heb je een proces aan je broek

0
Social_Mask
geplaatst: 6 april 2007, 22:24 uur
Nou ik kreeg een klap, is wat erger dan een proces.
Ohw...het is eruit......
Wat een schande.
Ohw...het is eruit......
Wat een schande.
0
geplaatst: 7 april 2007, 14:42 uur
Social_Mask schreef:
Ohw...het is eruit......
Wat een schande.
Ohw...het is eruit......
Wat een schande.
Nu kun je die meid een proces geven

0
geplaatst: 7 april 2007, 14:55 uur
Ik verricht een wonder als mij dat lukt 
Nog een kick van me: Als ik een verhaal van mezelf lees en de afloop me telkens weer verrast

Nog een kick van me: Als ik een verhaal van mezelf lees en de afloop me telkens weer verrast
0
Akonner
geplaatst: 7 april 2007, 14:57 uur
11 keer achter elkaar naast de baan gooien terwijl je het serieus probeert is mijn record bij bowlen.
0
geplaatst: 7 april 2007, 15:50 uur
OldSkool schreef:
(quote)

Jaaa!!! En dan moet je natuurlijk stellig blijven volhouden dat zij naast jou ging zitten en niet andersom he

0
geplaatst: 7 april 2007, 15:55 uur
Exfrozen schreef:
Hmm dat geloof ik niet.
Hmm dat geloof ik niet.
Mijn record is wat dat betreft 6 ofzo.

En drie strikes achter elkaar is me ook wel gelukt, alleen niet in 1 beurt.

0
Social_Mask
geplaatst: 7 april 2007, 15:58 uur
frankvankesteren schreef:
Jaaa!!! En dan moet je natuurlijk stellig blijven volhouden dat zij naast jou ging zitten en niet andersom he
(quote)

Hahah, wie weet misschien lukt het wel

BlueVelvet schreef:
Vreemd, je mag toch zitten waar je wil
Vreemd, je mag toch zitten waar je wil

Jah dat vond ik ook zo raar

0
Social_Mask
geplaatst: 7 april 2007, 15:59 uur
OldSkool schreef:
Dat heb ik nu jah

0
geplaatst: 7 april 2007, 16:22 uur
Ik denk dat het enige verschil is dat ik 'boek'-verhalen schijf.
Heb er al een stuk of over de 30 af
Heb er al een stuk of over de 30 af

0
Social_Mask
geplaatst: 7 april 2007, 16:27 uur
Ohw zow hahah.
Ik dacht dat je bedoelde de verhalen die je hier zet
My bad.
Ik dacht dat je bedoelde de verhalen die je hier zet

My bad.
0
geplaatst: 7 april 2007, 16:28 uur
geeft niet 
Nog een kick: Als je een film kijkt, en er komt echt een climax-scene aan die heel essentieel is voor de hele film, terwijl iedereen stil ernaar kijkt, keihard roepen:
Wat een kutfilm!
Wedden dat de reacties niet leuk gaan zijn?

Nog een kick: Als je een film kijkt, en er komt echt een climax-scene aan die heel essentieel is voor de hele film, terwijl iedereen stil ernaar kijkt, keihard roepen:
Wat een kutfilm!
Wedden dat de reacties niet leuk gaan zijn?

0
geplaatst: 7 april 2007, 19:00 uur
Als de thuistelefoon gaat, en het is zo'n irritante promotie-tante, en ze is op zoek naar jou (doordat ze alleen je achternaam weet of je neemt altijd op met hallo) zeggen dat die persoon thuis is. Laat ze een halve minuut wachten en verschijn dan nogmaals zelf aan de telefoon. Ze zullen een vermoeden hebben, maar durven het vast niet te zeggen 

0
Social_Mask
geplaatst: 7 april 2007, 19:09 uur
Dat had me zus gedaan, gisteren nog. Ze liet een vrouw(ze belde voor een verzekering ofZO) wachten, maar kwam niet meer terug. Haalde toen de stekker uit de telefoon en ging weer naar dr kamer.
0
geplaatst: 7 april 2007, 19:42 uur
Ik laat ze meestal gewoon hun verhaal doen zonder te luisteren en als ik denk dat ze klaar zijn, na een minuut of 2, zeg ik 'Mooi verhaal, maar geen interesse.' en hang ik op.
0
Social_Mask
geplaatst: 7 april 2007, 19:49 uur
herman schreef:
Je schrijft het als 'ofzo'.
(quote)
Je schrijft het als 'ofzo'.
Ik heb het verbeterd

Het is een habitat van mij geworden om het zo te spellen.
0
Bobiej
geplaatst: 7 april 2007, 20:14 uur
De MSN generatie hè...*zit er zelf midden in*.
Wat trouwens ook een vette kick is, zeker voor de Maiden fans onder ons: Door de stad rijden en zien dat er een Acaciastraat 22 is
!
Wat trouwens ook een vette kick is, zeker voor de Maiden fans onder ons: Door de stad rijden en zien dat er een Acaciastraat 22 is
!Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.