MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Kicks van Niks

zoeken in:
Social_Mask schreef:
(quote)

Ik heb het verbeterd
Het is een habitat van mij geworden om het zo te spellen.

Dan zou ik die snel weer afleren, want het ziet er niet uit.

Bedankt voor het verbeteren.

Bobiej schreef:
De MSN generatie hè...*zit er zelf midden in*.

Wat trouwens ook een vette kick is, zeker voor de Maiden fans onder ons: Door de stad rijden en zien dat er een Acaciastraat 22 is !

En dan, aanbellen in de hoop dat Dave Murray of Steve Harris open doet?

Nog een kick: Als je ergens uit eet en je hebt uitzicht op straat de meest droge commentaren geven op voorbijgangers. Heel flauw ja, heel melig ja, bijna kinderachtig ja, maar toch grappig.

Social_Mask
Doe ik altijd tijdens wiskunde les. Is zo nu en dan erg leuk

Social_Mask
Ook wat een kick is, bij een bushalte naast iemand gaan zitten en dan hardop gaan praten. Net doen alsof je gek bent ofzo. En dan als je al 2 min als een gek tegen ''niemand'' heb zitten praten je handsfree (of hoe dat ding ook mag heten) tevoorschijnhalen

OMG, dat moet ik eens doen

Akonner
Met de pauze op school in de lerarenkamer gaan zitten.

Gewoon iets irritants doen, steentjes gooien, in de les praten ed., en als ze vragen of je op wilt houden de onschuld spelen, je beledigd voelen en andere aanwijzen als schuldigen. En die mensen zover krijgen dat ze anderen ook echt de schuld gaan geven.
Gaat met mijn toneelervaring vrijwel altijd perfect

Social_Mask
Steentjes gooien????? Bij ons zijn het alleen propjes, pennen, sponzen en bordenwissers.

1 keer werd er met een tang gegooid ...

Als er aan mij gevraagd om op te houden noemen ze daarvoor altijd mijn naam. En als ze mijn naam noemen zeg ik altijd vanzelf: Ik was het niet!!

goed dat jullie twee zoveel tijd op mume doorbrengen. Dat vergroot volgens mij het levensplezier van mensen in jullie omgeving met 200%

Social_Mask
Hahah, weet je wat..
Ik ga even naar buiten.

Bij ons is een keer een hamer door de klas gegaan...

Social_Mask
De tang die bij ons werd gegooid raakte bijna de juf....
Als straf 3 weken nablijven totdat we hadden gezegd wie het had gegooid.

Ik zal nog zoiets vertellen: Er werd een keer een gummetje gegooid naar onze 'favoriete' leraar, Lei Limpens, zie eerdere posts, en niemand wist wie het gedaan had.
Nu moesten we elke dag nakomen tot diegene zichzelf aangaf.
Uiteindelijk is het losgelopen en, dit gebeurde in het 2e jaar ofzo, heeft de dader zich in het 4e jaar aangegeven.

Dat hamer-verhaal. Een persoon stond achter in de klas, de ander vooraan. De achterste riep:
'Ik gooi dadelijk die hamer naar jou!' Die ander:
'Bluf, bluf!' Nou, geen bluf dus...

Tangen, Hamers en ander gereedschap werd tijdens de techniekles in tassen van leerlingen gestopt. Waarna deze leerlingen er de volgende les er achter kwamen dat zij iets uit het technieklokaal hadden 'gejat'.

Het leuke gevolg was dat het slachtoffer dit persoonlijk, tijdens een volgende les, moest terug brengen naar de techniekleeraar.

En die was natuurlijk not amused?

Hey, moderators, vinden jullie niet dat er een afzonderlijk topic komen met bijgebleven anekdotes/streken van de middelbare school? Want ik heb nog wel wat verhalen.

Social_Mask
OldSkool schreef:

Nu moesten we elke dag nakomen tot diegene zichzelf aangaf.
Uiteindelijk is het losgelopen en, dit gebeurde in het 2e jaar ofzo, heeft de dader zich in het 4e jaar aangegeven.

Wij hebben een keer, letterlijk, een klas afgebroken. Er hingen allerlei dingen aan het plafond en die trokken we naar beneden. De wand eraf geslagen. Een kast omgegooid. En de docent was gewoon aanwezig in de klas. En we wisten (hoe dom zijn die mensen) de afdelingsleider, concierge en de docent ervan te overtuigen dat wij niks hadden gedaan. Het lokaal was erg oud en het gebeurde vanzelf.

OldSkool schreef:
En die was natuurlijk not amused?

Des te meer/zwaarder/groter gereedschap, des te leuker. Maar daardoor was je ook best wel dom als je nietsvermoedend je tas mee kan slepen.

Social_Mask
Wat laatst nog is gebeurd:
We hebben een tamelijk dikke concierge. En als hij ons lokaal binnenkomt heeft hij nét genoeg ruimte om goed binnen te komen. En wij hadden toen expres 2 tafels zo dicht bijelkaar gezet dat hij er niet door kon
Hij wou toen de tafels aan de kant schuiven, maar ik en nog een jongen belemmerde dat door de tafels met onze voeten tegen te houden. En toen hij doorkreeg wat we deden.... zijn uitdrukking op zijn gezicht hahahah. Onbetaalbaar

Ook leuk: In een bericht iets zeggen waarvan je weet dat je er reacties op krijgt.

Zoals ik vanmiddag in het 'Orginele cd's in je top 10' topic.

Jesse schreef:
Ik heb nu 33 orginele CD's, waarvan mijn volledige top10. Als ik iets heel goed vind ga ik het wel eerst kopen voordat ik het in mijn top10 zet. LP bezit ik niet, wat moet je daar tegenwoordig nog mee.

Ook een kick van sommigen volgens mij: zo lang mogelijk slowchatten totdat het topic gesloten wordt...

Social_Mask
Ohw ik ken er wel 1 die daar perfect voor zou zijn

Ik vrees dat dit hetzelfde lot ondergaat , als het Slappe Zever Topic

Yak
rusty nail schreef:
Ik vrees dat dit hetzelfde lot ondergaat , als het Slappe Zever Topic

Ik heb inderdaad wel eens boeiendere topics gezien dan deze.

Yak
En gelijk heel die slowchat verwijderd.

Social_Mask
Haha, wat me net toevallig opviel. Bovenaan de site staat hoeveel berichten er zijn geplaats. En dan moet je daarop letten hoe het verandert. Best leuk

Wordt mn nieuwe kick.

Meer een tic van me, maar hopeloos wachten tot bij een van die getallen boven in beeld het getal 666 tevoorschijn komt

Mijn toneelkunsten voor de foute doeleinden gebruiken/om mensen te manipuleren

OldSkool schreef:
Ik laat ze meestal gewoon hun verhaal doen zonder te luisteren en als ik denk dat ze klaar zijn, na een minuut of 2, zeg ik 'Mooi verhaal, maar geen interesse.' en hang ik op.

Heb je dan niet het gevoel 2 minuten van je leven te hebben verpest?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:27 uur

geplaatst: vandaag om 12:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.