Overig / Algemeen / Kicks van Niks
zoeken in:
0
geplaatst: 9 april 2007, 18:00 uur
Hoezo? Ik luister niet en doe wat anders.
Dan vind ik die twee minuten beter besteedt dan als je wel zou luisteren
Dan vind ik die twee minuten beter besteedt dan als je wel zou luisteren

0
Akonner
geplaatst: 9 april 2007, 18:20 uur
Een toetje op de bovenkant van de deur zetten en wachten tot iemand binnenkomt, op mijn werk toegepast en al viel het toetje mis, de schrik reactie was er niet minder om.
0
Social_Mask
geplaatst: 9 april 2007, 18:59 uur
Wat me ook lachen lijkt:
Iemands krukken lenen en doen alsof je been gebroken is. En dan moet je tegen iemand (met wie je het vantevoren hebt afgesproken) botsen. Waardoor diegene boos wordt en je op de grond duwt. Dan lig je daar op de grond en kijkt iedereen naar je, lijkt me echt lachen
Volgens mij heeft een vriend van me nog krukken.
Iemands krukken lenen en doen alsof je been gebroken is. En dan moet je tegen iemand (met wie je het vantevoren hebt afgesproken) botsen. Waardoor diegene boos wordt en je op de grond duwt. Dan lig je daar op de grond en kijkt iedereen naar je, lijkt me echt lachen

0
geplaatst: 9 april 2007, 19:01 uur
Een oom van me heeft wel 's iets soortgelijks gedaan. Deed ie net alsof ie werd aangereden op een drukke weg, maar de automobilist was een collega/goede vriend. Hij schreeuwen van de 'pijn' en een file dat er stond. 

0
geplaatst: 10 april 2007, 06:00 uur
Kicks (voor jouw) waarbij mensen de stuipen op het lijf gejaagd worden zijn volgens mij niet van niks. Het is alleen moeilijk te kwantificieren hoeveel weken of maanden het van hun leven kost 

0
geplaatst: 10 april 2007, 17:20 uur
Dus jij denkt bij het zien van zo'n grap alleen maar aan hoeveel het van iemands leven gaat kosten? 
Sorry, maar waar de lol van de grap gebleven?

Sorry, maar waar de lol van de grap gebleven?

0
geplaatst: 10 april 2007, 18:00 uur
Social_Mask schreef:
Wat me ook lachen lijkt:
Wat me ook lachen lijkt:

Al gedaan

0
Social_Mask
geplaatst: 10 april 2007, 20:30 uur
Ik had vandaag op school een bord gevonden met de tekst: Touch Me! En zat de hele pauze lang met dat bord omhoog
Alleen jammer dat de gewenste personen (eigenlijk maar 1 prachtige meisje) mij niet aanraakte, maar de ohw zo grappige medeleerlingen van me. En jah, het waren jongens...Maar het was wel lachen met dat bord. Daarna legde ik dat bord bij een meisje neer en toen rende onze hele klas naar dat meisje toe om dr aan te raken. Geweldig, alleen best zielig voor dat meisje. Echt 15 jongens die op haar afrende. Gelukkig kende we haar wel.
Alleen jammer dat de gewenste personen (eigenlijk maar 1 prachtige meisje) mij niet aanraakte, maar de ohw zo grappige medeleerlingen van me. En jah, het waren jongens...Maar het was wel lachen met dat bord. Daarna legde ik dat bord bij een meisje neer en toen rende onze hele klas naar dat meisje toe om dr aan te raken. Geweldig, alleen best zielig voor dat meisje. Echt 15 jongens die op haar afrende. Gelukkig kende we haar wel.
0
geplaatst: 15 april 2007, 18:22 uur
Je vingers zo bewegen dat er een ader in je handrug 'verspringt'. Moet je van te voren wel je hand laag houden zodat het bloed erin stroomt.
0
geplaatst: 15 april 2007, 20:34 uur
Jesse schreef:
Je vingers zo bewegen dat er een ader in je handrug 'verspringt'. Moet je van te voren wel je hand laag houden zodat het bloed erin stroomt.
brrr....

0
Bobiej
geplaatst: 15 april 2007, 20:41 uur
Jesse schreef:
Die ken ik!
Een aanrader om je vriendin mee bang te maken
!
0
geplaatst: 15 april 2007, 22:52 uur
Bobiej schreef:
Die ken ik!
!
Een aanrader om een klap in je gezicht van je vriendin te krijgen mijn vrouw kennende (quote)
Die ken ik!
!
0
geplaatst: 16 april 2007, 00:10 uur
Lin schreef:
brrr....
(quote)
brrr....

Wat is daar nou eng aan, het kriebelt alleen een heel klein beetje

0
geplaatst: 17 april 2007, 22:53 uur
Wat ik ooit nog eens wil doen:
Als toeschouwer bij lingo heel hard roepen:
ROOOOOOOOOOOOD!!!
ROOOOOOOOOOOOD!!!
ROOOOOOOOOOOOD!!!
ROOOOOOOOOOOOD!!!
0
geplaatst: 9 mei 2007, 18:36 uur
Kick om niks:
Heel, heel laat, met tamelijk wat drank & vrolijkheid een computer aandoen, kladblok openen, en vervolgens aan één stuk door typen. Alles wat in je opkomt typ je in.
Vervolgens uitprinten, de huiskamer inlopen, en met zn alle lachen (lachen doe je toch wel, of het nou leuk is of niet).
Dit heb ik gisteren gemaakt:
Slaat nergens op zoals je ziet
Heel, heel laat, met tamelijk wat drank & vrolijkheid een computer aandoen, kladblok openen, en vervolgens aan één stuk door typen. Alles wat in je opkomt typ je in.
Vervolgens uitprinten, de huiskamer inlopen, en met zn alle lachen (lachen doe je toch wel, of het nou leuk is of niet).
lekker nat door de regen als er geen parapulu is om naar om te zien in een tijd dat geen mens meer naar elkaar omziet of zijn of haar mobieltje zomaar in een dyonysische roes in de bus aanzet terwijl ze beneveld zijn in een wolk van alcohol waar alzo naar gelange een stroom van ongerechtigheden op hun aangezichten neerdaalt en zegt dat er oneindige dieptes zich bevinden in de rand van een tafelblad een keurig ouvre met lust passie moed en alles wat gade slaat op hemel tussen aarde en de sterren van de deksel
armzalig van hart verbronden in eenheid en liefde gramschap over alle naties en volken die eens zijn zullen komen of emo zijn drinken feest vieren krokodille tranen van lust met kleurloos rode lakens als een zee aan de blauwe kust van mijn verlangens in diep gezonken spijt en trouw aan jou lisanne het kan zo zijn dat ik je wel mag en daarom geen strijd meer voer met het innerlijk bestaansrecht van zuid west en de troon van het maximum berijkt gedaan en ontzet
armzalig van hart verbronden in eenheid en liefde gramschap over alle naties en volken die eens zijn zullen komen of emo zijn drinken feest vieren krokodille tranen van lust met kleurloos rode lakens als een zee aan de blauwe kust van mijn verlangens in diep gezonken spijt en trouw aan jou lisanne het kan zo zijn dat ik je wel mag en daarom geen strijd meer voer met het innerlijk bestaansrecht van zuid west en de troon van het maximum berijkt gedaan en ontzet

0
geplaatst: 9 mei 2007, 18:39 uur
KampF schreef:
Kick om niks:
Kick om niks:
Als IK iets in mijn kop heb moet ik dat sowieso opschrijven voor ik het vergeet, maar ja, daar ben ik dan ook een schrijver voor

0
geplaatst: 9 mei 2007, 18:46 uur
KampF schreef:
Kick om niks:
Kick om niks:
(quote)

Haha, het is sowieso wel opvallend wat voor onzin er in je hoofd op kan komen als je je helemaal 'opensteld'.
0
Improvision
geplaatst: 9 mei 2007, 19:45 uur
Lukas schreef:
ROOOOOOOOOOOOD!!!
ROOOOOOOOOOOOD!!!
ROOOOOOOOOOOOD!!!
ROOOOOOOOOOOOD!!!
Hehe, wij deden eens mee aan een quiz. En het was een ronde met meerkeuze vragen, we hadden het juiste antwoord, staat mn maat ineens recht en roept kei hard: "BINGO". Stomme verbazing bij de andere ploegen.
0
Bobiej
geplaatst: 9 mei 2007, 20:02 uur
rusty nail schreef:

(quote)
Een aanrader om een klap in je gezicht van je vriendin te krijgen mijn vrouw kennende 
Tja, emancipatie
?
0
Improvision
geplaatst: 9 mei 2007, 20:43 uur
Glurp schreef:
tegen ajacieden zeggen op msn '1 doelpunt'

0
geplaatst: 9 mei 2007, 21:15 uur
Glurp schreef:

Maar dan zeggen ze straks terug: '56 doelpunten en 23 punten' (ben voor Feyenoord).
0
geplaatst: 9 mei 2007, 21:24 uur
Als Twente-supporter voor Low naar Amsterdam gaan en voor aanvang van het concert even naar de huldiging van Ajax kijken en dan je vrienden die voor Ajax zijn bellen om te vragen waarom ze niet in 020 zijn om het halen van die troostprijs te vieren.
0
geplaatst: 9 mei 2007, 22:02 uur
Glurp schreef:
Vorige week een stuk of 10 keer per sms verzonden. O, de zoete smaak van victorie!

0
geplaatst: 10 mei 2007, 00:40 uur
Lukas schreef:
ROOOOOOOOOOOOD!!!
ROOOOOOOOOOOOD!!!
ROOOOOOOOOOOOD!!!
ROOOOOOOOOOOOD!!!
Ik wil nog altijd een keer als kandidaat van Lingo gaan 'kleuterspellen', bijvoorbeeld: 'regen' spelen als 'rrrr e ggg e nnnn'. En dat dan consequent de hele uitzending lang blijven volhouden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.