Overig / Algemeen / Kicks van Niks
zoeken in:
0
geplaatst: 11 mei 2007, 16:13 uur
Glurp schreef:
tegen ajacieden zeggen op msn '1 doelpunt'
tegen ajacieden zeggen op msn '1 doelpunt'
Of gewoon iets zeggen waarvan je weet dat de ander er pissig op gaat reageren.

0
Edris
geplaatst: 11 mei 2007, 21:01 uur
Als iets uit je handen glipt en je het opvangt, nét voordat het de grond raakt.
0
geplaatst: 11 mei 2007, 21:09 uur
psychonaatje schreef:
Ik wil nog altijd een keer als kandidaat van Lingo gaan 'kleuterspellen', bijvoorbeeld: 'regen' spelen als 'rrrr e ggg e nnnn'. En dat dan consequent de hele uitzending lang blijven volhouden.
(quote)
Ik wil nog altijd een keer als kandidaat van Lingo gaan 'kleuterspellen', bijvoorbeeld: 'regen' spelen als 'rrrr e ggg e nnnn'. En dat dan consequent de hele uitzending lang blijven volhouden.
Jaaa! Dat plan heb ik ook een keer gevat.

Zullen we ons samen opgeven dan maar?

0
Akonner
geplaatst: 17 mei 2007, 18:04 uur
Ik heb ook vaak de behoefte om op een beslagen ruit van bijv. een auto iets te tekenen/schrijven.
0
Bobiej
geplaatst: 17 mei 2007, 18:51 uur
Ook leuk is voordat iemand gaat douchen, met je mond de spiegel beslaan, dan er heel groot BOE! of iets dergelijks opschrijven, en het wegvegen. Vervolgens, als diegene gaat douchen en de spiegel beslaat...
.
.
0
Social_Mask
geplaatst: 17 mei 2007, 20:03 uur
Haha, das een goeie.
Wat ook erg leuk is, een hele dag op 1 persoon letten. Dats echt lachen. Je komt er dan achter wat voor raars mensen wel niet doen als ze denken dat er niet op hun gelet wordt.
Wat ook erg leuk is, een hele dag op 1 persoon letten. Dats echt lachen. Je komt er dan achter wat voor raars mensen wel niet doen als ze denken dat er niet op hun gelet wordt.
0
|Joël|
geplaatst: 17 mei 2007, 20:09 uur
Social_Mask schreef:
Inderdaad dat is mij ook opgevallen Wat ook erg leuk is, een hele dag op 1 persoon letten. Dats echt lachen. Je komt er dan achter wat voor raars mensen wel niet doen als ze denken dat er niet op hun gelet wordt.

0
geplaatst: 18 mei 2007, 18:34 uur
Bobiej schreef:
Voordat iemand gaat douchen, met je mond de spiegel beslaan, dan er heel groot BOE! of iets dergelijks opschrijven, en het wegvegen. .
Voordat iemand gaat douchen, met je mond de spiegel beslaan, dan er heel groot BOE! of iets dergelijks opschrijven, en het wegvegen. .
Ik denk dat het verstandiger is om gewoon de aanslag van je adem weg te laten trekken
Want als je het wegveegt, veeg je het weg, snap je? 
0
geplaatst: 18 mei 2007, 21:08 uur
Da's goed!
Maar eigenlijk is de drang om mezelf op te geven een stuk minder groot geworden sinds Nance het niet meer presenteert.
0
Bobiej
geplaatst: 20 mei 2007, 18:21 uur
OldSkool schreef:
Ik denk dat het verstandiger is om gewoon de aanslag van je adem weg te laten trekken
(quote)
Als je niet te hard drukt, maar vluchtig met je hand strijkt blijft het anders gewoon staan hoor!

0
Bobiej
geplaatst: 20 mei 2007, 18:21 uur
Als je uit de douche komt, al die losgeraakte witte stukken vel van je voet trekken!
0
geplaatst: 21 mei 2007, 17:10 uur
Mezelf martelen en een plaatje van een overheerlijke hamburger opzoeken. 

0
geplaatst: 25 mei 2007, 03:36 uur
Het is nu 3:35 en ik heb echt een kick van niks:
Ik was kwam zonet in de stad een maat tegen, was erg vrolijk enzo.. Komt hij nu op msn vragen "weet jij waar mn bed is?", blijkt het dat twee jongens van mn vereniging zn bed hebben gestolen, en mee hebben genomen naar een andere wijk in Utrecht. Uiteraard als grap, maar oh, wat een lol, nou moet ie op de grond slapen
Ik was kwam zonet in de stad een maat tegen, was erg vrolijk enzo.. Komt hij nu op msn vragen "weet jij waar mn bed is?", blijkt het dat twee jongens van mn vereniging zn bed hebben gestolen, en mee hebben genomen naar een andere wijk in Utrecht. Uiteraard als grap, maar oh, wat een lol, nou moet ie op de grond slapen

0
geplaatst: 25 mei 2007, 05:50 uur
Hier doen ze/we aan 'keren'. Da's ongezien iemands kamer binnensluipen en het matras van diegene omdraaien terwijl ie erop ligt te slapen.
0
Social_Mask
geplaatst: 25 mei 2007, 15:43 uur
Hadden mijn klasgenoten gedaan bij mij op kamp. En me helemaal meegesleept en voor de wc gelaten. Heb ze toen ik wakker werd hard aangepakt 

0
Bobiej
geplaatst: 27 mei 2007, 23:01 uur
Je maakt ons benieuwd Social Masker, wat heb je met ze uitgevreten? 

0
Social_Mask
geplaatst: 1 juni 2007, 18:02 uur
Hoezo arrogant?
Het waren 4 jongens die me dat hadden aangedaan. Eentje was een meeloper, dus die heb ik maar niks gedaan. Die andere 3 daar en tegen hebben een kut kamp(-moment) gehad hehe.
Toen ik wakker wou ik ze slaan, maar bedacht me toen. Ik had iets beters voor ze in petto....
Bij 1 jongen had ik wat koeien mest (kwam op een heel subtiele manier aan het mest) in zn schoenen gedaan, en zn sokken verstopt. Zijn andere paar schoenen had ik ook ergens neergelegd. Dus toen hij met blote voeten zn schoenen aandeed....
We hadden op dat kamp ook een spel. Er was een duo. Eentje moest zich verstoppen, de andere moest diegene gaan halen als ze vrij konden komen (vaag spel). "Toevallig" vormde ik een duo met 1 van de rotjochies. Ik stelde voor dat hij moest gaan verstoppen. Je moest binnen een bepaalde grens verstoppen. Ik zei tegen hem dat hij ver ver buiten dat grens moest gaan zitten wachten op mij. En jah, zo'n moment liet ik niet aan me voorbij gaan. En raad es, ik liet hem toen gewoon achter. Toen het spel was afgelopen dacht iedereen dat ons duo had gewonnen, maar toen vertelde ik 1 van de kampleiders dat ik mn partner kwijt was. Dus die hebben toen zitten zoeken naar hem. Maar jammer genoeg had hij na een uurtje of 2 door wat ik met hem aan het doen was, want anders zat hij tot op de dag van vandaag nog achter een boom, te zitten wachten op mij.
En de laatste jongen heb ik opgesloten in een kast. Ik vroeg hem wat te gaan halen voor mij. Het was in ons grote slaap ruimte. Iedereen zat al te eten en wij waren als enige achtergebleven. Hij ging de kast in, ik deed hem op slot en schoof de sleutel onder de kast door naar hem. Haha, de geluiden die hij maakte toen hij het door had, maken me nog steeds aan het lachen. Hij ging zowat huilen. En ik liep toen weg, om te genieten van mn overheerlijke patat. Kut kamp was het.
Toen de mensen van daar wisten wat ik gedaan had, stuurde ze me terug naar huis en mocht ik nooit meer met ze mee op kamp. Ohw en wat kwam dat hard aan....
Het waren 4 jongens die me dat hadden aangedaan. Eentje was een meeloper, dus die heb ik maar niks gedaan. Die andere 3 daar en tegen hebben een kut kamp(-moment) gehad hehe.
Toen ik wakker wou ik ze slaan, maar bedacht me toen. Ik had iets beters voor ze in petto....
Bij 1 jongen had ik wat koeien mest (kwam op een heel subtiele manier aan het mest) in zn schoenen gedaan, en zn sokken verstopt. Zijn andere paar schoenen had ik ook ergens neergelegd. Dus toen hij met blote voeten zn schoenen aandeed....
We hadden op dat kamp ook een spel. Er was een duo. Eentje moest zich verstoppen, de andere moest diegene gaan halen als ze vrij konden komen (vaag spel). "Toevallig" vormde ik een duo met 1 van de rotjochies. Ik stelde voor dat hij moest gaan verstoppen. Je moest binnen een bepaalde grens verstoppen. Ik zei tegen hem dat hij ver ver buiten dat grens moest gaan zitten wachten op mij. En jah, zo'n moment liet ik niet aan me voorbij gaan. En raad es, ik liet hem toen gewoon achter. Toen het spel was afgelopen dacht iedereen dat ons duo had gewonnen, maar toen vertelde ik 1 van de kampleiders dat ik mn partner kwijt was. Dus die hebben toen zitten zoeken naar hem. Maar jammer genoeg had hij na een uurtje of 2 door wat ik met hem aan het doen was, want anders zat hij tot op de dag van vandaag nog achter een boom, te zitten wachten op mij.
En de laatste jongen heb ik opgesloten in een kast. Ik vroeg hem wat te gaan halen voor mij. Het was in ons grote slaap ruimte. Iedereen zat al te eten en wij waren als enige achtergebleven. Hij ging de kast in, ik deed hem op slot en schoof de sleutel onder de kast door naar hem. Haha, de geluiden die hij maakte toen hij het door had, maken me nog steeds aan het lachen. Hij ging zowat huilen. En ik liep toen weg, om te genieten van mn overheerlijke patat. Kut kamp was het.
Toen de mensen van daar wisten wat ik gedaan had, stuurde ze me terug naar huis en mocht ik nooit meer met ze mee op kamp. Ohw en wat kwam dat hard aan....
0
geplaatst: 1 juni 2007, 19:51 uur
Je zinnen versmurfen 
"Kun je me even die smurf doorsmurfen, dan kan ik die smurfer insmurfen"
Daar krijg ik nou een kick van

"Kun je me even die smurf doorsmurfen, dan kan ik die smurfer insmurfen"
Daar krijg ik nou een kick van

0
geplaatst: 1 juni 2007, 20:04 uur
Zo ver mogelijk plassen geeft me ook een ongelofelijke kick! En daarbij dan ook nog proberen te mikken 

0
Bobiej
geplaatst: 1 juni 2007, 23:42 uur
Robke22 schreef:
Zo ver mogelijk plassen geeft me ook een ongelofelijke kick! En daarbij dan ook nog proberen te mikken

Helaas gaan die 2 weinig samen
.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.