MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Kunst

zoeken in:
wie van de drie?

(afbeelding)

Is het vader 1?

Stijn_Slayer schreef:
Ja, mooi wel homo dus.

Brancusi is overigens meestal wel tof. Zo'n liggend hoofdje, tja, daar heb ik dan weer niet veel mee.

Wat ik nu ga zeggen zal vast ook wel ontzettend gay zijn, maar ik ben gisteren naar het Kröller-Muller geweest en ik heb gewoon een kwartier staan huilen voor Le commencement du monde, zo ontroerd werd ik er door. Dat is dus deze sculptuur, voor degenen die 'm niet kennen:

(afbeelding)

De foto doet absoluut geen recht aan hoe mooi en ontroerend de sculptuur is, dat moet ik wel zeggen.

Misterfool
Euh, een kiezel?
Weet je zeker dat je de juiste sculptuur voor je hebt.

Gaat dat in het echt zien, Luke, en weent. Weent lang en veel.

Misterfool
Ok, ik beloof ik ga dit collegejaar nog eens naar het Kroller-muller

Ik heb nog nooit om kippeneieren moeten huilen.

Ik toon mijn kwetsbaarheid en jullie zitten me alleen maar te plagen. Vooral jij, Rop.

Ik moet hem ongetwijfeld eens goed bekijken in het echt... zou dan blijken dat het van uien is gemaakt? Kroeller-Mueller vind ik wel een erg gaaf museum, daar zit echt voor ieder wat wils.

Ulfat-e-Zulmat
Rhythm & Poetry schreef:
Ik heb nog nooit om kippeneieren moeten huilen.

Lijkt me eerder een struisvogelei.

Maarten zal vast wel high zijn geweest. Al zou je dat niet aan hem kunnen merken.

dix
Wellicht was het gevaarte over z'n tenen gerold ?

Niet huilen Maarten, we plagen je maar.

Kreeg je 'm op je bakkes ofzo Maarten, dat je moest huilen?

Bedorvenkebab schreef:
Ik, Slowgaze. Met de academie rondleiding gehad van de curator.

Aangenaam.

Deze heb ik volgens mij helemaal gemist. Maar als jij met me wil polemiseren, dan hang ik je een polemiek aan je broek ook, no homo. Wat is je probleem nu precies, dat je het niet begrijpt? Wat valt er in godsnaam niet aan Brancusi te begrijpen? Dat je er niet de Zin van het Leven in kunt zien, een haarscherpe analyse van dan wel de koude oorlog of de economische crisis of een godsbewijs, als je dat er niet in kunt zien, kun je het dan niet begrijpen? Kun je er niet gewoon naar kijken en denken en het werk aanvaarden zoals het eruit ziet, hoe het gewoon is?

Hee.

Quote anders even de juiste, dwaalhaas.

Welke juiste? Je zegt alleen maar verkeerde dingen tegen me.

Beschuldig je me nu van te weinig inlevingsvermogen als je het notabene hebt over "de Zin van het Leven"? Is dit een sneer naar de curator van de expositie? Wat heeft deze ongein te betekenen?

Met je fallus.

Mooie steen zeg

Bedorvenkebab schreef:
Beschuldig je me nu van te weinig inlevingsvermogen als je het notabene hebt over "de Zin van het Leven"? Is dit een sneer naar de curator van de expositie? Wat heeft deze ongein te betekenen?

Met je fallus.

Wat is er mis met mijn fallus?

Tja... Wat is er mis met minimalisme?

Stijn_Slayer

Minimal art is gaaf. Ketters.

(afbeelding)
Smaken verschillen, zegt men, maar kijk eens even hoe men smaak kan ontwikkelen!

(afbeelding)

Hats off for Eric!

Stijn_Slayer
Schitterend werk

Die tweede is best mooi maar die eerste vind ik echt verschrikkelijk..

Die tweede kan ik ook maken. Kunst. Tsss.

Sterker nog, ik heb hem al gemaakt... op de kleuterschool! Jammer dat de juf niet zo aardig was om mijn naam rechtsonder te zetten.

Kunsthaterzzz. Richter über alles, knapen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:14 uur

geplaatst: vandaag om 18:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.