Overig / Algemeen / Kunst
zoeken in:
0
geplaatst: 29 september 2012, 14:03 uur
Stijn_Slayer schreef:
Ja, mooi wel homo dus.
Brancusi is overigens meestal wel tof. Zo'n liggend hoofdje, tja, daar heb ik dan weer niet veel mee.
Ja, mooi wel homo dus.

Brancusi is overigens meestal wel tof. Zo'n liggend hoofdje, tja, daar heb ik dan weer niet veel mee.
Wat ik nu ga zeggen zal vast ook wel ontzettend gay zijn, maar ik ben gisteren naar het Kröller-Muller geweest en ik heb gewoon een kwartier staan huilen voor Le commencement du monde, zo ontroerd werd ik er door. Dat is dus deze sculptuur, voor degenen die 'm niet kennen:

De foto doet absoluut geen recht aan hoe mooi en ontroerend de sculptuur is, dat moet ik wel zeggen.
0
Misterfool
geplaatst: 29 september 2012, 14:07 uur
Euh, een kiezel?
Weet je zeker dat je de juiste sculptuur voor je hebt.
Weet je zeker dat je de juiste sculptuur voor je hebt.
0
geplaatst: 29 september 2012, 14:09 uur
Gaat dat in het echt zien, Luke, en weent. Weent lang en veel.
0
Misterfool
geplaatst: 29 september 2012, 14:12 uur
Ok, ik beloof ik ga dit collegejaar nog eens naar het Kroller-muller
0
geplaatst: 29 september 2012, 14:19 uur
Ik toon mijn kwetsbaarheid en jullie zitten me alleen maar te plagen. Vooral jij, Rop. 

0
geplaatst: 29 september 2012, 14:22 uur
Ik moet hem ongetwijfeld eens goed bekijken in het echt... zou dan blijken dat het van uien is gemaakt? Kroeller-Mueller vind ik wel een erg gaaf museum, daar zit echt voor ieder wat wils.
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 29 september 2012, 15:00 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik heb nog nooit om kippeneieren moeten huilen.
Ik heb nog nooit om kippeneieren moeten huilen.
Lijkt me eerder een struisvogelei.
Maarten zal vast wel high zijn geweest. Al zou je dat niet aan hem kunnen merken.

0
geplaatst: 30 september 2012, 13:11 uur
Kreeg je 'm op je bakkes ofzo Maarten, dat je moest huilen?
0
geplaatst: 30 september 2012, 23:25 uur
Deze heb ik volgens mij helemaal gemist.
Maar als jij met me wil polemiseren, dan hang ik je een polemiek aan je broek ook, no homo. Wat is je probleem nu precies, dat je het niet begrijpt? Wat valt er in godsnaam niet aan Brancusi te begrijpen? Dat je er niet de Zin van het Leven in kunt zien, een haarscherpe analyse van dan wel de koude oorlog of de economische crisis of een godsbewijs, als je dat er niet in kunt zien, kun je het dan niet begrijpen? Kun je er niet gewoon naar kijken en denken en het werk aanvaarden zoals het eruit ziet, hoe het gewoon is?
0
geplaatst: 30 september 2012, 23:50 uur
Welke juiste? Je zegt alleen maar verkeerde dingen tegen me. 

0
geplaatst: 1 oktober 2012, 08:31 uur
Beschuldig je me nu van te weinig inlevingsvermogen als je het notabene hebt over "de Zin van het Leven"? Is dit een sneer naar de curator van de expositie? Wat heeft deze ongein te betekenen?
Met je fallus.
Met je fallus.
0
geplaatst: 1 oktober 2012, 18:28 uur
Bedorvenkebab schreef:
Beschuldig je me nu van te weinig inlevingsvermogen als je het notabene hebt over "de Zin van het Leven"? Is dit een sneer naar de curator van de expositie? Wat heeft deze ongein te betekenen?
Met je fallus.
Met je fallus.
Wat is er mis met mijn fallus?

0
geplaatst: 18 oktober 2012, 16:38 uur

Smaken verschillen, zegt men, maar kijk eens even hoe men smaak kan ontwikkelen!

Hats off for Eric!
0
geplaatst: 18 oktober 2012, 18:39 uur
Die tweede is best mooi maar die eerste vind ik echt verschrikkelijk.. 

0
geplaatst: 18 oktober 2012, 21:29 uur
Sterker nog, ik heb hem al gemaakt... op de kleuterschool! Jammer dat de juf niet zo aardig was om mijn naam rechtsonder te zetten. 

* denotes required fields.