MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Olympische Spelen

zoeken in:
Status Seeker schreef:
Misschien een verdwaalde schaatser

Veldkamp is gestopt hoor, of zijn er nog bij jullie die Belg willen worden?

Er is sinds kort wel een Belgisch vrouwenbobsleeteam
Maar het is sowieso allemaal leuk om naar te kijken, Belgen of niet.

Waldo Jeffers schreef:
(quote)

Veldkamp is gestopt hoor, of zijn er nog bij jullie die Belg willen worden?

Jullie hebben Vreugdenhil toch nog?

Vooral IJshockey is dan eens leuk om te bekijken. Geweldige sport

De Winterspelen, dat is echt zóveel minder leuk dan de zomerspelen. Nederland doet alleen mee met schaatsen en dat komt omdat dat geen mondiale sport is. Daarnaast is het ook nog een vreselijk saaie sport met die vreselijke 5 en 10 km. En dan dat hoempapa publiek erbij. Ik krijg er spontaan gifkikkereczeem van.

stuart
Ik ga ook voor de zomerspelen qua onderdelen en nederlandse inbreng (daar toen we tenminste mee , agfezien van het schaatsen bij de winterspelen; de 5 km vind nog wel gaan , de 10 km is inderdaad te lang wat mij betreft).

Die nederlandse snowboard-muts die haar board liet waxen.......... met bisonkit.
Geweldige tv was dat.

Sir Spamalot (crew)
Ploppesteksel schreef:
Vooral IJshockey is dan eens leuk om te bekijken. Geweldige sport

Idem hier en bobsleeën.

rayman schreef:
Die nederlandse snowboard-muts die haar board liet waxen.......... met bisonkit.
Geweldige tv was dat.

Die muts won wel het snowboard wereldbekerklassement afgelopen jaar. Maar goed, dat was idd een geweldig TV moment

Blijft een muts.

Op de winterspelen zie ik vooral het skiën graag. Slalom, afdaling, schansspringen, zorgt toch steeds voor spektakel.

O ja, en curling is ook wel eens grappig om naar te kijken.

Biathlon is mijn favoriete onderdeel: http://nl.youtube.com/watch?v=D5tpJc7CYzs

Der Effe
Biathlon

stuart
Biathlon? Is dat niet schrijden door de sneeuw en cowboytje spelen tegelijkertijd?

Gast
geplaatst: vandaag om 14:15 uur

geplaatst: vandaag om 14:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.