Overig / Algemeen / Olympische Spelen
zoeken in:
0
geplaatst: 5 augustus 2008, 19:51 uur
De Braziliaanse handballer Jaqson Kojoroski is uit de olympische selectie gelaten omdat hij betrapt is op het gebruik van doping.
De Russische snelwandelaars Vladimir Kanaikin en Valery Bortsjin zijn wegens doping uit de atletiekploeg gezet.
Dus niet alleen bij wielrennen wordt gepakt. Zo zijn er nog wel meer de afgelopen weken gepakt, waaronder een aantal schermers en de atleet Vroemen.
0
geplaatst: 5 augustus 2008, 20:10 uur
Bij gewichtheffen was het complete Bulgaarse team (11 man) al eerder tegen de lamp gelopen, hehe.
0
geplaatst: 6 augustus 2008, 23:22 uur
http://pekingpoule.telesport.nl/
Inschrijven kan nog tot morgen 7-8-2008 , tot 17.00 uur .
Momenteel 13 users in de subpoule Musicmeter .
Inschrijven kan nog tot morgen 7-8-2008 , tot 17.00 uur .
Momenteel 13 users in de subpoule Musicmeter .
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 14:21 uur
Kompany rood, Fellaini rood 
Sjonge toch, die Rafinha mogen ze dit toernooi niet meer laten voetballen. Hoe ongelooflijk belachelijk is die 2de gele kaart van Fellaini wel niet.. Fellaini stapt op het gras & die belachelijke aap valt neer alsof Fellaini zijn voet door 2 trapt ..
Doet me alweer denken aan Rivaldo tegen Turkije op't WK ..

Sjonge toch, die Rafinha mogen ze dit toernooi niet meer laten voetballen. Hoe ongelooflijk belachelijk is die 2de gele kaart van Fellaini wel niet.. Fellaini stapt op het gras & die belachelijke aap valt neer alsof Fellaini zijn voet door 2 trapt ..

Doet me alweer denken aan Rivaldo tegen Turkije op't WK ..
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 15:31 uur
Wat ik me afvraag... kunnen ze niet door middel van videobeelden Rafinha schorsen en Fellaini toch nog laten meedoen? Dat eerste moet toch mogelijk zijn hoop ik...
Alleszins, met dit België verslaan we China en N-Z hoop ik, ook zonder Kompany en Fellaini.
Alleszins, met dit België verslaan we China en N-Z hoop ik, ook zonder Kompany en Fellaini.
0
geplaatst: 9 augustus 2008, 11:32 uur
Zo! Dat was me het wielerfinaletje wel! Prachtig! En een erg leuke winnaar met Sanchez.
0
geplaatst: 9 augustus 2008, 12:28 uur
Reijersen schreef:
Zo! Dat was me het wielerfinaletje wel! Prachtig! En een erg leuke winnaar met Sanchez.
Inderdaad, en Spartacus... wat een renner toch.
Als ik me niet vergis heb ik op Spanje gegokt in mijn poule
.
0
geplaatst: 9 augustus 2008, 12:39 uur
Schitterende wegwedstrijd!! Ook prachtig dat enthousiasme van Smeets. Cancellara die werkelijk als een bezetene aan kwam rijden
. Sanchez die constant in het achterveld keek waar Valverde bleef. Rebellin die dacht te gaan winnen. Andy Schleck die baalde dat hij Luxemburg geen medaille kon schenken. Santiago Botero die na twee jaar(!!) schorsing 7e wordt. Gesink heel knap 10e. Dit was puur genieten.
. Sanchez die constant in het achterveld keek waar Valverde bleef. Rebellin die dacht te gaan winnen. Andy Schleck die baalde dat hij Luxemburg geen medaille kon schenken. Santiago Botero die na twee jaar(!!) schorsing 7e wordt. Gesink heel knap 10e. Dit was puur genieten.
0
geplaatst: 9 augustus 2008, 13:04 uur
Ik dacht dat Botero al gestopt was, wat een verrassing als ik die naam hoorde. Trouwens, Mario Aerts finishte net achter hem, en werd dus 8ste.
0
geplaatst: 9 augustus 2008, 13:06 uur
Mario Aerts 8ste 
Michael Rogers 6de
Fietst die jongen nog? Fantastisch! Evenals Botero.
Sanchez trouwens geweldige coureur, evenals Rebellin. Maar sjonge Cancellara! En als ik hem zo bezig zie, dan zie ik die verdomde mof van een Schumacher hem woensdag niet kloppen.
Botero kan misschien ook wel ver komen in die tijdrit
Of Rogers, misschien kan die dit jaar wel weer het WK Tijdrijden op zijn naam schrijven, 't zou al zijn 4de (?) zijn dan, denk ik.
Edit: Ik zie nu net dat dit 1 minuutje ervoor werd geplaatst (betreffende Aerts), maar ik het laat het toch mooi staan

Michael Rogers 6de

Fietst die jongen nog? Fantastisch! Evenals Botero.
Sanchez trouwens geweldige coureur, evenals Rebellin. Maar sjonge Cancellara! En als ik hem zo bezig zie, dan zie ik die verdomde mof van een Schumacher hem woensdag niet kloppen.
Botero kan misschien ook wel ver komen in die tijdrit

Of Rogers, misschien kan die dit jaar wel weer het WK Tijdrijden op zijn naam schrijven, 't zou al zijn 4de (?) zijn dan, denk ik.
Edit: Ik zie nu net dat dit 1 minuutje ervoor werd geplaatst (betreffende Aerts), maar ik het laat het toch mooi staan

0
geplaatst: 9 augustus 2008, 14:22 uur
Ik vond Smeets juist heel irritant, het kwam bij mij niet echt als oprecht enthousiasme over... maar wel mooie koers en een terechte winnaar. En Cancellara kan in deze vorm die tijdrittitel toch bijna niet meer ontgaan denk ik zo...
0
geplaatst: 9 augustus 2008, 14:59 uur
Florsi Florsa schreef:
En de eerste plak is binnen.
En de eerste plak is binnen.
En die Koreaan met het goud. Wat een gigant! Prachtig judo!
0
Der Effe
geplaatst: 9 augustus 2008, 16:45 uur
Reijersen schreef:
In die Koreaan met het goud. Wat een gigant! Prachtig judo!
(quote)
In die Koreaan met het goud. Wat een gigant! Prachtig judo!Dat klinkt nogal vies, Reijersen.
0
geplaatst: 9 augustus 2008, 16:56 uur
USA wint verwacht van Tsjechië in het vrouwenbasket. Al de mannen zater er ook. Zij spelen morgen tegen China. Basket is toch de enigste sport die ik niet wil missen
.
.
0
geplaatst: 10 augustus 2008, 12:16 uur
Ik zag dat ik Duitsland had ingevuld in de OS Pool
Maar goed, ik denk niet dat er iemand aan Engeland had gedacht. Om 13:45 spelen Foppe en zijn mannen tegen de VS. Ben benieuwd
België veel succes tegen China, zal ook een mooie match worden met al die uitzinnige Chinezen in het stadion. Om 16.15 trouwens VS - China, basketbal. Dat zal me ook een mooie pot worden!
Maar goed, ik denk niet dat er iemand aan Engeland had gedacht. Om 13:45 spelen Foppe en zijn mannen tegen de VS. Ben benieuwd
België veel succes tegen China, zal ook een mooie match worden met al die uitzinnige Chinezen in het stadion. Om 16.15 trouwens VS - China, basketbal. Dat zal me ook een mooie pot worden!
0
geplaatst: 10 augustus 2008, 12:23 uur
Ik had ook niet aan Engeland gedacht en had Italie ingevuld , toch nog een bronze plak .
Schitterende gouden plak voor de Nederlandse zwemsters .
Schitterende gouden plak voor de Nederlandse zwemsters .

0
geplaatst: 10 augustus 2008, 12:51 uur
"Ik zag het gebeuren, maar ik zat te ver van achteren. Ik had ook niet de benen om te reageren. De kou had me helemaal te pakken", aldus een aangedane Vos in een korte reactie.
Prachtige prestatie vd zwemsters inderdaad

0
geplaatst: 10 augustus 2008, 14:05 uur
0
stuart
geplaatst: 10 augustus 2008, 14:14 uur
Leuke meiden die zwemsters; die met die moeilijke achternaam wil ik ook wel iets anders mee doen dan zwemmen! 

0
geplaatst: 10 augustus 2008, 14:39 uur
VS - Nederland ruststand 0-1 .
Is het nou typisch Nederlands dat er goed wordt begonnen en als we met 1-0 voor staan de tuinstoelen het veld op komen en we weer lekker gaan rusten en leunen , je ziet het in het Groote Ned elftal en nu ook in het Olympisch team .
Is het nou typisch Nederlands dat er goed wordt begonnen en als we met 1-0 voor staan de tuinstoelen het veld op komen en we weer lekker gaan rusten en leunen , je ziet het in het Groote Ned elftal en nu ook in het Olympisch team .
0
geplaatst: 10 augustus 2008, 14:54 uur
Zouden het misschien de weersomstandigheden zijn? Vermeer keept wel erg goed trouwens.
@Stuart: dat meisje is nog maar 17! Gedraag je!
@Stuart: dat meisje is nog maar 17! Gedraag je!

0
geplaatst: 10 augustus 2008, 15:28 uur
0
geplaatst: 10 augustus 2008, 15:45 uur
Olympisch voetbal elftal .

Wat een moeite met de VS , nota bene `n land waar de belangstelling voor het voetbal net zo groot is als hier voor het Sjoelen en Jeu De Boules .
`n nederlaag zou voor oranje verdient geweest zijn .

Wat een moeite met de VS , nota bene `n land waar de belangstelling voor het voetbal net zo groot is als hier voor het Sjoelen en Jeu De Boules .
0
geplaatst: 10 augustus 2008, 16:00 uur
rudiger schreef:

Wat een onzin! Die amerikanen hebben mij positief verrast. Die gasten kunnen toch een behoorlijk partijtje voetballen. Was geen schande geweest als NL had verloren.
0
geplaatst: 10 augustus 2008, 16:50 uur
Arrie schreef:
Hmm, klinkt goed, hoe heet ze?
(quote)
Hmm, klinkt goed, hoe heet ze?

Kromowidjojo.
* denotes required fields.