MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Olympische Spelen

zoeken in:
Basketbalwedstrijd VS - China 101 -68 met name het 1ste kwart was buitengewoon vermakelijk. Prachtige dunks (180's en alley-oops). Jammer dat NOS een heel deel van het derde kwart niet liet zien . Gelukkig op Eurosport wel, maar daar is comentaar zo bedroevend. Wade en Howard zijn prachtig om naar te kijken.

Rhythm & Poetry schreef:
Basketbalwedstrijd VS - China 101 -68 met name het 1ste kwart was buitengewoon vermakelijk. Prachtige dunks (180's en alley-oops). Jammer dat NOS een heel deel van het derde kwart niet liet zien . Gelukkig op Eurosport wel, maar daar is comentaar zo bedroevend. Wade en Howard zijn prachtig om naar te kijken.

Ik vond het commentaar op Eurosport zeer informatief. Dus bedroevend, nee.

Snappy schreef:
Wat een onzin! Die amerikanen hebben mij positief verrast. Die gasten kunnen toch een behoorlijk partijtje voetballen. Was geen schande geweest als NL had verloren.

Toch wel als je kijkt naar het niveau van de MLS en de Eredivisie. Daarnaast staan er bij Oranje spelers in het veld die bij grote Europese topclubs spelen. Het voordeel dat Amerikanen echter hebben is hun wedstrijdmentaliteit, daarmee kunnen ze een hoop compenseren. Ik vond die Amerikaan (of moet ik zeggen Kroaat) die de eerste Amerikaanse goal maakte erg goed. Aan Nederlandse zijde waren Vermeer en Marcellis de besten. En wat die Zuiverloon nog achterin doet is me een raadsel. Ik wilde vanmorgen nog op dit topic de vraag stellen waarom Foppe die Sibon heeft meegenomen. In de 93e minuut volgde het antwoord

1 - Predator 308 - 1 0 0 1 0 0
2 - Steven De Witte 1252 - 1 0 0 1 0 0
3 - cathrien oitmann 1272 - 1 0 0 1 0 0
4 - Team Florsi Florsa 1485 - 1 0 0 1 0 0
5 - Blauwvingerboy 3348 - 1 0 0 1 0 0
6 - De Tentbakkers 3785 - 1 0 0 1 0 0
7 - Zavo D 9585 - 1 0 0 1 0 0
8 - ruud koster 11283 - 0 1 0 0 1 0
9 - Tom Mulder 13338 - 0 1 0 0 1 0
10 - El Ninjo 14503 - 0 1 0 0 1 0
11 - Ruby 1966 23058 - 0 0 0 0 0 0
12 - Raymond Papenburg 23937 - 0 0 0 0 0 0

Wie zijn Predator, Cathrien, Blauwvingerboy, De Tentbakkers en Zavo D eigenlijk?

Snappy schreef:
(quote)

Ik vond het commentaar op Eurosport zeer informatief. Dus bedroevend, nee.

Nou als een van de twee commentare kucht en de andere zegt gezondheid omdat ze niks anders te melden hebben vind ik dat toch vrij bedroevend. Verder vind ik het veelal te overdreven en doen ze of ze zelf uit Amerika komen. Oow behind the back. En een van die twee rekt alle woorden uit laaaaaaang, goeeeeeed puur om de tijd op te vullen. Irritant wordt het zelfs als ze het 1 minuut lang hebben over dat basketbal een sport van de statistiekjes is. Nee, dat soort commentaar is absoluut niet mijn ding.

Dat Nederland 1 een stuk van de 2de helft niet liet zien, vond ik niet zo erg, er zijn nog andere sporten en Nederland speelt in Peking geen basketbal. Maar ik begrijp niet dat Sporza liever motocross laat zien (niet eens op de Spelen). Echt belachelijk.

Verder mooie 1ste helft. China verraste me, er zit wel degelijk talent in die ploeg. 3 spelers spelen dan ook in de NBA.

USA speelde onder hun niveau, alleen op de fastbreak zat het echt goed met veel show als gevolg. Samenspel hebben ze gewoonweg niet echt. De NBA moet het meer hebben van individuele acties, maar op kleinere pleinen (rest van de wereld) lukt dat niet. Ze zullen het nog moeilijk hebben tegen Spanje.

De VS gaat er weer gewoon uit tegen een goed Europees land, dat zit er wel aan te komen.

herman schreef:
De VS gaat er weer gewoon uit tegen een goed Europees land, dat zit er wel aan te komen.

Daar ben ik ook voor. Hun arrogantie zal hoogst waarschijnlijk gaan opbreken, dat denk ik althans.

Snappy schreef:
(quote)

Daar ben ik ook voor. Hun arrogantie zal hoogst waarschijnlijk gaan opbreken, dat denk ik althans.

Arrogantie? Nee, dat denk ik niet, deze ploeg gaat er alleszins voor. Het gebrek aan samenspel (dmv systemen) zal hun duur opbreken.

Joy4ever schreef:

Wie zijn Predator, Cathrien, Blauwvingerboy, De Tentbakkers en Zavo D eigenlijk?

De Tentbakkers is mijn équipke.

VS wordt dit jaar Olympisch kampioen; mark my words

Ja, ik denk dat USA ook wint. Prachtige wedstrijd. Basketbal is altijd een mooie sport.

Er spelen by the way maar 2 Chinezen in de NBA. Een derde had er gespeeld, maar speelt nu weer in China.

Der Effe
Die nummer 9 gaat naar de Lakers

Der Effe schreef:
Die nummer 9 gaat naar de Lakers

Inderdaad, dat bedoelde ik. Sun Yue heeft getekend bij de Lakers.

stuart
Dekker geen medaille bij de vlinderslag; eerlijk gezegd had ik het ook niet verwacht, wel gehoopt. Ze zwom gister inde estafette al niet zo'n goeie slag.

Weet iemand ook wat de specialiteit van Kromowidjojo is? Daar mag ik graag naar kijken.(dat mag toch?).

Kromowidjojo zwemt deze Spelen het volgende:

Tijdens de OS start Ranomi op de volgende afstanden:

4x100 vrij 9 aug series, 10 aug finale

200vrij individueel 11 aug series, 12 aug halve finale, 13 aug finale

4x200 vrij 13 aug series, 14 aug finale

4x100 wissel 15 aug series

Lees hier meer over haar.

stuart
Bedankt voor je tip Daniël(Reijersen).

Stuart

stuart
Ik zit nu een stukje tennis te kijken (Nadal). Ik hoop echter dat Federer zich herstelt op dit tournooi en dat ie niet nog verder terugvalt, maar zich weer kan meten met Nadal(vind ik spannender).

Gravenstein, onze mate-koningin!

YES! Een wedstrijd van alleen maar straffen

Jeroen Grueter, onze eigen zwem-top-commentator.

Wat een finale zeg!!! Die 4x100 vrij de mannen. Wat een een geweld!

Reijersen schreef:
Wat een finale zeg!!! Die 4x100 vrij de mannen. Wat een een geweld!

Ongelooflijk, die Fransen hadden zich ongetwijfeld al rijk gerekend, wat een voorsprong op nog 50 meter te gaan . Die zijn nog wel even depressief.

lebowski schreef:
(quote)

Ongelooflijk, die Fransen hadden zich ongetwijfeld al rijk gerekend, wat een voorsprong op nog 50 meter te gaan . Die zijn nog wel even depressief.

Dat maakt sport mooi.
En die ontlading van Phelps!!!

Misschien krijgt België z'n eerste medaille. Dirk van Tichelt kampt straks om het brons bij judo -73.

Gravenstijn zilver.

Arno schreef:
Misschien krijgt België z'n eerste medaille. Dirk van Tichelt kampt straks om het brons bij judo -73.

Mislukt.

Ik vraag me af of België wel een medaille zal pakken.

Kim Gevaert?

herman schreef:
Kim Gevaert?

Dit is het EK niet... finales haalt ze wel. Dat veronderstel ik toch. Dan hebben we meer kansen met Tia Hellebaut (Europees kampioene hoogspringen) maar dat valt ook af te wachten.

op www.nos.nl/os kan je zowiezo alles bekijken.

En Djokovic is ook uiterst goed aan het tennissen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:01 uur

geplaatst: vandaag om 13:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.