Overig / Algemeen / Olympische Spelen
zoeken in:
0
geplaatst: 21 augustus 2008, 16:18 uur
herman schreef:
Belgie beter in tennis dan Nederland? Wel even met Clijsters/Henin, maar over het algemeen toch niet? Volgens mij zijn we redelijk aan elkaar gewaagd.
Belgie beter in tennis dan Nederland? Wel even met Clijsters/Henin, maar over het algemeen toch niet? Volgens mij zijn we redelijk aan elkaar gewaagd.
Lijkt me ook.
0
geplaatst: 21 augustus 2008, 16:31 uur
herman schreef:
Belgisch basketbal? Wist niet dat die het zo goed hadden gedaan op de spelen.
Belgisch basketbal? Wist niet dat die het zo goed hadden gedaan op de spelen.
Ik ook niet, maar ze zijn allicht veel en veel beter dan Nederland.
0
geplaatst: 21 augustus 2008, 17:28 uur
Maar wij hadden hier wel een speler die 'Wiehetgoeddee' heette. Iedere keer als de commentator zijn naam noemde dacht ik: Ja we weten wat dat hij het goed deed, maar hoe heet ie nou?
0
geplaatst: 21 augustus 2008, 17:37 uur
Beetje een sterk verhaal... kan hem ook niet vinden of zo...
0
geplaatst: 21 augustus 2008, 21:30 uur
Poe, de Amerikaanse mannen en vrouwenestafetteploeg maken verkeerde wissels en liggen eruit. En de Belgische dames winnen de halve finale 

0
geplaatst: 21 augustus 2008, 22:52 uur
Florsi Florsa schreef:
Nee ik ga zo'n verhaal verzinnen.

0
geplaatst: 22 augustus 2008, 09:05 uur
Nou, wees eens zo vriendelijk een link of iets dergelijks te plaatsen.
0
geplaatst: 22 augustus 2008, 15:21 uur
En daar hebben onze Belgische vrienden zowaar zilver, op de 4 x 400 estafette dames 

0
stuart
geplaatst: 22 augustus 2008, 15:26 uur
Proficiat voor de Belgen.
Ik heb trouwens een slcht gevoel over de hockeydames....(zilver?)
Ik heb trouwens een slcht gevoel over de hockeydames....(zilver?)
0
geplaatst: 22 augustus 2008, 16:01 uur
Slecht gevoel? Die Chinezen kwamen er niet aan te pas. Goud!!!!
0
geplaatst: 22 augustus 2008, 16:02 uur
lebowski schreef:
En daar hebben onze Belgische vrienden zowaar zilver, op de 4 x 400 estafette dames
Waren ze wel in hun baan gebleven?En daar hebben onze Belgische vrienden zowaar zilver, op de 4 x 400 estafette dames

0
geplaatst: 22 augustus 2008, 16:06 uur
Joy4ever schreef:
Die Chinezen waren nog wel ff gevaarlijk de 1e helft. Het laaste goud voor nederland? Of maken we nog ergens kansen?
0
geplaatst: 22 augustus 2008, 16:12 uur
Jezus, nu lukt het Nederland weer niet om zo'n simpel stokje door te geven 

0
geplaatst: 22 augustus 2008, 16:27 uur
En NL 1 die het niet uitzendt
Zit ik te kijken naar de suffe uitreiking van de medailles voor de hockeydames. Kunnen ze die dingen niet opsturen? Wat een treurnis.
Zit ik te kijken naar de suffe uitreiking van de medailles voor de hockeydames. Kunnen ze die dingen niet opsturen? Wat een treurnis.
0
stuart
geplaatst: 22 augustus 2008, 16:32 uur
Joy4ever schreef:
Zit ik te kijken naar de suffe uitreiking van de medailles voor de hockeydames. Kunnen ze die dingen niet opsturen? Wat een treurnis.Het gaat wel om Nederlands succes Joy4ever, hoewel het wel wat lang duurt.(mijn opmerking van rond 15.25, na de 1ste helft, toen moest ik het nog zien, maar eindelijk goud na 1984 voor de dames)
0
geplaatst: 22 augustus 2008, 16:38 uur
stuart schreef:
Het gaat wel om Nederlands succes Joy4ever
Het gaat wel om Nederlands succes Joy4ever
Een medaille uitreiking hoeft toch niet per se live?
0
geplaatst: 22 augustus 2008, 16:41 uur
Voor de fans van hockey is dat wel erg vet. En bovendien; kom op, we hebben de beste hockeysters van de wereld!
0
stuart
geplaatst: 22 augustus 2008, 16:43 uur
Nee, wat mij betreft niet ,maar aan de andere kant snap ik het wel(ik weet overigens niet of die estafette een finale was , dat maakt het wel ietsje anders vind ik; maar het is de NOS hun keus).
0
geplaatst: 22 augustus 2008, 17:28 uur
lebowski schreef:

4x100 meter dus. Morgen lopen de Belgische mannen wel finale 4x400

0
geplaatst: 22 augustus 2008, 21:16 uur
Belachelijk dat ze die finale van de estafette niet uitzonden omdat er een uitreiking was.
Wel een knappe prestatie van de hockeyvrouwen. Het is me zelfs gelukt om de hele wedstrijd te kijken en dat is toch wel een prestatie, want mijn God, wat is het een saaie sport. Maargoed, ik hoef er gelukkig 4 jaar niet meer naar te kijken.
Heeft iemand het BMX-en gekeken? Dat was juist weer hartstikke leuk. Wat een spektakel zeg.
Wel een knappe prestatie van de hockeyvrouwen. Het is me zelfs gelukt om de hele wedstrijd te kijken en dat is toch wel een prestatie, want mijn God, wat is het een saaie sport. Maargoed, ik hoef er gelukkig 4 jaar niet meer naar te kijken.
Heeft iemand het BMX-en gekeken? Dat was juist weer hartstikke leuk. Wat een spektakel zeg.
0
geplaatst: 22 augustus 2008, 22:30 uur
Ik enkel de mannenfinale; was inderdaad leuk om te kijken !
België boven alles
België boven alles

0
geplaatst: 23 augustus 2008, 15:37 uur
Tiaaaaaaaaa! 
Prachtige tactisch spel. Passen op 2,07 (het Belgische record had ze immers al gebroken), en Vlasic zwaar onder druk zetten. Alles liep perfect.

Prachtige tactisch spel. Passen op 2,07 (het Belgische record had ze immers al gebroken), en Vlasic zwaar onder druk zetten. Alles liep perfect.
0
geplaatst: 23 augustus 2008, 15:57 uur
Arno schreef:
Tiaaaaaaaaa!
Tiaaaaaaaaa!

Inderdaad een heerlijke move van haar om te passen.

0
geplaatst: 23 augustus 2008, 16:15 uur
Jammer wel dat de 4x400-lopers net geen medaille hebben. Na drie rondes liepen ze nog tweede, maar de laatste loper is een stuk minder dan Van Branteghem en de Borlées. Neemt niet weg dat een vijfde plaats nog steeds prachtig is, zeker voor zo'n jong team.
0
geplaatst: 23 augustus 2008, 16:43 uur
Arno schreef:
Jammer wel dat de 4x400-lopers net geen medaille hebben. Na drie rondes liepen ze nog tweede, maar de laatste loper is een stuk minder dan Van Branteghem en de Borlées. Neemt niet weg dat een vijfde plaats nog steeds prachtig is, zeker voor zo'n jong team.
Het was vooral dat de andere landen hun beste lopers voor het laatst hielden denk ik.
0
geplaatst: 23 augustus 2008, 17:04 uur
Het Nederlands hockeyteam
En die k*t Duitsers pakken goud. Ongelofelijk. Klotesport. Hoef ik gelukkig vier jaar lang niet meer te zien.
En die k*t Duitsers pakken goud. Ongelofelijk. Klotesport. Hoef ik gelukkig vier jaar lang niet meer te zien.* denotes required fields.