MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Olympische Spelen

zoeken in:
herman schreef:
Belgie beter in tennis dan Nederland? Wel even met Clijsters/Henin, maar over het algemeen toch niet? Volgens mij zijn we redelijk aan elkaar gewaagd.

Lijkt me ook.

Dat weet ik niet goed, heb ik ook niet gezegd.

Kos
herman schreef:
Belgisch basketbal? Wist niet dat die het zo goed hadden gedaan op de spelen.

Ik ook niet, maar ze zijn allicht veel en veel beter dan Nederland.

Maar wij hadden hier wel een speler die 'Wiehetgoeddee' heette. Iedere keer als de commentator zijn naam noemde dacht ik: Ja we weten wat dat hij het goed deed, maar hoe heet ie nou?

Beetje een sterk verhaal... kan hem ook niet vinden of zo...

Poe, de Amerikaanse mannen en vrouwenestafetteploeg maken verkeerde wissels en liggen eruit. En de Belgische dames winnen de halve finale

Florsi Florsa schreef:
Beetje een sterk verhaal... kan hem ook niet vinden of zo...

Nee ik ga zo'n verhaal verzinnen.

Nou, wees eens zo vriendelijk een link of iets dergelijks te plaatsen.

En daar hebben onze Belgische vrienden zowaar zilver, op de 4 x 400 estafette dames

stuart
Proficiat voor de Belgen.

Ik heb trouwens een slcht gevoel over de hockeydames....(zilver?)

Slecht gevoel? Die Chinezen kwamen er niet aan te pas. Goud!!!!

lebowski schreef:
En daar hebben onze Belgische vrienden zowaar zilver, op de 4 x 400 estafette dames
Waren ze wel in hun baan gebleven?

Joy4ever schreef:
Slecht gevoel? Die Chinezen kwamen er niet aan te pas. Goud!!!!

Die Chinezen waren nog wel ff gevaarlijk de 1e helft. Het laaste goud voor nederland? Of maken we nog ergens kansen?

Jezus, nu lukt het Nederland weer niet om zo'n simpel stokje door te geven

En NL 1 die het niet uitzendt Zit ik te kijken naar de suffe uitreiking van de medailles voor de hockeydames. Kunnen ze die dingen niet opsturen? Wat een treurnis.

stuart
Joy4ever schreef:
En NL 1 die het niet uitzendt Zit ik te kijken naar de suffe uitreiking van de medailles voor de hockeydames. Kunnen ze die dingen niet opsturen? Wat een treurnis.

Het gaat wel om Nederlands succes Joy4ever, hoewel het wel wat lang duurt.(mijn opmerking van rond 15.25, na de 1ste helft, toen moest ik het nog zien, maar eindelijk goud na 1984 voor de dames)

stuart schreef:
Het gaat wel om Nederlands succes Joy4ever

Een medaille uitreiking hoeft toch niet per se live?

Voor de fans van hockey is dat wel erg vet. En bovendien; kom op, we hebben de beste hockeysters van de wereld!

stuart
Nee, wat mij betreft niet ,maar aan de andere kant snap ik het wel(ik weet overigens niet of die estafette een finale was , dat maakt het wel ietsje anders vind ik; maar het is de NOS hun keus).

Dat was de finale, ja.

lebowski schreef:

4x100 meter dus. Morgen lopen de Belgische mannen wel finale 4x400

Belachelijk dat ze die finale van de estafette niet uitzonden omdat er een uitreiking was.

Wel een knappe prestatie van de hockeyvrouwen. Het is me zelfs gelukt om de hele wedstrijd te kijken en dat is toch wel een prestatie, want mijn God, wat is het een saaie sport. Maargoed, ik hoef er gelukkig 4 jaar niet meer naar te kijken.

Heeft iemand het BMX-en gekeken? Dat was juist weer hartstikke leuk. Wat een spektakel zeg.

Ik enkel de mannenfinale; was inderdaad leuk om te kijken !

België boven alles

sq
Goud voor Tia!

Hellebaut

Tiaaaaaaaaa!

Prachtige tactisch spel. Passen op 2,07 (het Belgische record had ze immers al gebroken), en Vlasic zwaar onder druk zetten. Alles liep perfect.

Arno schreef:
Tiaaaaaaaaa!

Prachtige tactisch spel. Passen op 2,07 (het Belgische record had ze immers al gebroken), en Vlasic zwaar onder druk zetten. Alles liep perfect.

Inderdaad een heerlijke move van haar om te passen.

Jammer wel dat de 4x400-lopers net geen medaille hebben. Na drie rondes liepen ze nog tweede, maar de laatste loper is een stuk minder dan Van Branteghem en de Borlées. Neemt niet weg dat een vijfde plaats nog steeds prachtig is, zeker voor zo'n jong team.

Arno schreef:
Jammer wel dat de 4x400-lopers net geen medaille hebben. Na drie rondes liepen ze nog tweede, maar de laatste loper is een stuk minder dan Van Branteghem en de Borlées. Neemt niet weg dat een vijfde plaats nog steeds prachtig is, zeker voor zo'n jong team.

Het was vooral dat de andere landen hun beste lopers voor het laatst hielden denk ik.

Het Nederlands hockeyteam En die k*t Duitsers pakken goud. Ongelofelijk. Klotesport. Hoef ik gelukkig vier jaar lang niet meer te zien.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:24 uur

geplaatst: vandaag om 11:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.