MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Olympische Spelen

zoeken in:
Olympische Spelen

Mijn vriendin noemde dit onlangs een rampjaar, na EK, Wimbledon, de Tour, nu ook dat nog verzuchtte ze.

Heerlijk sportjaar is 2008 toch .
We hopen op een gouden plak voor de voetbalploeg van Foppe .
Er kan ook weer gepould worden ( altijd leuk ).
http://www.ospoultje.nl/
Inschrijven in de subpool Musicmeter .

Ik vind atletiek altijd erg leuk om naar te kijken dus daar heb ik zeker zin in!

Alsof het niet allemaal genoeg is komt Telesport nu ook met een poule .
Zelfde opzet als de Tour De France .
http://pekingpoule.telesport.nl/
Musicmeter subpoul is al aangemaakt .
Succes .

Olympische spelen.

Als ze daar hetzelfde dopingsagentschap op zetten als in de tour kunnen ze direct stoppen met de olympische spelen (wegens geen spelers)

Reken daar bij dat het gehouden wordt op een plek waar ze het nooit mochten houden, en je komt uit dat het mij geen bal intereseert en dat ik bijgevolg niet zal kijken.

Ik doe mee met die Poule, al is dit echt niet mijn specialiteit. Zeker als er bij Telesport geen basket bij staat...

rudiger schreef:
Alsof het niet allemaal genoeg is komt Telesport nu ook met een poule .
Zelfde opzet als de Tour De France .
http://pekingpoule.telesport.nl/
Musicmeter subpoul is al aangemaakt .
Succes .

Login + wachtwoord?

Login - rudiger
wachtwoord - knopfler

Hier kunt u inloggen om het artikel te bekijken. Toegang tot de artikelen is alleen mogelijk voor abonnees van ESB en toegang tot artikelen ouder dan 2 jaar is alleen mogelijk met een uitgebreid abonnement.

Ik zie dat jij je ook hebt ingeschreven Paap.
Nu nog inschrijven op http://pekingpoule.telesport.nl/

Oldfart schreef:
Olympische Spelen

Mijn vriendin noemde dit onlangs een rampjaar, na EK, Wimbledon, de Tour, nu ook dat nog verzuchtte ze.

Gelukkig voor jouw vriendin zijn 2 evenementen om de 4 jaar .

Hoeveel medailles zal Spanje pakken na de EK-winst, Wimbledon-winst en de Tour-winst?

Weet er trouwens iemand een lijst staan met alle deelnemers?

Nicolage Rico schreef:
Hoeveel medailles zal Spanje pakken na de EK-winst, Wimbledon-winst en de Tour-winst?

zero
China gaat alles winnen.

Daarom ga ik zeker niet kijken.

rudiger schreef:
Login - rudiger
wachtwoord - knopfler

Hannes

Paap_Floyd schreef:
(quote)
Hier kunt u inloggen om het artikel te bekijken. Toegang tot de artikelen is alleen mogelijk voor abonnees van ESB en toegang tot artikelen ouder dan 2 jaar is alleen mogelijk met een uitgebreid abonnement.

Wát?! Zijn jullie niet eens lid van Economisch Statistische Berichten?

Hier staat een korte samenvatting, zonder het totale medaille overzicht. Misschien maar beter ook voor de poule.
http://www.rug.nl/Corporate/nieuws/archief/archief2008/persberichten/091_08

Ik ben zó benieuwd of we het bij synchroomzwemmen ver gaan schoppen. Brons moet toch kunnen, niet dan???????????????

Ad Brouwers schreef:
Ik ben zó benieuwd of we het bij synchroomzwemmen ver gaan schoppen. Brons moet toch kunnen, niet dan???????????????

Wij moeten de medailles behalen bij het Zwemmen - Judo - Voetbal - Wielrennen - paardesport - Hockey , dan heb je het wel zo`n beetje gehad , denk ik .

Dit keer geen Carolina Klüft toch in de zevenkamp? Staat me iets van bij. Had anders wel een zekerheidje geweest.

[over kleiduiven schieten]

Overigens maken ze in China gebruik van echte duiven.

Vraag me alleen wel af of dit onderdeel wel zo handig is met al die smog daar, zodra ze 5 meter de lucht in zijn zie je niks meer.

rudiger schreef:
Ik zie dat jij je ook hebt ingeschreven Paap.
Nu nog inschrijven op http://pekingpoule.telesport.nl/

Inschrijven in de Olympische Spelen poule kan tot 7 aug .

Hoop flauwe grappen over kleiduiven schieten en weet ik wat verwijderd.

Nederland wint 28 medailles, aldus de kenners van Sports Illustrated en Zuid-Korea heeft stiekem de repetities voor de openingsceremonie gefilmd.

Hier trouwens een kleine preview, ongelooflijk wat je met het menselijk lichaam kan doen

Ik heb me ingeschreven bij Telesport. Ik heb deze keer niks nagezocht, gewoon ingevuld op basis van gevoel en oude kennis. Eens kijken hoever me dit gaat brengen.

Ad Brouwers schreef:
We mogen van meneer Herman......

Als je het zo gaat verwoorden hoeft het hier zeker niet nee...

verder grenst dit behoorlijk aan de politiek, en dat hoort op MuMe niet thuis...

bubbachups schreef:
Dit keer geen Carolina Klüft toch in de zevenkamp? Staat me iets van bij. Had anders wel een zekerheidje geweest.

Ja, ze was het onderdeel een beetje zat geloof ik. Doet nu ver (misschien enige medaillekansen) en hinkstap (geen medaillekansen).

Off topic bericht gehaald. Misschien handig in deze: de gedragsregels.

rudiger schreef:

Inschrijven in de Olympische Spelen poule kan tot 7 aug .

Altijd leuk zo'n poule, heb 'm net helemaal ingevuld

Joy4ever schreef:
Ik heb me ingeschreven bij Telesport. Ik heb deze keer niks nagezocht, gewoon ingevuld op basis van gevoel en oude kennis. Eens kijken hoever me dit gaat brengen.

Ik heb het WK van Zeilen/Roeien/Zwemmen nagekeken, en een paar atletiekdisciplines als Kogelstoten/Discuswerpen en een bepaalde afstand, weet niet meer welke ..
Voor de rest ook wat op gevoel buiten disciplines als 'keirin' en dergelijke

Gast
geplaatst: vandaag om 12:56 uur

geplaatst: vandaag om 12:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.