menu

Overig / Algemeen / Fotografie

zoeken in:
Wauw ja urbex vind ik ook zo tof! Super mooie locaties en mooie foto's vaak!

avatar van itchy

(afbeelding)
Openingsshot van een shoot die ik laatst heb gedaan die een droom verbeeldt.


(afbeelding)
Ander beeld uit die serie.

avatar van Ducoz
Sterke beelden, Maarten!

avatar van GrafGantz
Botlek bij zonsondergang:


(afbeelding)

avatar van GrafGantz
Ballet dancers in random situations


(afbeelding)

Meer: http://www.leenks.com/gallery2157.htm



avatar van Gerards Dream
Schitterende foto aslan. Eentje voor boven de bank, maar dan in groot formaat natuurlijk.


avatar van Kronos
Mooi hoor.

avatar van Gerards Dream
Heel mooi zelfs.


avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Erg mooie foto's tuktak en BrotherJohn ! Twee prachtige landen die ik graag nog eens zou bezoeken.




avatar van Gerards Dream
Leuke foto aslan, welke muziek stond er op tijdens het vastleggen op de gevoelige plaat?

avatar van Kronos
Voordeel van een kleine compactcamera is dat je het makkelijk in de aanslag kan houden. Altijd leuk om als een jager over straat te wandelen op zoek naar een treffend plaatje om te schieten.

http://s18.postimg.org/6jhav2j3d/image.jpg

avatar van itchy
Dat is een sterke straatfoto, Kronos.


avatar van itchy
Ai, sommige foto's (de frontale aanzichten met name) lijken me regerecht geplagieerd van Michael Wolf's nochthans overbekende Architecture of Density.

avatar van aslan
aslan (crew)
knap, Kronos ! ! ! heb me zelf nog niet aan straatfotografie gewaagd...

avatar van GrafGantz
itchy schreef:
Ai, sommige foto's (de frontale aanzichten met name) lijken me regerecht geplagieerd van Michael Wolf's nochthans overbekende Architecture of Density.


Dat viel mij ook al op, al was ik de naam van de betreffende fotograaf even kwijt.
Nou ja, misschien is dit wat origineler dan:

An Inside Look at Low Income Apartments in Hong Kong?Photo Gallery? | RocketNews24 - en.rocketnews24.com

avatar van aslan
aslan (crew)
eentje van onze Siamezen (choc.point)

http://s2.postimg.org/mok91wx09/cat_LIAM20_11_A.jpg

Schnee
Hele mooie kat! Maar waarom maakt jouw camera er een lelijke kitscherige zwarte rand om?

avatar van aslan
aslan (crew)
haha, ja die randen, da 's een slechte gewoonte waar ik nog vanaf moet geraken, maar het is voorlopig sterker dan mezelf denk ik...


avatar van Kronos
Mooi, met dat contrast tussen de onderste helft van de foto en de bovenste.

avatar van oceanvolta
Schitterende foto aslan, heb je ook een instagram account?

avatar van aslan
aslan (crew)
thanx,
nee oceanvolta, geen instagram account

Gast
geplaatst: vandaag om 10:22 uur

geplaatst: vandaag om 10:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.