Overig / Algemeen / Sporttoto en -pools topic (centraal topic)
zoeken in:
0
geplaatst: 2 juli 2016, 10:17 uur
Ze hebben de tekst van vorig jaar in elk geval klakkeloos overgenomen, waarin wordt gesproken over een proloog en een ploegentijdrit. Ik doe trouwens ook mee, maar ik vind het wel vreemd dat de pool niet gewoon start met de eerste etappe. Het zal wel een traditie zijn...
Mijn teamnaam is 'Papi's bitches' , ik heb je een verzoek gedaan om aan de subpool mee te doen, Teunnis
Mijn teamnaam is 'Papi's bitches' , ik heb je een verzoek gedaan om aan de subpool mee te doen, Teunnis
0
geplaatst: 2 juli 2016, 12:12 uur
Het is gezellig druk in de MuMe-subleague op Sportpools. We zijn al met 19! Als het een beetje meezit kunnen we MoMe misschien een keer verslaan. 

0
geplaatst: 2 juli 2016, 12:17 uur
Nog een halfuur om m'n team weer volledig overhoop te gooien. Ik doe het niet.
0
geplaatst: 2 juli 2016, 12:20 uur
Ik zat ook even te twijfelen om Froome eruit te knikkeren en volledig te speculeren op zijn uitvallen. Toch de verleiding kunnen weerstaan.
0
geplaatst: 2 juli 2016, 12:21 uur
Ha, dat is wel een leuk idee. Misschien is-ie alleen goed in oneven jaren. En dan ook Quintana eruit, want die scoort alleen als Froome ook scoort. 10 punten extra te besteden.
0
geplaatst: 2 juli 2016, 12:24 uur
Paap_Floyd schreef:
Nog een halfuur om m'n team weer volledig overhoop te gooien. Ik doe het niet.
Ik ben benieuwd of je de verleiding kunt weerstaan. Nog een halfuur om m'n team weer volledig overhoop te gooien. Ik doe het niet.

0
geplaatst: 2 juli 2016, 12:27 uur
Haha, toch Froome en Quintana maar gewisseld?
Ik zit te dubben over Barguil. Misschien vervang ik hem door Daniel Martin. Misschien ook niet.
Ik zit te dubben over Barguil. Misschien vervang ik hem door Daniel Martin. Misschien ook niet.
0
geplaatst: 2 juli 2016, 13:08 uur
En wat heb je gedaan? Ik had dezelfde dub, en uiteindelijk gekozen voor Barguil. Daarnaast ook na lang wikken en wegen Sagan erbuiten gelaten. Daar ga ik ongetwijfeld spijt van krijgen. Deze mannen mogen het voor me doen:
Nairo Alexander Quintana Rojas 5
Christopher Froome 5
Thibaut Pinot 3
Andre Greipel 3
Bryan Coquard 2
Warren Barguil 2
Adam Yates 1
Pierre Rolland 1
Edvald Boasson Hagen 1
Jarlinson Pantano Gomez 0
Serge Pauwels 0
Sondre Holst Enger 0
Dylan Groenewegen 0
Geheime wapen
?
Kluns
Mikel Landa Meana 3
Nairo Alexander Quintana Rojas 5
Christopher Froome 5
Thibaut Pinot 3
Andre Greipel 3
Bryan Coquard 2
Warren Barguil 2
Adam Yates 1
Pierre Rolland 1
Edvald Boasson Hagen 1
Jarlinson Pantano Gomez 0
Serge Pauwels 0
Sondre Holst Enger 0
Dylan Groenewegen 0
Geheime wapen
?
Kluns
Mikel Landa Meana 3
0
geplaatst: 2 juli 2016, 13:21 uur
Haha, heb bijna hetzelfde team, Paap. Wilde eigenlijk Bardet erin hebben, maar zag te weinig goede 0-punters. Heb van Garderen en van Avermaet ipv Greipel. Wellicht heb jij de betere keuze gemaakt.
Oh, zie nu dat ik Sagan heb ipv Quintana. Toch wat verschillen.
Overigens leuk... Dacht dat ik precies de juiste sprinters had gekozen, komt Wielerflits met een artikel met tips met exact dezelfde sprinters. Grrr.
Oh, zie nu dat ik Sagan heb ipv Quintana. Toch wat verschillen.Overigens leuk... Dacht dat ik precies de juiste sprinters had gekozen, komt Wielerflits met een artikel met tips met exact dezelfde sprinters. Grrr.
0
geplaatst: 2 juli 2016, 13:22 uur
Justus vroeg me om zijn team te plaatsen voor zijn poultje, aangezien hij vandaag belangrijkere dingen te doen heeft (vervelende familieomstandigheden).
Hierbij 'Team Justus':
1. Froome
11. Quintana
21. Aru
31. Contador
32. Sagan
48. Pozzovivo
51. Kelderman
111. Barguil
121. Pinot
161. Greipel
181. Kittel
182. Alaphillipe
211. Sepúlveda
207. Matthews
209. Adam Yates
Hierbij 'Team Justus':
1. Froome
11. Quintana
21. Aru
31. Contador
32. Sagan
48. Pozzovivo
51. Kelderman
111. Barguil
121. Pinot
161. Greipel
181. Kittel
182. Alaphillipe
211. Sepúlveda
207. Matthews
209. Adam Yates
0
geplaatst: 2 juli 2016, 13:23 uur
En mijn team:
1. Chris Froome
11. Nairo Quintana
12. Alejandro Valverde
21. Fabio Aru
31. Alberto Contador
32. Peter Sagan
41. Romain Bardet
61. Bauke Mollema
91. Richie Porte
99. Tejay van Garderen
111. Warren Barguil
121. Thibaut Pinot
161. André Greipel
181. Marcel Kittel
182. Julian Alaphilippe
1. Chris Froome
11. Nairo Quintana
12. Alejandro Valverde
21. Fabio Aru
31. Alberto Contador
32. Peter Sagan
41. Romain Bardet
61. Bauke Mollema
91. Richie Porte
99. Tejay van Garderen
111. Warren Barguil
121. Thibaut Pinot
161. André Greipel
181. Marcel Kittel
182. Julian Alaphilippe
0
geplaatst: 2 juli 2016, 13:26 uur
Nicolage Rico schreef:
Haha, heb bijna hetzelfde team, Paap. Wilde eigenlijk Bardet erin hebben, maar zag te weinig goede 0-punters. Heb van Garderen en van Avermaet ipv Greipel. Wellicht heb jij de betere keuze gemaakt.
Oh, zie nu dat ik Sagan heb ipv Quintana. Toch wat verschillen.
Overigens leuk... Dacht dat ik precies de juiste sprinters had gekozen, komt Wielerflits met een artikel met tips met exact dezelfde sprinters. Grrr.
Ja, op het laatst heb ik Bardet nog geruild voor Pinot. Geen idee waarom. Voor Van Avermaet vond ik dat er toch wel weinig aankomsten zijn,al vind ik het wel een prachtrenner die voor z'n blessure in de vorm van z'n leven verkeerde. Kan zomaar veel punten halen. Het rijtje Van Garderen, D. Martin, Barguil had ik echt geen idee. Na loting toch Barguil genomen Haha, heb bijna hetzelfde team, Paap. Wilde eigenlijk Bardet erin hebben, maar zag te weinig goede 0-punters. Heb van Garderen en van Avermaet ipv Greipel. Wellicht heb jij de betere keuze gemaakt.
Oh, zie nu dat ik Sagan heb ipv Quintana. Toch wat verschillen.Overigens leuk... Dacht dat ik precies de juiste sprinters had gekozen, komt Wielerflits met een artikel met tips met exact dezelfde sprinters. Grrr.

Dat lijstje bij WF zag ik ook. Veel niet echt verrassende namen, al bracht het misschien wel meer mensen op het idee om Boasson Hagen ofzo op te stellen. Verder heb ik me wel vermaakt met het lezen van de reacties

0
geplaatst: 2 juli 2016, 13:34 uur
Paap_Floyd schreef:
En wat heb je gedaan? Ik had dezelfde dub, en uiteindelijk gekozen voor Barguil.
Ik ben ook voor Barguil gegaan.En wat heb je gedaan? Ik had dezelfde dub, en uiteindelijk gekozen voor Barguil.
0
geplaatst: 2 juli 2016, 13:35 uur
Ja. En ook Coquard waarschijnlijk. En Pinot, Groenewegen en van Avermaet. Vind zo'n artikel niet top, aangezien mensen op hetzelfde idee worden gebracht en er veel van dezelfde renners worden gekozen. En dan precies dezelfde sprinters die ik had opgesteld. Lol.
Succes iedereen!
Het was voor mij kiezen tussen Bardet en 2 0-punters of Hagen, Rolland en A. Yates. Laatste keuze is het dus geworden.
Verder wilde ik Stuyven wisselen voor S. Dumoulin, maar was 2 minuten te laat.
Ook getwijfeld tussen Barguil en Alaphilippe, maar laatstgenoemde is een alles-of-niets-renner.
Succes iedereen!
Het was voor mij kiezen tussen Bardet en 2 0-punters of Hagen, Rolland en A. Yates. Laatste keuze is het dus geworden.
Ook getwijfeld tussen Barguil en Alaphilippe, maar laatstgenoemde is een alles-of-niets-renner.
0
geplaatst: 2 juli 2016, 13:39 uur
Nicolage Rico schreef:
Zonde, maar daar zul je de poule waarschijnlijk niet op verliezen. Verder wilde ik Stuyven wisselen voor S. Dumoulin, maar was 2 minuten te laat.

0
geplaatst: 2 juli 2016, 13:40 uur
Groenewegen neemt waarschijnlijk bijna iedereen, dus daar ga je de pool niet mee winnen. Stuyven heb ik nooit over gedacht, wel Edward Theuns, maar die heeft het team niet gehaald. S. Dumoulin ook niet trouwens. Volgens mij zijn er veel betere 0-punters te bedenken. al blijft het gewoon gissen.
0
geplaatst: 2 juli 2016, 13:42 uur
Gok dat jij Pozzovivo als SW hebt. Zelf ook over getwijfeld namelijk. Aangezien we bijna dezelfde renners hebben...
Stuyven is wel een puntenpakker geweest in de Vuelta. Maar De Tour is andere koek natuurlijk. Kans is alleen een stuk groter dat hij de Tour verlaat itt S. Dumoulin. Theuns ook over getwijfeld.
Stuyven is wel een puntenpakker geweest in de Vuelta. Maar De Tour is andere koek natuurlijk. Kans is alleen een stuk groter dat hij de Tour verlaat itt S. Dumoulin. Theuns ook over getwijfeld.
0
geplaatst: 2 juli 2016, 13:45 uur
Haha ik heb tot lang wel Pozzovivo in mijn team gehad. Geen idee waarom ik hem er heb uitgegooid. In een interview dingen gelezen over een vrije rol. Daar ga ik wellicht nog spijt van krijgen. Maar nee, niet als sw.
0
geplaatst: 2 juli 2016, 13:45 uur
Hier is mijn team. Heb vooral voor de sterkere sprinters gekozen omdat ik verwacht dat die sneller punten gaan halen dan bijvoorbeeld een Aru of een Contador.
Christopher Froome 5
Peter Sagan 5
Marcel Kittel 4
Andre Greipel 3
Tejay Van Garderen 2
Warren Barguil 2
Alexis Vuillermoz 1
Tony Gallopin 1
Dylan Groenewegen 0
Thomas Voeckler 0
Sergio Luis Henao Montoya 0
Daniel Moreno Fernandez 0
Rubén Plaza Molina 0
Geheime Wapen
Kluns:
Richie Porte 3
Christopher Froome 5
Peter Sagan 5
Marcel Kittel 4
Andre Greipel 3
Tejay Van Garderen 2
Warren Barguil 2
Alexis Vuillermoz 1
Tony Gallopin 1
Dylan Groenewegen 0
Thomas Voeckler 0
Sergio Luis Henao Montoya 0
Daniel Moreno Fernandez 0
Rubén Plaza Molina 0
Geheime Wapen
Kluns:
Richie Porte 3
0
geplaatst: 2 juli 2016, 13:46 uur
Christopher Froome (5)
Marcel Kittel (4)
Nairo Alexander Quintana Rojas (5)
Alberto Contador Velasco (5)
Warren Barguil (2)
Kristijan Koren (0)
Dylan Groenewegen (0)
Fabian Cancellara (0)
Julian Alaphilippe (2)
Daryl Impey (0)
Jakob Fuglsang (0)
Domenico Pozzovivo (0)
Borut Bozic (0)
Geheime wapen
?
Kluns
Vincenzo Nibali (3)
Ik vraag me nu wel af waarom ik Cancellara heb gekozen.
Marcel Kittel (4)
Nairo Alexander Quintana Rojas (5)
Alberto Contador Velasco (5)
Warren Barguil (2)
Kristijan Koren (0)
Dylan Groenewegen (0)
Fabian Cancellara (0)
Julian Alaphilippe (2)
Daryl Impey (0)
Jakob Fuglsang (0)
Domenico Pozzovivo (0)
Borut Bozic (0)
Geheime wapen
?
Kluns
Vincenzo Nibali (3)
Ik vraag me nu wel af waarom ik Cancellara heb gekozen.

0
johannesA
geplaatst: 2 juli 2016, 13:51 uur
Peter Sagan 5 NEE 0 0 0 --- 0
Christopher Froome 5 NEE 0 0 0 --- 0
Andre Greipel 3 NEE 0 0 0 --- 0
Tejay Van Garderen 2 NEE 0 0 0 --- 0
Bryan Coquard 2 NEE 0 0 0 0 0
Warren Barguil 2 NEE 0 0 0 0 0
Wilco Kelderman 1 NEE 0 0 0 0 0
Tom Dumoulin 1 NEE 0 0 0 --- 0
Julian Alaphilippe 2 NEE 0 0 0 0 0
Michael Albasini 0 NEE 0 0 0 --- 0
Jasper Stuyven 0 NEE 0 0 0 0 0
Jarlinson Pantano Gomez 0 NEE 0 0 0 --- 0
Daniel Moreno Fernandez 0 NEE 0 0 0 --- 0
Geheime wapen
Kluns
Michael Matthews 3
Christopher Froome 5 NEE 0 0 0 --- 0
Andre Greipel 3 NEE 0 0 0 --- 0
Tejay Van Garderen 2 NEE 0 0 0 --- 0
Bryan Coquard 2 NEE 0 0 0 0 0
Warren Barguil 2 NEE 0 0 0 0 0
Wilco Kelderman 1 NEE 0 0 0 0 0
Tom Dumoulin 1 NEE 0 0 0 --- 0
Julian Alaphilippe 2 NEE 0 0 0 0 0
Michael Albasini 0 NEE 0 0 0 --- 0
Jasper Stuyven 0 NEE 0 0 0 0 0
Jarlinson Pantano Gomez 0 NEE 0 0 0 --- 0
Daniel Moreno Fernandez 0 NEE 0 0 0 --- 0
Geheime wapen
Kluns
Michael Matthews 3
0
geplaatst: 2 juli 2016, 13:52 uur
Mooi, zo veel verschillende teams en zo veel verschillende klunzen alleen al.
0
geplaatst: 2 juli 2016, 13:56 uur
Had eerst ook Porte als kluns. Heeft nooit veel punten gehaald. Alleen is nu (mede)kopman en kan zomaar podium halen. Al zal z'n traditionele zwakke dag roet in het eten gooien. Verwacht dat Landa (mijn kluns) zo'n 50 punten haalt. Prima voor 3 zwarte punten.
0
geplaatst: 2 juli 2016, 13:58 uur
Ik zat dan weer te twijfelen over Landa, maar ben bang dat hij halverwege de tour afstapt. Ik vertrouw op de zwakke dag van Porte
.
.
0
geplaatst: 2 juli 2016, 14:00 uur
Het meest desastreuze zou zijn als Froome, mijn beoogde tourwinnaar, toch uitvalt en mijn kluns ineens het kopmanschap overneemt. Deze klop ik even af.
* denotes required fields.