MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Sporttoto en -pools topic (centraal topic)

zoeken in:
1 Ajax
2 PSV
3 AZ
4 Feyenoord
5 Vitesse
6 Heerenveen
7 FC Groningen
8 PEC Zwolle
9 FC Utrecht
10 Willem II
11 Roda JC
12 ADO
13 FC Twente
14 Heracles
15 Sparta
16 NEC
17 Excelsior
18 Go Ahead Eagles

Vanuitgaande dat Ajax nog een spits koopt, Haller (Utrecht) en Ziyech (Twente) hun club nog verlaten.

1. PSV
2. Ajax
3. Feyenoord
4. Vitesse
5. FC Groningen
6. AZ
7. ADO Den Haag
8. PEC Zwolle
9. FC Utrecht
10. Heracles Almelo
11. SC Heerenveen
12. NEC Nijmegen
13. Roda JC
14. FC Twente
15. Sparta Rotterdam
16. Willem II
17. Go Ahead Eagles
18. Excelsior

jeroentjuhh schreef:
(quote)

Wie wil dit gaan doen?
Ik wil 'm wel opzetten.

Scorito.com, de nummer 1 in sportpoules

1. PSV
2. Feyenoord
3. Ajax
4. AZ
5. Vitesse
6. SC Heerenveen
7. PEC Zwolle
8. FC Groningen
9. FC Twente
10. FC Utrecht
11. ADO Den Haag
12. Heracles Almelo
13. Sparta Rotterdam
14. Roda JC
15. NEC Nijmegen
16. Willem II
17. Go Ahead Eagles
18. Excelsior

Gaan er nog mensen meedoen aan het Vueltaspel voor Sportpools? Ik ben er nog niet uit wie ik als kluns neem, waarschijnlijk een 1-punter.

Voorspelling eredivisie:

1. PSV
2. Feyenoord
3. Ajax
4. AZ
5. Vitesse
6. PEC Zwolle
7. FC Utrecht
8. FC Groningen
9. ADO Den Haag
10. SC Heerenveen
11. Roda JC
12. Heracles Almelo
13. Sparta Rotterdam
14. Willem II
15. Excelsior
16. FC Twente
17. NEC
18. Go Ahead Eagles

Zal me ook aansluiten bij de Scorito-pool

Poek schreef:
Gaan er nog mensen meedoen aan het Vueltaspel voor Sportpools? Ik ben er nog niet uit wie ik als kluns neem, waarschijnlijk een 1-punter.
Ik doe uiteraard mee. Ik heb een 2punter als kluns.

Is er ook een MuMe-pool?

Ja, Musicmeter, maar je hoeft je niet apart daarvoor aan te melden als je je bij b.v. de Tour er al voor aangemeld had.

Ik overweeg ook een 2-puntenkluns, maar het is een landgenoot

Arrie schreef:
Is er ook een MuMe-pool?
Die is er altijd

Ah mooi, dan wil ik ook wel meedoen! Moet alleen even kijken of ik er nog de tijd voor vind... Morgen maar een poging doen.

Ik ga voor een 3-punter als kluns... Denk ik. Er zit ook een hele makkelijke 2-punter als kluns tussen en de punten heb je hier toch niet zo heel hard nodig; ik heb een hoop lekkere 1-punters gespot. Maar die 3-puntsgok is verleidelijk...

Een makkelijke 2-punterkluns? Ik zie 'm niet hoor....

Ook weinig goede 0-punters zeg...

Ik zie zelfs 2 makkelijke 2-puntklunzen. En genoeg goede nullers.

Oké, niet mee eens.

Moreno doet het altijd goed in de Vuelta, Gesink is maar 2 x van de 11 grote rondes dat hij meedeed een goede kluns geweest en van Garderen kan zomaar 75 tot 100 punten pakken.

Die paar goede 0-punters heb ik wel. Verder niet veel soeps.

Moreno staat toch minstens derde in de pikorde. Weet niet of hij een vrije rol krijgt. Zo niet, zal hij wel wat scoren, maar veel minder dan van een 2-punter verwacht mag worden. Gesink is vooral gevaarlijk wegens uitvalgevaar ofzo, maar als Kruijswijk het goed doet zal Robert er lang in blijven. Van Garderen is een gevaarlijke optie, maar die gaat voor etappezeges. Misschien nog voor de bollen ofzo.

Ik vind overigens alle 2-punters geen 2 punten waard....

Paap_Floyd schreef:
Moreno staat toch minstens derde in de pikorde. Weet niet of hij een vrije rol krijgt. Zo niet, zal hij wel wat scoren, maar veel minder dan van een 2-punter verwacht mag worden. Gesink is vooral gevaarlijk wegens uitvalgevaar ofzo, maar als Kruijswijk het goed doet zal Robert er lang in blijven. Van Garderen is een gevaarlijke optie, maar die gaat voor etappezeges. Misschien nog voor de bollen ofzo.

Daarom. Ik zie geen echte bruikbare klunzen voor 2 punten. Moreno zou kunnen, maar scoort normaal gesproken altijd 75+ punten in de Vuelta. Nu misschien niet, maar blijft een risico imo.

Alle 2-punters zijn ruk, dus heb ik die allemaal niet gekozen. Daardoor ruimte voor alle (!) 4-punters en één 3-punter. Verder één 3-punter als kluns en de laatste 3-punter niet gekozen. Ik denk dat de 3-punters het verschil gaan maken in de pool. Goede 1-punters en 0-punters waren er genoeg.

Qua 2-punters speel ik nog met Talansky of Gonçalves. Al vraag ik mij af hoe laatstgenoemde vorig jaar kan overdoen. Talansky is voor mij een vraagteken. Ergens verwacht ik er wel wat van. Het probleem met alleen maar 3- of 4-punters is dat ze elkaar in de weg zitten heh. Al zijn er dit jaar wel erg veel aankomsten bergop.

Ik ben ook wel benieuwd welke 3-punter je als kluns hebt. Ik denk dat ze allemaal wel in elk geval 80 punten gaan scoren. Valverde zal er gewoon staan, want dit parcours is voor hem gebouwd. Lopez wordt wel erg gehypet, en ik denk dat die wat tegen gaat vallen, maarja die jongerenpunten wegen ook wel mee. en Kruijswijk is een vraagteken: top 5, of toch niet fit genoeg, en misschien een afstapper. Nou ja, veel plezier ermee

Hij is niet ziek meer toch? Die wordt per dag fitter...

Nou, succes allemaal

Kruijswijk is dus mijn kluns en Superman in mijn team. Flinke gok - ik verwacht eigenlijk ook een tegenvallende Lopez - maar ik ga vol voor goud!

Aan Valverde heb ik mijn vingers niet durven branden. Drie keer top-10 in alle grote rondes is in 1957 voor het laatst gebeurd. Maar als iemand het kan, dan is het wel Valverde. Het parcours van de Vuelta lijkt inderdaad speciaal voor hem te zijn opgesteld. Mocht Valverde niks worden deze Vuelta, dan staat zijn opvolger al klaar in zijn (en mijn) team: Ruben Fernandez.

Ha, deze etappe was haast perfect voor mijn pool. Fernandez Dit had ik nou ook weer niet verwacht. Gewoon eerst alle klassementsmannen compleet slopen als knecht en er daarna nog even demarreren.

Alleen jammer dat Lopez gevallen is, hopelijk heeft hij geen letsel en gaat hij alsnog vlammen.

EDIT: Als ik Valverde ipv Lopez had gekozen had ik buiten nummer 7 (Anton) de nummers 2 t/m 10 en de nummer 12

Tja. En ik heb dan, net als jou, Carthy.

Nummertje 152 vandaag. Op een klein kwartier.

Carthy is niet fit. Als hij herstelt pakt hij nog wel wat punten.

De laatste tennisballen worden geslagen en het fietsen is met een verdienstelijke 10e plek voor de MusicMeter subpoule afgesloten. Hoog tijd dat we weer gaan voetballen.

Dinsdag 20:45:
FC Basel - Ludogorets Razgrad
Paris Saint Germain - Arsenal
Benfica Lisbon - Besiktas
Dinamo Kiev - Napoli
Manchester City - Borussia Mönchengladbach
FC Barcelona - Celtic FC
Bayern München - FC Rostov
PSV - Atletico Madrid

Woensdag 20:45:
Tottenham Hotspur - AS Monaco
Bayer 04 Leverkusen - CSKA Moskou
Real Madrid - Sporting Portugal
Legia Warschau - Borussia Dortmund
FC Porto - FC Kopenhagen
Club Brugge - Leicester City
Juventus - Sevilla
Olympique Lyon - Dinamo Zagreb

Dinsdag 20:45:
FC Basel - Ludogorets Razgrad 2-1
Paris Saint Germain - Arsenal 1-1
Benfica Lisbon - Besiktas 2-1
Dinamo Kiev - Napoli 1-2
Manchester City - Borussia Mönchengladbach 2-0
FC Barcelona - Celtic FC 2-1
Bayern München - FC Rostov 3-0
PSV - Atletico Madrid 1-1

Woensdag 20:45:
Tottenham Hotspur - AS Monaco 1-1
Bayer 04 Leverkusen - CSKA Moskou 1-0
Real Madrid - Sporting Portugal 2-0
Legia Warschau - Borussia Dortmund 1-2
FC Porto - FC Kopenhagen 2-0
Club Brugge - Leicester City 1-1
Juventus - Sevilla 1-0
Olympique Lyon - Dinamo Zagreb 1-0

Toch wel grappig dat de meest gekozen kluns een heel slechte keuze bleek. Maar ja, het is ook allemaal lastig te voorspellen, vooral i.v.m. uitvallers. En als ik LLS niet op de laatste moment vervangen had door Vervaeke was ik vierde geworden...

Gast
geplaatst: vandaag om 05:48 uur

geplaatst: vandaag om 05:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.