Overig / Algemeen / Sporttoto en -pools topic (centraal topic)
zoeken in:
1
geplaatst: 28 juni 2017, 18:15 uur
Ik heb zo'n voorgevoel dat Gesink een prima tour gaat rijden. Sportpools ken ik niet en sla ik ook over (ik zit zowat de hele tour in Amerika) maar ik zal wel vandaag of morgen een lijstje naar Justus18 sturen.
0
geplaatst: 28 juni 2017, 18:55 uur
johan de witt schreef:
Daar is hij echt niet (meer) goed genoeg voor in dit deelnemersveld.
Gesink gaat hooguit 1 keer in de top 10 rijden.
Daar is hij echt niet (meer) goed genoeg voor in dit deelnemersveld.
Gesink gaat hooguit 1 keer in de top 10 rijden.
Gesink gaat wel tussen de 50 en 100 punten pakken; ik gok 70.
Neem 'm maar als kluns dan.

0
geplaatst: 28 juni 2017, 19:00 uur
Ik heb al een 4-punter als kluns.
Maar als Gesink 70 punten pakt, wordt Feyenoord volgend seizoen weer kampioen van Nederland
Ik schat hem in op 20-40 punten.
Maar als Gesink 70 punten pakt, wordt Feyenoord volgend seizoen weer kampioen van Nederland

Ik schat hem in op 20-40 punten.
0
geplaatst: 28 juni 2017, 22:15 uur
Dus je verhoogt zijn kansen? 
(PS Contador kan er ook zomaar 100-150 pakken).

(PS Contador kan er ook zomaar 100-150 pakken).
0
geplaatst: 29 juni 2017, 01:06 uur
Contador is een veel riskantere kluns dan een andere 4-punter (vooral vanwege het parcours). Mijn potentiële andere kluns gaat alleen mogelijk veel punten scoren als grijze muis in het algemeen klassement. Zometeen maar even de puntentelling erbij pakken en dan mijn definitieve team opstellen.
En nog een gratis tip: tijdrijder met een behoorlijke sprint van Cannondale. Ik heb hem niet vanwege mijn geen-Cannondale-beleid (maar wel op Scorito, waar ik hem als tiende man in mijn sprintploeg heb + de tijdritten). Ik zit qua laatste nulpunter nog te twijfelen tussen T. Martin (veilige keuze) en Latour (potentie en witte trui punten).
En nog een gratis tip: tijdrijder met een behoorlijke sprint van Cannondale. Ik heb hem niet vanwege mijn geen-Cannondale-beleid (maar wel op Scorito, waar ik hem als tiende man in mijn sprintploeg heb + de tijdritten). Ik zit qua laatste nulpunter nog te twijfelen tussen T. Martin (veilige keuze) en Latour (potentie en witte trui punten).
0
geplaatst: 29 juni 2017, 13:50 uur
Net mijn pooltje naar Justus verstuurd. Na een strenge selectie kwam ik op zeventien renners uit...
Uiteindelijk heb ik Thomas de Gendt en Nairo Quintana eruit gegooid. Ik verwacht een hele open en spectaculaire tour. Als de Dauphine een voorbode was dan wordt het niet het soort koers die Quintana goed ligt. Bovendien heeft hij al een Giro in de benen en verwacht ik dat Valverde na de eerste week hoger staat in het klassement. Genoeg reden om onderweg af te stappen toch?
Van De Gendt verwacht ik wel veel, een aanvaller die goed de bergen overkomt en volgens mij ook altijd wel een uitdaging ziet in de bollen. Aangezien wij in Nederland nu ook zo'n renner hebben ben ik daar maar voor gegaan.
Uiteindelijk heb ik Thomas de Gendt en Nairo Quintana eruit gegooid. Ik verwacht een hele open en spectaculaire tour. Als de Dauphine een voorbode was dan wordt het niet het soort koers die Quintana goed ligt. Bovendien heeft hij al een Giro in de benen en verwacht ik dat Valverde na de eerste week hoger staat in het klassement. Genoeg reden om onderweg af te stappen toch?
Van De Gendt verwacht ik wel veel, een aanvaller die goed de bergen overkomt en volgens mij ook altijd wel een uitdaging ziet in de bollen. Aangezien wij in Nederland nu ook zo'n renner hebben ben ik daar maar voor gegaan.
0
geplaatst: 29 juni 2017, 17:18 uur
Mijn pooltje voor Sportpools is ook compleet. Was iets minder lastig dan verwacht eigenlijk, er zitten inderdaad een paar mooie namen tussen die maar 1 zwarte punt kosten. Verder heb ik minder klassementsrenners dan verwacht. En met de kluns maar is een keer geen renner genomen met zwarte punten, ging afgelopen keren ook lekker fout. Hopelijk doe ik het een stukje beter dan met de Giro want die ging niet zo best haha.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 30 juni 2017, 08:03 uur
El Ninjo schreef:
Als er nog mensen aan een leuk tourspel willen meedoen, www.tourdekans.com
Deelname kost 10 euro.
Om mee te doen heb je ook een inlogvoucher nodig dat je moet invullen als je je inschrijft.
Het inlogvoucher voor 2017 is: hongerklop
Ga dus snel naar de website, druk op 'schrijf je hier in' , vul het voucher in en doe mee!
De competitie gaat volgens mij pas met de rit van maandag van start, je kunt als ik het goed heb je ploeg ook tot maandag 12.00u samenstellen. Volgens mij kun je vanaf donderdag ook pas je team invullen als alle rugnummers definitief uitgedeeld zijn.
Als er nog mensen aan een leuk tourspel willen meedoen, www.tourdekans.com
Deelname kost 10 euro.
Om mee te doen heb je ook een inlogvoucher nodig dat je moet invullen als je je inschrijft.
Het inlogvoucher voor 2017 is: hongerklop
Ga dus snel naar de website, druk op 'schrijf je hier in' , vul het voucher in en doe mee!
De competitie gaat volgens mij pas met de rit van maandag van start, je kunt als ik het goed heb je ploeg ook tot maandag 12.00u samenstellen. Volgens mij kun je vanaf donderdag ook pas je team invullen als alle rugnummers definitief uitgedeeld zijn.
Heb je een subpool
1
geplaatst: 30 juni 2017, 08:48 uur
Nu wel DjFrankie en je bent uitgenodigd ook.
Nog meer mensen die hier meespelen (in de voorgaande post zie je in mijn quote de gegevens)...volgens mij deed in ieder geval Teunnis hier vorig jaar ook mee.
En je hebt hier nog even tijd...hij gaat pas maandag van start...dus je kan na de 1e massasprint zondag nog wisselen.
Nog meer mensen die hier meespelen (in de voorgaande post zie je in mijn quote de gegevens)...volgens mij deed in ieder geval Teunnis hier vorig jaar ook mee.
En je hebt hier nog even tijd...hij gaat pas maandag van start...dus je kan na de 1e massasprint zondag nog wisselen.
0
geplaatst: 30 juni 2017, 15:29 uur
Nog 24 uur om je ploeg aan mij toe te sturen.
Deadline zaterdag 15:30 uur.
Deadline zaterdag 15:30 uur.
0
geplaatst: 30 juni 2017, 15:48 uur
Done. Selectie van 15 zorgt voor veel schrappen. Voor de puntensprokkelaars van Bahrain en ook Majka en Pinot helaas geen ruimte meer. En flink wat grote namen links laten liggen: de dood of de gladiolen!
Tour de Kans sla ik over. Denk niet dat ik er na de eerste twee etappes tijd voor heb en dat is wel vrij essentieel aangezien je tot de start van etappe 3 nog mag wijzigen.
Tour de Kans sla ik over. Denk niet dat ik er na de eerste twee etappes tijd voor heb en dat is wel vrij essentieel aangezien je tot de start van etappe 3 nog mag wijzigen.
0
geplaatst: 1 juli 2017, 12:39 uur
Op het allerlaatste moment heb ik nog een sprinterswissel doorgevoerd in mijn team voor Justus' pool. En nu maar hopen dat ik geen spijt krijg.
Voor mijn doen heb ik trouwens veel sprinters bij: zes man.
Voor mijn doen heb ik trouwens veel sprinters bij: zes man.
0
geplaatst: 1 juli 2017, 13:14 uur
Ha, ik heb ook last-minute nog twee renners gewisseld, ook daarvan is het maar afwachten op het een goede keus is geweest.
Een rassprinter eruit en een allroundsprinter erin en mijn Nederlandse rittenkaper en potentiële bollenkandidaat heb ik toch maar ingewisseld voor een vergelijkbaar niet-Nederlands exemplaar.
Een rassprinter eruit en een allroundsprinter erin en mijn Nederlandse rittenkaper en potentiële bollenkandidaat heb ik toch maar ingewisseld voor een vergelijkbaar niet-Nederlands exemplaar.
0
geplaatst: 1 juli 2017, 13:28 uur
Ik denk dat Colbrelli wel mee zal sprinten op het vlakke (voor plekken 6-10 inderdaad). Zo niet, dan heb ik bij verschillende tourspellen pech. Sowieso is het lastig de sprinters van de tweede en derde lijn te voorspellen, het is b.v. niet duidelijk wie er bij Direct Energie en Wanty gaat sprinten.
0
geplaatst: 1 juli 2017, 13:57 uur
Poek schreef:
Ik denk dat Colbrelli wel mee zal sprinten op het vlakke (voor plekken 6-10 inderdaad). Zo niet, dan heb ik bij verschillende tourspellen pech.
Ik hoop dat je gelijk krijgt, anders hebben we samen pech.Ik denk dat Colbrelli wel mee zal sprinten op het vlakke (voor plekken 6-10 inderdaad). Zo niet, dan heb ik bij verschillende tourspellen pech.
Sowieso is het lastig de sprinters van de tweede en derde lijn te voorspellen, het is b.v. niet duidelijk wie er bij Cofidis gaat sprinten.
Bouhanni, tot die een paar tegenvallende sprints rijdt en afstapt. Dan neemt Laporte het hopelijk over. 
0
geplaatst: 1 juli 2017, 13:59 uur
Edgar18 schreef:
mijn Nederlandse rittenkaper en potentiële bollenkandidaat heb ik toch maar ingewisseld voor een vergelijkbaar niet-Nederlands exemplaar.
Daar heb ik er ook een van. Het blijft een grotere gok dan een extra klassementsrenner die in de marge een hoop punten sprokkelt, maar die gok neem ik graag.mijn Nederlandse rittenkaper en potentiële bollenkandidaat heb ik toch maar ingewisseld voor een vergelijkbaar niet-Nederlands exemplaar.
0
geplaatst: 1 juli 2017, 14:15 uur
Pinot (of De Gendt) ipv Gesink dus.
Heb zelf ook een last-hour wissel gedaan op Sportpools. Ondanks dat een stemmetje, dat rondvliegt, 'Niet doen! Niet doen!' gilt.
Heb zelf ook een last-hour wissel gedaan op Sportpools. Ondanks dat een stemmetje, dat rondvliegt, 'Niet doen! Niet doen!' gilt.
0
geplaatst: 1 juli 2017, 14:22 uur
stoepkrijt schreef:
(quote)
Bouhanni, tot die een paar tegenvallende sprints rijdt en afstapt. Dan neemt Laporte het hopelijk over.
Ik bedoelde Direct Energie (en bij Wanty hetzelfde probleem) maar hoeveel etappes Bouhanni meegaat is inderdaad ook hoogst onzeker. En dan zijn er nog wat sprinters waarvan het niet helemaal zeker is dat ze mee gaan sprinten in het vlakke...
0
geplaatst: 1 juli 2017, 15:24 uur
Mijn Toerploeg:
1 Froome
11 Bardet
29 Valverde
41 Porte
51 Aru
71 Démare
78 Pinot
81 Chaves
101 Kittel
105 Martin, Daniel
111 Peter Sagan
113 Buchmann
115 Majka
141 Matthews
151 Bouhanni
Uiterlijk morgen zal ik hier ook alle andere deelnemende ploegen plaatsen.
1 Froome
11 Bardet
29 Valverde
41 Porte
51 Aru
71 Démare
78 Pinot
81 Chaves
101 Kittel
105 Martin, Daniel
111 Peter Sagan
113 Buchmann
115 Majka
141 Matthews
151 Bouhanni
Uiterlijk morgen zal ik hier ook alle andere deelnemende ploegen plaatsen.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 1 juli 2017, 17:04 uur
Poek schreef:
Ik denk dat Colbrelli wel mee zal sprinten op het vlakke (voor plekken 6-10 inderdaad). Zo niet, dan heb ik bij verschillende tourspellen pech. Sowieso is het lastig de sprinters van de tweede en derde lijn te voorspellen, het is b.v. niet duidelijk wie er bij Direct Energie en Wanty gaat sprinten.
Ik denk Petit ipv Boudat bij direct, kan ook een berg over. Is een sprinter vd 2de lijn
Bij Wanty verwacht ik Smith nog Pasqualon bij de top 10
0
geplaatst: 1 juli 2017, 17:27 uur
Toch even kijken of ik nog mensen kan overhalen mee te doen aan Tour de Kans
Deelname kost 10 euro, er zijn nu al 192 deelnemers dus al bijna 2000 euro in de pot.
Je kan nog tot de start van rit 3 op maandag inschrijven, dan gaat ie pas van start.
Er is ook een competitie met subpools waarmee je geld kunt winnen, ik heb al een MusicMeter subpool aangemaakt.
Om mee te doen heb je een inlogvoucher nodig dat je moet invullen als je je inschrijft.
Het inlogvoucher voor 2017 is: hongerklop (alles in kleine letters)
Deelname kost 10 euro, er zijn nu al 192 deelnemers dus al bijna 2000 euro in de pot.
Je kan nog tot de start van rit 3 op maandag inschrijven, dan gaat ie pas van start.
Er is ook een competitie met subpools waarmee je geld kunt winnen, ik heb al een MusicMeter subpool aangemaakt.
Om mee te doen heb je een inlogvoucher nodig dat je moet invullen als je je inschrijft.
Het inlogvoucher voor 2017 is: hongerklop (alles in kleine letters)
0
geplaatst: 1 juli 2017, 20:44 uur
Ik ben met Valverde de eerste renner al kwijt. Iemand die Valverde en Izagirre beide in zijn team had?
0
geplaatst: 1 juli 2017, 20:47 uur
Edgar18 schreef:
Iemand die Valverde en Izagirre beide in zijn team had?
Iemand die Valverde en Izagirre beide in zijn team had?
Bij Justus in de pool wel
, op sportpools gelukkig geen van beide.
0
geplaatst: 1 juli 2017, 20:56 uur
Edgar18 schreef:
Ik ben met Valverde de eerste renner al kwijt. Iemand die Valverde en Izagirre beide in zijn team had?
Valverde kluns, Izagirre gewoon team.Ik ben met Valverde de eerste renner al kwijt. Iemand die Valverde en Izagirre beide in zijn team had?
* denotes required fields.