Overig / Algemeen / Sporttoto en -pools topic (centraal topic)
zoeken in:
0
geplaatst: 14 juni 2024, 20:05 uur
Op het scheiden van de markt heeft de rode lantaarn zich ook aangemeld. 

1
geplaatst: 15 juni 2024, 00:05 uur
De eerste vorentscheidung is een feit, die Benny Neymanschafft, El Ninjo, Kos en Johan de Witt pakken een gedeelde eerste plaats.
De overige 15 deelnemers staan vooralsnog 5e, dus het kan nog alle kanten op.
Ik had trouwens niet door dat je de scores kon aanpassen (vind Scorito sowieso erg onhandig via een laptop), dus ik heb overal 1-0 of 0-1 ingevuld geloof ik. Nu schijnt 1-0 sowieso de meest voorkomende uitslag te zijn, dus niet per se een ramp.
De overige 15 deelnemers staan vooralsnog 5e, dus het kan nog alle kanten op.
Ik had trouwens niet door dat je de scores kon aanpassen (vind Scorito sowieso erg onhandig via een laptop), dus ik heb overal 1-0 of 0-1 ingevuld geloof ik. Nu schijnt 1-0 sowieso de meest voorkomende uitslag te zijn, dus niet per se een ramp.
0
geplaatst: 15 juni 2024, 01:52 uur
Miss snap ik scorito niet maar hoe kan iemand die net als ik 2-0 heeft ingevoerd meer punten hebben?
(Ja, ik wil winnen).
(Ja, ik wil winnen).
0
geplaatst: 15 juni 2024, 04:22 uur
Is dat niet omdat iemand uit je 4 topscorers een goal heeft gemaakt?
0
geplaatst: 15 juni 2024, 10:02 uur
vigil schreef:
Klopt ik zag dat Johan direct een berg punten heeft gekregen omdat hij bij de topscorers Havertz heeft.
Ik zag overigens dat wij de topschutter voor de poulefase hebben gekozen en nog niet voor heel het toernooi.
0
geplaatst: 15 juni 2024, 14:03 uur
Rudi S schreef:
Klopt ik zag dat Johan direct een berg punten heeft gekregen omdat hij bij de topscorers Havertz heeft.
Ik zag overigens dat wij de topschutter voor de poulefase hebben gekozen en nog niet voor heel het toernooi.
(quote)
Zie je meer dan ik
Ik zie in de app dat ik 92 pts heb, maar zie niet wat de anderen hebben of dat ik überhaupt in deze groep meedoe... Nou ja, kijk hier dan wel naar de tussenstanden.
1
geplaatst: 15 juni 2024, 14:41 uur
johan de witt schreef:
Zie je meer dan ik
Ik zie in de app dat ik 92 pts heb, maar zie niet wat de anderen hebben of dat ik überhaupt in deze groep meedoe... Nou ja, kijk hier dan wel naar de tussenstanden.
(quote)
Zie je meer dan ik
Ik zie in de app dat ik 92 pts heb, maar zie niet wat de anderen hebben of dat ik überhaupt in deze groep meedoe... Nou ja, kijk hier dan wel naar de tussenstanden. Als ik naar de deelnemersgroep musicmeter ga zie ik o.a. dit .
JohanDW
92pt
5
profile
Laxus11
60pt
6
profile
Sexyanimal
60pt
7
profile
jordidj1
60pt
1
geplaatst: 15 juni 2024, 15:13 uur
Wel herkenbaar hoor, weinig logica te vinden daar.
Ik ben na een paar keer her en der klikken ook op de tussenstand terecht gekomen. Hoe ik dat morgen weer moet vinden is me nu nog een raadsel.
In ieder geval heeft Zwitserland zojuist gescoord dat werd na een varretje wel duidelijk
Ik ben na een paar keer her en der klikken ook op de tussenstand terecht gekomen. Hoe ik dat morgen weer moet vinden is me nu nog een raadsel.
In ieder geval heeft Zwitserland zojuist gescoord dat werd na een varretje wel duidelijk

1
geplaatst: 15 juni 2024, 15:54 uur
vigil schreef:
Valt mee, onderaan jouw pagina met ingevulde resultaten vind je een podium https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRk6LQi4aEp9sZiNweBFXXM9BIvgdo847N3Pg&s
Klik daarop en je ziet de musicmetergroep en daar vind je alle gegevens.
2
geplaatst: 15 juni 2024, 17:23 uur
Rudi S schreef:
Valt mee, onderaan jouw pagina met ingevulde resultaten vind je een podium (afbeelding)
(quote)
Valt mee, onderaan jouw pagina met ingevulde resultaten vind je een podium (afbeelding)
Top, dat is het! Tjonge, wat onlogisch, maar we zijn er

Ik had 0-2, sta gedeeld eerste met Benny Neymannschaft

1
geplaatst: 15 juni 2024, 18:49 uur
4
geplaatst: 15 juni 2024, 18:53 uur
Had je kunnen weten.
Sutalo is een garantie voor doelpunten tegen
Sutalo is een garantie voor doelpunten tegen

1
geplaatst: 15 juni 2024, 19:30 uur
Pfff
Had meer van kroatie verwacht.
Wat speelt kovacic matig zeg.
Had meer van kroatie verwacht.
Wat speelt kovacic matig zeg.
1
geplaatst: 15 juni 2024, 19:46 uur
Het zit kroatie wel echt tegen ook hoor.
Een 3-2 was verdiend geweest.
Goal exp is ook 2.80 van kroatie.
Een 3-2 was verdiend geweest.
Goal exp is ook 2.80 van kroatie.
1
geplaatst: 16 juni 2024, 14:07 uur
Even een tussenstandje voor de kraker van vanmiddag:
https://imgbb.com/[/img]
De rest zit er vlak achter, alleen Teunnis en Geert zijn matig gestart.
Het is me trouwens niet helemaal duidelijk waarom een goal van Havertz 32 punten oplevert en een goal van Morata 16...
https://imgbb.com/[/img]
De rest zit er vlak achter, alleen Teunnis en Geert zijn matig gestart.
Het is me trouwens niet helemaal duidelijk waarom een goal van Havertz 32 punten oplevert en een goal van Morata 16...
0
geplaatst: 16 juni 2024, 17:13 uur
herman schreef:
Havertz is op papier een middenvelder denk ik.Het is me trouwens niet helemaal duidelijk waarom een goal van Havertz 32 punten oplevert en een goal van Morata 16...
Topscorers (per goal) / Punten
Verdediger en keeper / 64
Middenvelder / 32
Aanvaller / 16
1
geplaatst: 16 juni 2024, 17:15 uur
herman schreef:
Lijkt mij een foutje, regels is.
Verdediger en doelman 64 punten per doelpunt;
• Middenvelder: 32 punten per doelpunt;
• Aanvaller: 16 punten per doelpunt;
Duitsland speelt een soort 4-2-3-1 waarbij Havertz de diepe spits is,
Door die "rare" opstelling wordt Havertz blijkbaar niet als aanvaller gezien

0
geplaatst: 16 juni 2024, 17:42 uur
Zal wel een foutje in de database zijn dan. Havertz speelt de laatste jaren bijna altijd als diepe spits bij Duitsland.
* denotes required fields.