MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Sporttoto en -pools topic (centraal topic)

zoeken in:
1-1 precies goed

0-0, tevreden mee
Wel een zaad wedstrijd overigens

Ik heb mezelf ook voor jullie poultje uitgenodigd. Ben op het MovieMeter forum wel wat actiever, maar leek me wel leuk om mee te doen.

SergioMalick schreef:
Ik heb mezelf ook voor jullie poultje uitgenodigd. Ben op het MovieMeter forum wel wat actiever, maar leek me wel leuk om mee te doen.

Op sportpools.nl is zowel voor MoMe als MuMe een EK-poel. Bij de grote rondes weet iedereen die site te vinden. Ik snap niet helemaal waarom we ook op scorito meedoen, maar ik heb wel een prognose ingevuld.

Justus18 schreef:
(quote)

Op sportpools.nl is zowel voor MoMe als MuMe een EK-poel. Bij de grote rondes weet iedereen die site te vinden. Ik snap niet helemaal waarom we ook op scorito meedoen, maar ik heb wel een prognose ingevuld.

Oke dankjewel. Met de Tour de France ben ik er zeker bij, op sportpools dan.

Justus18 schreef:
(quote)

Ik heb hier niets over sportpools.nl gelezen eigenlijk. Laatste bericht erover in dit topic was ook al uit 2020.

Justus18 schreef:
maar ik heb wel een prognose ingevuld.

En voorlopig de beste prognose ook nog eens.

Tussenstand:
1. Justus 466
2. Kos 454
3. Johan de Wit 452
4. Jeroentjuhh 420
5. laxus11 406
5. herman 406
5. scorico 406
8. Julian 390
8. Rudi S
10. De Koning van de Kluts 360
11. Die BennyNeymannschaft
11. jordidj1
11. Kondoro
14. Jerome988 330
15. vigil 316
16. El Ninjo 272
17. Geert23 240
18. Teunnis 180

herman schreef:
Ik heb hier niets over sportpools.nl gelezen eigenlijk. Laatste bericht erover in dit topic was ook al uit 2020.

Ik voel me niet zo geroepen om de een of andere website aan te prijzen. Voor voetbal vind ik voetbalpoules de leukste. Ik sta daar 8.670e.
Edit: In de AFC AJAX Amsterdam ***-pool 4e en bij scorito overall trouwens 51.655e

Tja, als niemand hier over sportpools communiceert dan is het ook niet zo raar dat er een pool op een andere website wordt opgestart. Of de communicatie moet plaatsvinden op MovieMeter, maar daar ben ik niet actief.

Ik heb me er net aangemeld, maar blijkbaar heb je ook een wachtwoord nodig om je aan te melden voor de MuMe subleague. Geen idee wie het beheert verder?

herman schreef:
Ik heb me er net aangemeld, maar blijkbaar heb je ook een wachtwoord nodig om je aan te melden voor de MuMe subleague. Geen idee wie het beheert verder?

Ik weet niet wie het beheert en of deze link werkt: Sportpools - Inloggen

Het is gelukt. Thanks!

Op voetbalpoules waren er vroeger ook MusicMeter en MovieMeter-subleagues. Die van MusicMeter had uiteindelijk mij als enige deelnemer en daarmee ben ik gestopt. Die van MovieMeter liep wat langer door. Toen de organisator zich terugtrok heb ik de poel overgenomen. Ik heb de poolnaam vandaag gewijzigd in MoMuMeter. Voor het EK is het te laat en ik weet ook niet of er in de toekomst wel interesse voor zal zijn, maar ik blijf die pool onderhouden.

Justus18 schreef:

Die van MusicMeter had uiteindelijk mij als enige deelnemer en daarmee ben ik gestopt..

Oh dat is niet slim want de kans is wel heel groot dat je hem dan wint

Nederland 3e maar Rudi S 1e want die had Frankrijk - Polen helemaal goed

Tijdje geleden dat ik naar de stand had gekeken, maar inderdaad, Rudi S de fiere koploper.

1. Rudi 1637
2. Johan de Witt 1594
3. Lennart61 1582

Scorico blijft met 1554 nog in het spoor van de top 3 en Jeroentjuhh scoort ook nog boven de 1500, maar de rest moet nog een tandje bijzetten.

Johan weer eerste en ikke tweede ( ik had Musiala bij de topscores)

Ik doe keurig mee voor spek en bonen of lijstvulling wat u wilt... 20ste van de 20... en dan pretendeer ik er ook nog verstand van te hebben.

Vreemd genoeg heb ik de EK poule van mijn zoon (die heeft er geen verstand en interesse in) ook ingevuld en daar sta ik 8ste van de 43. Dan hou Ik me daar maar aan vast

Tja als je Nederland niet laat winnen zak je dus voor straf een paar plaatsen.
Alsnog heel grote blij.

Voor wie nog geen keuze heeft kunnen maken hier een tip.

Ik sprak daarnet een Fransman en vroeg tegen wie zij speelde , hij zei Spanje ik zeg ook toevallig spelen wij zondag tegen.

vigil schreef:
Ik doe keurig mee voor spek en bonen of lijstvulling wat u wilt... 20ste van de 20... en dan pretendeer ik er ook nog verstand van te hebben.

Inmiddels sta ik soeverein laatste. Nu had ik ook overal 1-0, 0-1 of 1-1 aangevinkt omdat ik niet had gezien dat je de scores ook kon aanpassen. Gezien het aantal punten dat je recent hebt gehaald kun jij de top 10 ook nog wel halen.

https://imgbb.com/
https://imgbb.com/

edit: oh wacht, er is ook nog een derde pagina. Teunnis is 21ste en laatste met 1679 punten.

herman schreef:
Gezien het aantal punten dat je recent hebt gehaald kun jij de top 10 ook nog wel halen.

Parijs is nog ver inderdaad.

Een paar dagen geleden stond ik (DKvdK) nog zo'n 10 plekken lager.

herman schreef:
edit: oh wacht, er is ook nog een derde pagina. Teunnis is 21ste en laatste met 1679 punten.

Geen idee wat ik bij deze pool heb ingevuld, maar mijn ego kan dit EK niet gekraakt worden: ik voorspelde Spanje en Duitsland als de grote favorieten. Dat Spanje nu in de finale staat had, binnen mijn vriendengroep, alleen ik voorspeld. En ook dat Frankrijk en Engeland in de finale zouden stranden.

Ik heb als enige bij mn vriendenpoules Spanje als winnaar.
Krijg je daar dikke punten voor?

jordidj1 schreef:
Ik heb als enige bij mn vriendenpoules Spanje als winnaar.
Krijg je daar dikke punten voor?

Met Engeland als Europees Kampioen? Lijkt me niet.

Eindsprint mislukt

Gefeliciteerd Lennart! Wie dat ook maar is

Oh ik had niet door dat er hier ook gepouled werd!

Ik had best aardig gescoord met ekcoach. Vooral de 4e speelronde. Ik zat gewoon in de top 6 nationaal (vooral met dank aan Demiral en Fabian Ruiz).

EK voorbij dus. Is voetbal daarmee weer officieel in de ban tot 2026?

De dames zijn nog wel actief nu.
Waaronder Manuela Giugliano.

voskat schreef:
EK voorbij dus. Is voetbal daarmee weer officieel in de ban tot 2026?
Natuurlijk niet, zoals de trouwe volgers van dit topic al wel wisten...

De sportzomer zit erop. Het is weer tijd voor de Champions League en dus ook voor de MoMeMuMeCL-poel.

De opzet is dit jaar gewijzigd wat (naast een hoop gesleutel aan mijn spreadsheet) betekent dat er in de poelfase 2 extra rondes en 2 wedstrijden meer per ronde zijn. Ook is er tussen de poelfase en de achtste finale een extra ronde ingelast. Ik wil dit jaar daarom een andere wegingsfactor toepassen. De gebruikelijke 10-7-5-2-0 punten per wedstrijd worden in de tussenronde vermenigvuldigd met 2. Ook in de achtste finale tellen de punten dubbel. In de kwartfinale wordt de score vermenigvuldigd met 3, in de halve finale met 4 en in de finale zal de score worden vermenigvuldigd met 5.
Doen jullie (weer) mee dumb_helicopter, El Ninjo, ForWhomThePeteTolls, Gretz. herman. jeroentjuhh. johan de witt. johannesA, jordidj1, Juul1998B, laxus11. luigifort, Teunnis, vigil, voskat en andere geïnteresseerden?
Om voor opname in de ronde-uitslag en het klassement in aanmerking te komen dient een speler niet meer dan 2 rondes gemist te hebben.
Het programma van de eerste ronde zal ik in een volgend bericht plaatsen.

Het programma van de eerste ronde:

Dinsdag 17 september 18:45 uur
BSC Young Boys - Aston Villa
Juventus - PSV

Dinsdag 17 september 21:00 uur
AC Milan - Liverpool
Bayern München - Dinamo Zagreb
Real Madrid - VfB Stuttgart
Sporting Portugal - Lille OSC

Woensdag 18 september 18:45 uur
Sparta Praag - RB Salzburg
Bologna - Shaktar Donetsk

Woensdag 18 september 21:00 uur
Celtic FC - Slovan Bratislava
Club Brugge - Bor. Dortmund
Manchester City - Internazionale
Paris Saint-Germain - Girona FC

Donderdag 19 september 18:45 uur
Feyenoord - Bayer 04 Leverkusen
Rode Ster Belgrado - Benfica Lisbon

Donderdag 19 september 21:00 uur
AS Monacp - FC Barcelona
Atalanta - Arsenal
Atlético Madrid - RB Leipzig
Stade Brest 29 - SK Sturm Graz

Gast
geplaatst: vandaag om 04:46 uur

geplaatst: vandaag om 04:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.