Overig / Algemeen / Sporttoto en -pools topic (centraal topic)
zoeken in:
0
geplaatst: 20 juni 2012, 12:47 uur
Ik 17e ofzo, 15 punten achter je. Ik zag Paap ergens rond de 80ste plek staan, de andere MuMe'rs staan wel verder naar achteren.
0
geplaatst: 20 juni 2012, 12:58 uur
Hoho, ik sta nog 43ste ( al zal ik nog wel wat gaan zakken ben ik bang).
0
geplaatst: 20 juni 2012, 13:12 uur
Het gaat hier om de pool van Erminio, niet die van voorspellen.nl
0
geplaatst: 20 juni 2012, 14:59 uur
Ik ga een stuk minder lekker dan vorig jaar, 121e
Mijn poule is alleen nog te redden als Tsjechië de finale haalt, daar van Italië verliest en Frankrijk en Duitsland de halve finale redden. En dan moeten mijn spelers en keeper (met name de Italianen) ook nog behoorlijk wat punten scoren.
Mijn poule is alleen nog te redden als Tsjechië de finale haalt, daar van Italië verliest en Frankrijk en Duitsland de halve finale redden. En dan moeten mijn spelers en keeper (met name de Italianen) ook nog behoorlijk wat punten scoren.
0
geplaatst: 22 juni 2012, 18:04 uur
Doen er nog mensen mee met de tourpool van http://www.sportpools.nl? Imho een van de leukere poolsites.
Er is ook een MuMe-subleague:
Naam: Musicmeter
WW: Jordy
Er is ook een MuMe-subleague:
Naam: Musicmeter
WW: Jordy
0
geplaatst: 22 juni 2012, 18:58 uur
Sportpools.net - Organiseert de Tourpool 2012 zul je zeker bedoelen. Ik doe mee, maar je kan toch alleen bij de inschrijving van een pool een subleage kiezen? EDIT: volgens mij is het gelukt en doe ik mee met de subleague 

0
geplaatst: 22 juni 2012, 19:14 uur
Je bent nu inderdaad lid van de subleague, maar nog niet ingeschreven voor de Tourpool, klopt dat?
0
geplaatst: 22 juni 2012, 19:44 uur
We zijn al met z'n 5-en 
Ik heb nog geen flauw idee hoe het werkt, maar ik heb me ook ingeschreven op Wimbledon.

Ik heb nog geen flauw idee hoe het werkt, maar ik heb me ook ingeschreven op Wimbledon.
0
geplaatst: 22 juni 2012, 19:53 uur
Ik vind de zwarte punten wel discutabel, Gesink en Coppel respectievelijk slechts 2 en 0 punten. Wiggins ook minder punten dan Nibali.
0
geplaatst: 22 juni 2012, 19:55 uur
Ja, en er zijn er ook wel veel uitgedeeld, maar 2 punten voor Gesink vind ik nog wel terecht. Coppel had ik inderdaad wel een puntje verwacht, net als Mollema. Maargoed, we moeten het er maar mee doen 
Aan de andere kant heeft Coppel vorig jaar ook bijna al z'n punten verdiend door de hoge positie in het jongerenklassement, en slechts 4 punten in de ritten zelf. Nu strijdt hij niet meer mee voor het jongerenklassement, dus is de kans aanwezig dat er niet heel veel punten gescoord gaan worden.

Aan de andere kant heeft Coppel vorig jaar ook bijna al z'n punten verdiend door de hoge positie in het jongerenklassement, en slechts 4 punten in de ritten zelf. Nu strijdt hij niet meer mee voor het jongerenklassement, dus is de kans aanwezig dat er niet heel veel punten gescoord gaan worden.
0
geplaatst: 22 juni 2012, 20:18 uur
Die had ik even vluchtig bekeken. Wat me opvalt is dat dagsuccessen er verhoudingsgewijs veel toe doen, terwijl het dragen van truien (geel, bolletjes, groen of wit) tijdens de ronde niets opleveren. In de poel waar ik altijd aan mee deed leverde het dragen van een trui ook altijd punten op. En dat heeft consequenties voor de samenstelling van je ploeg.
En dat gedoe met klunsen en zwarte punten maakt het extra ingewikkeld.
0
geplaatst: 22 juni 2012, 20:38 uur
Dat maakt het wel uitdagend. Je moet een goede balans vinden. En hopen die ene niet-al-te-dure renner te vinden die zowel dagsucces heeft als klassementsucces. Daar gaat het vaak fout 

0
geplaatst: 23 juni 2012, 15:41 uur
Ik heb me ook ingeschreven voor de Tourpool. En nu blijkt maar weer dat ik (buiten de Tour de France) eigenlijk te weinig wielrennen kijk, want dat team samenstellen gaat erg lastig worden 

0
geplaatst: 23 juni 2012, 16:05 uur
Justus18 schreef:
Wat me opvalt is dat dagsuccessen er verhoudingsgewijs veel toe doen, terwijl het dragen van truien (geel, bolletjes, groen of wit) tijdens de ronde niets opleveren. In de poel waar ik altijd aan mee deed leverde het dragen van een trui ook altijd punten op. En dat heeft consequenties voor de samenstelling van je ploeg.
Herkenbaar! Ik denk dat ik wel eens aan dezelfde pool heb meegedaan. Cancellara meenemen en hopen dat hij een week in het geel blijft zit er bij deze pool dus niet in Wat me opvalt is dat dagsuccessen er verhoudingsgewijs veel toe doen, terwijl het dragen van truien (geel, bolletjes, groen of wit) tijdens de ronde niets opleveren. In de poel waar ik altijd aan mee deed leverde het dragen van een trui ook altijd punten op. En dat heeft consequenties voor de samenstelling van je ploeg.

0
geplaatst: 24 juni 2012, 13:23 uur
Ondertussen gaat Rico wel erg goed in de pool van Erminio. Hij zou hem zomaar kunnen gaan winnen en een flink geldbedrag rijker worden. 
De MuMe'rs:
2 Nicolage Rico 347
14 Herman 312
65 Kos 265
77 Jeroentjuhhh / Paap Floyd 259
124 Teunnis 236
126 Rayman 235
174 El Ninjo 207
190 Lebowski 176

De MuMe'rs:
2 Nicolage Rico 347
14 Herman 312
65 Kos 265
77 Jeroentjuhhh / Paap Floyd 259
124 Teunnis 236
126 Rayman 235
174 El Ninjo 207
190 Lebowski 176
0
geplaatst: 25 juni 2012, 00:41 uur

Heb in ieder geval alle halve finalisten goed. Nu nog hopen op Gomez, die topscoorder wordt met 4 goals, Spanje de meestscorende ploeg met 11 doelpunten en in totaal 78 doelpunten, maar dan moet er nog 9 x gescoord worden in 3 wedstrijden. Dat gaat hem niet worden.
0
geplaatst: 25 juni 2012, 00:50 uur
Ik kan er denk ik alleen nog voorbij Rico als Di Natale en Klose ook nog gaan scoren, want die heb ik ook in mijn doelpuntenmakers-rijtje.
Ik heb verder Duitsland als winnaar en meest scorende team met 12 goals... ze moeten er nog 3 maken, best mogelijk dus. En Ozil moet nog even gaan schitteren zodat hij speler van het toernooi wordt.
Ik heb verder Duitsland als winnaar en meest scorende team met 12 goals... ze moeten er nog 3 maken, best mogelijk dus. En Ozil moet nog even gaan schitteren zodat hij speler van het toernooi wordt.

0
geplaatst: 25 juni 2012, 00:54 uur
Ik heb Ronaldo, Gomez, Torres en dat was het wel nog, en volgens mij ook nog een keeper. 79 doelpunten. En Özil heb ik ook als speler van het toernooi 

0
geplaatst: 25 juni 2012, 00:55 uur
Ik heb Klose ook. Die is er voor Van Persie ingekomen. 
Ik heb ook Duitsland als winnaar. Die zullen dan toch echt Spanje moeten verslaan... heb er een hard hoofd in.
Had eerst Özil als speler van het toernooi, nu Xavi. Beiden niet uitmuntend. Vind Pirlo tot nu toe het meest recht hebben op die prijs.

Ik heb ook Duitsland als winnaar. Die zullen dan toch echt Spanje moeten verslaan... heb er een hard hoofd in.
Had eerst Özil als speler van het toernooi, nu Xavi. Beiden niet uitmuntend. Vind Pirlo tot nu toe het meest recht hebben op die prijs.
0
Alle halvefinalisten goed. Dan ben je een van de weinigen denk ik, Rico. Knap. Ik heb er nog 2: Duitsland en Spanje. Maar daar ga ik het verschil niet mee maken haha.
0
Arrie schreef:
9 goals in drie wedstrijden is op zich niet onmogelijk.
9 goals in drie wedstrijden is op zich niet onmogelijk.
Dat niet, maar ik ben bang dat er niet veel gescoord gaat worden in de komende wedstrijden. Met 4 wedstrijden had ik er nog hoop op.
0
geplaatst: 25 juni 2012, 00:57 uur
Nou ja, 3x 2-1 is niet zo heel gek
Laat er dan 1 uitschieter bijzitten, dan hou je nog wat marge voor de andere twee.
Laat er dan 1 uitschieter bijzitten, dan hou je nog wat marge voor de andere twee.
0
geplaatst: 25 juni 2012, 00:57 uur
Dat heb ik wel in m'n andere poules staan.

Doe mee met 3 poules en sta (denk ik) 1e, 2e en 3e. Al kan er nog zoveel gebeuren.
* denotes required fields.