Overig / Algemeen / Sporttoto en -pools topic (centraal topic)
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juni 2012, 01:32 uur
Ik had ook mee moeten doen me die poule. Zou drie van de vier halve finalisten goed hebben. Jammer genoeg heeft Engeland niet van Italië kunnen winnen. Ach, dan win ik de MuMe-pool maar. 

0
geplaatst: 25 juni 2012, 01:41 uur
Ik maak alleen nog een reële kans op de prijzen als Italië excelleert door de titel te pakken met grote dank aan Buffon, Balotelli en Cassano. En Portugal moet dan stunten tegen Spanje. Verder zou nog een doelpunt van Gomez leuk meegenomen zijn en mag David Silva ook nog een of twee keer scoren. Er zijn wel eens gekkere dingen gebeurd...
0
geplaatst: 25 juni 2012, 02:08 uur
Ik heb drie van de vier halve finalisten goed, ik had Nederland in plaats van Portugal. Was wel een beetje wishful thinking.
Doe het ook helemaal niet zo slecht als ik verwacht had. 
Al had ik Nederland dan weer niet in de finale, zo realistisch was ik nog wel.
Doe het ook helemaal niet zo slecht als ik verwacht had. 
Al had ik Nederland dan weer niet in de finale, zo realistisch was ik nog wel.

0
geplaatst: 25 juni 2012, 09:16 uur
How does the ranking looks now? Well we have a new leader, Rico Hop. Believe it or not but it is even a Feyenoord fan, I always had the impression they knew nothing about football
...sorry Rico,just kidding...I couldn't resist writing this...but congratulations and well done, you are leading now with 367 points and are 5 points ahead of yesterday's leader Hans Dijkstra didn't score any points today and remained on 362 points.

...sorry Rico,just kidding...I couldn't resist writing this...but congratulations and well done, you are leading now with 367 points and are 5 points ahead of yesterday's leader Hans Dijkstra didn't score any points today and remained on 362 points.

0
geplaatst: 25 juni 2012, 14:11 uur
Leuk opgezet deze pool, maar wat een gepuzzel met die zwarte punten zeg
Ik heb eindelijk een mooi team samengesteld, maar ik kom er net achter dat ik Steven Kruijswijk glad vergeten ben. Die wil ik er toch graag bij hebben, dus dat wordt weer schrappen...
Ik heb eindelijk een mooi team samengesteld, maar ik kom er net achter dat ik Steven Kruijswijk glad vergeten ben. Die wil ik er toch graag bij hebben, dus dat wordt weer schrappen...
0
geplaatst: 25 juni 2012, 14:41 uur
Voor de mensen die het wat simpeler willen:
Telesport & Hyves Tourpoule 2012 - Home - tourpoule.telesport.nl
Naam subpoule:
MusicMeter
Wachtwoord:
MuMe123
Telesport & Hyves Tourpoule 2012 - Home - tourpoule.telesport.nl
Naam subpoule:
MusicMeter
Wachtwoord:
MuMe123
0
geplaatst: 25 juni 2012, 15:52 uur
Pfoe, die pool vraagt weer een heel andere aanpak. Omdat ik het niet kan laten die pool te laten lopen doe ik toch maar mee, maar wel met een flink aangepast team.
0
geplaatst: 25 juni 2012, 19:37 uur
herman schreef:
Ondertussen gaat Rico wel erg goed in de pool van Erminio. Hij zou hem zomaar kunnen gaan winnen en een flink geldbedrag rijker worden.
De MuMe'rs:
2 Nicolage Rico 347
14 Herman 312
65 Kos 265
77 Jeroentjuhhh / Paap Floyd 259
124 Teunnis 236
126 Rayman 235
174 El Ninjo 207
190 Lebowski 176
Ondertussen gaat Rico wel erg goed in de pool van Erminio. Hij zou hem zomaar kunnen gaan winnen en een flink geldbedrag rijker worden.

De MuMe'rs:
2 Nicolage Rico 347
14 Herman 312
65 Kos 265
77 Jeroentjuhhh / Paap Floyd 259
124 Teunnis 236
126 Rayman 235
174 El Ninjo 207
190 Lebowski 176
Rico is inmiddels opgeschoven naar plek 1
. Verder heb ik mijzelf en nog een andere MuMe-user aan het lijstje toegevoegd. Ik weet niet of er nog meer zijn en of ik het wel helemaal goed heb gedaan.1 Nicolage Rico 367
12 Herman 332
44 Justus18 287
72 Teunnis 266
74 Kos 265
88 Jeroentjuhhh / Paap Floyd 259
97 Rayman 255
153 Jakir 225
176 El Ninjo 207
184 Lebowski 196
0
geplaatst: 25 juni 2012, 20:17 uur
Teunnis schreef:
Het is maar wat je simpeler vindt. Elke dag weer een andere ploeg samenstellen gaat me niet lukken.
0
geplaatst: 25 juni 2012, 20:21 uur
Ik heb me ook ingeschreven, zo'n pool waarbij ik iedere dag moet veranderen is me teveel werk.
P.S. Als iemand zich afvraagt of stoepkrijt en ik familie zijn, niet dat ik weet in ieder geval.
(Was wel even verbaasd toen ik mijn achternaam er al tussen zag staan
)
0
geplaatst: 25 juni 2012, 22:28 uur
Vanwaar trouwens de streep tussen de nummer vijf en zes in de Musicmeterpoule? Is er wat met de twee onder de streep?
Op deze pagina dus.
Op deze pagina dus.
0
geplaatst: 25 juni 2012, 23:17 uur
De bovenste 5 van de subleague bepalen de score voor het subleagueklassement.
0
geplaatst: 25 juni 2012, 23:37 uur
Ahzo. 
Ik heb een team samengesteld. Ik kijk eigenlijk alleen naar de Tour de France, en meestal slechts deels. Vorig jaar heb ik het voor het eerst helemaal kunnen kijken. Heb er dus niet echt verstand van, ben benieuwd hoe ik het ga doen.

Ik heb een team samengesteld. Ik kijk eigenlijk alleen naar de Tour de France, en meestal slechts deels. Vorig jaar heb ik het voor het eerst helemaal kunnen kijken. Heb er dus niet echt verstand van, ben benieuwd hoe ik het ga doen.

0
geplaatst: 25 juni 2012, 23:42 uur
Ja, het is afwachten. Vorig jaar had ik per ongeluk Evans als kluns. Laat die nou verreweg de meeste punten halen.
0
geplaatst: 25 juni 2012, 23:50 uur
Ja,want de jaren ervoor viel hij ook best tegen
Het was een bewuste keuze, maar wel een slechte haha.
Het was een bewuste keuze, maar wel een slechte haha.
0
geplaatst: 26 juni 2012, 01:32 uur
Zo he, ik kan mijn pool met Wimbledon wel vergeten, Isner en Berdych liggen eruit
Simpeler in de zin van makkelijker te begrijpen
Justus18 schreef:
Het is maar wat je simpeler vindt. Elke dag weer een andere ploeg samenstellen gaat me niet lukken.
(quote)
Simpeler in de zin van makkelijker te begrijpen

0
geplaatst: 26 juni 2012, 09:49 uur
stoepkrijt schreef:
En na nog wat extra wijzigingen heb ik ineens een zwart punt over. Heb eerlijk gezegd geen flauw idee waaraan ik die nog moet besteden Ik heb eindelijk een mooi team samengesteld, maar ik kom er net achter dat ik Steven Kruijswijk glad vergeten ben. Die wil ik er toch graag bij hebben, dus dat wordt weer schrappen...

0
geplaatst: 26 juni 2012, 10:06 uur
Hij is al vergeven
Klödi is vervangen door een betere renner.
Ik heb een kluns met 1 zwart punt. Dat vind ik al tricky genoeg
Klödi is vervangen door een betere renner.Ik heb een kluns met 1 zwart punt. Dat vind ik al tricky genoeg

0
geplaatst: 26 juni 2012, 10:12 uur
Klödi? Van alle te kiezen 1-punters ga je voor Klödi? Hm. Apart. Ik verwacht werkelijk helemaal niks, maar misschien is dat ook de bedoeling. Zeker nu Andy niet meerijdt. Hm, Klödi.. het overwegen waard 
Mijn 2-puntkluns vind ik redelijk risicoloos, tenzij hij ineens afstapt. En zo met de OS voor de deur is de kans dat renners die niks meer te winnen of te helpen hebben, of op de OS wat te winnen hebben, gaan afstappen:
En dat betekent: geen truipunten, minpunten voor het afstappen, en met een beetje pech -100 voor het afstappen van je kluns

Mijn 2-puntkluns vind ik redelijk risicoloos, tenzij hij ineens afstapt. En zo met de OS voor de deur is de kans dat renners die niks meer te winnen of te helpen hebben, of op de OS wat te winnen hebben, gaan afstappen:
En dat betekent: geen truipunten, minpunten voor het afstappen, en met een beetje pech -100 voor het afstappen van je kluns

0
geplaatst: 26 juni 2012, 10:22 uur
Paap_Floyd schreef:
Klödi? Van alle te kiezen 1-punters ga je voor Klödi? Hm. Apart. Ik verwacht werkelijk helemaal niks, maar misschien is dat ook de bedoeling. Zeker nu Andy niet meerijdt. Hm, Klödi.. het overwegen waard
Ik heb meerdere 1-punters in mijn team hoor. Ik verwacht ook geen vuurwerk van 'm, maar juist omdat Andy niet meerijdt denk ik dat hij wat naar voren wordt geschoven en meer voor zichzelf mag rijden. Maar hij is natuurlijk wel oud aan het worden...Klödi? Van alle te kiezen 1-punters ga je voor Klödi? Hm. Apart. Ik verwacht werkelijk helemaal niks, maar misschien is dat ook de bedoeling. Zeker nu Andy niet meerijdt. Hm, Klödi.. het overwegen waard
0
geplaatst: 26 juni 2012, 10:30 uur
ooralsnog heb ik 1 1zw, 3 2zw, 2 3zw, 1 4zw en 1 5zw. Gelukkig wijzig ik m'n lijst nog vaker dan kobe bryant fan z'n top 10 

0
geplaatst: 26 juni 2012, 10:33 uur
Ik wijzig mijn lijst ook bijna dagelijks hoor.Ik neem trouwens ook maar 1 4-punter en 1 5-punter mee. Benieuwd of we dezelfde hebben. Ik vermoed van wel.
0
geplaatst: 26 juni 2012, 10:45 uur
Ik denk het wel ja. Ik neem toch aan dat iedereen zo slim is om Nibali en Cavendish mee te nemen 

0
geplaatst: 26 juni 2012, 10:49 uur
Haha, ik heb ook precies dezelfde 4- en 5-punter. 
Cavendish is eigenlijk een beetje tegen m'n principe, omdat ik de neiging heb om renners te kiezen waar ik zelf wel wat mee heb. Ik vind Cavendish niet zo'n sympathieke kerel. Maarja, hij is gewoon te goed.

Cavendish is eigenlijk een beetje tegen m'n principe, omdat ik de neiging heb om renners te kiezen waar ik zelf wel wat mee heb. Ik vind Cavendish niet zo'n sympathieke kerel. Maarja, hij is gewoon te goed.

0
geplaatst: 26 juni 2012, 10:53 uur
Maar nee, mijn bericht was licht sarcastisch. Ik heb Evans en Sagan
Cavendisch is afgevallen voor de spelen, en minder snel dan voorheen dus. Bovendien heeft hij nu Kittel en Greipel als zeer geduchte concurrenten op het vlak. En Sagan wint momenteel haast alles. Kan je haast niet omheen. In mijn ogen de belangrijkste kandidaat voor het groen.
Nibali zou zomaar de Tour kunnen winnen, maar ook zomaar 47e kunnen worden. Het parcours moet 'm wel liggen, maar hij is te duur voor de gok.
Cavendisch is afgevallen voor de spelen, en minder snel dan voorheen dus. Bovendien heeft hij nu Kittel en Greipel als zeer geduchte concurrenten op het vlak. En Sagan wint momenteel haast alles. Kan je haast niet omheen. In mijn ogen de belangrijkste kandidaat voor het groen.Nibali zou zomaar de Tour kunnen winnen, maar ook zomaar 47e kunnen worden. Het parcours moet 'm wel liggen, maar hij is te duur voor de gok.
0
geplaatst: 26 juni 2012, 10:55 uur
Hmm, Sagan ken ik helemaal niet eigenlijk. 
Ik heb Greipel trouwens wel overwogen, in plaats van Cavendish. Ook omdat ik hem een stuk sympathieker vind.
Maarja, zit er dik in dat ik de komende dag nog het een en ander aanpas.
Evans vind ik trouwens heel erg een twijfelgeval. Ik verwacht eigenlijk niet dat ie het grote succes van vorig jaar over gaat doen, kan best dat ie zwaar gaat tegenvallen. Maarja, het is goed mogelijk natuurlijk.

Ik heb Greipel trouwens wel overwogen, in plaats van Cavendish. Ook omdat ik hem een stuk sympathieker vind.
Maarja, zit er dik in dat ik de komende dag nog het een en ander aanpas.Evans vind ik trouwens heel erg een twijfelgeval. Ik verwacht eigenlijk niet dat ie het grote succes van vorig jaar over gaat doen, kan best dat ie zwaar gaat tegenvallen. Maarja, het is goed mogelijk natuurlijk.
0
geplaatst: 26 juni 2012, 10:59 uur
Sagan ken je niet? Daar zou ik me dan nog even in verdiepen, want die kerel, 21 pas, lijkt overal te winnen waar hij aan de start verschijnt (onlangs 4 ritzeges in de Ronde v Zwitserland).
* denotes required fields.