MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Sporttoto en -pools topic (centraal topic)

zoeken in:
Ik moet eerlijk zeggen dat is Sagan eigenlijk ook niet ken, maar ik heb me eens in hem verdiept en wist meteen dat ik hem mee zou nemen. Schijnt best wel een fenomeen te zijn.

Ik denk dat ik mijn team gewoon zo hou. Houdt het ook des te leuker als ik het anders heb dan jullie.

Teunnis schreef:
Zo he, ik kan mijn pool met Wimbledon wel vergeten, Isner en Berdych liggen eruit

Ik had Isner als joker

Ik zie nu dat Paap Berdych als joker had.
Onderling kan het nog spannend worden, maar misschien is het beter dat we onze beschamende deelname aan de Wimbledonpoel verder onvermeld laten.

Ben ook maar aan het puzzelen gegaan bij de sportpools, terwijl het E.K. nog bezig is... Blijft leuk met de kluns, Secret Weapon en de zwarte punten.

Kom er nu pas achter dat er hier ook pools zijn van tennis. Volgende keer doe ik mee.

DjFrankie (moderator)
stoepkrijt schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat is Sagan eigenlijk ook niet ken, maar ik heb me eens in hem verdiept en wist meteen dat ik hem mee zou nemen. Schijnt best wel een fenomeen te zijn.

Zonder hem ben je kansloos zeker in de heuvel etappes, en hij kan gemakkelijk een berg over.
aangemeld bij telesport by the way.

Justus18 schreef:
Ik zie nu dat Paap Berdych als joker had.
Onderling kan het nog spannend worden, maar misschien is het beter dat we onze beschamende deelname aan de Wimbledonpoel verder onvermeld laten.

Ik heb me vandaag anders goed gerevancheerd met Dimitrov en Goffin die van geplaatste spelers winnen. Enige smetje op de dag was de winst van Murray, mijn (gewaagde) kluns. Nu zijn 3 van mijn vijf nulpunters door Aan de andere kant wordt een goed resultaat al erg moeilijk wanneer je meteen in de eerste ronde een 2- en 3-punter verliest.

DjFrankie schreef:
(quote)

Zonder hem ben je kansloos zeker in de heuvel etappes, en hij kan gemakkelijk een berg over.
aangemeld bij telesport by the way.
Weten we dat ook weer
Schrijf je je ook nog in voor de pool van Sportpools.net? Die is leuker (vind ik).

Teunnis schreef:
(quote)

Ik heb me vandaag anders goed gerevancheerd met Dimitrov en Goffin die van geplaatste spelers winnen. Enige smetje op de dag was de winst van Murray, mijn (gewaagde) kluns. Nu zijn 3 van mijn vijf nulpunters door Aan de andere kant wordt een goed resultaat al erg moeilijk wanneer je meteen in de eerste ronde een 2- en 3-punter verliest.
Nou ja, als je nulpunters het heel ver schoppen, dan verdienen ze meer punten dan je meerpunters, maar dat gebeurt doorgaans niet vaak nee. Ik durf al niet meer te kijken, bang voor het slagveld. Tomic, Berdych, Llodra, Lu, Koenitsin, Haas al weg en kluns Monaco al verder. Vorig jaar had ik iedereen na ronde 1 nog over

Die Paap zit trouwens alle tips weg te geven hier.

Nicolage Rico schreef:
Die Paap zit trouwens alle tips weg te geven hier.
Ik zou zeggen: Doe er je voordeel mee!

Ik zit er doorgaans naast. Doe er je nadeel mee

Herman, je gaat ook lekker in de poule van El Ninjo. Daarnaast heb je de vragen ook goed ingevuld. Het wordt erg spannend allemaal.

Als je de winnaar van het toernooi niet goed hebt, kun je het meteen shaken (in z'n algemeenheid) en daal je zo'n 30 plekken.

Ja, 8ste nu
Volgens mij is het verschil tussen ons nu al een week 35 punten.

Maar goed, aan het eind van de rit zijn er ook nog punten te behalen met totaal aantal kaarten, doelpunten, etc. en daar gaat wel het verschil gemaakt worden, denk ik. Met andere woorden, ik kan de poule nog winnen, maar de kans dat ik 43ste wordt is minstens zo groot.

Voor vanavond hoop ik op goals van Klose èn Gomez... En ik geloof dat ik Di Natale ook als doelpuntenmaker had opgevoerd, dus die mag ook scoren (als invaller dan waarschijnlijk).

Jij hebt die vragen beter ingevuld dan ik, dus die 35 punten kunnen zomaar ingehaald worden. Maar er kan nog zoveel gebeuren. Als Duitsland geen kampioen wordt, zijn we meteen al kansloos.

Ik hoop ook op goals van Klose èn Gomez (Gomez eentje ) en daarnaast Cassano.

Balo is een held, maar schiet wel m'n poule naar de klote.

Over 2 jaar beter... Holland ook, hoop ik.

Only 12 of you have predicted Italy in the final and from those 12 only 1, Justus Jonkman has predicted Spain - Italy as final.

Gefeliciteerd. Wie heb je als winnaar?

Nu kun je zomaar de poule winnen, aangezien dat onderdeel verreweg het zwaarst telt. Kun je zo 200 punten mee verdienen (teveel, naar mijn mening - en nu helemaal ).

Italië, maar ik heb alle extra vragen fout. Top 20 zou mooi zijn.

Ik weet niet wat de rest heeft, maar als Italië wint, krijg je er 200 punten bij. Maar met 11 mensen naast je, zul je toch wel wat van die andere vragen goed moeten hebben, idd.

Die puntentelling heb ik niet goed genoeg bestudeerd. Ik heb wel wat vragen goed. Het wordt dus of top10 met Italië als kampioen of toch ergens in de top 50-100 als Spanje kampioen wordt.

Top 15 zal zeker lukken als Italië kampioen wordt. Dan pak je 200 punten. Als Spanje wint 0. Ik weet voor wie jij bent zondag.

Het is toch niet zo dat alle Duitsland-voorspellers nu nog naar Spanje/Italië kunnen wisselen als winnaar en alsnog 200 punten kunnen krijgen? Ik had Spanje vanaf het begin en Justus dus Italië en dat verdient meer zou je zeggen.

Nee, dat kan niet. Hoe kom je daar zo bij?

De Duitsland voorspellaars lopen sowieso de 100 punten voor de winnaar mis. En ook de 50 bonuspunten = 150 punten.

Het zit zo:

Winnaar juist: 100 punten.
Nummer 2 juist: 50 punten.
Beiden juist: 50 bonuspunten.

Mooi, dan kan ik eventueel nog wat inlopen...

Balotelli

Ik kan de poule alleen nog winnen als Di Natale er een stuk of 30 maakt volgens mij...

Nicolage Rico schreef:
Nee, dat kan niet. Hoe kom je daar zo bij?
Bij wedstrijduitslagen geldt dat wel...

Gast
geplaatst: vandaag om 08:54 uur

geplaatst: vandaag om 08:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.