Overig / Algemeen / Sporttoto en -pools topic (centraal topic)
zoeken in:
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 30 juni 2012, 14:14 uur
Gerrans is kopman van Green Edge, verwacht daar wel wat van, heeft een vrije rol
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 30 juni 2012, 14:18 uur
M Kittel 3
P Sagan 4
B Wiggins 3
T Danielson 0
L Westra 0
M Cavendish 5
D Millar 0
M Iglinskiy 0
C Evans 5
S Gerrans 1
B Grabsch 0
J Coppel 0
W Poels 0
Secret Weapon
Kluns
M Rogers (moet voor wiggins werken)
P Sagan 4
B Wiggins 3
T Danielson 0
L Westra 0
M Cavendish 5
D Millar 0
M Iglinskiy 0
C Evans 5
S Gerrans 1
B Grabsch 0
J Coppel 0
W Poels 0
Secret Weapon
Kluns
M Rogers (moet voor wiggins werken)
0
geplaatst: 30 juni 2012, 14:19 uur
stoepkrijt schreef:
Ook al rijdt Evans drie weken als een drol in de rondte, in de tijdritten sprokkelt hij sowieso wel de nodige punten.
Ook al rijdt Evans drie weken als een drol in de rondte, in de tijdritten sprokkelt hij sowieso wel de nodige punten.
Ik bedoelde ook niet dat ik nu overwogen had om Evans te nemen. Die haalt wel 150+ punten.
0
geplaatst: 30 juni 2012, 14:20 uur
Rogers was een van mijn reserveklunzen
Samen met Monfort en C. Sorensen.
Maar ik blijf ervan balen dat Nocentini de Tour niet rijdt, want een betere kluns dan hij kon ik echt niet bedenken.
Samen met Monfort en C. Sorensen.Maar ik blijf ervan balen dat Nocentini de Tour niet rijdt, want een betere kluns dan hij kon ik echt niet bedenken.
0
geplaatst: 30 juni 2012, 18:10 uur
Bij de poule van Justus heeft niemand Menchov. Zat nog zwaar te twijfelen. Denk wel dat hij top 5 gaat rijden.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 30 juni 2012, 18:40 uur
Nicolage Rico schreef:
Bij de poule van Justus heeft niemand Menchov. Zat nog zwaar te twijfelen. Denk wel dat hij top 5 gaat rijden.
Denk dat hij in de bergen erdoor zakt. Parijs is nog ver.
0
geplaatst: 30 juni 2012, 18:44 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik ben hem daar vergeten geloof ik Bij de poule van Justus heeft niemand Menchov. Zat nog zwaar te twijfelen. Denk wel dat hij top 5 gaat rijden.

0
geplaatst: 30 juni 2012, 18:59 uur
Ik had wel verwacht dat ik tot vlak voor de start mijn team nog kon wijzigen, maar helaas kon dat niet meer. Nibali, Mollema en Danielson had ik er eigenlijk nog uit willen halen. Hier mijn selectie:
R Gesink 2
C Evans 5
M Kittel 3
B Wiggins 3
J Coppel 0
J Brajkovic 1
S Sanchez 2
V Nibali 4
B Mollema 0
W Poels 0
R Taaramae 0
T Danielson 0
T Farrar 2
Kluns
P Gilbert 2
Mijn SW heeft vandaag al goed punten gescoord
Vorig jaar had ik ook Gilbert als kluns, lijkt erop dat hij me dit jaar weer de das om gaat doen, precies op tijd weer in vorm 
R Gesink 2
C Evans 5
M Kittel 3
B Wiggins 3
J Coppel 0
J Brajkovic 1
S Sanchez 2
V Nibali 4
B Mollema 0
W Poels 0
R Taaramae 0
T Danielson 0
T Farrar 2
Kluns
P Gilbert 2
Mijn SW heeft vandaag al goed punten gescoord
Vorig jaar had ik ook Gilbert als kluns, lijkt erop dat hij me dit jaar weer de das om gaat doen, precies op tijd weer in vorm 
0
geplaatst: 1 juli 2012, 15:01 uur
Wie zegt dat ik Van Garderen heb, misschien is het wel Patrick Gretsch 

0
geplaatst: 1 juli 2012, 15:22 uur
stoepkrijt schreef:
Samen met Monfort en C. Sorensen.
Maar ik blijf ervan balen dat Nocentini de Tour niet rijdt, want een betere kluns dan hij kon ik echt niet bedenken.
Samen met Monfort en C. Sorensen.Maar ik blijf ervan balen dat Nocentini de Tour niet rijdt, want een betere kluns dan hij kon ik echt niet bedenken.
Die is toch wel redelijk?
0
geplaatst: 1 juli 2012, 15:25 uur
Daarom juist. Redelijk genoeg om de Tour uit te rijden (zodat ik geen strafpunten krijg), maar zwak genoeg om geen punten bij elkaar te rijden. 

0
geplaatst: 1 juli 2012, 15:31 uur
Ow oké, op die fiets. Ik doe zelf niet mee dus ik ken de regels niet precies, maar het leek me logisch dat de kluns het gewoon zo slecht mogelijk moest doen. Een paar jaar geleden reed hij trouwens nog een tijdje in het geel, dus te zwak om punten te halen is hij ook weer niet lijkt me. Of heeft hij daarna nooit meer iets bereikt? 

0
geplaatst: 1 juli 2012, 15:45 uur
Dat hij die gele trui haalde was dankzij een mooie ontsnapping. Verder heeft hij voor zover ik weet niet veel bereikt in zijn carriere 
Als je kluns uitvalt kost je dat 100 strafpunten. Dat staat gelijk aan 4 etappeoverwinningen, of het winnen van de gele én groene trui. Een erg zware straf dus.

Als je kluns uitvalt kost je dat 100 strafpunten. Dat staat gelijk aan 4 etappeoverwinningen, of het winnen van de gele én groene trui. Een erg zware straf dus.
0
geplaatst: 1 juli 2012, 22:39 uur
**** Dat laatste doelpunt van Spanje kost me 50 punteni in de poule van El Ninjo. Had Spanje als meestscorende ploeg met 11 goals.
Het E.K. duurde 2 wedstrijden te lang.
Het E.K. duurde 2 wedstrijden te lang.

0
geplaatst: 1 juli 2012, 22:52 uur
Gefeliciteerd! Ik was vergeten de finale te wijzigen. 
Die cursus was een grap, neem ik aan?

Die cursus was een grap, neem ik aan?

0
geplaatst: 2 juli 2012, 00:35 uur
Zo veel verstand heb ik er dus toch niet van... Ik had in ieder geval wel de kampioen vanaf het begin goed voorspeld! 

0
geplaatst: 2 juli 2012, 00:50 uur
Ik heb die kluns duidelijk niet goed uitgezocht. Ik heb één of andere onbeduidende renner uitgezocht, met het idee dat ie het zo slecht mogelijk moet doen. Nou maar hopen dat die kerel het uitrijdt. 
Mocht iemand zich overigens afvragen waarom ik die Japanner in m'n team heb; ik vond het best wel tof dat er één Japanner tussenstond, en aangezien ik zelf Japans studeer, besloot ik hem voor de gein in m'n team te hebben. Hopelijk zorgt ie nog voor een of andere verrassing.
(maar ik had van hem waarschijnlijk beter de kluns kunnen maken
).

Mocht iemand zich overigens afvragen waarom ik die Japanner in m'n team heb; ik vond het best wel tof dat er één Japanner tussenstond, en aangezien ik zelf Japans studeer, besloot ik hem voor de gein in m'n team te hebben. Hopelijk zorgt ie nog voor een of andere verrassing.
(maar ik had van hem waarschijnlijk beter de kluns kunnen maken
).
0
geplaatst: 2 juli 2012, 14:11 uur
Ja, dat ik zo eigenwijs was om Sagan niet in mijn team te doen kan me ook nog wel eens de das om gaan doen. 

0
geplaatst: 2 juli 2012, 14:50 uur
Bij mij was het niet eens mijn eigen schuld, die stomme pool sloot al om 12 uur. Dat was twee uurtjes vroeger dan ik had verwacht
Al weet ik niet 100% zeker of ik hem dan had gewisseld, maar ik zou dan wel vier punten te besteden hebben gehad, aangezien ik van plan was Nibali eruit te halen. Het was in principe wel het idee om die punten aan Sagan te besteden.
Al weet ik niet 100% zeker of ik hem dan had gewisseld, maar ik zou dan wel vier punten te besteden hebben gehad, aangezien ik van plan was Nibali eruit te halen. Het was in principe wel het idee om die punten aan Sagan te besteden.
0
geplaatst: 2 juli 2012, 15:46 uur
Zo baal ik ervan dat ik Mollema vlak voor tijd eruit heb gehaald. Sowieso een favorietje van me. Kessiakoff gaat niks klaarspelen, ben ik bang.
0
geplaatst: 2 juli 2012, 16:01 uur
Amazon.com: Choomej: Throat-Singing From the Center of Asia: Tuvinian Singers: Music
Temporarily out of stock.
Sorry.
Zelf gegokt op Spanje, en verloren.
Temporarily out of stock.
Sorry.

Zelf gegokt op Spanje, en verloren.
0
geplaatst: 2 juli 2012, 16:05 uur
Ik zie nu overigens dat je de instellingen kunt veranderen. Als je kijkt naar de originele voorspellingen krijg je een andere lijst. 

0
geplaatst: 2 juli 2012, 16:38 uur
Ik ben enigszins afgehaakt met die MuMe EK pool toen ik op een gegeven moment werd ingehaald door iemand die 100 punten kreeg voor het goed voorspellen van de uitslag van een kwartfinale. Die uitslag was gebaseerd op 2 teams die niet in die kwartfinale speelden...
0
geplaatst: 2 juli 2012, 16:52 uur
20e geworden in de MuMe voetbalpoule. En Tomas 33e. Dat je het weet.
0
geplaatst: 2 juli 2012, 16:57 uur
wizard schreef:
Ik ben enigszins afgehaakt met die MuMe EK pool toen ik op een gegeven moment werd ingehaald door iemand die 100 punten kreeg voor het goed voorspellen van de uitslag van een kwartfinale. Die uitslag was gebaseerd op 2 teams die niet in die kwartfinale speelden...

Anders kan hij of zij ook nooit punten meer krijgen...
Met de originele poule ben ik trouwens 5e in plaats van 14e!

0
geplaatst: 2 juli 2012, 19:16 uur
Arrie schreef:
Mocht iemand zich overigens afvragen waarom ik die Japanner in m'n team heb;
Omdat hij vandaag zijn eerste punt heeft binnengehaald? Mocht iemand zich overigens afvragen waarom ik die Japanner in m'n team heb;

* denotes required fields.