MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Sporttoto en -pools topic (centraal topic)

zoeken in:
chevy93 schreef:
Ik zie nu overigens dat je de instellingen kunt veranderen. Als je kijkt naar de originele voorspellingen krijg je een andere lijst.

(afbeelding)

Ik vond het sowieso één van de sufste poules ooit. Heb helemaal niets gewijzigd, trouwens. Dat heeft me bij een andere poule de 1e plaats gekost, waarbij ik 2 x een goede voorspelling vlak voor tijd veranderde in een foute.

jasper1991 schreef:
Anders kan hij of zij ook nooit punten meer krijgen...

Jawel, gewoon wijzigen.

Geef mij maar de ouderwetse poule. Niks wijzigen. En handmatig bijhouden.

Vond dit misschien wel de slechtste pool waar ik ooit aan mee heb gedaan.

niels94 schreef:
20e geworden in de MuMe voetbalpoule. En Tomas 33e. Dat je het weet.
Maar jij hebt dat ding zitten wijzigen, gekkie! Met originelen was ik 8e, en meneertje Nielsje 37e.

Nicolage Rico schreef:
Ik vond het sowieso één van de sufste poules ooit.
Qua puntentelling inderdaad een vrij zwakke. Eén overwinning was net zoveel waard als 2 keer juiste winnaar en 2 keer juiste doelpunten. En weinig randdingen, maar aan de andere kant, is dat juist een grote gelukfactor die ervoor zorgt dat de goede voorspellers makkelijker ingehaald kunnen worden (want in hoeverre is het een kwaliteit de juiste eerste doelpuntenmaker te kiezen?)

De laatste goal van Spanje heeft me de 4e plaats (96 euro) gekost bij de poule van Erminio, maar wel 3 dvd's opgeleverd.

Ik heb erg genoten van de pool van Erminio, over twee jaar doe ik zeker weer mee!

Ik ook. Erg leuk zo'n grote internationele poule. En hopelijk sta ik dan na de laatste speeldag ook nog in de top 5.

Poule van El Ninjo is altijd top. Anders dan anders, en die verslagen erbij zijn super natuurlijk. Wat een werk.

El Ninjo.

Bedankt voor de mooie pool Volgens mij ben ik uiteindelijk nog derde van de MuMe'rs geworden, terwijl ik voor de wedstrijd Italië - Duitsland nog ergens onderaan bungelde Jammer dat Italië niet gewonnen had, dan had heel MuMe de top bestormt geloof ik. Maar dat heeft er zondag nooit ingezeten.

Paap en ik gaan trouwens beschamend slecht bij de WImbledon pool. Ik heb nog maar 4 spelers over, een daarvan is mijn kluns BIj de Tour de France is het net zo dramatisch voor mij.

EDIT: En binnenkort ligt Del Potro eruit en gaat mijn kluns Murray door

Wimbledon zal ik op MuMe wel gaan winnen

Ondertussen is de stand in mijn toerpoel als volgt:

Plaats Naam Totaal (Proloog+etappe1+etappe2+etappe3)

1. L_T_B 246 (58+62+57+69)
2. Nicolage Rico 235 (52+57+69+57)
3. DJFrankie 232 (54+65+56+57)
4. Joy4ever 144 (22+25+58+39)
5. Paap_Floyd 143 (22+29+47+45)
6. Teunnis 142 (12+34+57+39)
6. Justus18 142 (12+31+58+41)

Het grote verschil tussen de eerste 3 en de rest is Cancellara, die goed is voor 95 punten. Daar zullen er nog wel wat bijkomen.

Ik heb Tsjallingii als kluns, breekt hij zijn heup

DjFrankie (moderator)
Justus18 schreef:

Het grote verschil tussen de eerste 3 en de rest is Cancellara, die goed is voor 95 punten. Daar zullen er nog wel wat bijkomen.

Daar komen er zeker nog bij met 2 tijdritten.

chevy93 schreef:
(want in hoeverre is het een kwaliteit de juiste eerste doelpuntenmaker te kiezen?)

Late reactie, maar eerste doelpuntenmaker? Je bent in de war met een andere poule.

DjFrankie schreef:
(quote)

Daar komen er zeker nog bij met 2 tijdritten.

Als hij de 2e tijdrit (19 etappe) haalt.

jeroentjuhh schreef:
Ik heb Tsjallingii als kluns, breekt hij zijn heup

Dan ben je toch een kluns . Jij hebt eigenlijk recht op bonuspunten .

Teunnis schreef:
Paap en ik gaan trouwens beschamend slecht bij de WImbledon pool. Ik heb nog maar 4 spelers over, een daarvan is mijn kluns BIj de Tour de France is het net zo dramatisch voor mij.

EDIT: En binnenkort ligt Del Potro eruit en gaat mijn kluns Murray door
ja het gaat nogal verkeerd. Wel gestegen van de 773e naar de 762 (van de 789), en nog 3 spelers levend En Teun staat nog 3 plekken lager haha

Eeuwen getwijfeld tussen Rojas en Boasson Hagen. Ik heb spijt En te weinig verdiept in het parcours. Veel te veel van dit soort aankomsten

Maar die kan Rojas normaal gesproken ook best aan. Tja, ik ook lang getwijfeld over Hagen en er lang in gehad, net als Mollema.

Nu maar gewoon genieten van de Tour.

Paap_Floyd schreef:
Eeuwen getwijfeld tussen Rojas en Boasson Hagen. Ik heb spijt En te weinig verdiept in het parcours. Veel te veel van dit soort aankomsten
Ctrl+c, Ctrl+v.

Ik had Boasson Hagen niet meegenomen, omdat ik dacht dat hij tweede man zou zijn achter Cavendish. Niet op zulke aankomsten dus. Ik heb nu nog maar 1 sprinter over...

Na de uitslagen van vandaag, vind ik het wel jammer dat Brian Baker niet van Kohlschreiber heeft kunnen winnen. Dan had ik kans gehad op alle 4 de halve finalisten goed. Nu moet ik het doen met Djokovic, Federer en Ferrer of Murray.

En dan de toerpoel weer:

Tussenstand (inclusief etappe4 onder voorbehoud)

Gisteren was het grote nieuws in onze poel het uitvallen van Rojas (169), die iedereen behalve ik in zijn ploeg had. Tjallingi en Sivtsov vielen ook uit, maar dat heeft voor de poel geen consequenties.

Tot 2,6 km voor de meet was het weer redelijk voorspelbaar, maar toen kwam die valpartij met Cavendish en Wiggins. Kansen dus voor de andere sprinters. Greipel was daarvan de beste (niet in de ploeg van DJFrankie). Petacchi kwam net iets te kort. Sagan (heeft iedereen) pakte met zijn vijfde plek en het groen toch nog 11 punten, wat er net eentje meer is dan Cancellara, die het geel nog steeds heeft. Beslissend voor de dagprijs zijn de 8 punten voor Matt Goss, meegenomen door Justus18, Joy4ever, DJFrankie, Teunnis en dagwinnaar Nicolage Rico. Boasson Hagen was nog goed voor 2 puntjes.
En het gaat met de dag slechter met Wiggins. Is hij wel de grote uitdager van Evans? Zijn er andere uitdagers?

Plaats Naam Totaal (+etappe4)

1. L_T_B 294 (+48)
2. Nicolage Rico 289 (+54)
3. DJFrankie 261 (+29)
4. Joy4ever 188 (+44)
5. Teunnis 186 (+44)
5. Justus18 186 (+44)
7. Paap_Floyd 179 (+36)

Wiggins was overigens betrokken bij de val vandaag, dus vandaar zijn latere aankomt. Komt wel goed, hoewel Evans ook zomaar kan winnen natuurlijk.

Het scheelde niet veel, maar het werd toch weer een massasprint na de al even gebruikelijke valpartij in de laatste 3 kilometer. Greipel is net als gisteren de beste. Goss wordt tweede, waardoor Nicolage Rico de eerste plek van L_T_B overneemt. Cavendish wordt slechts vijfde. Cancellara behoudt het geel en Sagan, betrokken in de valpartij, met veel acrobatiek het groen.

Plaats Naam Totaal (+etappe5 onder voorbehoud)

1. Nicolage Rico 347 (+58)
2. L_T_B 340 (+46)
3. DJFrankie 294 (+33)
4. Joy4ever 236 (+48)
5. Teunnis 234 (+48)
5. Justus18 234 (+48)
7. Paap_Floyd 215 (+36)

In de Tourpool van Sportpools.net ga ik echt voor geen meter. Gisteren nul punten gehaald

Onze subleague doet het gelukkig wel goed met een 51ste plaats in het klassement. Mijn score wordt dan wel niet meegenomen, maar ik ben er wel onderdeel van De Moviemeter-subleague staat trouwens eerste.

Justus18 schreef:
En het gaat met de dag slechter met Wiggins. Is hij wel de grote uitdager van Evans? Zijn er andere uitdagers?
Ik volg de Tour niet 24/7, maar als ik het goed begrijp doen Gesink en Mollema het vrij aardig. Uiteraard in het begin, maar ik ben benieuwd of ze op z'n minst 'mee kunnen'. Ik heb ze in vorige rondes toch een aantal keer zeer goed zien rijden.

Basso sowieso nooit uitvlakken en ik geloof dat Nibali ook mee doet. Hesjedal heeft goede dingen laten zien, maar acht ik nog niet in staat echt te winnen.

Mollema en Gesink lijken in vorm, maar de bergen zullen dat uitwijzen. Het moet nog beginnen voor ze.

Nibali gaat het niet goed doen. Ik hou me maar aan het gegeven "Italianen doen het zelden goed in de Tour".

chevy93 schreef:
(quote)
Ik volg de Tour niet 24/7, maar als ik het goed begrijp doen Gesink en Mollema het vrij aardig. Uiteraard in het begin, maar ik ben benieuwd of ze op z'n minst 'mee kunnen'. Ik heb ze in vorige rondes toch een aantal keer zeer goed zien rijden.

Basso sowieso nooit uitvlakken en ik geloof dat Nibali ook mee doet. Hesjedal heeft goede dingen laten zien, maar acht ik nog niet in staat echt te winnen.

De Giro én de Tour de France winnen is zo goed als onmogelijk. Ook al maakt Hesjedal tot nu toe een goede indruk, in de bergen kan hij niets anders dan tegenvallen. Nibali vind ik een sterke indruk maken net als Gesink en Mollema. Toch zijn Wiggins en Evans veruit de favorieten vanwege de vele kilometers tijdrit. Gesink deed het de laatste tijd wel erg sterk bij tijdritten, dus wellicht...

Top 10 voor Gesink en/of Mollema verwacht ik wel.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:51 uur

geplaatst: vandaag om 06:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.