Overig / Algemeen / ASS
zoeken in:
0
geplaatst: 6 maart 2013, 13:10 uur
Hm ik scoor 9. Maar niet elke vraag was even gemakkelijk te beantwoorden. Dus het kan maar zo dat een volgende test weer een andere uitslag weergeeft.
0
geplaatst: 6 maart 2013, 13:11 uur
Ach ja, je weet wat ze zeggen.
Welcome to the good life
Where we like the girls who ain't on TV
'Cause they got more ass than the models
Where we like the girls who ain't on TV
'Cause they got more ass than the models
0
Cured
geplaatst: 6 maart 2013, 13:13 uur
Zie het topic voor het eerst en laat ik duidelijk zijn: de meest actieve Mume-users zijn op zijn minst obsessief..... 

0
Cured
geplaatst: 6 maart 2013, 13:36 uur
Verbaasd me niks
.
Btw, toen ik de topictitel (ASS) las dacht ik dat het iets met hip-hop te maken had
.
.Btw, toen ik de topictitel (ASS) las dacht ik dat het iets met hip-hop te maken had
.
0
geplaatst: 6 maart 2013, 13:40 uur
Vraag 17 en 38 zijn hetzelfde. Krijg je bonuspunten als je dat opvalt?
Mijn score is overigens 11.
0
geplaatst: 6 maart 2013, 13:56 uur
Pff 32 gescoord, dus ik versla iedereen zelfs Slowgaze

Verbaasd me niks overigens want ik heb een lichte vorm van autisme

Verbaasd me niks overigens want ik heb een lichte vorm van autisme
0
geplaatst: 6 maart 2013, 14:02 uur
Tsja je kunt niet zelf bepalen wat je niet of wel hebt he Cured 

0
geplaatst: 6 maart 2013, 14:47 uur
vigil schreef:
ik heb een keurige 18 gekregen.
ik heb een keurige 18 gekregen.
Ik ook. Valt me heel erg mee.
0
Onweerwolf
geplaatst: 6 maart 2013, 15:02 uur
20 hier.
Het stomme is, en dat is me al vaker opgevallen, dat ik best wel veel herken van die 'typische ASS' dingen zoals nauwkeurig plannen, obsessief met onzinnige dingen bezig zijn. Hard gaan op details en huilen wanneer de dagelijkse structuur wordt doorbroken, etc. Maar qua sociale dingen en communicatieve blokkades herken ik dan weer bijna helemaal niets.
Het stomme is, en dat is me al vaker opgevallen, dat ik best wel veel herken van die 'typische ASS' dingen zoals nauwkeurig plannen, obsessief met onzinnige dingen bezig zijn. Hard gaan op details en huilen wanneer de dagelijkse structuur wordt doorbroken, etc. Maar qua sociale dingen en communicatieve blokkades herken ik dan weer bijna helemaal niets.
0
geplaatst: 6 maart 2013, 15:21 uur
GrafGantz schreef:
Vraag 17 en 38 zijn hetzelfde. Krijg je bonuspunten als je dat opvalt?
Ik denk het wel, want dan moet je behoorlijk autistisch zijn. Denk ik.Vraag 17 en 38 zijn hetzelfde. Krijg je bonuspunten als je dat opvalt?
Edit: Ik heb 19. Beetje jammer om zo'n lijst in te vullen als je al weet waar het voor is.
0
geplaatst: 6 maart 2013, 15:23 uur
Ja, dat leek me ook. Maar waarom heb ik dan zo'n verdomd lage score? 
/edit: dat is natuurlijk nog zonder de bonuspunten, wie weet waar ik anders op uitkom.

/edit: dat is natuurlijk nog zonder de bonuspunten, wie weet waar ik anders op uitkom.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 6 maart 2013, 15:28 uur
Onweerwolf schreef:
Maar qua sociale dingen en communicatieve blokkades herken ik dan weer bijna helemaal niets.
Maar qua sociale dingen en communicatieve blokkades herken ik dan weer bijna helemaal niets.
Geeft niks. Zo lang je omgeving het maar herkent...

0
geplaatst: 6 maart 2013, 15:29 uur
Onweerwolf schreef:
Hard gaan op details en huilen wanneer de dagelijkse structuur wordt doorbroken, etc.
Ik ga ook wel eens hard (en lekker), maar dan in het weekend en op muziek. Bovendien doen we het dan allemaal, dus ben je dan nog wel autistisch?Hard gaan op details en huilen wanneer de dagelijkse structuur wordt doorbroken, etc.
Overigens snap ik nu opeens waarom deadlines zo strikt gehanteerd worden bij de MuMe Ladder. Jij bent gewoon een emotioneel wrak.

0
Onweerwolf
geplaatst: 6 maart 2013, 15:35 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Ik ga ook wel eens hard (en lekker), maar dan in het weekend en op muziek. Bovendien doen we het dan allemaal, dus ben je dan nog wel autistisch? Ik ga ook wel hard op muziek inderdaad. Maar ik doelde echt specifiek op details. Praktijkvoorbeeldje: het corrigeren van titels en bandnamen in de MuMeLadder naar de correcte spelwijze. Op zich valt dat nog mee want een goede presentatie van een product wekt interesse en dat is nuttig. Dat weet ik uit ervaring. Maar.... zo hebben we nu dat nummer 110% van Jessie Ware dat inmiddels een andere titel heeft gekregen wegens een copyright claim. In 2012 uitgebracht onder titel A en in 2013 opnieuw onder titel B. Dan denk ik: "dat past dus niet in mijn systeem!!!"
Aan dergelijke dingen kan ik me best wel overmatig ergeren.
0
geplaatst: 6 maart 2013, 16:39 uur
Onweerwolf schreef:
Ik ga ook wel hard op muziek inderdaad. Maar ik doelde echt specifiek op details. Praktijkvoorbeeldje: het corrigeren van titels en bandnamen in de MuMeLadder naar de correcte spelwijze. Op zich valt dat nog mee want een goede presentatie van een product wekt interesse en dat is nuttig. Dat weet ik uit ervaring. Maar.... zo hebben we nu dat nummer 110% van Jessie Ware dat inmiddels een andere titel heeft gekregen wegens een copyright claim. In 2012 uitgebracht onder titel A en in 2013 opnieuw onder titel B. Dan denk ik: "dat past dus niet in mijn systeem!!!"
Aan dergelijke dingen kan ik me best wel overmatig ergeren.
(quote)
Ik ga ook wel hard op muziek inderdaad. Maar ik doelde echt specifiek op details. Praktijkvoorbeeldje: het corrigeren van titels en bandnamen in de MuMeLadder naar de correcte spelwijze. Op zich valt dat nog mee want een goede presentatie van een product wekt interesse en dat is nuttig. Dat weet ik uit ervaring. Maar.... zo hebben we nu dat nummer 110% van Jessie Ware dat inmiddels een andere titel heeft gekregen wegens een copyright claim. In 2012 uitgebracht onder titel A en in 2013 opnieuw onder titel B. Dan denk ik: "dat past dus niet in mijn systeem!!!"
Aan dergelijke dingen kan ik me best wel overmatig ergeren. Tja, zo hebben we allemaal wel wat. Ik zit bij nominatierondes van diverse KO's vaak de incidentele lange streepjes die tussen artiest en titel staan aan te passen naar allemaal korte streepjes. Het is me echt een doorn in het oog als ze niet allemaal gelijk zijn. Het gaat dan dus om eerdere nominaties van andere users die ik mee copy-paste en vervolgens aanpas, zelf zorg ik er uiteraard gelijk voor dat m'n streepjes identiek zijn

Ter verduidelijking:
Del Shannon – Runaway
vs.
Del Shannon - Runaway
Die eerste kan natuurlijk echt niet en moet dus aangepast worden

* denotes required fields.