MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / ASS

zoeken in:
Hier 4.

Hm ik scoor 9. Maar niet elke vraag was even gemakkelijk te beantwoorden. Dus het kan maar zo dat een volgende test weer een andere uitslag weergeeft.

Ach ja, je weet wat ze zeggen.

Welcome to the good life
Where we like the girls who ain't on TV
'Cause they got more ass than the models

Cured
Zie het topic voor het eerst en laat ik duidelijk zijn: de meest actieve Mume-users zijn op zijn minst obsessief.....

Ik versla jullie allemaal, ik heb 28 gescoord.

Cured
Verbaasd me niks .

Btw, toen ik de topictitel (ASS) las dacht ik dat het iets met hip-hop te maken had .

Vraag 17 en 38 zijn hetzelfde. Krijg je bonuspunten als je dat opvalt?

Mijn score is overigens 11.

EN WAAROM VERBAAST JOU DAT NIETS?
Back dat ASS up

Cured
Autisten houden ook niet van verbazing

Pff 32 gescoord, dus ik versla iedereen zelfs Slowgaze

Verbaasd me niks overigens want ik heb een lichte vorm van autisme

Cured
Die jongeren mankeren ook van alles tegenwoordig.... .

Tsja je kunt niet zelf bepalen wat je niet of wel hebt he Cured

Cured
Jawel, ik ben genezen .

Dan ben jij een uitzondering

ik heb een keurige 18 gekregen.

vigil schreef:
ik heb een keurige 18 gekregen.

Ik ook. Valt me heel erg mee.

Onweerwolf
20 hier.

Het stomme is, en dat is me al vaker opgevallen, dat ik best wel veel herken van die 'typische ASS' dingen zoals nauwkeurig plannen, obsessief met onzinnige dingen bezig zijn. Hard gaan op details en huilen wanneer de dagelijkse structuur wordt doorbroken, etc. Maar qua sociale dingen en communicatieve blokkades herken ik dan weer bijna helemaal niets.

GrafGantz schreef:
Vraag 17 en 38 zijn hetzelfde. Krijg je bonuspunten als je dat opvalt?

Mijn score is overigens 11.
Ik denk het wel, want dan moet je behoorlijk autistisch zijn. Denk ik.

Edit: Ik heb 19. Beetje jammer om zo'n lijst in te vullen als je al weet waar het voor is.

Ja, dat leek me ook. Maar waarom heb ik dan zo'n verdomd lage score?

/edit: dat is natuurlijk nog zonder de bonuspunten, wie weet waar ik anders op uitkom.

Onweerwolf
Vraag 17 en 38 zijn helemaal niet hetzelfde.

Ik vroeg me al welke autist het als eerste op zou merken

Onweerwolf

Casartelli (moderator)
Onweerwolf schreef:
Maar qua sociale dingen en communicatieve blokkades herken ik dan weer bijna helemaal niets.

Geeft niks. Zo lang je omgeving het maar herkent...

Onweerwolf schreef:
Hard gaan op details en huilen wanneer de dagelijkse structuur wordt doorbroken, etc.
Ik ga ook wel eens hard (en lekker), maar dan in het weekend en op muziek. Bovendien doen we het dan allemaal, dus ben je dan nog wel autistisch?

Overigens snap ik nu opeens waarom deadlines zo strikt gehanteerd worden bij de MuMe Ladder. Jij bent gewoon een emotioneel wrak.

Onweerwolf
Casartelli schreef:
(quote)

Geeft niks. Zo lang je omgeving het maar herkent...

Haha, maar ook dat is niet het geval.

Onweerwolf
chevy93 schreef:
(quote)
Ik ga ook wel eens hard (en lekker), maar dan in het weekend en op muziek. Bovendien doen we het dan allemaal, dus ben je dan nog wel autistisch?

Ik ga ook wel hard op muziek inderdaad. Maar ik doelde echt specifiek op details. Praktijkvoorbeeldje: het corrigeren van titels en bandnamen in de MuMeLadder naar de correcte spelwijze. Op zich valt dat nog mee want een goede presentatie van een product wekt interesse en dat is nuttig. Dat weet ik uit ervaring. Maar.... zo hebben we nu dat nummer 110% van Jessie Ware dat inmiddels een andere titel heeft gekregen wegens een copyright claim. In 2012 uitgebracht onder titel A en in 2013 opnieuw onder titel B. Dan denk ik: "dat past dus niet in mijn systeem!!!" Aan dergelijke dingen kan ik me best wel overmatig ergeren.

17, gemiddeld dus.

26. Niet heel erg onverwacht.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Ik ga ook wel hard op muziek inderdaad. Maar ik doelde echt specifiek op details. Praktijkvoorbeeldje: het corrigeren van titels en bandnamen in de MuMeLadder naar de correcte spelwijze. Op zich valt dat nog mee want een goede presentatie van een product wekt interesse en dat is nuttig. Dat weet ik uit ervaring. Maar.... zo hebben we nu dat nummer 110% van Jessie Ware dat inmiddels een andere titel heeft gekregen wegens een copyright claim. In 2012 uitgebracht onder titel A en in 2013 opnieuw onder titel B. Dan denk ik: "dat past dus niet in mijn systeem!!!" Aan dergelijke dingen kan ik me best wel overmatig ergeren.

Tja, zo hebben we allemaal wel wat. Ik zit bij nominatierondes van diverse KO's vaak de incidentele lange streepjes die tussen artiest en titel staan aan te passen naar allemaal korte streepjes. Het is me echt een doorn in het oog als ze niet allemaal gelijk zijn. Het gaat dan dus om eerdere nominaties van andere users die ik mee copy-paste en vervolgens aanpas, zelf zorg ik er uiteraard gelijk voor dat m'n streepjes identiek zijn

Ter verduidelijking:

Del Shannon – Runaway

vs.

Del Shannon - Runaway

Die eerste kan natuurlijk echt niet en moet dus aangepast worden

Gast
geplaatst: vandaag om 01:18 uur

geplaatst: vandaag om 01:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.