MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / ASS

zoeken in:
Ik heb dat ook uitgezet bij Word. Waarom zo'n streepje per se gewijzigd moet worden, snap ik nog steeds niet. Zelf ben ik een kommaneuker, vooral als het gaat over woorden als 'omdat', 'want' en 'maar'.

Onweerwolf
GrafGantz schreef:

Tja, zo hebben we allemaal wel wat. Ik zit bij nominatierondes van diverse KO's vaak de incidentele lange streepjes die tussen artiest en titel staan aan te passen naar allemaal korte streepjes. Het is me echt een doorn in het oog als ze niet allemaal gelijk zijn. Het gaat dan dus om eerdere nominaties van andere users die ik mee copy-paste en vervolgens aanpas, zelf zorg ik er uiteraard gelijk voor dat m'n streepjes identiek zijn

Ter verduidelijking:

Del Shannon – Runaway

vs.

Del Shannon - Runaway

Die eerste kan natuurlijk echt niet en moet dus aangepast worden

Ik heb in het verleden menig user ge pm-ed die van de korte streepjes lange streepjes had gemaakt tijdens het stemmen op de MuMeLadder. (Dit gebeurt waarschijnlijk bij mensen die een tekstverwerker gebruiken) Mijn formules in Excel werkten niet als er lange streepjes stonden ipv korte streepjes. Het probleem bleef zich echter voordoen en nu houdt mijn formule over elke eindstand eerst een schoonmaaksessie om de de streepjes eventueel te corrigeren.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Maar ik doelde echt specifiek op details. Praktijkvoorbeeldje: het corrigeren van titels en bandnamen in de MuMeLadder naar de correcte spelwijze.

Het is dus tijd voor thelion om deze test eens te gaan doen

Onweerwolf

Onweerwolf schreef:
(quote)

Ik heb in het verleden menig user ge pm-ed die van de korte streepjes lange streepjes had gemaakt tijdens het stemmen op de MuMeLadder. (Dit gebeurt waarschijnlijk bij mensen die een tekstverwerker gebruiken) Mijn formules in Excel werkten niet als er lange streepjes stonden ipv korte streepjes. Het probleem bleef zich echter voordoen en nu houdt mijn formule over elke eindstand eerst een schoonmaaksessie om de de streepjes eventueel te corrigeren.

Dan hoor je hier nooit wat en dan is het topic zomaar verdubbeld in omvang.

Asperger hier en 35, volgens mij werkt het testje heel aardig.

15 hier, ik ben een gemiddelde vrouw. Jottem!

Ik scoorde 11.

Casartelli (moderator)
Brunniepoo schreef:
15 hier, ik ben een gemiddelde vrouw. Jottem!

Ah vandaar dat je op meetings altijd schoenen gaat kopen.

Ah gelukkig heb ik toch niet de hoogste score hier

Cured
Tsja, de oprichter van dit topic, he

16, tussen de vrouw en man in. Dat klopt volgens mij wel

Cured
Ik heb die asperge-test ook even gedaan en scoorde 17; een heel gewone,normale man inmiddels .

Cured schreef:
Ik heb die asperge-test ook even gedaan en scoorde 17; een heel gewone,normale man inmiddels .

Tja ik blijkbaar ook, valt dat even tegen zeg...

Sorry, maar bij 'datums fascineren mij' moest ik grinniken

Ik kom uit op 6. Wat ik best een fascinerend getal vind. Het zit onder meer in 666 en het is eigenlijk gewoon een 9, maar dan omgedraaid. Het is tevens het enige cijfer waar zoiets voor geldt. Als je 666 bij elkaar optelt krijg je trouwens 18, als je dat bij elkaar optelt krijg je 9. Dus ben je weer bij dezelfde vorm. Toeval?

Ik twijfel weleens aan mijn eigen verstand, maar dat ik niet autistisch ben was mij al wel duidelijk.

niels94 schreef:
Als je 666 bij elkaar optelt krijg je trouwens 18, als je dat bij elkaar optelt krijg je 9.

Ik twijfel weleens aan mijn eigen verstand

Ik heb nu ook mijn twijfels

6+6+6=18
1+8=9
9=omgekeerde 6

DUIVELSE PATRONEN!!!

Ah bedoel je het zo, ik dacht dat je bedoelde 18 delen en dan kom je ook op 9 uit

Holy shit!

Een obsessie meer of minder is jou niet vreemd blijkbaar, wat te denken van je geboortedatum.

29 januari 1994

Met drie keer de omgekeerde 6.

Ik zou de knoflook, spiegels en houten spiezen alvast van zolder halen!

Het kan altijd erger. Zo heb je mensen die nogal druk bezig zijn met de naam van Enter the Wu-Tang (36 Chambers):

The true meaning of the album's title is not well known or understood. According to a Five Percent philosophy, known as the Supreme Mathematics, the number 9 means "to bring into existence," and this meant everything to the group's debut album. The group was made of 9 members, each of whom had 4 chambers of the heart, which are 2 atria, and 2 ventricles. All of this is the root for "36 Chambers", being that 9 x 4 = 36.

In reference to the 1978 kung fu film The 36th Chamber of Shaolin that the group enjoyed watching, the Clan considered themselves as lyrical masters of the 36 chambers, and arrived onto the rap scene while appearing to be ahead, and more advanced over, others, with "knowledge of 36 chambers of hip hop music when everyone else in hip hop was striving to attain the knowledge of 35 lessons." Also, while the human body has 108 pressure points (1 + 0 + 8 = 9), only the Wu-Tang martial artists learned and understood that 36 of those pressure points are deadly (9 + 36 = 45) (4 + 5 = 9) The lyrics and rhymes of the 9 members are to be considered as 36 deadly lyrical techniques for pressure points. All of this is the basis for the album title, Enter the Wu-Tang (36 Chambers), being that 9 members x 4 chambers = 36. However, this is just a theory; the true significance of the title is not definitively known.

Maar het ging om muziek, niet om getallen. En ik betwijfel sterk of er echt een verband is. Then again, ik heb eigenlijk geen flauw idee.

Zelf durf ik hoe ik met muziek bezig ben redelijk obsessief te noemen, overigens. Maar zo zijn er wel meer op deze site

Onweerwolf
Ach, zolang je geen oude Veronica-gidsen in het midden van je woonkamer verzamelt valt het allemaal wel mee.

30 hier, ook niet geheel onverwacht.

DjFrankie (moderator)
12 hier, ik had wel hoger verwacht

Hmm; ik scoor 5 bij die test....wat zegt dat dan weer?

Cured
Daj je wat chaotisch, structuurloos of impulsief bent?

Het is ook nooit goed met die testjes.

31, maar ik had bij veel vragen net zo goed andere antwoorden kunnen geven.

Overdreven hoge score iig, ik herken dat sociaal onhandige/ trippen op details-ding wel een beetje, maar autisme is toch wel iets heel anders.

Misterfool
12
Mijn muziekverslaving en speelse interesse in specifieke onderwerpen wordt waarschijnlijk afgezwakt door mijn zucht naar nieuwe ervaringen en een hekel aan sleur.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:08 uur

geplaatst: vandaag om 03:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.