Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 31 mei 2015, 16:41 uur
Hij lijkt over de lijn te zijn geweest, maar het is moeilijk te zien (zeker op mijn beeld via een stream).
0
geplaatst: 31 mei 2015, 17:06 uur
Het maakt allemaal niet uit, Roda JC is terug en NAC gedegradeerd 

0
geplaatst: 31 mei 2015, 17:16 uur
Alsof Roda, Roda zo leuk is - maar goed doet de eredivisie ook weer aan ontwikkelingshulp: er doet weer één club uit Limbabwe mee.
0
geplaatst: 31 mei 2015, 17:42 uur
Mjuman schreef:
Alsof Roda, Roda zo leuk is - maar goed doet de eredivisie ook weer aan ontwikkelingshulp: er doet weer één club uit Limbabwe mee.
Maar Roda heeft geen Maaskant. En ik heb een zwak voor Limburg.(quote)
0
geplaatst: 31 mei 2015, 17:47 uur
Mark Uth is voorlopig bezig om in z'n eentje Vitesse te vloeren....3 goals in 3 helften finale play offs
0
Hendrik68
geplaatst: 31 mei 2015, 18:21 uur
Verdiende loon voor NAC. 3 trainers en een karrevracht aan tussentijdse "versterkingen" en het dan nog niet redden. Ook de andere 2 degradanten ontsloegen hun trainer tussentijds. Met zulke clubs kan je eenvoudig geen medelijden hebben.
0
geplaatst: 31 mei 2015, 18:59 uur
En Vitesse Europa in 
Wel blij dat Labyad weggaat.. Teveel afhankelijk van momenten en de mentaliteit zit niet helemaal snor.

Wel blij dat Labyad weggaat.. Teveel afhankelijk van momenten en de mentaliteit zit niet helemaal snor.
0
geplaatst: 31 mei 2015, 19:15 uur
Joren999 schreef:
Labyad had in de 1e helft diepdonker rood moeten krijgen, smerige overtreding op Uth
0
Cured
geplaatst: 31 mei 2015, 19:18 uur
Heerenveen is genaaid.....thuisfluiter ! Vitesse heeft verder teveel jochies met een kort lontje....weg ermee/naar huis.
0
geplaatst: 31 mei 2015, 19:29 uur
Tsja...van wat ik ervan gezien heb denk ik dat op basis van beide wedstrijden Vitesse wel de verdiende winnaar is maar het had vanmiddag zomaar heel anders kunnen aflopen want naast die niet gegeven rode kaart voor Labyad werd ook de strafschop door Nijhuis wel heel makkelijk gegeven.
0
geplaatst: 31 mei 2015, 19:37 uur
El Ninjo schreef:
Labyad had in de 1e helft diepdonker rood moeten krijgen, smerige overtreding op Uth
Dat bedoelde ik inderdaad.(quote)
0
Hendrik68
geplaatst: 31 mei 2015, 19:48 uur
trebremmit schreef:
Roda heeft een aantal weken geleden zijn trainer ook ontslagen.
Wist ik niet. Dan is de eerste degradant voor volgend jaar dus al bekend.

0
geplaatst: 31 mei 2015, 20:17 uur
Kom net uit het stadion van Vitesse (zit nu onderweg te eten). Nu vind ik de play-offs eigenlijk helemaal niets en was Vitesse eigenlijk beter over twee wedstrijden, maar houd toch wel een nare bijsmaak over van deze wedstrijd. Zoals gesteld hadden Labyad rood moeten hebben en was de penalty op zijn minst dubieus. Dan kun je vijf mensen rond dat veld zetten, maar dan nemen ze nog dit soort besluiten 
Ook weer eens de geneugten van uit-voetbal mogen proeven. Vitesse heeft wel wat te verbeteren qua gastvrijheid. Grote opstopping bij binnenkomst, belachelijke prijzen (2,60 voor slechte koffie, er zijn clubs waar je gratis een bakkie krijgt) en na de wedstrijd een half uur wachten voor je het stadion uit mag en weer een kwartier voor je de parkeerplaats af mag...
Al met al wel tevreden over het gehele seizoen. Sc Heerenveen heeft bij vlagen heerlijk gevoetbald (ook wel eens dramatisch trouwens) met een piepjonge selectie. Dat had wat mij betreft beloond mogen worden, maar ben natuurlijk niet geheel objectief

Ook weer eens de geneugten van uit-voetbal mogen proeven. Vitesse heeft wel wat te verbeteren qua gastvrijheid. Grote opstopping bij binnenkomst, belachelijke prijzen (2,60 voor slechte koffie, er zijn clubs waar je gratis een bakkie krijgt) en na de wedstrijd een half uur wachten voor je het stadion uit mag en weer een kwartier voor je de parkeerplaats af mag...

Al met al wel tevreden over het gehele seizoen. Sc Heerenveen heeft bij vlagen heerlijk gevoetbald (ook wel eens dramatisch trouwens) met een piepjonge selectie. Dat had wat mij betreft beloond mogen worden, maar ben natuurlijk niet geheel objectief

0
geplaatst: 31 mei 2015, 20:30 uur
Doe inderdaad maar Roda samen met Excelsior er volgend jaar uit en NAC en Sparta terug.
0
geplaatst: 31 mei 2015, 21:19 uur
Kunstgras hebben er wel meer, en dat erg ver weg heb ik geen last van want ik ga er toch niet heen. 
Zelfs Vitesse krijgt een soort kunstgras lees ik net.

Zelfs Vitesse krijgt een soort kunstgras lees ik net.
0
geplaatst: 31 mei 2015, 22:04 uur
trebremmit schreef:
Blijkbaar wel met succes

0
geplaatst: 1 juni 2015, 08:09 uur
Cured schreef:
Heerenveen is genaaid.....thuisfluiter ! Vitesse heeft verder teveel jochies met een kort lontje....weg ermee/naar huis.
Ach. In de vorige ronde werden ze nog geholpen.
0
geplaatst: 1 juni 2015, 09:18 uur
Eens, die Rotterdammers waren met name in die 2e wedstrijd ongekend behulpzaam. 

0
geplaatst: 1 juni 2015, 13:16 uur
0
Hendrik68
geplaatst: 2 juni 2015, 10:20 uur
De Belgische bond ook: 
'Advocaat in beeld als bondscoach België' | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

'Advocaat in beeld als bondscoach België' | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
0
geplaatst: 2 juni 2015, 10:26 uur
Advocaat zou een goede bondscoach voor België zijn alleszins. Michelle Preud'Homme zit namelijk normaal vast bij Club Brugge en Gerets heeft medische problemen. Advocaat is dan toch een topcoach die het Belgisch voetbal kent, doordat hij al eens bondscoach is geweest.
Hoewel volgens mij zowat iedereen wel beter kan doen dan Wilmots die van tactiek niet bepaald kaas heeft gegeten.
Hoewel volgens mij zowat iedereen wel beter kan doen dan Wilmots die van tactiek niet bepaald kaas heeft gegeten.
0
geplaatst: 2 juni 2015, 11:09 uur
Ik dacht dat de Belgen een hekel hadden aan Advocaat.
Maar goed, ik vind Advocaat geen topcoach, hij staat ook voor vrij behoudend en saai voetbal. En prijzen heeft hij al helemaal niet veel gewonnen, alleen bij PSV en Zenit, maar die laatste prijs is wel besmet.
Maar goed, ik vind Advocaat geen topcoach, hij staat ook voor vrij behoudend en saai voetbal. En prijzen heeft hij al helemaal niet veel gewonnen, alleen bij PSV en Zenit, maar die laatste prijs is wel besmet.
0
geplaatst: 2 juni 2015, 11:22 uur
Hendrik68 schreef:
De Belgische bond ook:
De Belgische bond ook:

Even wat ander, de nieuwe Tadic komt eraan.

Fc Groningen
0
geplaatst: 2 juni 2015, 11:36 uur
trebremmit schreef:
Goh, toen misschien wel, tegenwoordig denk ik dat dat fel getemperd is. Uiteindelijk hebben we daar toch nog een mooie zaak (1 miljoen euro) aan kunnen doen.
Dat van dat behoudend voetbal kan ik me echter niet echt herinneren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.