MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Cured
Lijkt mij ook wel, maar misschien wil ie RG 10 x winnen...

Wat een thriller alweer.

En nu maar hopen dat België niet de eerste en enige groepswinnaar wordt die in de achtste finale een ticket huiswaarts krijgt.

Edwynn schreef:
(quote)

Als ik dat wist, lag ik ook ergens zorgenloos in de brandende zon op een spierwit strand.

Dat hoor en lees je wel vaker. Geluk dwing je af . Alleen heb ik me altijd al afgevraagd hoe dat dan in zijn werk zou moeten gaan. Moet je je dan tot god wenden of zoiets? Iets wat ik die Zuid Amerkanen gemiddeld wat vaker zie doen dan Europeanen bijv. Iemand een idee?

iggy schreef:
Dat hoor en lees je wel vaker. Geluk dwing je af . Alleen heb ik me altijd al afgevraagd hoe dat dan in zijn werk zou moeten gaan. Moet je je dan tot god wenden of zoiets? Iets wat ik die Zuid Amerkanen gemiddeld wat vaker zie doen dan Europeanen. Iemand een idee?

Heel simpel. Door veel goeie kansen te creëren en te proberen uit die kansen het beste te halen. Fortuna favet fortibus.

Maar dan is het geen geluk meer toch?

Kwestie van mentale instelling. Groot vertrouwen in jezelf en in elkaar. Dat zijn van die ongrijpbare kaders waarbinnen meer lukt dan je vantevoren zou denken. Zie vrijwel alle wereldkampioenen.

iggy schreef:
Maar dan is het geen geluk meer toch?

Toch wel. Maar niet zomaar geluk, wel afgedwongen geluk.

Bij Sporza hebben ze liever Courtois dan Neuer met als argument dat hij jonger is. Ik zou hoe dan ook voor de Duitser gaan, vooral vanwege de aangehaalde argument van Jan Boskamp dat hij vele malen beter is in de opbouw.

En toch; als - ik weet het, "als" - in die allerlaatste minuut die gelijkmaker door Zwitserland was gescoord, had ik nog wel willen zien hoeveel geluk Argentinië had afgedwongen bij de penalty's.

Ik zei het al "als" - kon het evenwel niet nalaten.

Zal België de enige favoriet in de 1/8 finales zijn die eruit vliegt?

Zou me niks verbazen.

buizen
Nicolage Rico schreef:
Zal België de enige favoriet in de 1/8 finales zijn die eruit vliegt?

Zou me niks verbazen.

Uruguay is er ook al uitgevlogen (wie had nou kunnen voorspellen van die bijt in de nek). Belgie is voor mij nooit een 'favoriet' geweest, de VS veel meer. Maar gun het de Belgen wel het meest hoor, het zijn tenslotte onze zuiderburen.

Ik heb het over de favorieten per wedstrijd vanaf de 1/8 finales.

Dit zou voor het eerst kunnen zijn dat alle 8 groepswinnaars hun achtste finale winnen.

België begon waanzinnig, maar nu ineens foutjes van De Bruyne en Vertonghen...

Heerlijke wedstrijd tot nu toe!

De Amerikanen spelen zoals ik al verwachte enorm georganiseerd. Die zijn echt met een gameplan het veld opgestapt. Maar ik vrees dat ze net als alle andere underdogs het in de eerste helft moeten doen.

Verdomme, Argentinië natuurlijk weer door. Een vrij slecht team met Messi als hun verlosser. En altijd met mazzel. Grrrr..

De Belgen spelen knap voorspelbaar. Wat een creatieve armoe voorin. Daar lacht Klinsmann om.

Hendrik68
Nou dat weet ik niet hoor, Klinsi kan onmogelijk gerust zijn. Als Belgie iets rustiger gaat spelen moet het goed komen. En Vertonghen wisselen is ook geen slecht plan, wat is er met hem aan de hand?

Voetbalgeschiedenis: Huntelaar had bijna zijn wissel gemist!

https://pbs.twimg.com/media/BrY2UjbCYAIKcpr.jpg

haha, vroeger piesten ze nog wel eens stiekem in het gras. Dat is voorbij met die 43 camera's rondom zo'n veld.

Niet helemaal:

Haha

Nu maar hopen op een goed uitgespeeld doorbraakje voor 'onze' jongens!

Hoe goed België ook voetbalt, als ze nooit scoren schiet het ook niet op.

En als ie aan de ene kant niet wil vallen...
Ik voorspel 0-1 in de laatste 5 minuten

Scoren duurt bij België net zo lang als een kabinet formeren.

Maar ze *moeten* gewoon door, want ze spelen met de allure van een wereldkampioen.

Tim Howard man of the match?

België weigert te scoren.

Geweldig gekeept zeg, zeker Man Of the match

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:38 uur

geplaatst: vandaag om 08:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.