Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
Cured
geplaatst: 1 juli 2014, 21:00 uur
Lijkt mij ook wel, maar misschien wil ie RG 10 x winnen...
0
geplaatst: 1 juli 2014, 21:02 uur
Wat een thriller alweer.
En nu maar hopen dat België niet de eerste en enige groepswinnaar wordt die in de achtste finale een ticket huiswaarts krijgt.
En nu maar hopen dat België niet de eerste en enige groepswinnaar wordt die in de achtste finale een ticket huiswaarts krijgt.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 21:07 uur
Edwynn schreef:
Als ik dat wist, lag ik ook ergens zorgenloos in de brandende zon op een spierwit strand.
(quote)
Als ik dat wist, lag ik ook ergens zorgenloos in de brandende zon op een spierwit strand.
Dat hoor en lees je wel vaker. Geluk dwing je af . Alleen heb ik me altijd al afgevraagd hoe dat dan in zijn werk zou moeten gaan. Moet je je dan tot god wenden of zoiets? Iets wat ik die Zuid Amerkanen gemiddeld wat vaker zie doen dan Europeanen bijv. Iemand een idee?

0
geplaatst: 1 juli 2014, 21:10 uur
iggy schreef:
Dat hoor en lees je wel vaker. Geluk dwing je af . Alleen heb ik me altijd al afgevraagd hoe dat dan in zijn werk zou moeten gaan. Moet je je dan tot god wenden of zoiets? Iets wat ik die Zuid Amerkanen gemiddeld wat vaker zie doen dan Europeanen. Iemand een idee?
Dat hoor en lees je wel vaker. Geluk dwing je af . Alleen heb ik me altijd al afgevraagd hoe dat dan in zijn werk zou moeten gaan. Moet je je dan tot god wenden of zoiets? Iets wat ik die Zuid Amerkanen gemiddeld wat vaker zie doen dan Europeanen. Iemand een idee?
Heel simpel. Door veel goeie kansen te creëren en te proberen uit die kansen het beste te halen. Fortuna favet fortibus.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 21:13 uur
Kwestie van mentale instelling. Groot vertrouwen in jezelf en in elkaar. Dat zijn van die ongrijpbare kaders waarbinnen meer lukt dan je vantevoren zou denken. Zie vrijwel alle wereldkampioenen.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 21:14 uur
iggy schreef:
Maar dan is het geen geluk meer toch?
Maar dan is het geen geluk meer toch?
Toch wel. Maar niet zomaar geluk, wel afgedwongen geluk.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 21:19 uur
Bij Sporza hebben ze liever Courtois dan Neuer met als argument dat hij jonger is. Ik zou hoe dan ook voor de Duitser gaan, vooral vanwege de aangehaalde argument van Jan Boskamp dat hij vele malen beter is in de opbouw.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 21:22 uur
En toch; als - ik weet het, "als" - in die allerlaatste minuut die gelijkmaker door Zwitserland was gescoord, had ik nog wel willen zien hoeveel geluk Argentinië had afgedwongen bij de penalty's.
Ik zei het al "als" - kon het evenwel niet nalaten.
Ik zei het al "als" - kon het evenwel niet nalaten.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 21:53 uur
Zal België de enige favoriet in de 1/8 finales zijn die eruit vliegt?
Zou me niks verbazen.
Zou me niks verbazen.
0
buizen
geplaatst: 1 juli 2014, 22:01 uur
Nicolage Rico schreef:
Zou me niks verbazen.
Zou me niks verbazen.
Uruguay is er ook al uitgevlogen (wie had nou kunnen voorspellen van die bijt in de nek). Belgie is voor mij nooit een 'favoriet' geweest, de VS veel meer. Maar gun het de Belgen wel het meest hoor, het zijn tenslotte onze zuiderburen.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 22:05 uur
Ik heb het over de favorieten per wedstrijd vanaf de 1/8 finales.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 22:13 uur
Dit zou voor het eerst kunnen zijn dat alle 8 groepswinnaars hun achtste finale winnen.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 22:19 uur
België begon waanzinnig, maar nu ineens foutjes van De Bruyne en Vertonghen...
Heerlijke wedstrijd tot nu toe!
Heerlijke wedstrijd tot nu toe!
0
geplaatst: 1 juli 2014, 22:22 uur
De Amerikanen spelen zoals ik al verwachte enorm georganiseerd. Die zijn echt met een gameplan het veld opgestapt. Maar ik vrees dat ze net als alle andere underdogs het in de eerste helft moeten doen.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 22:42 uur
Verdomme, Argentinië natuurlijk weer door. Een vrij slecht team met Messi als hun verlosser. En altijd met mazzel. Grrrr..
0
geplaatst: 1 juli 2014, 22:42 uur
De Belgen spelen knap voorspelbaar. Wat een creatieve armoe voorin. Daar lacht Klinsmann om.
0
Hendrik68
geplaatst: 1 juli 2014, 22:50 uur
Nou dat weet ik niet hoor, Klinsi kan onmogelijk gerust zijn. Als Belgie iets rustiger gaat spelen moet het goed komen. En Vertonghen wisselen is ook geen slecht plan, wat is er met hem aan de hand?
0
geplaatst: 1 juli 2014, 22:53 uur
Voetbalgeschiedenis: Huntelaar had bijna zijn wissel gemist!
https://pbs.twimg.com/media/BrY2UjbCYAIKcpr.jpg
https://pbs.twimg.com/media/BrY2UjbCYAIKcpr.jpg
0
geplaatst: 1 juli 2014, 22:58 uur
haha, vroeger piesten ze nog wel eens stiekem in het gras. Dat is voorbij met die 43 camera's rondom zo'n veld.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 23:24 uur
Nu maar hopen op een goed uitgespeeld doorbraakje voor 'onze' jongens!
0
geplaatst: 1 juli 2014, 23:28 uur
Hoe goed België ook voetbalt, als ze nooit scoren schiet het ook niet op.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 23:31 uur
En als ie aan de ene kant niet wil vallen...
Ik voorspel 0-1 in de laatste 5 minuten
Ik voorspel 0-1 in de laatste 5 minuten

0
geplaatst: 1 juli 2014, 23:32 uur
Scoren duurt bij België net zo lang als een kabinet formeren.
Maar ze *moeten* gewoon door, want ze spelen met de allure van een wereldkampioen.
Maar ze *moeten* gewoon door, want ze spelen met de allure van een wereldkampioen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.