Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
buizen
geplaatst: 1 juli 2014, 19:48 uur
Die verlengingswedstrijden vind ik wel gaaf, maakt het spannend.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 19:51 uur
God, wat hoop ik dat Zwitserland er 1 loopt. Mocht Argentinië wereldkampioen worden, zal in dit ene leven dat ik heb Messi tot in den treure als God gezien en omschreven worden. Moet je toch niet aan denken.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 19:51 uur
Chungking schreef:
Di Maria is toch ook een wapen op zich hoor. Maar verder is het idd eerder mager (al zitten de zwitsers ondertussen in een houdgreep).
Di Maria is toch ook een wapen op zich hoor. Maar verder is het idd eerder mager (al zitten de zwitsers ondertussen in een houdgreep).
Di Maria is de slechtste man van het veld. Komt echt niets van aan, alleen maar balverlies.
Maar de Zwitsers zijn inderdaad moe.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 20:09 uur
Nadal http://i.fokzine.net/s/bye.gif
Het was sinds 1992 niet meer gebeurd dat een speler van buiten de top 100 de huidige nummer 1 versloeg.
Kyrgios.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 20:17 uur
Kill_illuminati schreef:
Waarom heeft die coach Lavezzi er afgehaald?
Waarom heeft die coach Lavezzi er afgehaald?
Omdat ie er niks van bakte.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 20:24 uur
Ik zie hier niet echt meer een doelpunt vallen eerlijk gezegd...
0
geplaatst: 1 juli 2014, 20:27 uur
Sandokan-veld schreef:
Goede timing.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 20:27 uur
Ik wilde net typen: Hup Zwitserland! Ik gun het het huidige Argentinië echt niet meer om verder te komen dan de achtste finale.

Er is nog tijd...

Er is nog tijd...
0
geplaatst: 1 juli 2014, 20:28 uur
Even Cor van der Laak aanhalen - van die dingen 
Ik gun de Belgen vanavond een vlotte match, zodat ze vervolgens die Argentijnse vis kunnen fileren. Bah, bah, bah - wat een mazzelaars!

Ik gun de Belgen vanavond een vlotte match, zodat ze vervolgens die Argentijnse vis kunnen fileren. Bah, bah, bah - wat een mazzelaars!
0
geplaatst: 1 juli 2014, 20:29 uur
Argentinië is matig, soms ronduit zwak. Maar ja, toch winnen.
Edit: De geest van John Rep waart daar rond.
Edit: De geest van John Rep waart daar rond.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 20:32 uur
Och och och wat hebben ze weer een geluk, had gehoopt op een stunt.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 20:36 uur
Een beetje geluk en een wat onkunde in de buurt het Argentijns doel van van Zwitserland.
Hoop toch dat de Belgen over dit matige elftal heen denderem als ze het halen tegen de VS.
Hoop toch dat de Belgen over dit matige elftal heen denderem als ze het halen tegen de VS.
0
Cured
geplaatst: 1 juli 2014, 20:36 uur
Mazzel voor Argentinië met die kopbal van die Zwitser en de ongelukkige carambole.....
0
geplaatst: 1 juli 2014, 20:37 uur
Gretz schreef:
Nadal (afbeelding)
Het was sinds 1992 niet meer gebeurd dat een speler van buiten de top 100 de huidige nummer 1 versloeg.
Kyrgios.(afbeelding)
(quote)
Nadal (afbeelding)
Kyrgios.(afbeelding)
En hoe. Hij speelt echt goed zeg. Zo makkelijk, lui soms zelfs. Puur talent.
Hoe krijg jij het trouwens voor elkaar om die oude emoticons te posten. Ik wil
ook. 
0
buizen
geplaatst: 1 juli 2014, 20:38 uur
Die 1/8finales zijn geweldig om te aanschouwen, wat een wedstrijden zeg. VS - Belgie kon ook nog wel eens een spektakel worden. 
En ja, de Argentijnen zijn ook weer eens door hoor.

En ja, de Argentijnen zijn ook weer eens door hoor.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 20:40 uur
0
geplaatst: 1 juli 2014, 20:41 uur
Man, man, wat een droeve ellende van een van de favorieten. Je zal maar Argentijn zijn in NL -nam ik een hoodie, zette een zonnebril op en de coolest look. Wat een k*voetbal - snap werkelijk niet, waarom Oranje nog zo gezwampeld wordt. Misschien is het wel een tip om Robben nog even op herhaling te sturen vwb mediatraining (" ja er was 1 schwalbe") .
0
geplaatst: 1 juli 2014, 20:44 uur
He$$el_01 schreef:
ook.
(quote)
ook.
Door de betreffende emotion van de MuMe-server af te halen of een andere website, en dan als [img] te posten.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 20:45 uur
Ik heb helaas alleen de 4e set met een schuin oog gezien, maar ik ga dit zeker nog even terug bekijken. Als Kyrgios dit vast weet te houden staat hij binnen no-time bij de beste 30 van de wereld.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 20:46 uur
Toch jammer dat Argentinië zo afhankelijk is van Messi. Die andere spelers verdienen het helemaal niet om überhaupt in de tweede ronde te staan. Je zou haast gaan hopen dat Messi de volgende training geblesseerd raakt.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 20:47 uur
Als ik dat wist, lag ik ook ergens zorgenloos in de brandende zon op een spierwit strand.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 20:53 uur
Ik vond de overwinning nog net wel terecht hoor. Geluk dwing je overigens niet af, vind ik. In het begrip geluk zit voor mij heel duidelijk toeval, extern ontstane voorspoed.
Je ziet nu wel heel vaak dat toplanden niet meer zo makkelijk gehakt maken van subtoplanden. Ik geloof dat er wel een zekere nivellering gaande is. Echter, ook Duitsland, Brazilië, Frankrijk en Nederland ( voor zover topland) hadden het moeilijk en zegevierden uiteindelijk. Alles valt toch min of meer op zijn plaats. In de halve finale staan denk ik gewoon vier traditionele toplanden.
Je ziet nu wel heel vaak dat toplanden niet meer zo makkelijk gehakt maken van subtoplanden. Ik geloof dat er wel een zekere nivellering gaande is. Echter, ook Duitsland, Brazilië, Frankrijk en Nederland ( voor zover topland) hadden het moeilijk en zegevierden uiteindelijk. Alles valt toch min of meer op zijn plaats. In de halve finale staan denk ik gewoon vier traditionele toplanden.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 20:53 uur
Voor Nadal wordt het gewoon stilaan eens tijd dat hij stopt met zijn seizoen af te stemmen op Roland Garros, daar heeft hij toch allang niets meer te bewijzen. In totaal 'slechts' 5 zeges op de 3 andere grand slams, dat moet toch beter kunnen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.