Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 18 juli 2014, 12:27 uur
Met name uit (cliche allert) moeilijk, Oranje heeft aangetoond dat je ze wel still kan krijgen.
Het Feyenoord van Mei 2014 had het zeker gehaald, maar die zouden ook wel van Brazilie gewonnen hebben.
Het Feyenoord van Mei 2014 had het zeker gehaald, maar die zouden ook wel van Brazilie gewonnen hebben.

0
geplaatst: 18 juli 2014, 12:35 uur
Haha.
Klopt. Het huidige Feyenoord gaat never nooit winnen in Turkije. Maar goed; de beste spelers moeten nog aangetrokken worden.
(samen met Boëtius, Clasie en Kongolo dan).
Klopt. Het huidige Feyenoord gaat never nooit winnen in Turkije. Maar goed; de beste spelers moeten nog aangetrokken worden.
(samen met Boëtius, Clasie en Kongolo dan).
0
geplaatst: 18 juli 2014, 12:39 uur
Met een transfer periode 1 juli - 1 september hebben (succesvolle) clubs uit minder grote competities het moeilijk als zij voorrondes moeten spelen.
0
geplaatst: 18 juli 2014, 12:53 uur
De eerste wedstrijd is over 1,5 week en Feyenoord heeft nog al wat onduidelijkheden in de selectie.
0
geplaatst: 18 juli 2014, 12:57 uur
5-3-2 spelen met Boëtius en Manu of Schaken voorin. Heb je tenminste snelheid voorin.
Het middenveld is nog intact met Clasie. Vilhena en Immers.
Achterin: Nelom - Kongolo - Mathijsen - van Beek - Boulahrouz.
Het middenveld is nog intact met Clasie. Vilhena en Immers.
Achterin: Nelom - Kongolo - Mathijsen - van Beek - Boulahrouz.
0
geplaatst: 18 juli 2014, 13:18 uur
Rudi S schreef:
De eerste wedstrijd is over 1,5 week en Feyenoord heeft nog al wat onduidelijkheden in de selectie.
Stelletje jankerds zijn het wel die Feyenoordsupporters: eerst word je compleet sufgepest hier als supporter van een niet nader te noemen Zuidnederlandse club - met veel jeugdig talent en een nieuwe jonge trainer - die er na een kloteseizoen toch EL veiligstelt. Het roemrijke Feyenoord is immers tweede geëindigd boven Twente.
Dan komt het WK, blijken de verdedigers 't goed te doen, wordt regelmatig een Waterboys gedaan (banging the drum) over hoe goed ze wel niet zijn en hoeveel ze gaan opbrengen - de miljoenen komen voorbij op de site.
Ben je tweede geworden, kan je voor veel doekoe aan aantal brothers verpatsen, ga je lopen janken als je appelthee moet gaan drinken aan de Bosporus. Nou nou, het kan daar spoken, echt hoor, vraag maar aan Pi-air. Wat willen ze dan naar het Pretpark De Efteling met vrouw en kinderen?
Pegels incasseren, ook shit incasseren, it's part of life.

0
geplaatst: 18 juli 2014, 13:22 uur
Klopt wel, hoewel dat een select groepje zeurpieten was.
Ik denk dat PSV vorig seizoen wel pech had dat (topscorer) Wijnaldum vroeg wegviel.
Blijven Wijnaldum en Depay ziet het er voor PSV prima uit, mits Cocu het e.e.a. kan managen (is ook coachen).
Ik denk dat PSV vorig seizoen wel pech had dat (topscorer) Wijnaldum vroeg wegviel.
Blijven Wijnaldum en Depay ziet het er voor PSV prima uit, mits Cocu het e.e.a. kan managen (is ook coachen).
0
geplaatst: 18 juli 2014, 13:26 uur
PSV treft de winnaar van PFC Botev Plovdiv (Bulgarije) - SKN St. Pölten.
Mocht Groningen verder komen kunnen zij de borst nat maken met Real Sociedad.
Mocht Groningen verder komen kunnen zij de borst nat maken met Real Sociedad.
0
geplaatst: 18 juli 2014, 13:42 uur
Eerst maar eens thuis Aberdeen verslaan. 
Maar liever zulke clubs dan die vervelende clubs uit Oost-Europa.

Maar liever zulke clubs dan die vervelende clubs uit Oost-Europa.
0
Hendrik68
geplaatst: 18 juli 2014, 13:48 uur
Helemaal mee eens. Het is al een wonder als we de groepsfase bereiken. Lukt dat niet dan liever ten onder tegen een ploeg van naam, dan tegen ploegen waarvan je de naam niet eens normaal uit kan spreken. Als ik de verhalen lees van de fans in Aberdeen en destijds in Florence, dan zijn dat momenten die je bijblijven. Daar kan geen Oosteuropese trip tegenop.
0
geplaatst: 18 juli 2014, 13:52 uur
Besiktas is echt niet zo goed, oud-PSVer Hutchinson is daar nota bene een van de betere spelers. Ik dacht dat Feyenoord dit jaar voor de titel ging ipv de calimero-award?
0
geplaatst: 18 juli 2014, 14:11 uur
Enkel omdat Rico zegt dat ze daar niet gaan winnen omdat er nog wat aankopen gaan volgen en die waarschijnlijk dan nog niet kunnen spelen zijn alle Feyenoorders ineens een "stelletje jankerds" en hebben last van "calimero" gedrag...Apart...
0
geplaatst: 18 juli 2014, 14:22 uur
vigil schreef:
Enkel omdat Rico zegt dat ze daar niet gaan winnen omdat er nog wat aankopen gaan volgen en die waarschijnlijk dan nog niet kunnen spelen zijn alle Feyenoorders ineens een "stelletje jankerds" en hebben last van "calimero" gedrag...Apart...
Lees 'ns even terug om alle 'bragging posts' boven te halen - die was de beste verdediger en die was zus en zo goed en zoveel kon er voor die worden gevangen, voor die ook en nog zoveel meer nog voor die. D'r werd hier zo'n bak met ferme Feyenoordkeutels gedumpt dat een container vol met kattebakgrit de boel nog niet eens kon dempen. Komt de eerste wedstrijd in zicht, wordt zowat acuut de broek volgepoept. Van die dingen dus

Bekend gezegd: savens een vent, sogges een vent - niet alleen blufzwatelen als het goed gaat - a.k.a. if you can't stand the heat stay away from the kitchen.
Heb je Groningenfans hier horen klagen dat Groningen naar Aberdeen moest? Ben je wel eens in die grauwe Schotse haven/visserstad geweest? Geen prettige stad

Groningen heeft er een gelijkspel weggesleept!
0
Martial
geplaatst: 18 juli 2014, 15:07 uur
Van Geel ziet mogelijkheden tegen Besiktas, ik ben gerustgesteld

0
Cured
geplaatst: 18 juli 2014, 15:51 uur
Nog niks spannends bij de tour...
.....kijk over een half uur wel eens weer.
.....kijk over een half uur wel eens weer.
0
Cured
geplaatst: 18 juli 2014, 17:28 uur
De spanning is al weg...
....Nibali wint de tour en we kunnen weer met zijn allen naar buiten i.p.v. uren aan de TV te hangen waarin niks belangrijks gebeurt, behalve soms aan het eind zoals nu. Dus jongens. heren....lekker naar buiten en genieten van de zon; ga fietsen of zo ! 
....Nibali wint de tour en we kunnen weer met zijn allen naar buiten i.p.v. uren aan de TV te hangen waarin niks belangrijks gebeurt, behalve soms aan het eind zoals nu. Dus jongens. heren....lekker naar buiten en genieten van de zon; ga fietsen of zo ! 
0
geplaatst: 18 juli 2014, 17:42 uur
vigil schreef:
Nee, was niet enkel daarom. Sloeg meer op eerdere posts ook van andere users.
Niet zo gek lang geleden was er ook die houding toen NL een WK moest spelen en dat ging uiteindelijk ook best aardig.
0
geplaatst: 18 juli 2014, 17:51 uur
Cured schreef:
De spanning is al weg...
De spanning is al weg...
Blijft eeuwig zonde van Contador en Froome, met een Nibali in deze vorm had dat prachtige duels kunnen opleveren. Nu schiet de concurrentie serieus tekort. Wat een domme beslissing van Movistar om Valverde nog een kans te geven ook, met Quintana veel meer kans gehad.
Maar de Fransen zijn dolgelukkig dat ze met 3 in de top 6 staan, kunnen als geen ander blij zijn met kruimels.
0
geplaatst: 18 juli 2014, 19:19 uur
herman schreef:
Besiktas is echt niet zo goed, oud-PSVer Hutchinson is daar nota bene een van de betere spelers.
Besiktas is echt niet zo goed, oud-PSVer Hutchinson is daar nota bene een van de betere spelers.
Ja, die heeft dus al eens met 10 - 0 van Feyenoord gewonnen

0
buizen
geplaatst: 18 juli 2014, 19:42 uur
Nog niks van de koers mee gekregen vandaag, ja, flarden op de autoradio. Gelukkig is er nu het Tourjournaal..
0
Onweerwolf
geplaatst: 18 juli 2014, 20:18 uur
buizen schreef:
Nog niks van de koers mee gekregen vandaag, ja, flarden op de autoradio. Gelukkig is er nu het Tourjournaal..
De live stream van npo wordt opgenomen en is vrijwel meteen na de etappe terug te kijken.

Ik heb dus net de laatste 2 uur van de etappe nog zitten kijken. Da's veel beter dan die samenvattingen wat mij betreft, zeker als je het nieuws kunt ontwijken.
0
geplaatst: 18 juli 2014, 21:21 uur
vigil schreef:
Inderdaad, vreemde reacties.
Teken dat Feyenoord het goed heeft gedaan de afgelopen jaren.

0
geplaatst: 18 juli 2014, 21:22 uur
Rudi S schreef:
Blijven Wijnaldum en Depay ziet het er voor PSV prima uit
Blijven Wijnaldum en Depay ziet het er voor PSV prima uit
Tegen Wijnaldum o.a.

0
geplaatst: 18 juli 2014, 22:03 uur
Ja hoor 'ns maat, beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Drenthe gaf wel meer cente, maar is vervolgens verdwaald - Wijnaldum haalde nog Oranje

0
buizen
geplaatst: 19 juli 2014, 11:15 uur
We gaan vandaag wederom de bergen in, niet zo heel steil maar toch een gemene etappe. Kan Mollema in het wiel van de klassementstop blijven? Ik hoop op een zinderende ontsnapping.
0
Mb.
geplaatst: 19 juli 2014, 12:40 uur
Mollema gaat met onze Belgische vriend Van den Broeck waarschijnlijk uitmaken wie op plaats ~6 komt. Nu snap ik wel dat het voor hen als individu een mooi streven is, maar ik zie niet waarom het publiek daar enthousiast over moet worden. Dan vind ik een etappe-overwinning veel meer grandeur hebben.
Jammer dat de overwinning van Boom (vanwege de halve finale van Nederland) niet de aandacht kreeg die het verdiende.
Jammer dat de overwinning van Boom (vanwege de halve finale van Nederland) niet de aandacht kreeg die het verdiende.
0
buizen
geplaatst: 19 juli 2014, 12:48 uur
Mb. schreef:
Mollema gaat met onze Belgische vriend Van den Broeck waarschijnlijk uitmaken wie op plaats ~6 komt. Nu snap ik wel dat het voor hen als individu een mooi streven is, maar ik zie niet waarom het publiek daar enthousiast over moet worden. Dan vind ik een etappe-overwinning veel meer grandeur hebben.
Helemaal mee eens, een Nederlandse etappezege is wat we willen zien in de Koers.
0
buizen
geplaatst: 19 juli 2014, 14:00 uur
Fijne etappe, met een kopgroep op bijna 4 minuten.. Alle cracks zitten er wel bij maar een nieuwe ontsnapping sluit ik niet uit. Mooie beelden ook weer van de bergen. De Tour blijft toch een genot om naar te kijken.
0
buizen
geplaatst: 19 juli 2014, 14:55 uur
Oh god, een enorme afdaling, met hoge snelheden, een valpartij in het peloton kan op de loer liggen..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.