Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 27 december 2013, 11:07 uur
Als je het zo in beeld brengt, ga je toch weer twijfelen. Het is ook geen makkelijk vak natuurlijk.
0
geplaatst: 27 december 2013, 11:15 uur
Gelukkig heeft Paap de beschikking over speciale Jan van Halst-software.
0
geplaatst: 27 december 2013, 12:18 uur
Het punt met deze onside is natuurlijk dat Kolarov (denk ik?) net op dat moment de beweging in tegengestelde richting inzet als Sterling (zij het rijkelijk te laat natuurlijk). Sterling is op volle snelheid, dwz dat een seconde na dit beeld hij al 2 meter offside staat. Zo makkelijk is het dus niet voor de lijnrechter, want die vlaggen doorgans toch altijd net iets nadat de pas werd gegeven, te maken met het menselijk reactievermogen etc.
Verder kon Liverpool eigenlijk niet veel klagen over de ref, eerder aan zichzelf te wijten. Met name Sterling moet altijd de gelijkmaker maken in de tweede helft, van dichtbij over een open goal.
Maar van mij mogen de reds gerust zo verder doen, samen met City de leukste ploeg om naar te kijken, op korte afstand gevolgd door Arsenal en Everton.
Verder kon Liverpool eigenlijk niet veel klagen over de ref, eerder aan zichzelf te wijten. Met name Sterling moet altijd de gelijkmaker maken in de tweede helft, van dichtbij over een open goal.
Maar van mij mogen de reds gerust zo verder doen, samen met City de leukste ploeg om naar te kijken, op korte afstand gevolgd door Arsenal en Everton.
0
geplaatst: 27 december 2013, 13:37 uur
Chungking schreef:
Het punt met deze onside is natuurlijk dat Kolarov (denk ik?) net op dat moment de beweging in tegengestelde richting inzet als Sterling (zij het rijkelijk te laat natuurlijk). Sterling is op volle snelheid, ........
Het punt met deze onside is natuurlijk dat Kolarov (denk ik?) net op dat moment de beweging in tegengestelde richting inzet als Sterling (zij het rijkelijk te laat natuurlijk). Sterling is op volle snelheid, ........
Dat waren globaal de feiten, conclusie: hilarische en shockerende blunder.

Alle direct betrokkenen van beide kanten voelden direct aan dat hier iets grondig mis was gegaan. Ongeloof vooral.
0
geplaatst: 27 december 2013, 17:44 uur
Ik weet dat dit het algemene voetbaltopic is, maar de 500 meter sprint was toch wel weer van erg hoog niveau in Thialf.
Mooi dat de juiste mannen het ook laten zien.
Mooi dat de juiste mannen het ook laten zien.
0
geplaatst: 28 december 2013, 02:17 uur
De 500 m vandaag 
Met de gebroeders Mulder en Smeekens hebben we gewoon drie kandidaten voor goud op de OS. Als je dat vergelijkt met waar we zo'n 5 jaar geleden waren op de 500 m mannen. Toen hadden we echt helemaal niks en niemand op die afstand.

Met de gebroeders Mulder en Smeekens hebben we gewoon drie kandidaten voor goud op de OS. Als je dat vergelijkt met waar we zo'n 5 jaar geleden waren op de 500 m mannen. Toen hadden we echt helemaal niks en niemand op die afstand.
0
geplaatst: 28 december 2013, 13:27 uur
Bekend is de truc om bekende landelijke kopstukken in te zetten als lijstduwer. Zo staat PvdA-voorzitter Hans Spekman nu op de lijst in Utrecht en duwen de VVD-Kamerleden Betty de Boer (Groningen) en Ard van der Steur (Teylingen) de lijst in hun woonplaats.
Onduidelijk of oud-voetballer Hofland beschikbaar is
Opvallender is de naam van collega-liberaal op plaats zes van de lijst in het Limburgse Brunssum: voormalig Feyenoord-verdediger Kevin Hofland. Of de voormalig international ook beschikbaar is voor de gemeenteraad, kan plaatsvervangend voorzitter Marijke Nijkerken niet zeggen. “Oh, daar durf ik niets over te zeggen. Dan moet u bij onze woordvoerder zijn.”
Onduidelijk of oud-voetballer Hofland beschikbaar is
Opvallender is de naam van collega-liberaal op plaats zes van de lijst in het Limburgse Brunssum: voormalig Feyenoord-verdediger Kevin Hofland. Of de voormalig international ook beschikbaar is voor de gemeenteraad, kan plaatsvervangend voorzitter Marijke Nijkerken niet zeggen. “Oh, daar durf ik niets over te zeggen. Dan moet u bij onze woordvoerder zijn.”

Didn't see that one coming.
0
geplaatst: 28 december 2013, 13:27 uur
0
geplaatst: 28 december 2013, 17:05 uur
Elke keer weer zit ik me 10 minuten op te vreten om dat schijnbare getrut, om me vervolgens weer 2,5 minuut te vergapen aan die versnelling. 
Niemand kan z'n tegenstander zo lekker laten aanklooien om vervolgens even orde op zaken te stellen als Sven Kramer.

Niemand kan z'n tegenstander zo lekker laten aanklooien om vervolgens even orde op zaken te stellen als Sven Kramer.
0
geplaatst: 28 december 2013, 17:10 uur
En Van Gerwen ontsnapt op het allerlaatste moment. Nu de laatste en beslissende set. Wat een spanning!
0
geplaatst: 28 december 2013, 17:18 uur
Ik kwam thuis toen hij 3-1 achterstond. Wát een wedstrijd. De eigenaar van RTL7 staat ook met zijn broek op zijn hoofd in het kantoor. Zonder Nederlanders is er geen zak aan darts.
0
geplaatst: 28 december 2013, 17:22 uur
Toffe match was dat

Als je zo'n wedstrijd dan eens vergelijkt met die Chelsea-Arsenal van vorige week moet je bijna concluderen dat de ploegen in de kelders van het klassement beter voetballen dan de toppers in Engeland.
0
geplaatst: 28 december 2013, 18:17 uur
Darts is te gek! Altijd spannend en zo klaar. En nu Phil Taylor zo vroeg uit het toernooi ligt is het extra interessant wie wereldkampioen wordt. Ik hoop op James Wade of Petersen.
0
Mb.
geplaatst: 28 december 2013, 18:39 uur
Petersen ligt er helaas al uit. Het was überhaupt al een wonder dat die in de derde ronde stond. Wel een geweldig karakter - dat heeft het darts wel nodig. Jammer dat Ted Hankey het niet meer laat zien. Wat een eindbaas was dat. Ik heb niks met Wade - speelt net als Hankey spelletjes, maar bij Wade heeft het altijd iets achterbaks. Hopelijk wint MVG het toernooi, maar ik ben bang dat het Lewis wordt. Lewis - Wright als finale, gok ik zo. We gaan het zien. Ik ga der vanavond in ieder geval weer voor zitten. Top vermaak!

0
geplaatst: 28 december 2013, 19:34 uur
Mb. schreef:
Petersen ligt er helaas al uit.
Petersen ligt er helaas al uit.
Damn... Ik zie nu dat ze vanmiddag ook moesten spelen. Ik zie Lewis-King 4-1. Was Lewis net zo goed als tegen van der Voort?
0
geplaatst: 28 december 2013, 21:38 uur
Als ik MvG te lang in beeld heb voelt het net of ik naar Knoop in je zakdoek zit te kijken. Maar dan wel met goeie darters. 

0
geplaatst: 29 december 2013, 00:22 uur
De heer Edgar D. is nu echt gestopt met voetballen. Na drie rode kaarten in 8 (!) wedstrijden is het genoeg geweest, de scheidsrechters zijn hem aan het zoeken... Het zal vast niet aan hem liggen gok ik.
Maar goed wel een aardige loopbaan gehad natuurlijk.
Maar goed wel een aardige loopbaan gehad natuurlijk.
0
geplaatst: 29 december 2013, 00:47 uur
Dit is precies de reden dat je vlak na / op je hoogtepunt moet stoppen.
Drie rode kaarten in acht wedstrijden in de vijfde divisie van Engeland en rugnummer één als veldspeler, dat dan weer wel.
Drie rode kaarten in acht wedstrijden in de vijfde divisie van Engeland en rugnummer één als veldspeler, dat dan weer wel.
0
geplaatst: 29 december 2013, 02:15 uur
FlyLo schreef:
Toffe match was dat
Als je zo'n wedstrijd dan eens vergelijkt met die Chelsea-Arsenal van vorige week moet je bijna concluderen dat de ploegen in de kelders van het klassement beter voetballen dan de toppers in Engeland.
(quote)
Toffe match was dat

Geweldige tweede helft inderdaad. Dat kwam dan o.a. ook wel omdat er ontzettend slecht werd verdedigd, maar daar heeft de neutrale kijker maling aan. De vrije trap van Berahino op de kruising vond ik misschien nog wel het mooiste moment van de wedstrijd.
Wat dat betreft, vond ik de comeback van Sunderland ook wel spectaculair (2-0 achter en in de 83e en 95e minuut nog scoren). Zorgde na afloop nog wel voor weerzinwekkende taferelen in Cardiff:
0
geplaatst: 29 december 2013, 02:37 uur
vigil schreef:
De heer Edgar D. is nu echt gestopt met voetballen. Na drie rode kaarten in 8 (!) wedstrijden is het genoeg geweest, de scheidsrechters zijn hem aan het zoeken....
De heer Edgar D. is nu echt gestopt met voetballen. Na drie rode kaarten in 8 (!) wedstrijden is het genoeg geweest, de scheidsrechters zijn hem aan het zoeken....
Dat verklaart een hoop. Ik dacht al: het zal toch niet aan Davids liggen?
0
Mb.
geplaatst: 29 december 2013, 13:17 uur
Fathead schreef:
Damn... Ik zie nu dat ze vanmiddag ook moesten spelen. Ik zie Lewis-King 4-1. Was Lewis net zo goed als tegen van der Voort?
(quote)
King had de kansen, maar wist ze niet te pakken. Lewis hoefde niet voluit - en maakte het zakelijk af.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.