MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Mjuman schreef:
(quote)

Daar valt wel iets voor te zeggen, op polderniveau zeg maar, 2 meter onder N.A.P.

Dan zit PSV momenteel zeker op Dodezeeniveau?

Als een lege Philips batterij op de bodem van de zee.

Maarrrrr, er is hoop: gisteren werd er ieder kwartier een nieuwe speler gecontracteerd bij P$V.

Nicolage Rico schreef:
Als een lege Philips batterij op de bodem van de zee.

Maarrrrr, er is hoop: gisteren werd er ieder kwartier een nieuwe speler gecontracteerd bij P$V.

Volgens mij zijn je songteksten slimmer en hopelijk beter. De opmerkingen die Gullit maakt over clubs/spelers zijn van een bedenkelijk niveau. Imo heeft hij nog nooit iets interessants gezegd spel en speelwijze.

Voor mij was het opstappen van Sanders wel het grootste nieuws. Wat ze verder kopen/huren zal mij een zorg wezen - er zal meer ruimte zijn dan in de Kuip. Het grote verschil tussen Ajax en Feyenoord is dat er bij Ajax ieder jaar 1-2 dragende spelers moeten vertrekken, en dat zoiets stapsgewijs kan/moet worden opgevangen. Bij Feyenoord ligt dat toch even anders.

En PSV - als je het toch met een batterij wilt vergelijken, best: dat team ligt momenteel gewoon weer aan de lader; misschien hadden ze het team van een litiumbatterij moeten voorzien ipv NiCa (die moet nl helemaal leeg zijn, voordat je 'em weer kunt opladen).

Imo zijn er bij de eerstvolgende competitiewedstrijd van PSV (tegen Ajax) 3 mogelijkheden - we zullen wel zien. En van mij mag je gerust de huid van de beer verkopen (voordat geschoten is); de vacht voor pelzen zit momenteel op een dieptepunt

Mjuman schreef:
Het grote verschil tussen Ajax en Feyenoord is dat er bij Ajax ieder jaar 1-2 dragende spelers moeten vertrekken, en dat zoiets stapsgewijs kan/moet worden opgevangen. Bij Feyenoord ligt dat toch even anders.

Alleen dit seizoen niet. Daarvoor vertrokken er ieder seizoen bepalende spelers - zelfs in de gehele as van het veld. Het seizoen ervoor bijvoorbeeld: Vlaar, El Ahmadi, Guidetti.

Bij Ajax viel dat ook wel mee allemaal. Eriksen (en eventueel Alderweireld) dit seizoen, vorig seizoen niks bijzonders en daarvoor Vertonghen - en het jaar dáárvoor Suarez.

En PSV - als je het toch met een batterij wilt vergelijken, best: dat team ligt momenteel gewoon weer aan de lader;

Ik verwacht dat PSV nog wel 5e wordt.

Zeker nu de Maradona van Montenegro gehaald is.

Ouwe humorist- die 3 R'dames vertrekkers - da's echt wat je noemt een supertrio, stuk voor stuk temadragers. Klassen beter dan de zomer 2011 bij Ajax vertrokken Demy de Zeeuw, Maarten Stekelenburg, Oleguer, El Hamdaoui of de in 2012 vertrokken Ooyer, Van der Wiel, Theo Janssen, Ismael Aissatti.

Ik kijk nu niet vooruit ik zie het wel; een team bouwen vergt tijd. In dit PSV zit in de (nabije) toekomst meer perspectief én meer voetbal dan in het huidige Feyenoord en Ajax. Boëtius zie ik binnen 1-2 jaar wel verkocht worden, naar de UK.

Mjuman schreef:
die 3 R'dames vertrekkers - da's echt wat je noemt een supertrio, stuk voor stuk temadragers. Klassen beter dan de zomer 2011 bij Ajax vertrokken Demy de Zeeuw, Maarten Stekelenburg, Oleguer, El Hamdaoui of de in 2012 vertrokken Ooyer, Van der Wiel, Theo Janssen, Ismael Aissatti.

Eh... is dit een understatement?
Ik weet alleen niet welke t(h)ema's ze met zich meedroegen.

Ik kijk nu niet vooruit ik zie het wel; een team bouwen vergt tijd. In dit PSV zit in de (nabije) toekomst meer perspectief én meer voetbal dan in het huidige Feyenoord en Ajax. Boëtius zie ik binnen 1-2 jaar wel verkocht worden, naar de UK.

Depay zal over 2 jaar ook weg zijn. En als de rest beter gaat voetballen ook. Maar goed, PSV en Ajax hebben (veel) meer geld dan Feyenoord, dus uiteraard ziet hun toekomst er rooskleuriger uit.

Teamdragers, flupze - alleen Vlaar is nog zijn salaris waard. Opvallend trouwens dat veelscorende spitsen in NL elders regelmatig floppen: Pelle, Giudetti, Luuk de Jong, Erik Willaarts, Björn Vlemminckx en ik ken er meer. Het omgekeerde komt trouwens ook voor - hoeveel goals heeft Hasselbaink überhaupt in de eredivisie gescoord?

Toch - eerlijk is eerlijk - vervult een bezoek aan de Kuip, regelmatig zakelijk, me met meer ontzag dan een bezoek aan de vliegende schotel in ZO. Het idiote is evenwel dat businesswise men nou eenmaal graag met Ajax wordt geassocieerd.

Hasselbaink heeft er nul in de Eredivisie gemaakt, overigens deed hij dat ook in nul wedstrijden.

0 is niet veel, maar een stapje lager (AZ) was zijn gemiddelde een drama voor een aanvaller.

Mjuman schreef:
Teamdragers, flupze - alleen Vlaar is nog zijn salaris waard. Opvallend trouwens dat veelscorende spitsen in NL elders regelmatig floppen: Pelle, Giudetti, Luuk de Jong, Erik Willaarts, Björn Vlemminckx en ik ken er meer. Het omgekeerde komt trouwens ook voor - hoeveel goals heeft Hasselbaink überhaupt in de eredivisie gescoord?

Instinkertje zeker? Hasselbaink is één van de weinige spelers die ooit in Oranje heeft gespeeld, maar niet in de Eredivisie. Net als Jordy Cruijf.

De Eredivisie heeft gewoon erg matige verdedigers, dus zo raar/opvallend is dat toch niet? Je kunt daar nog een hele rits namen aan toevoegen, idd.

Alleen Guidetti noemen is vreemd - die is nadien nooit meer topfit geweest. Die heeft het wel in zich om in een grotere competitie veel te scoren. Hoop dat hij weer aan kan sluiten (het liefst bij Feyenoord ).

Bovendien zijn het allemaal spelers die slechts één seizoen veelvuldig gescoord hebben en waarschijnlijk boven hun kunnen gepresteerd hebben. Iets met een flow.

Kijkend naar spelers die over meerdere jaren veel gescoord hebben (denk Suarez, Huntelaar, Van Persie, van Nistelrooij), was het de afgelopen 10 jaar zo slecht nog niet.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

(quote)

Ik verwacht dat PSV nog wel 5e wordt.

^

Juist ja , onder Ajax, Vitesse, Fc Twente en Heereveen

Rudi S schreef:
(quote)

Juist ja , onder Ajax, Vitesse, Fc Twente en Heereveen

O nee, 6e dan. Ik vergat AZ.

chevy93 schreef:
Bovendien zijn het allemaal spelers die slechts één seizoen veelvuldig gescoord hebben en waarschijnlijk boven hun kunnen gepresteerd hebben. Iets met een flow.

Inderdaad. Iets met je opleiding niet afmaken?

Toch wel weer opzienbarend dat Sanders zo geschrokken is over het ontbreken van integriteit binnen de voetballerij. Lijkt me toch wel duidelijk dat de voetballerij een grote achterbakse zooi is. En dat al jaren en jaren.

Is er iets mis met dit forum?

iggy schreef:

Winterstop of dweilpauze wellicht

iggy schreef:

Wegens afwezigheid tot 17 - 01-2014 kan ik uw bericht hiel niet beantwoorden. Voor dringende zaken kunt u contact opnemen met een van de andere user..

Neem je tijd dude. Ik zou het overgens ook geen ramp vinden als je je afwezigheid tot 2017 zou verlengen.

Na een aantal magere jaren is het weer fijn een Liverpool fan te zijn (wat ik niet ben voor de duidelijkheid).
3-5 overwinning op Stoke na een ware spektakelmatch. Suarez scoort al zijn 22e (!) goal al van het seizoen, benieuwd waar dat gaat eindigen.

En de soap rond Kevin De Bruyne is dan eindelijk beëindigd: hij gaat voor zo'n 20 miljoen naar Wolfsburg.

Met het oog op het WK zal ongeveer heel België opgelucht zijn, want de belangrijkste speler uit de kwalificatiecampagne zal nu eindelijk terug aan spelen toekomen. Toch jammer dat ie zo weinig kansen kreeg van Mourinho, maar Mata en Schurle spelen ook weinig, teveel goeie middenvelders daar bij Chelsea.

Toch mooi om Ronaldo zo geëmotioneerd te zien nadat hij de Ballon d'Or in ontvangst heeft genomen.

Helaas nog niks van gezien. Maar wel de terechte winnaar.

Chungking schreef:
En de soap rond Kevin De Bruyne is dan eindelijk beëindigd: hij gaat voor zo'n 20 miljoen naar Wolfsburg.

Perfecte club voor hem. Geen al te groot sterrenteam maar toch een heel stevige subtopper. Hopelijk breekt ie daar vlug door want een De Bruyne in topvorm is een heerlijke speler om bezig te zien

YouTube - Kevin de Bruyne - Skills and Goals - 2012/2013 [HD]

Blij om te zien dat Benteke eindelijk terug gescoord heeft, hopelijk is hij hierdoor gelanceerd.

Ook Mertens is bij Napoli in goede doen na alweer een goal. Ik had het niet verwacht bij zijn transfer dat hij het zo goed zou doen.

Top duo. Helaas was het laatste kwartier tegen Villa slecht voor het hart.
https://pbs.twimg.com/media/Bd5Izx0CAAAZj8-.png:large

dix
Die Seedorf, goed op schema.
In Qatar 2022 gaat ie ons dan eindelijk Wereldkampioen maken. Riedewald schiet de winnende binnen.

Vast geen penalty.

dumb_helicopter schreef:

Ook Mertens is bij Napoli in goede doen na alweer een goal. Ik had het niet verwacht bij zijn transfer dat hij het zo goed zou doen.

Dat heb ik zeer zeker niet verwacht. Ik moest zelfs hard lachen toen ik hoorde dat Driesje naar Napels vertrok. Hij doet het daar gewoon uitstekend.

Dat is pas de laatste tijd toch? In het begin kwam hij volgens mij niet vaak aan de bak (of had hij blessures?)

Franse droeftoeters

Ribery hoort niet eens bij de top drie. Wat zeg ik, top tien is nog te hoog.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:43 uur

geplaatst: vandaag om 01:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.