menu

Mijn Updates +
Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:
Sir Spamalot (crew)
Ik kende die mop, blijft een leuke en.. lachen is gezond! Dedju, wat mis ik mijn oud stamcafé waar ik vaak naar buiten moest lopen om uit te lachen. Die ronde tafel in de Peperbusse blijft een fantastisch deel van mijn uitgangsleven en de pinten waren goedkoop en er werd vlot rondjes gegeven en ik mis het nog.

Ik ben een Belg en ik kan normaal hartelijk lachen met die moppen, maar bestaan er echt geen betere?

corn1holio1 schreef:
Ik ben een Belg en ik kan normaal hartelijk lachen met die moppen, maar bestaan er echt geen betere?

Waarschijnlijk snap je ze niet.

GrafGantz schreef:
(quote)

Waarschijnlijk snap je ze niet.

Ahja dat was er weer één. Ik begin het te snappen!

corn1holio1 schreef:
(quote)

Ahja dat was er weer één. Ik begin het te snappen!

Misschien moet je even naar Markplaats gaan en daar zoeken naar lolbroek of grapjas - echte hipsters vervangen de hunne regelmatig, naar gelang het modebeeld. De mijne is een jeans en die gaan lang mee - er vallen nu wat gaten in, maar da's dan juist weer hip

Ik heb hem alweer gehoord dit jaar en ik heb genoten.

Ik heb hem nog niet gehoord, maar ik vind het ook vaak genieten. Weinig mis mee, veel leuks aan.

Ik heb hem op 7 mei nog gedraaid.

Onweerwolf schreef:
Ik heb hem op 7 mei nog gedraaid.
Maar jij luistert ook het hele jaar door naar Songfestivalmuziek.

Last Christmas kan ik het hele jaar horen, maar van All I Want This Christmas Is You krijg ik zelfmoordneigingen.

Nu ik er zo over nadenk krijg ik dat van het gehele oeuvre van Mariah, dus ik geloof niet dat het kerstgerelateerd is.

Ik zat laatst in het Forest Hotel in Den Helder. In het restaurant stond Sky Radio op. Dus ik heb mijn dosis kerstmuziek alweer gehad voor dit jaar. Verder wat Graf zegt + Céline Dion; dat mensen daar vrijwillig naar luisteren...

GrafGantz schreef:
Last Christmas kan ik het hele jaar horen.........

Echt waar? Respect, bij de eerste maten beginnen m'n oren spontaan te bloeden

Jongens, mijn leven is compleet, iemand heeft een meme van me gemaakt:

https://mobile.twitter.com/evelienberkie/status/1067151408800178176?s=21

Heb je ruzie met de buren?

Mijn ouders vooral.

Je ouders hebben ruzie met jouw buren? Kan ik die aflevering nog ergens zien.

Doe een rode Bassie-neus op en je hebt nergens last meer van.

Ik heb Uitzending Gemist er eens voor aangeslingerd. Geslaagd stukje camping-TV wel Arrie!

Ik vraag me nu wel af: staat er al een hogere schutting inmiddels?

Ik snap er niets van, moet je daarvoor de uitzending bekijken
Ben nu wel nieuwsgierig geworden naar de ouders van de buren van Arrie

Rudi S schreef:
Ben nu wel nieuwsgierig geworden naar de ouders van de buren van Arrie

Ik vermoed dat die niet meer leven.

Onweerwolf schreef:

Ik vermoed dat die niet meer leven.

Oh, was het zo'n uitzending.

SBS6, alles voor de kijkcijfers.

Onweerwolf schreef:
Ik vraag me nu wel af: staat er al een hogere schutting inmiddels?

Voor zover ik weet niet. Maar de opnames waren ongeveer een maand geleden, dus die kan nog wel komen. Er komt overigens ook nog een ‘hoe gaat het nu met...’- uitzending, zou er wel stom uitzien als ze dan niks heeft neergezet.

Rudi S schreef:
Ik snap er niets van, moet je daarvoor de uitzending bekijken

Nee hoor. De grap zit hem in het bijschrift dat de persoon op Twitter erbij heeft geschreven, en hoe dat combineert met het gifje.

Onweerwolf schreef:
SBS6, alles voor de kijkcijfers.

Ja, dat kon je wel heel erg merken. Ik was alleen bij de hoorzitting in beeld, maar ook aanwezig bij andere opnames. En je kon al merken aan de vragen die ze stelden, en in de uitzending zelf ook aan hoe ze alles geframed hebben, dat ze alles sturen naar zoveel mogelijk emotie, drama en conflict. Ik wist dat eigenlijk wel al, maar nu heb ik het van dichtbij mee kunnen maken.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:12 uur

geplaatst: vandaag om 11:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.