Overig / Algemeen / Just a joke #2
zoeken in:
3
geplaatst: 12 december 2023, 08:43 uur
0
Mssr Renard
geplaatst: 12 december 2023, 10:27 uur
Ik heb de song nog niet gehoord, maar nu zit 'ie wel in mijn hoofd. Telt dat?
0
geplaatst: 12 december 2023, 11:21 uur
Wat een gelul. Het is de beste kerstsong ooit.
De dj zich moeten verontschuldigen voor al die andere rommel die hij de hele dag door de speakers jaagt.
De dj zich moeten verontschuldigen voor al die andere rommel die hij de hele dag door de speakers jaagt.
0
Mssr Renard
geplaatst: 12 december 2023, 11:34 uur
Edwynn, ik denk dat dat ook de grap is. Dat het gelul is. Ik hoor ook niet zo snel wat er mis is met Wham. Lekkere stuiterpop. Maar een nummer vermijden is tegenwoordig zo makkelijk. Bijna nergens staat meer een radio aan.
0
geplaatst: 12 december 2023, 12:02 uur
Als je denkt dat het zo makkelijk, is, doe dan mee: Whamageddon - MusicMeter.nl
0
geplaatst: 12 december 2023, 12:05 uur
Mssr Renard schreef:
Edwynn, ik denk dat dat ook de grap is. Dat het gelul is. Ik hoor ook niet zo snel wat er mis is met Wham. Lekkere stuiterpop. Maar een nummer vermijden is tegenwoordig zo makkelijk. Bijna nergens staat meer een radio aan.
Er is niks mis met Wham, daar gaat het niet om.
Het is een spelletje dat ontstaan is omdat sommige kerstnummers zo onvermijdelijk voelen in december. Het is voor velen wél een uitdaging om Last Christmas gedurende december geen enkele keer te horen. En die uitdaging gaan mensen dus aan.
Geen gelul, gewoon een leuk spelletje.
0
Mssr Renard
geplaatst: 12 december 2023, 12:08 uur
Arrie schreef:
Het is een spelletje dat ontstaan is omdat sommige kerstnummers zo onvermijdelijk voelen in december. Het is voor velen wél een uitdaging om Last Christmas gedurende december geen enkele keer te horen. En die uitdaging gaan mensen dus aan.
(quote)
Ik ken het spel niet. Ik dacht dat mensen het zo een stom nummer vonden, dat ze het niet wilde horen. Geen idee. Ik ben te oud soms.
Een leuk spelletje allicht, want spelletjes zijn altijd wel leuk. Maar ik hoef er niet aan mee te doen, want ik luister altijd muziek op mijn hoofdtelefoon, dus ik hoor het nummer toch nooit (denk ik).
1
geplaatst: 12 december 2023, 12:10 uur
Mssr Renard schreef:
Ik ken het spel niet. Ik dacht dat mensen het zo een stom nummer vonden, dat ze het niet wilde horen. Geen idee. Ik ben te oud soms.
Een leuk spelletje allicht, want spelletjes zijn altijd wel leuk. Maar ik hoef er niet aan mee te doen, want ik luister altijd muziek op mijn hoofdtelefoon, dus ik hoor het nummer toch nooit (denk ik).
(quote)
Tsja, maar dan ga je kerstinkopen doen of ben je bij een familielid die liedjes aan heeft staan, of komt het zo maar op tv voorbij, of of of... Er zijn verrassend veel scenario's waar je Last Christmas tegen kan komen.
Maargoed, dat is het mooie, je hoeft er niet aan mee te doen.

3
Onweerwolf
geplaatst: 12 december 2023, 14:56 uur
Edwynn schreef:
Is dit nou die befaamde kloof tussen burgers en bestuurders?

2
geplaatst: 12 december 2023, 17:32 uur
Of als bij de tandarts de radio aanstaat. Dan kun je écht niet weg. Dubbele marteling!
2
geplaatst: 12 december 2023, 18:03 uur
Qua muzikale voorkeur heb ik altijd veel afstand tot mijn medemens gevoeld.
0
geplaatst: 12 december 2023, 23:01 uur
BoyOnHeavenHill schreef:
Of als bij de tandarts de radio aanstaat. Dan kun je écht niet weg. Dubbele marteling!

0
WVTRVE
geplaatst: 14 december 2023, 16:22 uur
GrafGantz schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Ananas op pizza is inderdaad een leugen!
1
geplaatst: 15 december 2023, 17:30 uur
Mssr Renard schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)

Geen idee waarom ik hier zo hard op stukging, Willie Nelson is namelijk nog een stuk ouder dan Keith.
0
Mssr Renard
geplaatst: 15 december 2023, 17:39 uur
Johnny Marr schreef:

Geen idee waarom ik hier zo hard op stukging, Willie Nelson is namelijk nog een stuk ouder dan Keith.
(quote)

Weet je dat ik dat allemaal niet eens weet. Maar dat die twee oud zijn is wel een running gag. Benieuwd hoeveel memes er van zijn.
3
geplaatst: 15 december 2023, 17:58 uur
Mssr Renard schreef:
Weet je dat ik dat allemaal niet eens weet. Maar dat die twee oud zijn is wel een running gag. Benieuwd hoeveel memes er van zijn.
(quote)
Willie Nelson is 90 en heeft dit jaar gewoon weer twee platen uitgebracht alsof het niets is!
* denotes required fields.