menu

Mijn Updates +
Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Pfff, wat een suf eerste weekje Giro.
Gelukkig gebeurt er morgen weer eens wat, al denk ik dat Roglic ook morgen veruit de beste zal zijn.

Roglic zet hem inderdaad definitief naar zijn hand.
Mollema meer dan uitstekend!

Die Roglic is wel echt heel veel beter dan de rest zeg... Alleen Nibali en Mollema zijn enigszins in de buurt gebleven. Yates en Lopez Moreno verliezen gewoon meer dan 3 minuten.

Dat is in een tijdrit natuurlijk ook niet zo verrassend.
Wel dat Nibali en Mollema het zo goed doen.

Maar inderdaad, staat geen maat op Primoz.
Denk dat alleen een heel goede Dumoulin hem serieus partij had kunnen bieden.

Yates zijn inzinking is echt wel een enorme verrassing. Ik ben benieuwd wat de verklaring is. Hopelijk niet ziek ofzo, want hij zou in de derde week nog voor de nodige spettacolo kunnen zorgen. Die spettacolo is er nog helemaal niet geweest, echt een flutgiro tot nu toe.

Mollema voor Nibali en Jungels ook onverwachts. Hopelijk kan hij het nu eens tot de laatste dag volhouden.

Teunnis schreef:
Yates zijn inzinking is echt wel een enorme verrassing. Ik ben benieuwd wat de verklaring is.

“I had bit of a stinker. I was going OK on the flat section there but when I tried to step on it once we reached the climb, I just didn’t have anything.

Teunnis schreef:
Die spettacolo is er nog helemaal niet geweest, echt een flutgiro tot nu toe.

Ben ik het wel redelijk mee eens. In de eerste anderhalve week hebben de klassementsmannen eigenlijk alleen in de twee tijdritten aan de bak gemoeten. Het parcours en de aanloop naar de eerste bergritten doen me denken aan de Tour, waar de eerste week ook vaak bestaat uit veel vlakke ritten. Laten we hopen dat het vanaf donderdag echt los gaat barsten, en dat mannen als Yates en Nibali het Roglic nog heel lastig gaan proberen te maken. Het team van Jumbo-Visma is namelijk ook al aardig verzwakt voor in de bergen, dus daar liggen zeker kansen voor de sterkere teams.

Zo ziet het er momenteel uit op de Gavia;https://www.oasport.it/wp-content/uploads/bfi_thumb/neve-gavia-e1558286039564-o827so3i8j72ztecwypr6qel8ph9ioki8n2624vd34.jpg. Goede kans dus dat die geschrapt gaat worden. Als dat gebeurt zullen ze waarschijnlijk twee keer de Mortirolo over moeten.

En hetzelfde geldt voor de slotklim naar Lago Serru van etappe 13; https://pbs.twimg.com/media/D7AYrY6X4AAM5mL.jpg

Winterbanden
In de tijd van Breukink miepten ze daar niet over

Gast
geplaatst: vandaag om 18:42 uur

geplaatst: vandaag om 18:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.